Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz tatabike #28435 üzenetére

    A váz a legkevesebb. Városban nem kap akkora igénybevételt, hogy kijönne a gyengítés következménye.
    Nyilván egy Enduro vázát nem akarnám megnyitni, de egy ingázós bringának szinte mindegy lenne. :)
    Sokkal inkább az ára zavar. Már az egysebissé alakítás is aránytalan bekerülési költségekkel járna, amiből még évekig cserélgetem a láncokat.

    Ha a kisujjadban van a szerelés, akkor egy gyors kérdés:
    mit lehet kezdeni azzal a jelenséggel, hogy manapság nem gyártják elég hosszúra a V-fékpofák menetes szárát, így hiába alátétezném, nem lehet?
    Gondolom nem a 19 mm-es ETRTO felnimet kéne szélesebbre cserélni, hogy ne húzzam már rá a sárvédőre a pillangókat. :U
    Egyik cimbi régi acélvázasán meg egyenes poligon merevítésű féktestek vannak fent, nem hajlított sárférőhelyes fajta. Így viszont ezt a mai fékpofákkal konkrétan ütközésig kell húzni, hogy fogjon is vmit.
    Félig kopik csak el rajta a pofa, mire annyira után kell húzni, hogy a pipa már felütközött a másik oldali féktestbe. :U
    Fizikai képtelenség jobban összehúzni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák