- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#62853120
törölt tag
Helló!!
Nekem van egy óriási gondom, miszerint napi szinten rámtalál a kékhalál.Van amikor ugyan azt írja ki, de van hogy mást. Örülnék ha tudnátok segíteni nekem, mert már tanácstalan vagyok."A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:
Run a system diagnostic utility by your hardware supplied manufacturer.
In particular, run a memory check, and check for faulty or mismatched memory. Try changing video adapters.
Disable or remove any newly installed hardware and drivers. Disable or remove any newly installed software. If you need to use Safe Mode to remove or disabled components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode.
Technical information:
***STOP: 0x0000007F (0x0000008,0x80303130,0x00000000,0x00000000)
Contact your system admin or technical support group for further assistance."Ezzel hátha előrébb lesztek, vagyis leszünk.
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #684 üzenetére
Köszi,majd próbálkozok...
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #684 üzenetére
Hali!
Amióta írtam, azóta újra let rakva a gépem, mert a rendszerlemezen az NTFS fájlrendszer összegabalyodott, de azóta ismét volt egy kékhalálom, valamelyik driver okozhatta. Letöltöttem a programot amit javasoltál, próbáltam analizálni,
--> No crash dumps have been found on your computer <---
És ezt írta. Én rontottam el valamit, vagy vmit az analizálás előtt be kellene állítanom?
Amúgy Vistám van SP2-vel.
Nagyon remélem hogy tudtok segíteni, mert ha ezt fojtatja akkor ki lesz téve az esőre :S
-
#62853120
törölt tag
Na megvolt a második kékhalál is... :S:S:S
De most sikerült megjegyeznem a hibát:
KERNEL DATA INPAGE ERRORMost a Winfosom megoldást is kínál, de sajnos angol nyelven :S
Hátha segít le printeltem, nagyon nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni!!!
(Jah és az újratelepítést abban az üzletben végezték ahol vettem, ki is kellett fizetnem a bevizsgálási díjat, és reméltem hogy megszünik a kékhalál "özön" de nem :S)
És a WhoCrashed megint nem talált semmi :S
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #703 üzenetére
Hali!
Nagyon köszönöm a válaszodat! Először tegnap este jelentkezett ez a kékhalál.
Megcsinálom amit írtál, próbálok majd egy HDD tesztet is.Semmi új cuccot nem tettem a gépembe, és éppen csak Avast! vírusírtót, MSN-t, MSN Plust-t, Adobe Reader-t, Firefox-ot és uTorrentet telepítettem fel, a drivereket az üzletben tették fel ahogy Vistát is.
A szervízben elvileg átvizsgáltak minden alkatrészt, ezért én sem értem, hogy miért jelentkeznek a hibák.
A Vistáról pedig annyit, hogy az üzletben telepítették, és az SP2-t is az üzletben telepítették, és magyar a Vistám. A Vistához nem nyúltam még hozzá. (Csak eg ykis testreszabás)
De már újabb kékhalál is van
DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUALEkkor a kéb nem reagál semmire, lefagy, a HDD visszajelző LED-je állandóan világít, majd indítás után is folyamatosan világít, vagy egyfolytában villog, mondjuk indításkor ezt szerintem be lehet tudni az indexelésnek.
-
#62853120
törölt tag
Egy kis segítséget tudsz adni a HD Sentinel használatához?
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #706 üzenetére
Hali!
Ez van nálam. Sztem uaz mint neked.
Egyébként egy rendszergazda ismerősöm azt javasolta, hogy egy újratelepítés lehet, hogy jól jönne, és egy teljes merevlemezformázás (nem gyorsformázás). És hogy a Vistát azt felejtsem el.
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #710 üzenetére
Hali!
Mielőtt újratelepítenék meg szeretnék győződni arról, hogy a HDD-vel tényleg nincsen semmi gond. Szal egy kis segítséget kérhetnék a vinyó teszteléséhez?
Ui.: Tod az üzletben elvileg átvizsgálták, és azt mondták az a baj, hogy az NTFS fájlrendszer "összegabalyodott" de ez hülyeség. Szerintem tuti, hogy hardver hiba lehet. Memóriatesztet csináltam már, de azzal nincsen gond.
[ Szerkesztve ]
-
#62853120
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #712 üzenetére
köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok