- Autóhifi
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #227697 üzenetére
Én eladnám és vennék egy Silex-et, az nagyon montis terepen, aszfalton meg elég gyors, imádnád és a márka is megmaradna.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Nah neki estem ma nyugiban a suito görgönek. És akárhogy adapterezem a váltás nem jó.
Azt gondolom azért mert a keréken ott a konuszcsavar [kép] itt latszik. A görgőn pedig ez a távolság hiányzik a papucs és legkissebb fogas között (L:/dl/upc/2022-09/04/463851_fmuxdbcvcaq3ighf_aa18fe02-6941-43a9-b476-18dd4a648606_2.jpg)[kép](/L) [kép]a fémes gyors zár a görgő.
Mit gondoltok ha alátéttel kijjebb hozom a suito adapteret jo lehet, kb ennyi kéne neki [kép][ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #227697 üzenetére
Szerintem nem éri meg, mert nem csak a hajtást cseréled, a fék is kuka, a váltókarok is, egy szett legolcsóbb hidraulikus fékváltókar + fék 3-400 euro. Sajnos a korskormány hozza magával a szokásos problémát, hogy a fék és a váltókarok egyben vannak, ráadásul mai napig nem létezik igazán megfizethető szett. Egyenes kormányra filléres tétel ehhez képest .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #227697 üzenetére
nem megy bele 40c-s külső, akkor nem állnék neki.
gyorszár max kerékcserénél marcerás (hogy a tárcsafék ugyanoda kerüljön), merevségi problémának nem kellene lennie.
+ a váz elvileg nem arra van tervezve hogy terepre is menj vele, de ezt nem tudom mennyire kell komolyan venni: INTENDED USE CATEGORY 1 ROAD
a kormányozhatóság ami kérdés még, ahogy látom kb 100-as stucni van rajta és egy enyhén visszahajló kormány, lehet valami rövid reachcsel rendelkező kormány és/vagy rövid stucni kellene hozzá, hogy ne dőlj nagyon előre.
-
Crucio
aktív tag
válasz bardi #227699 üzenetére
Nincs teljesen kinyújtva, direkt egy kicsit behajlítom, de hiába.
Hasaggymeg: igen, az már be van állítva
itouchfan: köszi az ajánlást, megnézem ezt a boltot is, mintha ők Facebook marketplace-n is hirdetnének
szuszinho: igen, a gravelek alapvetően tök szimpatikusnak tűnnek és lehet, hogy jobbak is lennének edzéshez, a fene tudja. A trekkingek amolyan mindenesnek szimpatikusabbak, de vonz egy kicsit az outis teljesítményorientáltabb irány is. Bár egy gravelre nem biztos hogy feltennék egy csomagtartót, ami nyáron jól jönne és két bringa meg nem fog elférni itthon. (vagyis nyilván elférne, de másnak is kéne a hely) -
válasz Ringman #227705 üzenetére
Miért ne kéne? Ha már tárcsa, akkor valami normális hidraulikus. Nekem mindhárom tárcsás bicajon az van (mind az 5-ön, ha asszony bicajait is beleveszem). A Cross trekkingen pont a fék volt, amit cserélni kellett, igaz, nem azért, mert nem fogott, hanem mert össze volt rohadva az egész, és beállíthatatlan volt, meg állandóan szorult. Soha többet olcsó fékrendszer. Nincs akkora árkülönbség, hogy megérje a szopást. Amin gyárilag normális hiddraulikus fék volt, azzal sose volt semmi gond, pedig van, amelyik 4-5 éves.
Jól működő, minőségi felnifékes rendszert én sem építenék át persze, főleg nem országúti használatnál.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tonyrulez
őstag
Sziasztok,
első lámpát vennék út megvilágítására, melyek az ajánlottak? Főleg belvárosban van használva, tehát olyan kellene ami nem vakítja szemből érkezőt.
Jelenleg Convoy S2+ -t használok, nyomtatott rátéttel hogy felfelé ne világítson csak az útra. Viszont használata körülményes, merülésről nem ad infót, 18650 akksit kell különállóan tölteni hozzá.
Max 15k-t költenék olyanra aminek van rendes tartója, nem gumi ami első kátyúnál lekókad, könnyen levehető a tartójáról hogy el tudjam vinni tölteni USB-ről. És legalább 2 órát bírjon közepes beállításon.4 8 15 16 23 42
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #227707 üzenetére
Nincs akkora árkülönbség, hogy megérje a szopást.
nulláról, koskormánnyal?
shimano 105-ös-nál 450€ csak a 2 fékkar + a hidraulikus fék. -
válasz tonyrulez #227708 üzenetére
Én Sigma Aurát használok, nyilván szigorúan közúton. Terepre biztosan kevés lenne. Vaksötét erdőn keresztül is teljesen jó hajnalonta, ha meg közvilágítás is van, akkor bármire elég. Nem utolsósorban stvzo certifiziert, szóval ez biztosan nem vakít, és ha jól meghúzod, akkor a felfogatás is elég.
20.000 lumenes kínai fényágyúkról megvan a véleményem, nyilván az is benne van, hogy aki közúton ilyesmit használ, annak a retináját érdemes lenne kezelgetni vele valami huzamosabb ideig, hátha utána jobban fog látni rendes lámpával is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Ringman #227709 üzenetére
És akkor inkább ez, vagy veszel egy szar kínai féket kompletten 200 euróért, aztán úgyis lecseréled, mert lófaszt nem ér. Lehetőleg megint valami másik kínai fosra, csak hogy elköltsd a rendes hidraulikus fék árát. Aztán utána veszel egy normálisat, mert az is szar volt.
Akkor már inkább egy rendes felnifék, bár az a gyanúm, hogy azt sem úsznád meg feleannyiból, ha már komplett rendszerről beszélünk.
Amúgy nekem valami 250 euró volt a teljes Shimano MT410/420 fékrendszer karokkal, vezetékekkel, tárcsákkal, szereléssel, természetesen elöl-hátul. Igaz, flatbarra.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZolkoW #227700 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ! Teljesen más szerelői és felhasználói szemmel nézni. Nekem graveles felhasználói tapasztalatom nincs, max annyi amennyit teszt jelleggel mentem vele a beállítások után. Ezért jó néha hangosan gondolkodni. A speeder átalakításában benne van az is, hogy hajt a kíváncsiság, milyen lenne? Gyárilag a 30-as külsők táncoltak benne, 35-38-ig biztos nem lenne gond, de talán a 40-ig is beférhet. Való igaz itt a fékváltókar az a tétel ami már nagyon megdrágítaná a dolgot. Igazából még az is egy lehetőség, hogy marad az egyenes kormány, de az úgy már nem is gravel.
Egyébként pont a silex-re gondoltam mint alternatíva. Olyat már többször javítottam, tetszett úgy az egész gép.
Ezt néztem: [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #227697 üzenetére
Szerintem csak simán állj ellen még egy kicsit ennek a nehezen besorolható gravel műfaj őrületének, hátha lecseng. 🤭 Aszfaltra sok, terepre kevés, olyan mint a CX, kábé megerőszakolták a Ferrarrit, hogy jó legyen Jeepnek is és mivel ráharapott a piac most másfélszeres szorzóval árusítják. Vélemény hangzott el!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
wetomi
aktív tag
Sziasztok!
Van nekem egy trekking bringám, amin szeretném lecserélni az egyszerű, billegős Suntour Nex teleszkópot egy merev villára.
A mostani teló beépítési magassága 480 mm és hidraulikus tárcsafékes (MT200) a bringa.
A sportosabb üléspozíció miatt amúgy is összenyomódik a teló egy kicsit, szóval olyan 450 mm-es villa már jó lenne.A problémám, hogy a legtöbb kerós webshopban (rose, bike24, bikediscount) alig találtam olyan merev (trekking, vagy 29er mtb) villát, amit elképzeltem, de az Amazonon, Alin, Ebay-en viszont meglepően sok távolkeleti darab van nagyjából olyan árban, amit még rászánnék.
Van ezekkel tapasztalatotok? Mennyire megbízhatóak ezek az ilyen-olyan noname villák és kereskedők?
Nekem ilyesmi kellene:
- Beépítési magasság 450-480 mm
- 1 1/8 Ahead (tapered villa tudtommal beépíthető lenne, de körülményes az alsó csapágy átalakítása)
- Tárcsafékes (lehetőleg PM, de a 180-as tárcsa miatt amúgy is kell egy átalakító).
- Gyorszáras agyhoz kellene, nem átütőshöz
- Jó lenne, ha lenne rajta sárvédőhöz, vagy egyéb alkatrészhez (csomagtartó, kulacstartó) felfogatási pont, de nem prió
- Ne legyen rajta V fékhez felfogatás. Letisztult kinézetű villát szeretnék
- Nem tervezek nagy csomagos túrákat, de velem és a felszereléssel együtt 110 kg körül jár az össztömeg, a teherbírásnál ez fontos lehet.
- Ár: jó lenne 120 eurónál megállni, de nem baj, ha olcsóbb.Van tippetek, hogy milyen webshopot nézzek még meg? Vagy bevállhatóak a noname villák is? Ha tapered villát találok, akkor azt mivel tudnám átalakítani 1 1/8-ra?
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #227686 üzenetére
És mitől függ, ill. mi határozza meg, hogy végigfut-e a ház is a vázon belül, nem csak a bowden?
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #227711 üzenetére
hát ez az.. egyenes kormányra felsőkaregóriás fékrendszert veszel annyi pénzből, amennyiből országútira a legolcsóbb hidrósat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #227712 üzenetére
br. 800-ért 2×10-es hajtás, o.O (oké, tudom elszálltak az árak meg a forint gyenge)
rendben, hogy ez egy karbon váz, de ez így azért erős elsőre.
+ a gyári kerékszettet is cserélném, a 17 mm-es belső méret (ha jól néztem) már lassan outiban is keskenynek számít, meg 32 küllős felni? -
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #227712 üzenetére
Jó választás, még annyit csinálnék hogy lecserélném féktárcsákat SM-RT70S-re és mehet bele a Ice-Tech betét, már csak optikailag is megéri azt a pár tízezret.
A tárcsát/betétet meg eltudnád adni szakmádból kifolyólag.
Ringman
Az alap hidros Silex 630 ezer, 170e nem sok felár szerintem egy karbon vázért.
3 éve amikor ezt a 400-ast akartam venni, de nem volt méret, akkor volt 430 ezer ha jól dereng, az még 105-el volt nem géerixel.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #227719 üzenetére
Köszi, akor majd kiderül, ha megjön a váz.
-
PELLE
tag
Túrázóknak, meg a többieknek.
Közkutak, ivóvíz, egyéb vízvétel, forrás országosan. Névre, irányítószámra. Jobb oldalon van még menüsor ha kérdések merülnének fel.
[link] -
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #227712 üzenetére
Az volt már, hogy nagyon elöl lesz a kormány? Nem értek hozzá, de a koson 3-ból 2 fogás előrébb van, mint a jelenlegi kormány vonala. Régen mondtak olyat, hogy ha kicsi neked a váz, akkor érdemes kosozni.
Mekkora váz, te hány cm vagy?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
válasz Dark Archon #227651 üzenetére
Na, ugye sikerült összeraknom a patentszemet. Hurrá. Erre indulnék ma reggel tekerni, és ugrál a lánc. Simán tekerve nem, csak, ha rajta ülök. Elkéstem a lánccserével? A ritkábban használt áttételeknél nem ugrál, csak a gyakrabban használtaknál. Létezik, hogy 5000 km után vége? Most akkor cserélhetem a fogaskeréksort és minimum a középső lánctányért, mi?
Ha igen, most Shimano CS-HG500 11-34T a fogaskeréksor, az nem szétszedhető, ha jól láttam. Mit érdemes helyette, ami esetleg jobban bírja, de még nem csillagászati áron? 3x10 rendszer.
Persze a patentszemet most meg szétszedni nem sikerült, szóval szétbarmoltam láncbontóval, hogy vissza tudjam tenni a régi láncot.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
deny330
aktív tag
válasz Dark Archon #227726 üzenetére
Előfordulhat. 11s gx sorom utolsó két sebességét nekem is megette egy teljesen kinyúlt lánc, sajnos nekem is sort kellett cserélnem.
-
tonyrulez
őstag
-
csƵ
őstag
Üdv!
Szétszedtem feleségem hátsó kontrás kerekét, de fékezés után szalajt egy fél tekerésnyit. Mit rontottam el?
-
Alg
veterán
Berendeltem egy 4es pakkot a RideNow TPU belsőből, ha bejön akkor majdnem 30 deka spórolás (kb 70gr/db * [2 a kerékben+2 a nyeregtáskában]) 45 dolcsiért... A Tubolito-nak majdnem darabja ennyi...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
fulton
addikt
Nem tudja valaki a garmin connect appban mikor hozzá adok egy felszerelést, és beállítom hogy pl 4 hónapja használom, hogy tudom az azóta megtett km-eket is hozzáadni? sajna 0-tól számolja...vagy akár manuálisan megadni neki honnan fusson a km számláló?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #227725 üzenetére
ez valós, de a fitnessbringákat -ki tudja, miért..- úgy néztem régebben, hogy úgy méretezik, mint az országútikat, amiben van annyi logika, hogy gyakorlatilag országúti vázak, de ez azt is jelenti, hogy ha egyenes kormánnyal veszed, akkor közelebb lesz a kormány vagy 5 centivel. De jogos, meg kell nézni, mi a helyzet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kiskopika
senior tag
Nah megoldodott a suito mizéria. Egy 2mm es alátéttel sikerült kompenzálni és tökéletesen vált es a vegallasok is a helyukre kerültek, nem kell a valtohoz nyulnom. Egyedül a 2 legkissebb fogason valt csunyabban de ezt betudom a hasznalt lanc uj sornak.
Koszi a segitsegek, tippeket -
Ringman
nagyúr
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #109330 üzenetére
Átlinkelnéd pontosan mire gondoltál?
Én óckodok ezektől a térdig érő kerékpár szűk naciktól mert kényelmetlen számomra, zavaró és nem is érzem olyan szellősnek, hosszú is..... JObban preferálom a szellős rövid nadrág és alatta boxer (dekás futáshoz való) kombót, vagy jó lenne kerékpáros ultra vékony nadrág betéttel is - ami már szinte boxernak felel meg )rövid nadrág alá) de nem látni ilyet, viszont valami betétes csak kéne..mert elég sokat mocorgok mostanában 3 óra után már..[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz fulton #227736 üzenetére
Gore-nak is van betétes alsónadrágja, (azt használom görgőzésre), de amúgy a sima bringás nadrágok jobban szellőznek mint egy boxer+rövidnadrág
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
fulton
addikt
Köszönöm a tippet!
Egyébként én felpróbáltam egy enduro szivacsos betét kerekpar nacit(potom 20k korüli), es vesztem meg töle ahogy ráfeszült a combomra le egészen majdnem térdfelettig. Olyan zárt érzes volt. Idegesített. Érdekes mert pl a dekás futós boxernál nincs ez az érzés. De az utóbbi vékonyabb(endurohoz képest hártya) is es rövidebb.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz deny330 #227727 üzenetére
Nézem, nézem a fogaskeréksorokat, de nem kapni szinte semmit, basszus... max. 36t-vel kompatibilis az XT hátsó váltó, ahogy láttam, Sramnak, Sunrace-nek 40-42t-s sorai vannak. Shimanót semmit nem találni...
EZ kompatibilis a Shimano CS-HG500-zal?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #227736 üzenetére
Nekem Endura ClickFast linereim vannak, azok konkrétan olyanok mint egy boxer csak van benne betét, aztán azt veszel rá amit akarsz. Amit a nadrágokhoz adnak az más fajta, lentebb érős. A külön kapható verzió (pontosabban ami nekem van) az olyan mint egy boxer és a betét is máshol van benne elhelyezve. Nekem a Hummvee nadrághoz adott liner kényelmetlen, rossz helyen van benne a betét és zavaró. Amit külön vettem az “felcuppan a résbe ” és észre se veszem, hogy rajtam van.
Amúgy az Endura Hummvee short kb az amit te keresel szerintem. Külön van a liner és külön a rövidgatya (szellős), a kettőt meg össze lehet pattintani pár patenttal. Többen is használjuk itt a topikban azt hiszem, csak a legtöbben a gyári linerrel (jjeahh-nek úgy emlékszem bejött) én meg a külön kaphatóval mert az jött be. De ez már a “kinek mi” kérdéskör.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
fulton
addikt
válasz Gaben92 #227743 üzenetére
Tehát ezt vetted? :
Endura ClickFast. Van 200 es 300 as betéttel? A 300 as vastagabb? Vagy mi a különbség
Jónak fest. Lényegében akkor ez vékonyabb mint a kerekparos short nacik ha jol értem. Es rövid is.Mindenképp boxerban gondolkozok, az a rövidnaci vastag az en kis pihe szellos dekasomhoz kepest
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #227740 üzenetére
https://www.2wheels.hu/kereses/?search=CS-HG500
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz fulton #227744 üzenetére
Am.nem értem mi van velem, nyáron 35 fokban is tekertem 7 8 órát is..es bírtam. Most meg olyan kenyelmetlen...de csak a jobb oldali farcsontomnak. A balnak kutya baja semmi kényelmetlenség. Amit megfigyeltem, sajnos a jobb oldali része a nyeregnek jobban kitüremkedik magasabb mint a bal, lehet ez okozza. Nem szimmetrikus de sajnos anno nem vettem eszre. De nyáron ezzel együtt is siman bírtam.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #227747 üzenetére
A balnak kutya baja semmi kényelmetlenség. Amit megfigyeltem, sajnos a jobb oldali része a nyeregnek jobban kitüremkedik magasabb mint a bal, lehet ez okozza. Nem szimmetrikus de sajnos anno nem vettem eszre. De nyáron ezzel együtt is siman bírtam.
deformálódott a nyereg -> csere.amúgy ha féloldalas csere után is, akkor nem jó a bikefit, pl. túl magas a nyereg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Horgász topik
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- További aktív témák...
- Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest