- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz nemeth989 #262702 üzenetére
Sziasztok, egy egyszerű kérdéssel fordulnék hozzátok.
Nagyon sok problémám szokott lenni a defektekkel. Egy ideje defekttűrő gumival és slime-val megyek, csakhogy egy idő után a slime eltömíti a szelepet is, akármennyire is figyelek, hogy milyen pozícióban teszem le a bicajt és mikor fújok a kerékbe.
Maga a slime okozza majd a gumi leeresztését.
Van esetleg valamelyikőtöknek erre valami jó módszere azon túlmenően, hogy 2 havonta lecserélem a szelep-belsőt?(Nem tubeless-ready a bicaj, a hagyományos opciók vannak és tömör gumit sem szeretnék)
Köszönöm szépen. -
user2
csendes tag
átha másnak is hasznos lesz.
BB7 Road tapasztalatok
Kezdjük ott, hogy évek óta használok BB7 MTB fékeket az egysebis bicajon és nagyon meg vagyok velük elégedve. Kezdetben a gyári betétekkel, Avid SD7 fékkarokkal (állítható a húzási hossz) és Avid G3 (180/160mm) tárcsákkal használtam. (A gyárilag adott G2 tárcsákat sosem próbáltam ki.) Ez annyiban módosult időközben, hogy a fékkarok cserélődtek Shimano BL-T610-re, ez egy egyszerű V-fékkar, illetve az első fék a gyári (fémes, visításra hajlamos) betétek helyett Jagwire Sport Organic betéteket kapott. Ezzel kb tökéletes lett, harapós, mégis finoman adagolható és erős. Az ereje a hidraulikusokkal is felveszi a versenyt (a másik bicajon SLX BR-M675 van, Shimano gyantás betétekkel, simán ott van a közelében).
Visszatérve a BB7 Roadra. A Ronin TRP Spyre fékekkel érkezett, a saját (160/160mm) tárcsáival és a nem_tudom_milyen (de gyári, tehát TRP) betétekkel, amiket Shimano Tiagra (4700) fék(váltó)karokkal lehetett működésre bírni, Jagwire bovdenek és hosszantiszálas bovdenházak közvetítésével. Mivel a bicaj kb új (NOS) állapotban volt, mikor megvettem, türelmesen vártam, hogy bekopjon a fék, megérkezzen a fékhatás. Meg is érkezett, csak jóval gyengébb volt, mint szerettem volna. Ezt megelégelve cseréltem elsőként a tárcsákat Avid G3 tárcsákra, amivel érezhetően javult a helyzet, de így is elmaradt a várttól. Megvettem hát a BB7 Road fékeket. Ezek (ahogyan a MTB változat is) kiviteltől függően fémes vagy gyantás betéttel érkeznek. Az alapkivitelt választottam (nem érdekelt a fancy fényezés és a drágább csavarszett). Ez az MTB verzióhoz hasonlóan fémes betétekkel érkezik, de az első fékbe itt is a fenn említett Jagwire Organic Sport betéteket raktam. Felszerelve már_nem_annyira türelmesen vártam a bekopást és a fékerő megérkezését. Ami meg is jött, jobb lett mint a TRP, de igazából még mindig nem voltam elégedett. Sőt, valójában inkább csalódott voltam. Alsó fogásban rendben volt a teljesítmény, ezt már a TRP is tudta nagyjából, de a "hood"-on fogva még mindig nem. Megrekedve éreztem magam, nem igazán volt több ötletem. A gyári bovdenezést nem akartam bántani, rendben lévőnek tűnt, szépen is mozgott, nem úgy tűnt, hogy lenne értelme. A beállítások rendben voltak, ebben elég sok tapasztalatom van.
Az egész "görbekormányos" biciGlizés inkább próba-cseresznye alapon kezdődött, de az elejétől motoszkált bennem, hogy nem való ez nekem. Elég annyi, hogy a bicaj "egyeneskormányosítása" (ami a Ritchey Kyote vonalvezetésének ismeretében meglehetősen félrevezető) megnyitotta az utat a megszokott fékkarok használata előtt. "Véletlenül" volt egy pár régebbi, 2000 körüli évekből származó Avid fékkarom, ami a kétállású kialakítása miatt tud V-féket és cantit is kezelni. Ráadásul a felületkezelése is szépen passzol a BB7 Roadhoz, elsőként ezzel raktam össze. A bovdenezés Jagwire CEX bovdenházak és a hozzájuk passzoló, köszörült bovdenek. Természetesen a fék rövidebb húzási hosszához igazodó canti állással.
...és itt jött a meglepetés! Tovább javult, de még mindig csak egy erős-közepes V-fék erejét tudta a fék. Rövid "tesztidőszak" és némi agyalás után arra jutottam, hogy a fékkar még így is túl sokat húz. Erre utalt a kicsit koppanós fékkar-érzés is. Egyértelmű volt a feladat: Javítani kell a húzási hossz arányán. Miután a sufni megoldásokat kiszórtam, nem volt más hátra, megvettem egy újabb pár Avid SD7-et. Ezzel már igazi "fejletépős" fékezést produkál a bicaj, így minden rendben!
A lényeg: a régi Avid kar kis "kaltikájának" (a kis "ketrec", ami a bovden fejét fogja) tengelye canti állásban 30 mm távolságban van a fékkar tengelyétől. Az Avid SD7-nél ez az érték egészen 27mm-ig csökkenthető, ez passzol a fék elvárt húzási hosszához, így már a fékerő és a moduláció is megfelelő.
Tanulság?
Az egyik tanulság az, hogy egyrészt a húzási hosszokat (vagy bármi erre következtetni engedő adatot) nem igazán lehet megtalálni a neten (vagy csak nekem nem sikerült) sem a fékkarokhoz, sem a fékekhez. Ez probléma lehet, mert az országúti (patkó- és tárcsa-) valamint a mini V-fékekhez való karokat gyakran teljesen csereszabatosként adják meg, ami szerintem nem teljesen igaz és csalódáshoz vezethet. Érdemes emiatt előbb méricskélni (vagy próbálgatni ).
A második tanulság, ami a BB7 Road és MTB változatára is igaz, hogy a sokszor hangoztatott mantra, mely szerint hosszantiszálas bovdenház kell ezekhez, nem teljesen helytálló. Mindkét változatot spirális szerkezetű Jagwire CEX bovdenházakkal használom és hibátlanok. Szerintem fontosabb, hogy köszörült kivitelű bovdent válasszunk.
A harmadik tanulság, hogy valóban olcsóbb és egyszerűbb egy "plug-and-play" jellegű hidraulikus rendszert venni, azokkal (általában ) nem nagyon lehet mellényúlni. Viszont én szeretek a BB7-tel szöszölni, szerintem zseniális cucc, kb mindene állítható, totál testreszabható és teljesítményben sincs lemaradása. Ha most indítanám a projektet (és a fentieket megtaláltam volna valahol készen), akkor BB7 MTB-t vennék.
#BB7 #BB7MTB #BB7Road -
mauimagic
aktív tag
válasz -=RelakS=- #262692 üzenetére
ez van, ha valaki nem a vitrinben tartja a montenbálykot...
-
andrisbandi
őstag
válasz FeniX- #262703 üzenetére
OKO DEFEKTMENTESÍTŐ UTÁNTÖLTŐ
https://bikepro.hu/oko_defektmentesito_utantolto_120_milliliterenkent_rendelhetoA tubeless-hez való defektmentesítő folyadékok simán betölhetőek a hagyományos gumibelsőbe. A szelepmag helyén lehet benyomni. A felni és a külső mindegy.
Használtam így több típust, nem volt jellemző a szelep eldugítása.
Egyszer találkoztam ilyennel, spéci belső volt nem akartam kidobni. A szelepmagot kivéve ki lehetett piszkálni a megszáradt gumi szerűséget, belülről a mag helyéről. Talán egy szöggel csináltam. Forró vízzel valamennyire ki lehet mosni belülről a belsőt. Valamennyire kiszárítottam, lefelé fordítva, és évekig használtam utána.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
FeniX-
aktív tag
válasz robee19 #262704 üzenetére
Szia, sima autószelep.
Azt értem alatta, hogy ahogy telik-múlik az idő, előbb-utóbb a leggondosabb odafigyelés mellett is mondjuk heti 1x ha fújok a gumiba, ahogy mindig kijön egy kis slime a szelepen, az beleköt és a sokadik fújásnál már nem lehet átfújni, hovatovább ettől lesz lassú defektem a gumiban. -
FeniX-
aktív tag
válasz andrisbandi #262707 üzenetére
Szia, ez nagyon jó, köszönöm!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #262703 üzenetére
Próbáltad más tejjel is? Nem tudom a sima Stan's jó-e erre (hátha mindjárt nyilatkozik itt valaki róla aki belsővel is használta), de ez nem jellemző, hogy eltömíti a szelepet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz robee19 #262711 üzenetére
- A Slime sűrű, gondolom ezért kell kb dupla adagnyi (csak)belsőbe(mehet) /125 ml/.
- A tubeless defektgátlók nagyon sokkal hígabbak, vízszerűen folyósak is vannak. Ezekből vékonyabb kerékbe (belsőbe is rakhatóak) kb a fele is elég lehet /60-80 ml/.
Az állagából tippelem, h jobb a működési elve a lyukig. Felhabozva szinte azonnal a helyszínen van mozgó keréknél.Nekem jól működött mindkettő.
A Slime viszont kiámbrándítóan rövid idejeig látta el a feladatát. Besűrűsödik. Pár hónap úgy rémlik.A tl folyadékok nálam belsőbe töltve simán 1 évig, külsőbe félig. Utána rátöltök a szelpmag helyén.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #262712 üzenetére
stans nálam eltömített 2 dt-swiss szelepet kb 1 év alatt, azóta a kínai alis szelepmag még nem adta meg magát
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #262715 üzenetére
Nem azt mondom pont annyi megy át az immár 3,5 (!) éves Mavic presta szelepemen mint újkorában, és már egyszer cseréltem szelepmagot is benne, de Stan's-el megy azóta is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #262716 üzenetére
Xatkás volt nálam is szelpdugítás.
Belsőbe Joe eco.
Kb 2 év uán nem tudtam felfújni. Mag ki, kapirgálás, ugyan azzal a maggal, szintén Joe eco-val, többet nem jött elő. Pedig nem foglalkozom a szelep helyzetével leparkoláskor. Pumpálás elött szoktam fölfelé állítani pár perce, úgy nem köp nálam egyik folyadék sem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
Tekerés után, amikor lerakjátok a bringát:
- váltó legkisebb tányérokra elöl-hátul, hogy a rugót ne feszítse amíg áll
- kerekeket elforgatni úgy, hogy a szelep alul legyen, így kifolyik belőle a tejNálam ezek már régóta amolyan ösztön szerű dolgok, egyáltalán nem figyelek erre, csak csinálom, belém ivódott. Nem is tudnám már elfelejteni ezeket, mert az olyan lenne, mintha elfelejteném pisilés után lerázni a kukacot
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #262718 üzenetére
nekem úgy tömődött el, hogy nem tudtam kinyitni a presta szeleptű fejét pumpáláshoz.
-
-=RelakS=-
veterán
Ugyan ezt a láncnyúlás mérőt nem szeretem (mi az, hogy egy új lánc 0,25-0,5%-közötti nyúlást mutathat?!), de azért az, hogy így toligálja a láncban, az kemény
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zsamiatt
őstag
válasz jjeahh #262719 üzenetére
" váltó legkisebb tányérokra elöl-hátul, hogy a rugót ne feszítse amíg áll"
De az nem keresztbe váltás?
Úgy emlékszem mintha belül lenne elöl a legkisebb és hátul meg kívül van. Vagy az nem gond?
Illetve ha elöl csak egy tányér van akor is hátul a legkisebbre érdemes tenni?[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #262723 üzenetére
Van egy ilyen haverom, akinek az xc-je és az outija együtt úgy 11.000 euró, de sosem cserél láncot, mert ennyire igénytelen, hanyag. Inkább nem teker kiállva, nehogy elszakadjon . Az előző montiját 2011-ben vette, 25.000km volt benne kb. és tavaly nekem elmesélte, hogy a Fox teló felső láb szervizt sosem kapott, szerinte nem is kell .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsamiatt #262724 üzenetére
Keresztbeváltás, de mivel a bringa pihen, nem hajtod, nem gond. A keresztbeváltás csak akkor árt a láncnak, ha tekerés, terhelés közben csinálod. Igen, ha elöl csak egy tányér van, akkor is a legkisebbre érdemes hátul váltani, mert úgy összecsukódik a váltó, tehermentesíted a rugót.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz -=RelakS=- #262723 üzenetére
A tulaj kimaxolta a dolgot, az biztos Lánccserélgetés 500 km-enként meg ilyenek, ugyan... de én is elcsesztem, 5200 km után már beesik a 0,75-ös. Az új lánc ugrik, cserélhetek sort is. Hogy miért nem csinálják a sorokat legalább 3-as blokkonként cserélhetőre, nem értem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #262723 üzenetére
Durva és szokatlan, hogy a nagyobb lánckerekei a kopottabbak. ... még a lenyúlt lánca ellenére is a sor másik végén van néhány teljesen jó lánckereke.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #262725 üzenetére
Őszre szerintem beadom szervízbe a bringát, nézzék meg a csapágyakat, miegymás. Lehet, hogy fognak látni csodát. Másik lehetőség, hogy hirtelen elgyengültem Vagy a most felrakott gumi még jobban visszafog
Hasaggymeg
Biztos sokat terepezik, ott meg a kis kerekek nem hasznosak
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #262729 üzenetére
Meleg van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #262730 üzenetére
Ezért, illetve a lámpáimmal babrálás okából naplemente után tekerek. Akkor azért tűrhető. Azt a katlant, amit a hétvégén kaptam szemből, köszönöm, még egyszer nem kérem
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Jó idő lesz mától, egész hétvégén. Azon agyalok, hogy mikor fogok tudni menni egy nagyobb kört. Kemény, hogy mire esne a hőmérséklet 35°-ról, addigra le fog menni a nap.
Ma délután inkább nem indulok neki, így egyéb dolgok miatt majd talán vasárnap, korán reggel.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
semmiho
tag
Nem kell félni a hőségtől. Szép fokozatosan szoktatva hozzá a szervezetet, egy idő után kifejezetten élvezhető hőségben a tekerés - országútival legalábbis, ahol ott a menetszél. Például: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32436633/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35394464/
...stb.
(Széljegyzet: sorry a tudományos nyelvezet miatt, csak én ilyen cikkeket szinte soha nem olvasok a populáris oldalakon, csak a tudományos cikkeket - sajnos a 'mainstream' sok esetben a piaci érdekek és/vagy több mint gyanús 'Conflict of Interest' mellett íródnak. Tisztelet a kivételnek persze.) -
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #262719 üzenetére
Tekerés után, amikor lerakjátok a bringát:
- váltó legkisebb tányérokra elöl-hátul, hogy a rugót ne feszítse amíg áll
- kerekeket elforgatni úgy, hogy a szelep alul legyen, így kifolyik belőle a tejA váltó összecsukóst már ellestem innen,
a szelep alulra viszont új praktika nekem, köszi!Milyen egyszerű és jó ötletek! Ilyenkor azért el szoktam gondolkozni, ha műszaki végzettségem lenne, talán magamtól is rájönnék ilyen alap dolgokra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #262634 üzenetére
Straván ki vagy, ha nem titok?
-
ZavaBalazs
őstag
válasz -=RelakS=- #262723 üzenetére
szerintem az úgy értendő, hogy 0,25-0,5%-nál rakd az új láncot.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Fall-N
veterán
válasz user2 #262705 üzenetére
Hasonló tapasztalataim vannak a mechanikus MTB Shimano BR-M375 fékkel. Nekem a limitáló tényező a fékkarok, mert egy sima Shimano Alivio T400-asok. Ezeken semmit nem lehet állítani. Gondoltam régebben az Avid karokon, csak elmaradt.
A bowdenezés először Acor hosszanti szálas volt (sokáig a váltó bowdene is ebben volt vezetve), jó volt meg erős, de cseréltem egy év után kábé, mert szeretett a vége kinyomódni a bowdenház-kupak mellett. Végül én is Jagwire CEX spirálszálas házat vettem (piros színben). Semmivel sem lett rosszabb a fékerő, de kevésbé merev a ház, ami előny is, mert könnyebb szerelni. (Váltóhoz meg Shimano OP-SP41 OptiSlick bowdenházat vettem, szintén piros). A Bowden pedig rozsdamentes, köszörült, teflonos Trinity huzalok.
Így összességében meg vagyok elégedve a fékekkel, annyit javítottam, hogy elől 180-as tárcsa van, így nagyobb a fékerő, hátul 160-as (első Ashima tárcsa, hátul Extend), a betét még a gyári organikus B01s.
Javítani kétféleképpen tudnék javítani. Az általad írt Avid SD7 karokkal (kábé 7e Ft/db) vagy ha átállok hidrós fékre. Van olcsón MT200/201 (10e Ft/db) vagy MT401 (15e Ft/db). Plusz kell mellé egy légtelenítő szett, meg 100 ml Shimano olaj is. Elvileg a fékvezeték vágásnál a kapilláris hatás miatt nem szabadna levegősnek lennie, de gyakorlatban meg rá kell tölteni egy kis olajat és ki kell légteleníteni. Nyilván nem olyan sok bubi jönne ki, de érdemes megejteni. Viszont hosszútávon érdemesebb a hidraulikus fékre átállni.
0-ról venni tárcsaféket viszont egyértelműen érdemesebb hidraulikusat venni, mert tényleg nagyon jók az Avid fékek, de nagyon drágák. A BB5 jelenleg kb. 20e Ft/db, a BB7 pedig 25e Ft/db. Ehhez még persze hozzájön a vezetékelés. Ez MTB-re igaz. Outi terén, ha a fékváltókar mechanikus fékhez való, akkor olcsóbb az Avid BB7 Road, mint a teljes hidraulikus fékcsere a fvk-ral. Így érdemes rögtön hidraulikus fékkel venni a biciklit.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ZavaBalazs #262738 üzenetére
Nem használtad a kütyüt, ugye?
Világosan leírja a használati utasítás, hogy egy új láncnál akár a 0,25 feletti érték teljesen normális.
Notes: Because a chain must have a small amount of play in the links to run smoothly,
the CC-2 may show a reading of .25% (or more) on new chains. This does not mean
that the chain is .25% worn. It only means there is .25% play built into the links of the
chain before it starts to wear.Ehhez képest még vonalzóval is rövidebbnek mérem az új, még nem használt láncok egy részét annál, mintha pontosan fél colonként lenne egy csap
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
-
válasz semmiho #262734 üzenetére
Tekertem már én is nagyon melegben. De nem hosszúakat, 100km körül/felett. Most meg azt tervezem majd megint valamelyik napra.
Viszont napnak kitett szakaszon, ahol nagyon meredek, ezért szépen meg lehet főni, azért nem kellemes. Itt van egy rész nálunk, ott emlékszem, hogy mentem már 34°-ban. (Itt fel: [link] Strava: [link] Vége elég meredek 10% felett végig.) Ilyen helyeken ahol lentről és fentről is tűz a meleg, plusz jó meredek, ott nem kellemes, ilyen esetekben menetszélről sem beszélhetünk. Szóval csak az ilyen helyektől félek. Mert elkészülsz egyszer, aztán még van hátra egy 50km, az biztos nem lenne kellemes.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #262736 üzenetére
Most nem Ausztráliáról volt szó
Annyi defektgátló nem lehet a gumiban, h alsó szelepnél túl akar folyni a szelepen és megtölti. Épp hogy lötyög pár mm magasnyi a gumi belsejében az alján.Amúgy meglestem a leparkolt vasaim, mindnél 45 fok alatt voltak a szelepek, gondolom így "szoktam" megúszni a dugulást.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZavaBalazs
őstag
válasz -=RelakS=- #262740 üzenetére
pardon, akkor nem szóltam nem használtam, parktool cuccokat overkillnek érzem az én felhasználásomhoz.
csak a gumileszedőjükre neveztem be, mert az filléres tétel, és az én felnimről is nehéz lepattintani a külsőt, de vagy túl vastag a vége, vagy a görbület nem stimmel, de megkezdeni nem tudom vele a műveletet úgyhogy csak kiegészítésként használom a régi mellett, amivel jól be tudok nyúlni alá.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #262744 üzenetére
Rendben, így világos. Köszönöm mindkettőtöknek.
-
őstag
válasz ZavaBalazs #262745 üzenetére
ami nekem nagyon bevált, az a Schwalbe leszedője, abból is az újabb (ez)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ZavaBalazs #262745 üzenetére
Ez nem csak drága, meg felbxott a leírása, de szerintem sikerült még úgy meg is erőltetni, hogy elgörbültek a pöckök, amivel mér. Ekkora távolságon meg ugye a hangyaf@sznyi változás is nagy mérés változást fog eredményezni
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #262745 üzenetére
Nem a gumileszedő típusa a titok. Hanem mennyire lehet, vagy "tudod" benyomni a külső peremét a felni közepébe, és ott tartani. Az kisebb kerületű és lötyögni fog a külső a felnin, nem feszülni a helyén.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gyúrósok ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen