Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz gyulank #28740 üzenetére

    Az egy igaz Terep-hez való gumiról volt szó.
    Szerinted az a külsővel vagyok a leggyorsabb, amire én azt mondom, hogy szerintem a legjobb? Segítek: nem. Szerinted más azzal a külsővel futja a leggyorsabb idejét, amivel én? Segítek: nem. Szerinted azzal a külsővel vagyok egy köves-gyökeres emelkedőn felfelé a leggyorsabb, mint amivel ugyanott lefelé? Segítek: nem. Szerinted az a külső, amelyik köves-gyökeres terepen a leggyorsabb, laza talajon szintén a leggyorsabb? Segítek: nem.

    Szóval milyen szerinted az igazi terepgumi? Segítek: nincsen ilyen.

    A legnagyobb áttétel alatt meg azt értem, hogy amelyik formációba legnehezebb hajtani, legkisebbe meg mikor legkönnyebb.
    Hátul 8-9-10-11 sebesség? Elöl 1-2-3 tányér? Hátul 11 vagy 12 fogú a legkisebb lánckerék? Hátul 23-24-25-28-30-32-34-36-39 fogú a legnagyobb lánctányér? Amúgy ez a legegyszerűbb, puszta osztás az egész. Nyitsz egy Excel táblázatot, és végigszámolod az első-hátsó lánckerekek arányát. Kapsz szép számokat, aztán arra, hogy a 0,76 vagy a 2,41 mit is jelent a valóságban síkon vagy 12%-os emelkedőn, mások elmeséléséből sem fogsz választ kapni, mert ez függ a vázgeometriától, az út minőségétől, az erőnlétedtől, a tekerési stílusodtól, a külső típusától, stb.

    Olvasd el Cathfaern neked írt hozzászólását, és az alapján vegyél egy bringát, tegyél bele pár ezer kilométert, aztán azután már ki tudod találni, mi is kell neked valójában. De ezzel a teljesen értelmetlen kérdezgetéssel, pusztán elméleti síkon mozogva, a témához nagyon nem értve, de a részletekben a végletekig elveszve, sosem kapsz egyértelmű, egyetlen mérőszámmal megadott választ, mert a feltett kérdéseidre nem adható ilyen.

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák