- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
RedSign
tag
válasz Cickánykoma #5392 üzenetére
Kérj vonalvizsgálatot a szolgáltatótól, pár nap és válaszolnak.
http://www.redsign.hu
-
RedSign
tag
válasz Cickánykoma #5407 üzenetére
Cickánykóma - Ha közvetlenül a modemre kötöd a gépet és megszakad a kapcsolat a DSL leddel mi a helyzet? (nem világít, villog, folyamatosan világít) Illetve milyen típusú modemed van? (DSL360R vagy DSL380T) Ha a DSL led kialszik vagy lassan villog, akkor a modem és a központ között szakadt meg a kapcsolat. Érdemes lenne ilyenkor egy kézi csatlakozás (csatlakozás ikonnal) megpróbálása és a RAS hibakód alapján már lehet következtetni a hibára. Ha aktív a kapcsolat, akkor egy pinggel tesztelheted, hogy esetleg más jellegű a probléma.
Illetve előtte még javaslom mindkét gépen az Invitel DNS szervereinek beállítását!
[ Szerkesztve ]
http://www.redsign.hu
-
RedSign
tag
válasz Cickánykoma #5410 üzenetére
Akkor csak az adatforgalom áll le és nem is szakad meg a kapcsolat? (Csak közvetlenül a modemre kötött géppel tudsz hitelesen tesztelni) Egyébként a DSL360R modem tipikusan az a modem, ami nem minden esetben jelzi a pillanatnyi megszakadásokat... ...csak a kapcsolat tűnik el vagy az adatforgalma áll le.
A DNS szervereket érdemes a routerben beállítani vagy a rácsatlakozó gépeken (Hálózati kapcsolatok -> Helyi kapcsolat (tulajdonságok) -> TCP/IP protokoll (tulajdonságok) -> Az alábbi DNS kiszolgálók használatával: Elsődleges DNS, másodlagos DNS. Egyébként a DNS szerverek címét megtalálod a http://helpdesk.invitel.hu címen vagy a 1445-öt ha hívod beállítják veled a gépeken - a routerben nem, azt ne is próbáld.
Ha ezzel sem megy, akkor jelentsd be hibára és kérj vonalvizsgálatot. Ha azt jelzik vissza, hogy rendben, akkor kérj egy-két nap tesztelési időszakot - addig ne zárják le a bejelentést - és ha fennáll a probléma, akkor jelezd a hibabejelentőben.
http://www.redsign.hu
-
RedSign
tag
válasz Cickánykoma #5413 üzenetére
Cickánykoma - Nem látom a mérés eredményét (valószínűleg a proxy miatt), de ha nem adja a csomagodnak megfelelő garantált sávszélességet, akkor egy T-s sebességteszttel leadhatod ismét hibára - a teszt végén az azonosító a fontos, jól teszed, ha két-három mérést is csinálsz és ez a teszt csak router nélkül működik. (http://helpdesk.invitel.hu/sebessegteszt)
Mindenesetre úgy kezd, hogy 1. modem restart, 2. Sebességteszt 1, 3. Böngésző újraindítás, 4. Sebességteszt 2, 5. Böngésző újraindítás, 6. Sebességteszt 3
Ha a sebesség nem éri el a csomagod 70-75%-át, akkor azonnal jelentsd be. Ami még szóba jöhet az a modemcsere, de azt kérdezd meg, hogy garanciális-e még modemed? Persze, ha van rá keret akkor saját magad vehetsz újat, csak ez saját felelősség, hiszen ha nincs megállapítva a modemhiba, akkor nem cserélik.
http://www.redsign.hu
-
RedSign
tag
Modemet szó nélkül cserélniük kell.
Nem, csak akkor ha valóban az okozza a hibát és garanciális a csere. (ezt érdemes ellenőrizni, mert csúnyán arcra lehet esni) Ami jelen esetben abszolút nem biztos - hogy a modem okozza a hibát!
Ha a meglévő valós hibákra nem akarnak cserélni akkor tessék kamuzni.
És ezek után csodálkozol, ha kifizettetik veled a modemcserét vagy éppenséggel "leráznak"?
Sorolj fel olyan hibákat amit a központból nem láthatnak. A legegyszerűbb, hogy naponta 2-3szor ledob a netről és csak a restart segít, próbáltad routerrel és anélkül, asztali géppel és laptoppal, Windowsal és Linuxal.
Ez LOL, ez látható a központból...
Ezek után, ha nem kapsz új modemet pereld be őket.
Amit aztán elbuksz, mert már az elején hazudtál. Csodás ötlet...
Nekem csak heti 1-2szer dobta el a netet, de ez is idegesített, ha fizetek valamiért az működjön 100%-osan. Jöttek is a vírusos dologgal (ez valami betanított szöveg lehet) meg hogy nem látnak a vonalon hibát, de amint elsoroltam a fentieket nem volt választásuk, másnap hozták is az új modemet.
Akkor nagyon jó fejek voltak, mivel az ADSL technológiából adódan a napi egy megszakadás teljesen normális. Szóval vagy normális tippeket adjunk vagy inkább semmit...
http://www.redsign.hu
-
RedSign
tag
válasz Reag3nS #5419 üzenetére
Persze, azért cserélik azonnal, mert az újabb modemek jobban kezelik az apróbb hálózati hibákat és kevésbé érzékenyek, így átmenetileg megoldja a problémát. Ha a modem hibás volt, akkor persze hosszabb időre...
Ha lejárt a garancia vagy a modem saját tulajdon volt a szerződéskötéskor (vagy szolgáltatóváltásnál az előző szolgáltatótól van a modem), akkor neked kell cserélned saját költségen, hiszen akkor az már nem a szolgáltató hatásköre. Érdemes egyébként ezt is megnézni a szerződésben és elkerülni az ezzel járó felesleges kellemetlenségeket...
Akkor tudják megállapítani, hogy az okozza a hibát, ha lecserélik és az új modemmel megszűnt a jelenség.
Ez így nem igaz.
http://www.redsign.hu
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!