Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jerry311

    nagyúr

    válasz sityupityu #13758 üzenetére

    Még mindig nem sikerült felfognod/elfogadnod, hogy az emberek többségének teljesen mindegy, hogy mit csinál az autója, hány lóerős, milyen sebességi fokozatban van, hogy be tud-e venni egy kanyart 100-zal vagy csak a megengedett 60-nal. (úgysem megy gyorsabban, mert szabálykövető, meg minek?) Nekik az autózás nem élvezet, hanem a napi rutin része, a kötelező etap, hogy beérjenek a melóhelyre kenyeret keresni.
    Én szeretek vezetni, ha nem sietek, akkor inkább megyek kis utakon kanyarogva, mint autópályán. Ettől függetlenül ha olyan helyen dolgoztam, ahova értelmesen lehetett menni tömegközlekedéssel, akkor letettem az autót. Metrón nincs dugó, utazás közben tudok olvasni, sorozatot nézni, akármit. Aztán ha olyan kedvem volt/van akkor hétvégén mentem/megyek egy Budapest-Dobogókő kört vagy hasonlót.
    Ha megengedhetném, hogy legyen 2 autóm, akkor az MX-5 mellé vennék valami hibridet vagy tisztán villanyost. Naponta munkába járni, bevásárolni sokkal előnyösebb lenne: csendes, kényelmes, kb. karbantartásmentes, jár hozzá ingyen parkolás, kevesebb rá az adó.
    Amikor Izlandon autóztunk négyen csomagokkal, ott sem érdekelt senkit a 4 emberből, hogy mit csinál az autó. 2.5 turbodiesel, automata, összkerékhajtás, tempomat aztán menjünk 4000 km-t kényelmesen.
    Genfben ugyanez, csak ott nem mentünk annyit mint Izlandon. Mondjuk, az 1.2 (vagy 1,4?) TSI-nek aztán marhára mindegy volt, hogy hegyről lefelé milyen fokozatban van, mert 6 személlyel megtömött VW-en nem fogott semmit a motorfék, hiába húztam vissza az DSG-t kisebb fokozatba. Viszont ha menni kellett, akkor legalább ment.

    Nem értem, hogy honnan jön a lóerő kérdés, mert azt nem említettem sehol. Az S2000-ben sem a 200+ lóerő a lényeg, sokkal fontosabb, hogy könnyű és van egy fasza futóműve.

Új hozzászólás Aktív témák