Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
updog
senior tag
válasz sityupityu #13550 üzenetére
Áh egész könnyű összehozni
Kresz vizsga után 4(!) hónappal sikerült egy oktatót összevadászni**, vele havi 1 max 2 alkalmat tudtam csak vezetni munkaidőn kívül, aztán fél év után lebeszéltem inkább a melóban, hogy akkor napközben is hadd menjek már el vezetni.
Tavaly szeptemberben lett volna első vizsgám, lebetegedtem. November elejére tudtak 2. időpontot adni (többször írtam, heti 2 vizsganap van csak a kerület összes tanulójára), azt buktam. Hasonló okokból innentől kezdve kb. 1,5-2 hónap átfutás minden vizsga között (jó, talán nem kellett volna megbukni minden alkalommal ) +1 alkalmassági, szintén hasonló csúszással, meg is van az az idő.
**tök off, de pont ugyanaz volt az oktatókkal, mint most a lakásfelújításban a szakikkal, ha 1-1,5 hónapon belül nem tud időpontot adni valaki, akkor nem az van hogy felír várólistára, vagy beír a 1,5-ik hónap végére újként, hanem "sajnos most nincs kapacitásom". Pont. Ha akarod, keresd újra valamikor, ugyanezt fogja mondani.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
updog
senior tag
válasz sityupityu #13554 üzenetére
Nekem is mondták hogy menjek vidékre vezetni, de legalábbis vizsgázni (több szabad oktató, gyakoribb vizsgaidőpontok, kisebb forgalom, engedékenyebb vb.), de nyilván pont arra lett volna még időm*
*nem
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Gyula84
veterán
válasz sityupityu #13559 üzenetére
kit érdekel ha tanultam? vizsgán már simán ment szóval nem tudom mit kell parázni még van ideje tanulni ezt akartam mondani.. de te mond meg neki a tutit
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
negyedes
addikt
válasz sityupityu #13556 üzenetére
Tudom, ismerek olyat aki nem tul tehetseges a vezeteshez. Az oktato autojaval nem fullad, de nem is tul szep az elindulasa(ezert kellett volna gyakorolnia), de beult a ceges automba es el sem tudott indulni(ezzel fulladt sokat).
Nem hiszem hogy ennyi kulombseg lenne egy Corolla es egy clio kozott(mindketto dizel).
Tegnap delutan volt megint vezetni, most azt mondta hogy jobban ment, miutan elmagyaraztam en is a kuplung-gaz osszefuggest.
ami viszont nem tetszett hogy az oktato nem mondta neki hogy elindulas elott illene a fekete is nyomi, veletlenul elgurul valamerre....
necsakaz oktato neki csak annyit mondott hogy finoman engedje fel a kuplungot es utanna finoman nyomja a gazt. tolem hallota azt elsore hogy hol fog a kuplung es mit es hogyan kellene csinalnia utanna.
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13576 üzenetére
Altalanossagban elmondhato, hogy 1 ora vezetest 45 percnek tekintenek, mint az iskolai tanorakat. Tehat a 2 oras vezetesed igazabol csak 1.5 ora. Ebben nincs semmi meglepo.
A masik fele: Sok iskola tart intenziv (esetleg szuperintenziv) tanfolyamokat. Ezek jellemzoen dragabbak, mint a normal menetuek. Itt is ervenyes, ami nagyon sok mas agazatban, ha gyorsan es rovid ido alatt akarod, akkor tobbet kell fizetni.
Nyilvan kisebb terheltsegu sikolaknal, oktatoknal ez kb. mindegy mert mindenhogy van idopont. -
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13578 üzenetére
Hat igen, Budapesten sok autosiskola van es megtobb tanulo.
Vizsgakra siman lehet 1 honapos a varolista, van amikor az elmeleti vizsga es a gyakorlati orak megkezdese kozt is eltelik 4-6 het (vagy tobb). Igy itt az emberek hajlamosak tobbet fizetni a gyorsabb jogositvanyert. -
SUPREME7
őstag
válasz sityupityu #13578 üzenetére
Mivel nem akartam már tovább húzni az időt - áprilisban megcsináltam a kresz tanfolyamot e-learninggel, júniusra kaptam vizsgaidőpontot, július-augusztusban nem lett volna időm vezetni járni mert sűrű volt a meló, úgyhogy most direkt olyan sulit kerestem ahol van lehetőség heti legalább 3x vezetni, hogy ne szarakodjak decemberig (és azért nem valami ismeretlen, sz@r suli suli legyen - és ne is a csigavér - mondjuk felhívtam a csigavért is végül, azt mondták írjak kérelmet az igazgató úrnak és ha elfogadja a kérelmemet átvesznek, és egyszer sorra kerülök akkor majd szólnak )
Az etitan.hu-n csináltam a kreszt, amivel jól rá is keféltem, ugyanis marha jó, marha modern rendszer, csilli.villi, az oktatót is magadnak választod a bemutatkozása-autója-időbeosztása szerint, viszont mivel itt nem az oktatónak fizetsz, hanem online az iskolának, mint ahogy a kresz tanfolyam-vizsgadíjat, így sajnos már csak akkor derült ki számomra, hogy 5000Ft-os óradíjak vannak megadva szinte az össszes oktatónál, amikor elvégeztem a kreszt, és elkezdtem nézegetni az oktató listát.
Mivel az oktatók így nem tudnak zsebre dolgozni, ezért ennyi az óradíj szinte mindegyiknél, és ez heti 1 max 2 alkalom (felhívtam párat, de eleve nem is nagyon akartak velem foglalkozni, gondolom nem biznisz így nekik)
Szóval muszáj voltam sulit váltani, de átigazolt tanulóként eleve 4000Ft-os óradíjjal indult a dolog, intenzíven, azaz heti 3x vezetéssel 4500Ft, mire az oktató már 4800Ft-ot mondott, mivel már nem akartam variálni, belementem mert már így is vagy 6 sulival beszéltem, és nem nagyon van jobb választék, hiába Budapest, tömve vannak.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13582 üzenetére
Ez igaz, csak annyi az ügyfél, hogy megfordult a világ és ezt el lehet játszani. Akkora a kereslet, hogy bármilyen kritikán aluli szolgáltatást elfogadnak az ügyfelek és még várnak is rá.
Meg kb. minden autósiskola ezt ilyen Budapesten, szóval aki elmegy az egyik szar iskolától, az megy a másikhoz és fordítva. -
updog
senior tag
válasz sityupityu #13589 üzenetére
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13592 üzenetére
Kék vödör?
-
thEndeR
tag
válasz sityupityu #13598 üzenetére
Igen, egyszerubb lett volna ha azt irom, hogy C+E.
Jerry: En meg csak tegnap voltam a csoportos tajekoztaton, most jon az, hogy keresek egy munkaltatot. Az erdekelne igazabol, hogy aki mar volt ezen annak mennyi ideig tartott. Itt Nogradba azt mondtak, hogy 4-5 honap is lehet....
-
thEndeR
tag
válasz sityupityu #13601 üzenetére
Itt kotelezo a PAV, csak akkor kezdheted el a C kategoriat ha az meg van, mivel "kozelezo" a jogositvany megszerzese utan munkat vallalni. A C utan rogton mehetsz az E kategoriara nem kell varni.
Most a C+E feltetele a 2 eves B-s jogsi. En vagyok a legfiatalabb versenyzo a 19 eletevemmel.
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13606 üzenetére
Ennek ellenére egy OFA képzésről szóló hozzászólásra válaszként beírtad, hogy mindegy a sorrend.
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13629 üzenetére
Már mondtam, kereslet-kínálat.
És még mindig nem éri meg vidékre utazgatni egy jogosítványért., legalábbis pénzügyileg.- -
marsu.
senior tag
válasz sityupityu #13629 üzenetére
Nekem is fura ezt úgy olvasni, hogy vidéken tettem le anno a B jogsit, de bárkivel beszélek, aki Pesten csinálja a jogsit, tényleg ez van.
-
tranceplanet
addikt
válasz sityupityu #13633 üzenetére
Nekem is 9 hónap volt, Székesfehérvár. Vidéken, nyugaton sem jobb a helyzet. Volt egy oktatóváltásom (suli szintén) is, mert az első sohasem ért rá. Országos szinten nincs oktatóképzés, VB sem, nincs utánpótlás. Vezetni pedig rengetegen akarnak. Az én jóöreg oktatóm, akivel vizsgáztam elérte a nyugdíjas korhatárt, mondta visszavesz a tempóból. Sajnos a kialakult helyzet miatt egyes oktatók "kiskirályoknak" érzik magukat, nagy kereslet-kis kínálat.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13631 üzenetére
Sajnos ez van pesten.
Hugom is váltott oktatót, mert az is egy idióta barom volt, meg még az olyan órákat is felszámolta, ahol hugom várt rá 1 órát, de az oktató nem jelent meg. Egyébként ez volt az utolsó csepp oktatóváltás előtt.
Sokszor még a taxisoknál is rosszabbak. A taxis legalább csak átbasz a tarifával, de ha fizetsz, akkor nem üvölti le a fejed.
Nekem szerencsém volt, B és C kategórián is értelmes oktatókat fogtam ki.Ja, és hugom sztorija kb. 10 évvel ezelőtti... nem mostanában kezdődött ez, de nem is az elmúlt 1-2 évben.
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz sityupityu #13629 üzenetére
Tényleg agyrém...
Hülyét kaptam volna, ha egy évig váratnak. Lehet inkább, ha időm engedi eljártam volna valami vidéki iskolába/oktatóhoz vezetni.
Sárbogárd, február 8-án kezdtem a kreszt, március 24-én kresz vizsga (februárban még márc. 8. volt "kitűzve" de az oktató b@szott lefoglalni az időpontot így 2 hetet csúsztunk) szintén valamikor márciusban EÜ. A vezetést április 10-én kezdtem (vasárnap!) júnus 21-én forgalmi vizsga. 8 plusz órát kellett vennem, ha ez nincs, akkor június elején vizsgázhattam volna. Vagy ha nincs a bénázás a kresz időponttal akkor még május közepén meglett volna, mint ahogyan az egész elején prognosztizálták nekünk. Szóval én ezt a 4,5 hónapot is sokalltam, de most már úgy látom az átlag ennél több szokott lenni, tehát örülök, hogy viszonylag hamar túl lettem rajta.kiszi07
Nekem úgy kérte a VB, hogy nézzek meg amit kell, majd egyszerre mondjam el neki. Az oktatómmal ezt úgy vettük át anno, hogy miközben nézem a kormányt, kerekeket stb. aközben mondom is, bemagolt szöveget[ Szerkesztve ]
-
tranceplanet
addikt
válasz sityupityu #13641 üzenetére
Igen valóban soktényezős a dolog, hogy ki hány hónap alatt végez. Mindenből elsőre átmentem, de vettem plusz órákat, ~42 óra lett a vége. Vizsga napján is felajánlotta az oktatóm, hogy vezethetek, de nem éltem a lehetőséggel.
-----------------------------
Az előző hozzászólásokkal kapcsolatban, pár észrevétel. Én elhiszem, hogy a VB-k díjazzák a dinamikus vezetést valamint, ha hamar felismered a helyzetet a vizsgán. Én amondó vagyok inkább véssen be egy hibapontot óvatos vezetésért a VB, minthogy a dinamika miatt egy súlyos hiba becsússzon és meghúzzon a vizsgán. Szerintem a mérleg nyelve legtöbb vizsgázónál az óvatosság felé billen, nálam is így történt, meg is lett a sikeres vizsga. Dinamikát ráér az ember fejleszteni, ha a jogsi a kezében van, persze az előírt sebeséget tartani kell, forgalmat nem szabad feltartani. Azért van a T betű a tanuló autón, hogy a rutinos sofőrök kicsit toleránsabbak legyenek a T-s járművezetővel szemben. Sajnos elég sok idegbeteg van az utakon, csomó sofőr a türelmet távolról sem ismeri. Én így látom." Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13680 üzenetére
Annyira azért nem kell messzire menni, kontaktlencse látható ha elég közelről nézi az ember. Meg ilyenkor még mindig lehet kötekedni a kötelező pót szemüveggel. Nem tudom a pót kontaktlencse pár elfogadott-e már.
-
HoaryFox
őstag
válasz sityupityu #13682 üzenetére
Nekem csak "101" van a B kategóriánál, ami ha jól emlékszem, csak a sima orvosi alkamasságinak a száma, pedig szemüveges vagyok, abban is vezettem meg minden.
Ezek szerint én szemüveg nélkül is vezethetek?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
kuyarashi
őstag
válasz sityupityu #13716 üzenetére
Oké, köszi.
Még mielőtt valaki belinkelné, ezt megtaláltam. Minden benne van, csak az nem, ami nekem kell. Történetesen, hogy rendelkezem érvényes jogosítvánnyal, csak éppen nincs nálam. (A rendőr ilyenkor lekérdezi az adataimat a központból, megbizonyosodik róla, hogy én én vagyok és jogom van vezetni.)
Mondjuk ilyen is ezerből egyszer fordul elő.
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
őstag
válasz sityupityu #13739 üzenetére
Csak féltem a kocsit az elején nem igazán tudok belenyúni ha "gáz" van.
-
Because
őstag
válasz sityupityu #13747 üzenetére
még nincs meg a jogsi, de ha tehettem volna tényleg automata váltó és női oktató
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz sityupityu #13753 üzenetére
a kuplungozás összes élményét átruházom arra aki kívánja
-
Because
őstag
válasz sityupityu #13755 üzenetére
sose próbáltam, de bicózok és ott elől csak 1 tányérom van, hátul pedig összesen 4 sebességet használok
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13753 üzenetére
Egy mai autóban ha bármi komolyabb elromlik az k. drága, mert sok részegységhez nincs alkatrész, csak egyben az egész. Pl. elektromos kormányszervók többsége néhányezer forintos érzékelők cseréjével javítható lenne, de csak egyben kapható az egész. Ha nem automata váltós az autó, akkor ott van a kettős tömegű lendkerék, ami nem olcsó. Vagy pl a BMW örvénycsappantyús szívósora, ami kis egyszerűsítéssel egy darab műanyag és kb. 130k HUF. Maguk a csappantyúk cserélhetők lennének pár ezresből, csak nem gyártják külön. alapvetően ott tartunk, hogy az autógyártókat az első (és talán a második) vásárló érdekli. Nekik ne legyen gondjuk az autóval. A második vásárló az is csak azért, hogy az első vásárló értelmes áron eltudja adni a garancia vége felé az autóját és vegyen újat megint.
A vezetési élmény rétegigény.
Ismerőseim közt kb. van 3 ember, akit érdekel a vezetés élménye. Abból egynek van hozzá rendes autója (S2000), a másik kettő a "kommersz" tizenkettő egy tucat autójában élvezi a vezetést amennyire lehet.
Az összes többi vesz/vett valamit, ami remélhetőleg tartós és kényelmesen elviszi egyik helyről a másikra. Van aki azért vezet mert muszáj, tömegközlekedéssel 3x idő alatt tudná megoldani a munkába járást. Ő vett egy Prius 3-at és boldogabb mint valaha volt a kézi váltós Zafirájával.Ez a vezetési élmény, meg egyebek kb. olyan itt mint amikor más topikokban erőltetik az ilyen olyan hardvereket, mert az mennyivel többet tud, mint amit a hülye fórumozó meg akar venni. Anyámat az érdekli hogy menjen a Facebook, a flash játékok, meg a youtube és kész. Egyáltalán nem hozza lázba, hogy hány FPS-t tud a GTX 1080 BF1-ben, az sem érdekli, hogy IPS vagy TN+Film a moitor és fogalma sincs mi az a RAM.
-
veterán
válasz sityupityu #13758 üzenetére
Bocsánat, csak elfelejtettem valamit.
Prius? Én azt nem is nevezném autónak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
válasz sityupityu #13759 üzenetére
Előszőr én is hasonlóan álltam a Priushoz, de amikor naponta 50km-ert ingáztam a városon keresztül, és dugóba kellett közlekednem, akkor egy kicsit ráuntam a feszes futóműre és az állandó váltgatásra az 1.8TSI Leononban, majd osztottam szoroztam és láttam, hogy mennyivel kevesebbe kerülne a munkábajárás (Évi 300e volt csak a benzin, a tervezett használat alapján), ha átünnék egy Priusba, és talán kényelmesebb is volna. Nem bántam meg, hogy váltottam. Azóta már melóhelyet váltottam (idén összesen csak 5e kmert mentem az autóval, ami így kb felesleges is) és egy héten egyszer ülök autóba, így már jobban vágyom újra egy sportos autóra, de úgy vagyok vele, hogy a helyváltoztatást igényét kiszolgálja ez is és legalább nem kell rá sokat költeni.
-
updog
senior tag
válasz sityupityu #13758 üzenetére
"Én csak simán arról az élvezetről, amit csak egy hagyományos váltó tud nyújtani a velejáró kuplungolásokkal egybevéve. Az a dolog, hogy én határozom meg, hogy a motor mit mikor csinál" Ültem (sajnos akkor még jogsi nélkül, utasként) automata váltós Camaroban, azért ott nem éreztem, hogy a sofőr cimbinek hiányozna a kuplung/kéziváltás De nyilván a magyar viszonylatoknál maradva, szerintem sem lehet túl nagy élmény egy automata váltó (még nem próbáltam). Akinek erre van igénye, használja egészséggel, azért találták ki
"Prius? Én azt nem is nevezném autónak."
(#13760) dni "majd osztottam szoroztam és láttam, hogy mennyivel kevesebbe kerülne a munkábajárás" az emberek hajlamosak nagyvonalúan elfeljeteni, hogy az autót meg is kell venni, illetve amikor továbbadják, mínusz x% azonnali bukó. Arról nem is beszélve hogy az autóban álló pénz nem fial évi kockázatmentes 3-4%-ot. Stb stb.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
jerry311
nagyúr
válasz sityupityu #13758 üzenetére
Még mindig nem sikerült felfognod/elfogadnod, hogy az emberek többségének teljesen mindegy, hogy mit csinál az autója, hány lóerős, milyen sebességi fokozatban van, hogy be tud-e venni egy kanyart 100-zal vagy csak a megengedett 60-nal. (úgysem megy gyorsabban, mert szabálykövető, meg minek?) Nekik az autózás nem élvezet, hanem a napi rutin része, a kötelező etap, hogy beérjenek a melóhelyre kenyeret keresni.
Én szeretek vezetni, ha nem sietek, akkor inkább megyek kis utakon kanyarogva, mint autópályán. Ettől függetlenül ha olyan helyen dolgoztam, ahova értelmesen lehetett menni tömegközlekedéssel, akkor letettem az autót. Metrón nincs dugó, utazás közben tudok olvasni, sorozatot nézni, akármit. Aztán ha olyan kedvem volt/van akkor hétvégén mentem/megyek egy Budapest-Dobogókő kört vagy hasonlót.
Ha megengedhetném, hogy legyen 2 autóm, akkor az MX-5 mellé vennék valami hibridet vagy tisztán villanyost. Naponta munkába járni, bevásárolni sokkal előnyösebb lenne: csendes, kényelmes, kb. karbantartásmentes, jár hozzá ingyen parkolás, kevesebb rá az adó.
Amikor Izlandon autóztunk négyen csomagokkal, ott sem érdekelt senkit a 4 emberből, hogy mit csinál az autó. 2.5 turbodiesel, automata, összkerékhajtás, tempomat aztán menjünk 4000 km-t kényelmesen.
Genfben ugyanez, csak ott nem mentünk annyit mint Izlandon. Mondjuk, az 1.2 (vagy 1,4?) TSI-nek aztán marhára mindegy volt, hogy hegyről lefelé milyen fokozatban van, mert 6 személlyel megtömött VW-en nem fogott semmit a motorfék, hiába húztam vissza az DSG-t kisebb fokozatba. Viszont ha menni kellett, akkor legalább ment.Nem értem, hogy honnan jön a lóerő kérdés, mert azt nem említettem sehol. Az S2000-ben sem a 200+ lóerő a lényeg, sokkal fontosabb, hogy könnyű és van egy fasza futóműve.
-
pvt.peter
őstag
válasz sityupityu #13799 üzenetére
Épp annak nincs értelme amit te írsz.
"Azért nem lenne értelme amit írsz, mert ezek a jogosítvány hosszabbítások csak a pénzről szólnának, senkit sem buktatnának meg csak csengessen."
Ha ezt a gondolatmenetet követjük, akkor épp arról lenne szó, hogy mindenkit megbuktatnának, csak hogy még több pénz folyjon be ...
De ennyi erővel már az első jogsi megszerzésénél is szanaszét szopathatnák az embereket, nem gondolod?[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Shade45
senior tag
válasz sityupityu #13799 üzenetére
Talán épp ezért élünk ilyen országban amilyenben, mert hasonlóan inkompetens emberkék ülnek bizonyos helyeken, mint ahogyan minden jött-ment hülyének a kezébe vágják a jogsit csak pengessen.
De ne menjünk bele politikai kérdésekbe, nem tartozik a topik fő profiljához.
"Vérprofinak" egyáltalán nem tartom magam, még a volán mögött sem ültem, de úgy gondolom ez nem tiltja, hogy véleményem/elképzelésem legyen a dolgokról.
Nekem megérne 5-10 évente az a 4-5.000 Ft-os vizsgadíj annyit, hogy tudjam a férgesét kivonták az utakról.
-
pvt.peter
őstag
válasz sityupityu #13801 üzenetére
Én nem vagyok "vérprofi" és nem is leszek az de ebbe ne menjünk bele, 2 különböző dologról beszélünk most.
Képességeimhez mérten fogok majd közlekedni autóval is, nem vagyok az a "taposd a gázt" ember.
Úgy gondolom, hogy ha általam az alapvető szabályok, sebesség, elsőbbségadás, biztonsági feltételek be vannak tartva, akkor nem én rajtam fog múlni, hogy balesetet okozok-e vagy sem.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
szilchi
őstag
válasz sityupityu #13808 üzenetére
Ok,köszi.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Andris837
senior tag
válasz sityupityu #13886 üzenetére
Tanulok. Teszteket csinálok az e-titan rendszerben. 75-ből 68-73 pont szokott lenni. Volt sajnos sikertelen teszt is, de csak 1-2.
iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
pvt.peter
őstag
válasz sityupityu #13899 üzenetére
Ja igazából semmi extra.
Régi trollkodós időmből maradt vissza.[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
rumos XIII
aktív tag
válasz sityupityu #13921 üzenetére
Megnyugtató, köszi
Esetleg valameilyen oktatót nem ismersz ott B kategóriára, aki "nem rossz"? -
pvt.peter
őstag
válasz sityupityu #13979 üzenetére
Én úgy tudom, hogyha elmész orvoshoz, ahol az kerül megállapításra, hogy szemüveg kell, akkor ezt az infót az orvos is megküldi a szükséges hatóság(ok)nak.
Innentől kezdve miért is lenne hülyeség az amit írtam?
Ha te egy olyan jogosítvánnyal vezetsz ahol ez az infó még nincs feltüntetve, és netalántán az intézkedő rendőr leellenőrzi a központ segítségével, hogy milyen adatok vannak a jelenlegi jogsidon azzal összehasonlítva, hogy milyen adatoknak kellene rajtuk lenniük, akkor szintén bibis a helyzet, nem?
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz sityupityu #13983 üzenetére
Ok, jogos, vmiért azt hittem, hogy orvosi alkalmasságin lett megállapítva az, hogy kell szemüveg neki.
Ha viszont az a helyzet állna fent, hogy az orvosi vizsgálaton megállapításra kerül, hogy kell neki szemüveg, és a jogsijában nincs benne ez az infó, és lekérdezi a rendőr, akkor mégiscsak szívás van.
Ergo, nem kérvényezte a jogosítványának a módosítását.Mellesleg -1, illetve -1.25 -ös dioptriával eléggé nehézkesen lehet látni a legalját a betűoszlopnak (legalábbis nekem azt is elkellett olvasni).
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
rumos XIII
aktív tag
válasz sityupityu #13989 üzenetére
Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz sityupityu #14273 üzenetére
Nem nagyon tervezem, hogy bárkit is viszek magammal, lévén egyedül vagyok mint a kisujjam
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
1eske
tag
válasz sityupityu #14362 üzenetére
Köszönőm, így már értem!
-
SUPREME7
őstag
válasz sityupityu #14371 üzenetére
Az nem sima átjáró, hanem egy felüljáró, a sínek alatt van egy átjáró A képen látszik az útra festett STOP felirat, de a streetview-n már nem, másik irányba viszont van STOP tábla is a streetview-n, szóval lehet ott is volt ahol a kolléga megállt, de ha nem volt semmi elsőbbségadás tábla, akkor lehet az az út már nem főút, és elvileg jobbkéz szabálynak kellett lennie, tehát ha onnan jobbra kanyarodott, akkor elsőbbsége volt, nem kell megállni.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz sityupityu #14373 üzenetére
Igen, most kicsit körbenéztem a streetview-n, a Gázgyár utca már nem főút, az átjáró után nincs se tábla, se útburkolati jel, szóval egyértelműen jobbkéz szabály miatt nem kellett megállnia, ha jobbra kanyarodott. Ha balra, akkor pedig csak a jobbról érkezőnek kellett elsőbbséget adni.
-
SUPREME7
őstag
válasz sityupityu #14375 üzenetére
Nézd meg a streetview-n, nincs STOP felirat, a műhold képen viszont ott a STOP felirat, nem tudom melyik a régebbi, de olyat se láttam még, hogy STOP felirat van, tábla viszont nincs. Lehet valaha ott is volt STOP tábla, és kint maradt a felirat, de a Gázgyár utca nem főút, szóval indokolatlan lenne a STOP tábla.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz sityupityu #14377 üzenetére
Mondjuk a streetview 2013-as, szóval könnyen lehet, hogy a műholdkép frissebb, és azon van STOP felirat és a kolléga is gondolom látta a feliratot, azért mondta, de akkor is érdekes, hogy nincs tábla mellé, meg hát indokolatlan.
-
Sang66
csendes tag
válasz sityupityu #14397 üzenetére
Szuper köszi
-
Yasuo
aktív tag
válasz sityupityu #14409 üzenetére
Áhh, köszönöm szépen, már értem!
Tényleg könnyen be lehet nézni, ha nem figyel kellően az ember...S9+
-
veterán
válasz sityupityu #14409 üzenetére
"Ha a B jelű jármű egyenesen vagy nagy ívben kanyarodna, akkor viszont végig a jobbkézszabály lenne érvényben."
Jobban átgondolva bár igaz amit írtam, de még lehet bonyolítani a helyzetet ami a fent írtat is boríthatja. Mégpedig az, hogy ha a C jelű jármű is jobbra fordulna! Ebben az esetben ha a többi jármű ugyanúgy kanyarodik mint ahogy a képen van, akkor a C jármű egyszerre kanyarodhat a B-vel és az A lesz az utolsó. Ha viszont a B jármű egyenesen vagy nagy ívben akar kanyarodni és a C jármű kis ívben jobbra mint ahogy feljebb írtam, akkor a C jármű lesz az első! És ha ez van, akkor a C jármű elhaladását követően a jobbjézszabály ismét érvénybe lép, és a A jelű villamosnak lesz elsőbbsége a B járművel szemben.
Az a lényeg, hogy arra figyelj oda nagyon, hogy egy ilyen kereszteződésben három jármű összetalálkozik, és a jobb kézre eső járműtől baloldal felé haladva bármelyik jármű kis ívben kanyarodik, akkor az borítani fogja a megszokott jobbkézszabályt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Milyen videókártyát?
- Kompakt vízhűtés
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Router gondok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fűnyíró topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest