Új hozzászólás Aktív témák

  • HollyBoni

    veterán

    válasz jjeahh #127462 üzenetére

    Persze, ha CSAK tükörsima sóderes utak lennének akkor lehet arany középút a gravel bicó, de mindenhol van durvább terep, és gravel bicónál nálam durvább terepbe még egy rosszabb minőségű földút is beletartozik... Próbáld ki, meglátod. :D
    Az gravel aszfalton jobb mint egy XC gép, viszont a gravel gép terepen nem csak lassabb, de már kínzás tud lenni. Nekem ez a nagy különbség, és ezért inkább arany középút az XC. Az egyik csak nem olyan gyors aszfalton, a másik súrolja a használhatatlan határt terepen.

    (#127461) X2N: A 600 euró elég olcsó egy karbon XC vázért. Én pont néztem vázakat mostanában, 350-400 körül nagyon nagyon akciósan vannak csak régről megmaradt karbon vázak 1-2 méretben, vagy még közvetlen kínából van ennyiért karbon váz. Mmárkásabb alu szokott ilyen árban menni.

    Lehet neked nem kell 11 sebis szett, de olyat nem lehet kijelenteni hogy felesleges (meg amúgy ma már teljesen alap).

    Te azt mondtad az alu Radon árából össze lehetne rakni egy karbon vázas XC gépet, és "akkor te választod ki mit szeretnél rá". :) Ez szimplán nem igaz, csak mint utána megtudtuk te a választék alatt alsóbb kategóriás és/vagy használt alkatrészeket értesz.
    Inkább azt mondjuk, hogy ennyiből elképzelhető hogy össze lehetne rakni egy karbon XC gépet. Rosszabb felszereltséggel, pár használt alkatrésszel, vagy apróról származó "új" alkatrészekkel, ahol például kérdéses lenne a garancia intézése a jövőben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák