Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz parandroid #205543 üzenetére
mondjuk hétvégi kirándulós bicajra mondjuk teljesen felesleges is lenne mondjuk fox telókat pakolni. mondjuk.
bár biztosan van, aki gyárt aranyárban is trekkinget, csak hogy legyen. a felhasználásra egyetértek, mindenre jó, de igazán semmire sem.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz velizare #205551 üzenetére
Nem is egy 160-as becsúszót várok, de ne is a legolcsóbb papírnehezékeket használják, mert az azért egy 3k eurós bringán elég illúzióromboló. Nyilván nem kell egy downhill teló, de legalább rendesen működjön, meg normálisan karbantartható legyen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
PELLE
tag
válasz parandroid #205547 üzenetére
Kerékpár teleszkóp - Hová lett az energiám egy része?
[link] -
Ringman
nagyúr
válasz Xtracking #205553 üzenetére
giant toughroadot nézd meg, az kicsit drágább a max. költségkeretednél.
esetleg a decás touring 520, de az alapjáraton rettenetesen nehéz, 16 kg: [link]
(csomagtartó 1,2 kg, a 2 gumi 2×1,3 kg, az első elhagyható, a másodiknál min. 1-1,5 kilót lehet spórolni külsőcserével, ill. az ülés is lecserélhető fele olyan nehézre, alapból az is fél kilós minimum)vagy ha elvagy 45 mm széles kerekekkel (erdei útra határeset, agresszívabb gravel/allroad gumival), akkor a giant escape disc is jó lehet.
-
válasz PELLE #205554 üzenetére
Az 50pár kilós nejemnek a ~20 kmph-s munkába tekeréseinél szerintem annyira nem lesz fontos kérdés, hogy hány wattot veszít a rugózás miatt. Az fontosabb kérdés, hogy kátyúnál, toldozott-foltozott úton, vízátmosásnál, kis padkáknál, vagy nagy ésszel letérkövezett szakaszokon mekkorákat üt, vagy hogyan ráz a bicaj. Pláne, hogy a pedelec motor amúgy is besegít neki majd.
Amúgy amennyire nem kedvelem a teleszkópot, crossbike-ot, trekkinget, de xc-t sem vennék enélkül. Amire nem való, azok a kimondottan aszfaltos, sportos cuccok, a fitness, meg az országúti.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #205536 üzenetére
En ma elvereztem a gumikkal. Zengonel tekertunk egy lazat, 45km igy is sok volt a vallamnak. Avar, alatta agak, sar, nedves kovek. Meg az alacsony nyomas sem segitett. De piszok jo volt.
Maxxis Minion DHR II -tol sokat varok az uj bringan. Eletemben nem gurultam meg olyan szeles gumin.Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #205559 üzenetére
Haverom szerint az sem szereti a sarat, de azért biztos sokat segít az agresszív mintázat. Meg azért a Minionnak egy xc gumihoz képest brutál nagy a gördülési ellenállása, cserébe száraz terepen nagyon beteg lehet gondolom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bszg@
tag
válasz Runner_fxr #205549 üzenetére
A felsoroltak közül a Canyon ellen mi szól?
-
addikt
-
válasz bszg@ #205564 üzenetére
Ha csak az nem, hogy az sx-es méret, ami nekünk kell, az 2022 feb-márc hónapokban lesz szállítható… Amúgy a kerékpárszín-ügyi felelősünknek annyira nem is tetszik a két választható szín.
[ ménincsfacepalmossmiley? ]p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205524 üzenetére
XC-hez képest nagy lesz az ugrás az biztos, van pár kiló plusz, de majd kárpótol lefelé.
Tubless ready mindegyik mai komolyabb mtb. Van amikor már tubeless szalag is van a felniken és kapod mellé a szelepet, de biztosan belsővel van gyárilag összerakva.
Abban a súly adatban annyira biztos azért nem lennék, azt hiszem el amit lemértem. A két váz között biztosan nincs 1kg különbség, az túlzás lenne. Lehet kicsit nehezebb a YT váza, de egy ilyen bringánál nem pár száz gramm fog dönteni, hanem a kezelhetőség és abban a YT mindenképpen jobb lesz.
Nem véletlen mondtam, hogy ebben a kategóriában már igencsak van létjogosultsága a pedelec rendszernek, persze ha megvan a kellő kondi, nem lesz gond. Maxxis minion-t én is nagyon szeretem, de most a legjobb Trail/Enduro Maxxis gumi az Assegai, mondjuk nem egy könnyű darab az se.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Küllőfeszességnél mi az irányadó érték? 120kgf vagy 1200N amit legtöbb helyen olvasok maximumnak. DT CR1400 kerekem van. Amikor megvettem, olyan volt mint a langyos vaj. Mintha gyurmában tekernék. Majd hamarosan elkezdtek pattogni a küllők elöl és hátul is. Akkor még nem volt küllőfeszesség mérőm. Húztam az anyákon 1/4 fordulatot. Közben megjött a mérőke. Vettem az első/hátsó küllőből egyet hogy bekalibráljam a mérőt. Most jól mér. Eszerint az elsőnél fék oldalon ~1100N, másik oldal ~700N. A hátsó az lazább. Fék oldalon ~700N, hajtásnál ~900N. Pattogás még megvan. Húzzak még rajta?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eddie1978 #205569 üzenetére
~6-700 eurós kerékszettet én inkább nem húzogatnék otthon, inkább elvinném valahova (pl. Bringaland, DT forgalmazó)...aztán lehet csak én vagyok gyáva, de már csesztem el így kereket.
Zoliwrc...komoly! Szép képeket is készítesz (mivel?), és jól látom-e neked a Sram ergonomikus formájú változata jön be jobban?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205570 üzenetére
Köszi! Samsung S10e telefonnal készülnek a képek. Igen, nagyon szeretem ezt az ergonomikus Sram markolatot, jó pár éve ilyennel megyek
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #205571 üzenetére
Én a másikat használom, volt néhány próbálkozásom gumi, meg szilikonnak, de visszatértem ehhez.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205570 üzenetére
Az rohadt élet, hogy sehova nem viszem el. Nincsenek jó tapasztalataim. Vagy elcseszik vagy száz évre vállalják. Volt olyan, hogy télen, amikor nincsen szezon, pont kereket vittem átcentírozni az offszet miatt. Belepörgetett az ember az üres naptárba, csak kiszúrásból, vagy 4-5 hetet, hogy akkorra talán be tudják vállalni. Mondom kabbe. Azóta ezt is magam csinálom. Mavic hátsó felnit is én húztam át fék felé, mert egy másik szerviz nem tudta megoldani másodjára sem a felni offszetelését (a gyári centírozó adapterrel, amiben benne van az offszet) úgy, hogy akkor már vittem a bringa gyári kerekét, hogy arról a dishing tool-al tudta ellenőrizni a centírozást az új keréken. Persze ha volt neki. Ilyet is csináltam magamnak fillérekből. Vázban átcentíroztam két mérőórával simán 0,2mm alatti ütéssel. Belement 10k hiba nélkül azóta. Ezt a DT-t is magamnak csináltam. Megy szépen, csak zenélnek a küllők időnként. Nyolcas/tojás nincs. Meglesz erre is a megoldás. Infó kell.
Erről van szó, Cannondale Ai re-dish[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #205495 üzenetére
Már próbáltam többféle betétet a code rsc-ben.
A trickstuff bb 840 power való a code-okba (piros hátlapos), olyanom volt. A fék érzetet szerettem vele, tényleg jól fogott hidegen is és vegyes komponens ellenére nem is melegedett túl. Ellenben Leogangban 4 nap interzív bikeparkozás alatt elkopott. Kishazánkban nyilván hónapokig elmegy.
Amit még hosszabban és több szettet elhasználtam az EBC félfémes betétje. Kevésbé harapós mint az trickstuff, viszont ezzel is mindenhol meg tudtam állni, ezt is bírja az intenzív lejtőket, és ez a betét nálam kb 7 bikepark napot bír ki (a fékgyilkos parkokból). Ebből a fékbetétből idén 2 szettet használtam el, meg az előző bringámon szintén kettőt. Ár érték arányban brutál jó és megbízható is. Szívesen használtam őket, csak hát ezt is állandóan nézegetni kellett mennyire kopott.
Most visszatérem a gyári sram fémes betétre. Nyilván a fémes lassabban kopik cserébe, mire a betét elkopik jó eséllyel a tárcsák is elkopnak. A fékkar érzete a gyári fémessel a legkeményebb és leghatározottabb (a komponens miatt ez teljesen evidens is), illetve ezzel harap a legerősebben a fék. A trickstuff is erős, érezni a puhább betétet a fékkaron és ezért más az adagolhatóság, de ettől még brutál erős. Ettől függetlenül tartom, hogy a gyári fémessel tapasztalom a leghatározottabb és legnagyobb fékerőt időjárástól függetlenül. Shimanosoknak ezzel a betéttel áll a legközelebb a kopp kemény kontaktpont érzéshez. Csak belföldi felhasználásra szerintem a fémes betét a code-ba nem szükséges, itthon nincs olyan hosszú és folyamatosan meredek lejtő, ahol a plusz hőtűrésére szükség lenne. Persze gyárilag azzal jön a fék, sokáig elmegy vele. Azért nekem még van tarcsiba 2 teljes szett fémes , most úgy döntöttem ezzel fogok menni az év hátralévő részében és a következő szezonban.
Sram vonalon ami még érdekesség, ha később tárcsát kell cserélni akkor már érdemes az új hs2 tárcsákat venni a centerline-al szemben. Az újfajta tárcsa jobban elvezeti a hőt, nagyobb a kontaktfelület és picit vastagabb (2mm). Már lehet velük a 220mm-es átmérőre pályázni.
Azért én sem rajongok, hogy dot-os a sram fék. Főleg azt nem szeretem, hogy az éves olajcsere után, ami dot olaj megmarad az lényegében kuka. Mire újra cserélni kell, addig a korábban felbontottat már nem szabad használni. Maga a fékfolyadék cseréje nem egy nagy mutatvány a bleeding edge csati bevezetése jó ötlet volt.
Ami még dicséretet érdemel, hogy a sram teljes alkatrész és szerviz készleteket (cikkszámokkal kereshető és rendelhető) árul mind a fékkarhoz, mind a féktesthez, vannak gyári leírások, és gyári youtube videók a szétszerelésről, összerakási folyamatról. Lényegében ha valami elkopik, nyekkre menne rajta, minden cserélhető házilag. A csapágyazott fékkar forgáspont a swing linkkel nagyon finoman mozog. -
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #205574 üzenetére
Koszonom, hogy ezt megosztottad. Vagy Code RSC lesz, vagy MT7. Ezen meg van idom gondolkodni, nem sietem el.
Az uj HS2 tarcsakrol mar olvastam, valszeg cserelnem, es a Guide -ot a hozza adott tarcsakkal adnam tovabb.A fek kozepre allitasa mennyire problemas Nalad? Sokat kell vacakolni, ugy ahogy a Mugurakkal, vagy annyira nem veszes?
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #205568 üzenetére
Megerősítem előre az Assegai nagyon jó, egyértelműen jobb mint a dhf-ek. Tulajdonképpen mára az új standard az elől assegai - hátul dhr II lett.
Mondjuk, ha elkopik a dhr II-m hátul akkor helyette a tacsi gumim a szekrészben egy wild enduro rear race (jó sok tpi szövetréteggel). Kíváncsi vagyok arra is milyen, meg épp csak sima exo-val lehetett dhr-t beszerezni. Előre azért még van tartalék assegai-om
Manapság ezek a gumi beszerzések se túl egyszerűek. -
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #205575 üzenetére
Hát ez fel se merült bennem, így vázba nézve nem látszik. Legközelebb ha majd kiszedem, megpróbálom lemérni.
Fékes témában, gyári tárcsa helyett esetleg a magura mdr-c-t lehet érdemes kipróbálni, nekem a 160 mm-es abból nagyon bejött, ez is 2 m vastag, jó masszív, nehéz, és simán elfér a sram g2 nyeregben, valószínű a többiben is, hiszen van már gyári 2 mm-es tárcsa hozzájuk.
Ha van alkatrész, aminek a súlyán nem szabad spórolni, akkor az a fék.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #205577 üzenetére
Melyik Assegai? MaxxGrip DoubleDown, MaxxTerra TR EXO+, MaxxGrip TR EXO+ ?
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205579 üzenetére
Ha a vázban, a villák között nem látszik, hogy pl. valamelyik oldalhoz közelebb lenne akkor természetesen nincs félrefűzve, áut óv dish, ahogy a zangol mongya.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #205576 üzenetére
Karbantartás után, amikor visszanyomom a dugókat teljesen, akkor utána a betét kopottságától függetlenül a dugattyúk elég aggresszíven kijönnek és valóban szűk a hely. Viszont, ha nem vetted le a bringáról a féktestet, akkor eleve középen van, így az első ride aklalmával a helyére kerül minden a használattól.
A magurát is hasonlónak tudom elképzelni.Valaki azzal trükköz, hogy úgy pumpálja fel elsőre a féket, hogy a tárcsa és a betét közé tesz 1-1 kártyalapot ezzel virtuálisan vastagítva a tárcsát mindkét oldalon. Én ezzel már nem szórakozom, mert egyrészt középen van, a hézagolás meg tényleg az első igazi használatkor beáll normálisra.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #205579 üzenetére
Mélyen egyetértek, súlyt nem a féken kell spórolni, az a legfontosabb biztonsági felszerelés.
Legközelebb ha majd kiszedem, megpróbálom lemérni.
Tudod hátsó keréken a küllőket asszimmentrikusan kell fűzni ahhoz, hogy a kerék valóban a tengely közepén legyen és elférjen a kazetta jobb oldalt. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205572 üzenetére
A rövidnadrágos hűvös tekeréshez visszatérve: Levi kint aludt ilyen időben . Ezt úgy kell elképzelni, hogy felénk ma éjjel is -10 fok volt, irigylem, de nem tudom megbírnám-e .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #205580 üzenetére
3c maxxterra-t használok, elől exo+ -al (sima exo is van, lehet előre az is elég). Mivel könnyű vagyok (max 70kg), ezért nekem elég hátulra az erősebb védelem, az se kell régóta, csak idén kezdtem el annyira aggresszíven tudni bringázni, hogy hátra kell a jobb védelem.
A maxxgrip-et meghagyom a versenyzőknek, (volt dhr II-ben olyan komponensem régebben) gyorabban kopik és azzal már nagyon nagy a gördülési ellenállás. Maxxgrip-nek az aszfaltot az ablakból se szabad megmutatni
-
flash-
veterán
válasz Xtracking #205553 üzenetére
11e km cross kerékpár használat után azt mondom hogy használható bringa terepen is!
110k súly nem igazán probléma! én is használtam 110 kilósan terepen-aszfalton(duplafalú felnissel). lehet évente lesz 1 küllő ami elpattan de nem kell tartani semmi komoly gondtól.
ami az érhezhető ilyen súllyal az a felfelék majd meglepődsz amikor az 50 kilós barátnőd-feleséged röhögve lehagy az emelkedőkön ezenkívül én nem éreztem más nagy hátrányát a plusz súlynak.
Azt tudni kell hogy nem fogsz úgy lefelé csapatni mint egy montis, és a mély traktornyomos vájatokban sem lesz valami egyszerű menni(sőt elég veszélyes),mert a vékony kerék miatt könnyű megcsúszni borulni és a kövecskés nagyon homokos lefeléken is nagyon kell figyelni mert folyamatosan fékezgetni kell különben lefarolsz az útról kvázi ledob az útról a bringa de ez is mind sebesség függvénye,óvatosan lassabb sebességgel(10-20km/h) le lehet menni-fel a legtöbb helyen,mentem én fel prédikálószékre, csóványosra is,stb,. gumiköpenyt úgy megtudod választani ami a te felhasználási igényeidnek a legjobban megfelel ha nagyobb arányban terepeznél akkor veszel rá szélesebb ballonosabb terepesebb köpenyt(kb 44x662-es smart sam,az már egész jó), ha meg aszfalt inkább akkor meg valami túragumit.
a teleszkóp sem fog kikészülni, a suntour -ok azok eleve elkezdenek egy idő után kotyogni,függ azon belül is a tipus, feleségem Suntour NEX HLO, 63mm-ja egész érhezhetően mozog, az én ugyanilyen mlo teleszkópom nem valami sokat. levegős Rock Shox teleszkóppal egyébként sem fogsz elérhető áron bringát találni, vedd meg valamelyik suntourral, megy ameddig megy, aztán majd vagy gyűjtesz külön egy teleszkópra(fentebb valaki korábban ajánlott már cross hoz Rock Shox teleszkópot)vagy veszel egy merev villát ha csak ritkán mész terepre, ballonos gumival az is tud elég komfortos lenni persze ha befér olyan köpeny,spanom merev villás Cube hyde-al terepezik vett rá valami traktorgumit, és baromi kényelmes a haladás terepen-aszfalton
egyébként például itt egy Kellys, ők megadták a max terhelehtőséget,120-kiló, szerintem más gyártónál sem lehet nagy különbség
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205581 üzenetére
Vázban nem látok semmit, fent a támvillánál eléggé szimmetrikusnak tűnik.
#205586 sebgutkopf: Igen, ez megvan, kereket fűzni nem is fogok nekiállni egy ideig. Ez amúgy egy gyárilag fűzött kerék, stans zrt arch mk3, szóval előző tulaj sem hiszem, hogy félrefűzte volna.
'92 Honda VFR 750
-
rétisün
veterán
válasz Zoliwrc #205563 üzenetére
gratula!
nekem az idén (is) csak az összes bringa összes km-ét összeszámolva lesz meg a 10.000 km (szint nem érdekes, országútikról van szó ) de ezért (megint) csak a lustaságomat hibáztathatom
viszont hogy azért ne sajnáljam magam annyira a lustaságom miatt, összeadtam az összes bringa összes km-ét az órák szerint, ~114.500 km
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #205584 üzenetére
Zasszonyodé csak sóvárogva nézi tiédet ahogy szárnyal.
jjeahh...hát ez?! Egyedül, medveföldön éjjel az erdőben?! Nncs is ott 8000 medve!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
Srácok, én meg a hétvégén megtértem
Szülinapomra az asszony befizetett minket egy ebike túrára, itt mentünk a Velencei hegységben össze vissza. Giant Talon E+ volt a bringa, és nagyon élveztem minden percét.
A motor akkor tolt amikor kellett, de nem mindig, kellett tekerni és rendesen elfáradtam a végére.
Olyan hegyekre tudtunk felmenni simán ahová csak nagy küzdéssel sikerült eddig, és nem csak egyre hanem az összesre a környéken.
A legjobb pedig az volt benne hogy az asszony is tudott velem jönni, együtt kirándultunk mint régen, nem kellett rá várni, fel tudott jönni, nagyon jó érzés volt.
Most ott tartok hogy elkezdtem nézni a használt ebikeokat is, ha tehetném vennék is kettőt mert annyira jó móka volt.
Szóval minden ellenzőnek, lenézőnek, motorosozónak (mint ami én is voltam eddig) azt mondom, próbálja ki, kezelje a helyén mert tényleg megvan neki a helye és a varázsa is.Ja, és csakazértis be voltam öltözve MAMIL-nak, hiába ebike, dagadt versenyzőnek öltöztem
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205592 üzenetére
Nagyon beteg amit művel, ha visszanézed a régebbi tekeréseit. Mivel szingliben nyomja, remélem sosem szívja meg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz zsocy #205593 üzenetére
Szerintem karos. Olyan, mint turazni menni mindenfele elektromos biszbasszal. Megertem, van piaca, de en ra nem ulnek. Olyan uljon ebike -ra, aki vagy lusta, de menne, vagy egeszsegugyi gondja van, vagy elhizott. De egeszseges, kicsit is edzesben levo embereknek ez nem hasznos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #205596 üzenetére
Mert zavarjatok a tobbi bicajost... Tegnap is kaptatunk folfele a kis osvenyen, majd megjelenik 2 ebike -os mogottunk rohamtempoban. Es csengetnek, hogy alljunk felre, hagyjuk menni oket. Burzsuj ujgazdag fiatal srac es a baratnoje. Engem ezek rosszul erintenek. Valszeg ha nem lenne torott a vallam, berugtam volna mindegyiket a szakadekba.
Es sajnos ez eleg gyakori.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz flash- #205598 üzenetére
Megint nyomjátok a hülyeséget... Pont ugyanannyit lehet edzeni egy ebike-kal is, csak mondjuk 20 km helyett 50-et mész, vagy nem átlag 25-at teszed meg ugyanazt a távot, hanem átlag 35-tel.. Meg ha az elhízott emberkét pont az hozza le a kocsikázásról, hogy az utolsó 500 méter emelkedőt megtolja elektromossal és nem szenvedésként tekint rá, akkor ezzel ő nyert. Ez nem vallásháború.
Akármennyire bírom a normál kerékpárt, néha én is ráülnék az elektromosra, hogy a hosszabb utakon segítsen, vagy amikor sietnék, vagy amikor fasz kivan az utolsó fél km hegymászásból, hogy hazaérjek. Vagy amikor fáj a térdem, de nem tudok úgy nekifeszülni a hajtásnak, miközben meg haladnék.
bardi teljesen jól írja, és már sokszor ki lett itt fejtve, hogy az elektromos nem feltétlenül elvesz, hanem hozzáad az élményhez, és bőven ugyanannyira edzhet is, hisz ugyanúgy tekerni kell. Minden csak felhasználás kérdése. Ha valaki megteheti, van rá pénze és ki tudja használni, az nem lesz kevésbé bringás... Nem ettől lesz suttyó, vagy kevésbé edzett valaki.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen