- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
válasz galoslac #14800 üzenetére
Ilyen nem sokáig lenne oktató, egyik sulinak se érdeke, hogy trógereket alkalmazzon, akik miatt esetleg otthagyják a sulit, rossz hírét keltik. Ha ilyen egy oktató, gyorsan híre megy. Sok türelmetlen oktató van, meg sok olyan tanuló akit apu-anyu befizet jogsira, de alapvetően vagy szarik rá, mer' ő jogsiért ment, nem megtanulni vezetni, vagy azt hiszi, hogy mekkora drájver és nem figyel oda az oktatóra. És vannak akiknek szimplán nehezebben megy, de néha rajtuk csattan.
És még annyi, hogy az idősebb oktatók lehet már 10-15+ éve ezzel foglalkoznnak, szerintem minden szakmába amiben emberekkel kell foglalkozni bele lehet fásulni, mert olyan nincs, hogy ne fuss bele huzamosabb ideig valami gyökérbe. Menj el bármilyen ügyfélszolgálatra, vagy akár bevásárolni, mindenhol vannak ilyenek Felesleges ezeken pörögni. Meg hát az oktatóknak is van magánélete, ami kihathat rá, én valahogy ezeken a dolgokon nem szoktam fennakadni
[ Szerkesztve ]
-
galoslac
tag
válasz SUPREME7 #14801 üzenetére
Nem válaszoltál a kérdésre, de így vélelmezem, hogy nem.
Nehéz ezt úgy megítélni, hogy még nem találkoztál totálisan faszkalap, alkalmatlan oktatóval/tanárral.
Akit korábban írtam öreget se küldték el, pedig a főút közepén törték be az orrát, és az egész város tudta, hogy miért... ha nincs a helyére más nem küldik el, max közlik, hogy türelmetlenebb, és csak az ügyesebb vezetőket küldik hozzá.
szerkesztésre: Erről elég sokat tudnék mesélni, részben ilyen területen dolgozok.
De tudok olyan profot, aki ~50 év tanítás után ha kell ötször mondja el amire rákérdeztél, azonos hangsúllyal, vesszőpontosan.[ Szerkesztve ]
Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál
-
Fulár
senior tag
válasz Cicero #14798 üzenetére
"Amúgy mi az a váltó? Egy óra alatt kettőt tart? És akkor hol vezetsz? Vagy minek van ott a másik? Ennyire ráértek? (Gondolom nem, ezért a kérdés...)"
Pontosan ahogy SUPREME7 is írja!Vagy ez a szituáció amit ő írt vagy azért van így mert az én órámmal végez egy adott helyen ahol már várja a következő tanulója akit felveszünk én beülök hátra és a következő tanuló mindig hazaviszi az előzőt majd ezután folytatja az óráját.Így néha sok-sok kilométer ketyeg le.Akár 20-30 csak az előző tanuló hazafuvarozásával.Igaz,hogy ez mindig a te tanuló órádból veszi el az időt,hiszen az idő is ketyeg és tanulni sem nagyon tanulsz maximum szokod a forgalmat mert állandóan ugyanazon az unalomig ismert útvonalon csapatod.
Bár az első ilyen szituba nem szándékosan keveredtem.Az öregnek kismillió tanulója van.Összekeverte a dátumokat és ugyanabban az időben kellett volna dupla órát tartania nekem és egy másik fickónak is.És volt az a lehetőség,hogy valamelyikünk haza ballag és aznap nem vezet vagy bepattan szépen hátra.A két órát végigkucorogja és majd azután következik az ő órája.
Ui.Ha elküldenék ezt a fa**t még akkor is maradna vagy 8-10 oktatójuk.Piszok nagy ez az autós suli.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Na, kell nekem a tanulóvezetős topikba írkálnom, az előbb majdnem csattantam egy tanulóval és a drága oktatójával. Jobbkezes szakasz, de az út ahol ők jöttek elég széles út, gondolhatja a tanuló, hogy elsőbbsége van a kis utcából, de már nem az első utcán mentek el, szóval vagy még nagyon kezdő, vagy be se nézett az utcákban, hogy nincs elsőbbség tábla, kiraktam az orrát, jobbról jó, balról tanuló, már majdnem elindultam de látom nem lassít, fékezek, tanuló arcán megdöbbenés, de még lassítás se, simán továbbmentek, oktató meg bambán néz rám, szívesen utánamentem volna, hogy ha itt most kimegyek elé esetleg méltóztatott volna fékezni a tanuló helyett?!
-
SUPREME7
őstag
válasz SUPREME7 #14805 üzenetére
Ja a tanulság lemaradt. Legfontosabb, bármilyen útszakaszon jársz, főleg azért kertvárosi övezetre gondolok, legelső keresztutcánál tudnod kell, hogy az adott úton van-e elsőbbséged, ha az elsőnél benézve nincs macisajt, akkor a többinél se lesz, attól nem lesz egy út védett, hogy esetleg van rajta sávelválasztó vonal. Ha nincs főútvonal tábla, attól még lehet védett, de attól, hogy nincs egyenrangú út tábla, még lehet jobbkezes útszakasz.
-
Fulár
senior tag
válasz SUPREME7 #14806 üzenetére
Én pâr perce jöttem meg a vezetésből.Ma olyan borzalmasan ment mintha valahol a legelején lennék!Talán erősen rányomja a bélyegét a teljesítményemre,hogy egy merő görcs vagyok ha már be kell szálnom.Az elején ilyen nem volt.Akkor jobban is ment.Ma drasztikus hibáim voltak.Gyalogosokat nem engedtem át.Igaz mire eldöntötték,hogy elndulnak vagy sem az eltartott egy darabig.Egy Stop táblánál annak ellenére,hogy nagyon jól belátható elágazás nem áltam meg hanem gyök kettővel de gurultam kifelé.A parkolások borzalmasan mentek.Vagy négyszer előfordult,hogy rossz sebbességbe pakoltam.Pedig ilyen hibákat nem szoktam elkövetni.És persze egy ilyen ilyen alkalom után lógó bránerrel ballag haza az ember.Szépen lassan kellene fejlődni de én az utóbbi két alkalom során nagyságrendekkel estem vissza.Már az is megofrdult a fejemben,hogy való e egyátalán nekem ez az egész. Hazafelé battyogva láttam Suzuki Ignisben egy ránézésre vagy 3500 éves mamit.Az öreglány úgy jött be egy kacifántos elâgnâl.mintha forma egyes pilóta lenne!Aztán olyan szűk helyre tolatott be alig 5-6 másodperc alatt,hogy az hihetetlen!Aztân nyílt az autó és kikászálódott belőle 2 Ramszesz fáraó huga...Menni alig bírt szegényke. Hát ezektől a látottaktól sem lett jobb kedvem.Az tény,hogy vannak akiknek nem való a vezetés.Teli van az út elvetélt kreténekkel.Én nem akarok egy lenni közülük!
-
sugarforce
őstag
egy f@sz oktató ne vegye el a kedvedet, sajnos tapasztalatból beszélek, nekem is szenvedés volt a rossz oktatók mellett, 2-őt is otthagytam, mert olyan undorító stílusban viselkedtek velem (ismerősök beszámolóiból hallva nem csak velem), hogy nem mentem többet. Nem kevés pénzt öntöttem bele, nehogy már még én érezzem rosszul magam azért, mert a mellettem ülő barom egy idegsokkos idióta, akinek megértem ha magánéleti gondja van/féradt/mittomén, de akkor se rajtam vezesse le, mert akkor fogom magam, megállok óra közepén és lelépek a fenébe, nehogy már a nyúl vigye a puskát.
A Harmadik oktatómra (immáron másik sulinál) egy rossz szavam nem volt, végig korrekt volt, nyugodt, ha kellett, akkor 24-edjére is elmondta hogy mit rontottam el, teljesen konstruktívan állt hozzá, egyszer sem éreztem magam kellemetlenül, vagy gyomorgörcs állapotban. Végig segített, észrevette, ha valamit máshogy kell elmondani, vagy magyarázni, mondta mire figyeljek, stb. Így azért milliószor élvezetesebb volt még akkor is egy óra, ha végig balheréskedtem az egészet.
Azóta megvan a jogsi, van saját kocsi is, egy másodpercet nem idegeskedtem, pedig az első utam az a kocsi hazahozatala volt Monorrol autópályán, ráadásul teljesen egyedül. Mindezt azért mert az utolsó oktatóm jóarc volt, azóta mindenkinek őt ajánlom.
Most nagyon lezanzásítottam a ""kálváriámat", ha érdekel, szívesen leírom majd hosszabban, az elmúlt évek alatt már többször feladtam a jogsi szerzést, lemondtam róla, hogy nekem ez nem való, pont a sz@rarcú oktatók miatt, azóta pedig a vezetés minden percét élvezem, szeretek vezetni és nem is vagyok mozgó útakadály.
Fel a fejjel, ne add fel, csak válts oktatót, mert ennek így semmi értelme nincs, szarul érzed magad, nem fejlődsz, csak öntöd ki a pénzt az ablakon, emellett az oktató mellett nem is fogsz tudni fejlődni. -
Fulár
senior tag
válasz sugarforce #14808 üzenetére
Félek,hogy teljesen igazad van!És Köszönöm!
Engem természetesen érdekel a történeted akár hosszabban is!De szerintem nem csak engem! -
Agostino
addikt
nem kell a vezetést túlmisztifikálni. ramszesznek azért ment, mert volt 50 éve gyakorolni. de ramszesz is éppen olyan elesett volt a legelején, mint bárki más. ötven év múlva neked is ugyan úgy fog menni. ahogyan olvasom a hibákat, ezeket akkor is benézed, ha kerékpárral mentél volna, semmi köze ahhoz hány keréken gurulsz. szar napod volt. pihend ki magad, higgadj le, gondold át a hibákat és tanulj belőle.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
.DLL
veterán
Már fél év után is sokkal jobb lesz, ha egyedül ki tudod tapasztalni az autódat. Nekem februárban lett meg, és már gondolkodom a T betű levételén. Van aki szerint eleve felesleges, de szerintem a gyökér vezetőkön kívül (akik így is úgy is tolnak) a normálisabbakat türelemre készteti.
(P.H.)
-
Fulár
senior tag
Köszönöm Mindenkinek a rengeteg jótanácsot,biztatást és minden egyebet!
Ha egy kicsit ügyesebb lennék illetve ha gyorsabban tanulnék és persze ami a legfontosabb!Ha egy normális és higgadt-türelmes oktatóval csinálnám akkor egyszerűbb lenne a helyzet és valószínűleg nem ilyen negatív élményként élném meg az egészet de most már(elnézést,hogy ilyen alpárian fejezem ki magam)a leszart szart is leszarom!Benyelem ezt a faszit és elkönyvelem egy szükséges rossznak.Megpróbálok minden egyes alkalommal egy lépéssel közelebb kerülni a célhoz.Előbb-utóbb ennek is vége lesz és túl leszek rajta! -
veterán
Sziasztok, B jogosítvány megszerzését tervezem az év végéig.
A környéken (Miskolc) 160-200 között variálódik a teljes díj papíron, a 160 nyilván kifelejtette valamelyik díjat, amit utólag rácsap, szóval olyan 180-190 környékére szalad ki az alap.A kérdés, mivel főállásban dolgozok, hogy az online tanulási felület az központosított, mindegyiknél ugyanaz, vagy mindegyik iskolának sajátja van? Mi alapján válasszak iskolát?
A személyes ajánlások elég vegyesek, google review-s meg szintén nem hiszem, hogy megváltaná a világot ilyen szempontból.Ha csak vissza kéne olvasnom pár hsz-t, mert mostanában kérdezte valaki, akkor az folyamatban.
Everybody lies.
-
HoaryFox
őstag
válasz Pttypang #14813 üzenetére
Központi az e-learning rendszer (E-Titán), iskolát szerintem egyéni preferencia szerint lehet választani, olvass, kérdezz utána ismerősöknél, ki melyiket ajánlja azok közül, amit a rendszer felajánl. (Legalábbis én ismerősök által találtam az oktatómat, nem is volt semmi gond )
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Agostino
addikt
válasz HoaryFox #14814 üzenetére
kreszhez told végig becsülettel az e-titánhoz járó asszem 12 órát és nem fogsz a vizsgán új kérdéssel találkozni. gyakorlatilag ugyan azokat dobja fel, állítom nem is nagyon variálják meg őket... ha valami meg a kresz kapcsán nem világos kérdezz, értsd meg a szituációt
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
fd3
tag
Én most kezdem majd valamikor a vezetés(eke)t, múlt hétfőn tettem le a B-s kreszt, tegnap sikerült az A-s is. Bár preferáltam volna a tantermi oktatást, de ez az e-titán teljesen jó volt, nálam 5 óra minimum, 60 óra max a tanulási idő mindkettőnél. érthető, könnyen emészthető az anyag, és ha a végén rengeteget tesztel a tanuló, tuti átmegy a kresz vizsgán, 1-2 kérdés volt talán amivel nem találkoztam az E-titánon. Az A-s kreszvizsgát kb. 10 perc alatt megcsináltam, egy rontott kérdéssel.
Itt nem szabad amúgy megnevezni autós iskolákat? Mert sokan írtak tapasztalatokat, de valamiért senki nem nevez meg iskolákat, pedig szerintem fontos lenne, hogy mások is képet kapjanak melyik sulinál kb. mire számítsanak.
Szóval remélem a közeljövőben pozitív tapasztalatokat tudok majd megosztani a vezetéssel kapcsolatban, kemény lesz, A-s B-s egyszerre...
-
NeoPampalini
aktív tag
Én az Újpest Autósiskolában csináltam mindent (mivel egy köpésre volt a melóhelyemtől): katt
Eléggé oldschool, én mindent az iskolában csináltam, nem e-learning-en, szóval erről nem tudok mit mondani. Az elméleti oktatást egy öreg fickó tartotta, szerintem rendben volt. Mindent ők szerveztek le, kivéve az elsősegélyt.
Aztán lehetett hívogatni az oktatókat, itt egy ismerősömtől kapott tipp alapján Baranya Péternél kezdtem vezetni (a honlapjukon is nevesítve van, ezért bátorkodtam leírni ide). Elképesztően türelmes, korrekt ember, aki TANÍT, nem csak a pénzt beszedni ül az autóban.
Mondjuk a forgalmi vizsga előtt azért előjött az eredmény "megsegítésének" kérdése, de ezt nagyon udvariasan visszautasítottam.
Végül elsőre átmentem, a "szokásos" max. hibaponttal.
-
fd3
tag
válasz Pttypang #14819 üzenetére
helyes, a végén ha nagyon sokat tesztelsz, kresz vizsgán nemnagyon fogsz új kérdéssel találkozni
én a gyorsjogsinál csinálom mindkét jogsit, ma voltam először autót vezetni. szerencsére vezettem vidéken földutakon elég sokat korábban, úgyhogy a haladással nem volt semmi gondom, de a táblák, kereszteződések egy horror nyilván ez alakulni fog, gondolom másnak is olyan volt az első óra mintha egy másik bolygón járt volna.
egyelőre úgy tűnik, hogy az oktató nagyon rendes, türelmes, higgadt, a holttér ellenőrzésre elég sokszor felhívta a figyelmem, és egyszer sem emelte fel a hangját.
szóval egyelőre pozitív a tapasztalat, remélem az is marad.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igen, remélem hamar kapok kresz vizsgaalkalmat, de most járok 72%-nál az elmélettel 12 óra után, úgyhogy marad benne óra tesztelni rendesen.
Az eü-n mennyire volt vészes átmenni? Egyben tolja majd le nekünk az oktató a két alkalmat, utána pedig valamelyik hétfőn vizsga, de hallottam már sok félét az eü vizsgáról, az ünnepek előtti 80%-os bukási arányról és társairól, mert "épp mennyire kell a pénz"...
Everybody lies.
-
fd3
tag
válasz Pttypang #14821 üzenetére
nem volt vészes az eü vizsga, bár nálunk kérdeztek azért rendesen, tételhúzás volt 2 kérdéssel, de a vizsgáztató normális volt. a vizsgahelyszínre eljutni egy külön kaland volt, de ez más tészta.
nálunk az oktatáson adtak kiskönyvet is, de azt is vizsga előtt 1 nappal néztem csak át.
-
fd3
tag
Most találtam ezt a linket, elég hasznos lehet azoknak, akik még nem választottak sulit:
Vizsga sikerességi mutató -
Braavos
tag
Én jövő héten megyek kreszből vizsgázni.
E-learningen tanultam, elég gyorsan sikerül végig is érni. (Kb. 6 nap) Azóta a próba vizsgákat csinálom, 90-95 százalék körül sikerül mindig.
3 pontos feladatokban soha nem hibáztam még, de az 1 pontos feladatok közül mindig sikerül 1-2-3 kérdést benézni. -
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok!
Mi történik akkor, ha az ember 4. alkalommal sem tudja letenni a forgalmi vizsgát?
Úgy tudom, hogy Budapesten kell akkor valamit csinálni, de erről már több féle verziót is hallottam...A budapesti dolog könnyebb?
(vidéki vagyok, és az oktatómmal van gondom, ahogy tanít, - tanítás 0 pozitív visszacsatolássa, konkrétan ma dicsért meg először, pedig lassan 1 éve járok hozzá...) de váltani sajnos nincs időm, mert hamarosan külföldön vállalnék munkát, és család részéről is nagy a nyomás, az itteni munkahelyemen pedig fel kellett mondanom, mert ciklikus rendszerű volt - tanév alapon, ugyanis tanár voltam...
válaszokat köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
kory24
őstag
válasz Tav-Csoves #14826 üzenetére
Szia.
1 próbád még van.
5-ször lehet forgalmit próbálni, utána Pest PAV vizsga.
Valóban van Pesten is 1 óra vezetés 2 biztossal, de az lényegtelen úgyse sikerül....A lényeg a PAV vizsga meg legyen, ami gépeken ilyen refleksz vizsgálat féle + pszichológus beszélgetés
Ha megvan aztán akárhányszor próbálkozhatsz.
Én voltam PAV vizsga, de pl a Pesti vezetés ki kellett hagynom, mert nem volt érvényes már a kresz vizsgám (2 év).
-
veterán
Na ma voltam eü tanfolyamon, lement hamar, de a már ismétlők mondták, hogy hát könnyen meg lehet bukni, mert van aki túl hangosan számolt az újraélesztésnél, ezért a doki mondta, hogy oké, kuka, van akinek nem jött fel a baba mellkasa, mert lyukas már, az is kuka, az oktató megerősítette, hogy ha a dokit felidegesítik, akkor utána lehet, hogy 20 ember megy a levesbe, akármit tud.
Korai időpontot kaptam, szóval remélem nekem nem lesz gondom még.
Everybody lies.
-
orc88
őstag
válasz Pttypang #14828 üzenetére
Dokitól függ nagyon a dolog...
Amikor Én voltam akkor kb. 4-en voltunk bent egyszerre, az újraélesztést nem is figyelte senkinél.
A gyakorlati részt is elég volt elmondani, senkitől nem kérte a kötések bemutatását.Volt olyan haverom is akkinél 30-ból 25 bukott, kiszámíthatatlanok
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
-
kory24
őstag
válasz Tav-Csoves #14830 üzenetére
5x próbálkozhatsz.
Ha az 5. sem sikerül, akkor kell pav vizsga, ami után már akárhányszor.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Dél-Budán vagy Budaörs (esetleg Népliget) közelében tudtok ajánlani korrekt autósiskolát B+E jogsi megszerzéséhez? Jól gondolom, hogy B+E esetén csak az elsősegély alól kapok felmentést, ha van már B kategóriás jogsim?
-
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #14832 üzenetére
Igen.
C-t nem akarod megcsinálni? Ha van időd inkább tedd le előtte a C-t is, mert ha CE-t csinálsz akkor megkapod a BE-t a CE-t meg a DE-t is ha később buszra is letennéd.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz BigBlackDog #14834 üzenetére
Írok privit!
-
Braavos
tag
Na végül tegnap voltam KRESZ vizsgán. 100 százalékos lett szerencsére.
Elvileg 2 hét múlva már mehetek vezetni is.
Az lenne a kérdésem, hogy a 30 óra vezetési gyakorlatot mennyi idő alatt lehet befejezni? Van valami jogszabályi korlátozás abból a szempontból, hogy a tanuló egy alkalommal maximum hány órát vezethet? (Természetesen annak függvényében, hogy ez az oktató idejébe mondjuk bele is fér, hogy egy tanuló egyszerre vezessen mondjuk 4-5 órát.) -
Agostino
addikt
válasz Braavos #14836 üzenetére
egy tanuló egyszerre vezessen mondjuk 4-5 órát
no way mate. amikor még pár hete motorral róttam a forgalmi köröket, bevállaltam másfél + másfél óra motorozást. vezetek autót szóval nem stresszeltem semmin sem, de nem nagyon éreztem magamon toppon amikor leszálltam. nőttek is az apróbb hibák az idő előrehaladtával. ahogyan fentebb is írták, elég lesz az az egy óra, de ha nem, másfél fölé ne menj szerintem. na meg ha egyben tolnál le mindent, nehezen ülepedne az anyag.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
Braavos
tag
Köszönöm a válaszokat.
Valószínűleg igazatok van, a vége már szenvedés lenne. - Közúton a biciklin kívül nem vezettem semmit, így erre nincs rálátásom, viszont mozdonyt, és vízi járműveket átlag napi 5-8 órában vezetek, így magával a monotitással, és a közlekedés okozta stresszel nincsenek különösebb problémáim.
Majd megpróbálom valahogyan a munkával összeegyeztetni a vezetési gyakorlatot. -
GeneraL_XTX
veterán
Sziasztok! A 10. vagy a 16. kerületben tudtok mondani ajánlott iskolákat ahol gyorsan kocsira lehet kerülni és az oktatók is normálisak?
Sajnos egy rossz iskola (csigaver, több mint 1 évet vártam kocsira) és egy idegbeteg oktató miatt buktam már el a kapuban egyszer a jogsit (lejárt a 2 évem) nem szeretnék újra bakot lőni
Köszönöm!
-
Fulár
senior tag
Sziasztok!Na....kérem.Nem kell sokat visszalapozni és megtalâljá a kommomentjeimet amikben többnyire azt vázoltam fel,hogy mennyire tré úgy vezetni járni ha kifogsz egy idegroncs elcseszett mentalítású,türelmetlen és ordibálós oktatót!És ha mindezt megfejeled azzal,hogy a vezetéshez annyi érzéked sincs mint egy döglött öszvérnek akkor ez a kettő együtt tuti nyerő kombináció!De igazatok volt.Ahogy teltek múltak a napok és a vezetési órák lassan de biztosan kezdtek egyre jobban összeállni a dolgok.Fejlődgettem és némi önbizalomra is szert tettem.A 30 óra nem volt elég.52 óra lett vége.Az első vizsgám utolsó nagyjából 5 percében buktam egy mondvacsinált indokkal.Hosszú lenne felvázolni.Érzésem szerint aznap kicsit morcos hangulatban lehettek vagy pénzgyűjtő nap volt mert heten vizsgáztunk és heten is buktunk meg.A második vizsgám csont nélkül meglett 3 teljesen jogos hibavonallal.Lefulladtam.mindjárt a legelején.Akkor még piszok ideges voltam.Egyszer durván fékeztem mert egy állat nem abba az irányba indexelt amerre végül elindult és a harmadik a vt,hogy nem nézem eleget a tükröket pedig annyit és olyan láványosan bámultam őket,hogy a végére már fájt a nyakam és kattogott mint a vadállat ahányszor csak elfordítottam a fejem.De a lényeg,hogy megvan.A jogsim még nem jött meg de úton van.Közben beruháztam egy 1.2-es G-s Opel Astrára.Hihetetlen jó állagban megörzött verda.Patika és hibátlan minden.Ât lett nézetve szakival.Amíg meg nem jön a jogsi eszem ágában sincs vezetni!Viszont van itt mifelénk egy klassz kis forgalom elöl elzárt magán terület amit egy kedves ismerősöm révén használhatok.Nem nagy placc de fel lehet váltogatni negyedikbe is mire a végére érsz.Lehet ezt-azt gyakorolgatni.Most az a nagy bánatom,hogy olyan mintha nem tudnék vezetni.De frankón!Én egy meglehetősen leharcolt dízel Renault Thalián tanultam.Az Astra karakterisztikâja annyira más.......szívok vele mint a borz.Nem annyira úgy történnek a dolgok mint ahogy szeretném. De ezt gondolom csak egyféleképpen lehet megoldani:Menni-menni és menni.Gyakorolni és gyakorolni!Persze élesben akkor ha megjön a jogsi.És szigorúan kisforgalmú helyen és időszakban fogok kimerészkedni.Azt nem tudom,hogy érdemes e vinnem valakit magammal.(pl.már 25 éve vezető cimbit)Nem tudom ez számítana e valamit.
Mindenesetre megvan a jogsim!Nagyon de nagyon Köszönöm nektek a bíztatást és a sok jó tanácsot amit kaptam!!! -
Fulár
senior tag
válasz Braavos #14845 üzenetére
Köszönöm szépen!Nekem még néha a 20.-dik óra körűl is kritikán aluli volt nem beszélve a hullâmvölgyekről!Egyszer tök jól ment máskor meg pfff......Ez kicsit se szegje kedved!Öszeáll az!Valakinek hamarabb valakinek később de ez kicsit sem számít szerintem!Attól senki sem lesz kevesebb ha neki több időre vagy gyakorlásra van szüksége!Ha egy akkora balfa** mint én meg tudta csinálni akkor bárki meg tudja!
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
gratu! : ) a lényeg az, hogy vezess. én a helyedben mennék élesben, a vizsgán megfeleltél, menni fog. innentől hétmérföldes léptékkel fogsz fejlődni, fél év múlva meg unni fogod az egész vezetést : )))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
atomanti19
aktív tag
"A" korlátlanra mennék Bp en. Tud valaki tuti motoros oktatót? Lehetőleg rendes motorral, ne valami életveszélyes kotvány roncsal.
Eddig a Jakab autós sulit mondták legtöbben, igaz ez Szigetszentmiklóson van.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Agostino
addikt
válasz atomanti19 #14849 üzenetére
nemrég tettem le az sosjogsinál zuglóban, teljesen normális volt mindegyik oktató, ha kérdeztem zokszó nélkül segítettek. minden vizsga sikerült elsőre, pedig előtte még csak robogón sem ültem. igazából itt szerintem nincsen olyan, hogy csak egy oktató viszi végig a dolgokat, bár ki tudja, nálunk éppen aki volt, az foglalkozott velünk, azon a motoron ültem, ami éppen szabad volt.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Python programozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...