Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz jjeahh #281052 üzenetére

    A német autógyártók akkor kezdtek elkurvulni, amikor jobban fizették a lobbistáikat, mint a mérnökeiket. Aztán most a védőügyvedek viszik a pénzt. ;] A Pagani meg nem autó, hanem luxuscikk, autónak értelmezhetetlen. A lamborghini mostanra audi (ami meg vw), a ferrari meg arab olajsejkeknek szánt túlárazott fiat, kb a 60-70es évek óta nem mutattak semmi előremutatót, csak legyen kurva drága. A többi olasz meg már nem is olasz, hanem stellantis, vagy milyen csillámfaszpóni néven fut az összes fos franciával, meg az opelekkel együtt. Ejj, azok a fasza régi renault 5-ösök, 205 pözsó, meg az alpine hol vannak már? Amcsi autó meg nem ezek a manbunos, favágószexuális influenszerek által tervezett streetfood márkák, hanem a chevy, a dodge, meg a ford. Kínai autónak meg ott a volvo, ha már valakinek mindenáron kínai kell. Sőt, az is van már valami csillagos néven, ha mindenképpen drága műanyagautó kell.

    Hangcuccból meg csak a Bose. Boldog ifjúkoromban vettem én is egy edifiert, meg is van még, nem mondom, hogy szarul szól, de jól se…

    Biztos van amúgy egy rakás kínai cuccom, de vagy rendes cég gyártatta le velük, vagy véletlenül vettem, mert civilizált neve volt, és nem jártam utána. Ha valaminek utánanézek, akkor igyekszem tudatosan választani az alapján, hogy kína bekaphatja. Ahogy a kiindulási pont is volt, általában amúgy annyira azért nem nehéz ügy, meg ha normális minőséget akarsz, akkor úgyse spórolsz a kínain se szinte semmit, mert ahogy a fizikát, úgy a gazdasági törvényszerűségeket, és a termelési, logisztikai folyamatok alapvető logikáját sem lehet megbaszni, ahogy a kapitalizmus is mindig utat talál, és előbb-utóbb úgyis minden fontos dolog annyiba fog kerülni, amennyit ér.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák