Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RedSign

    tag

    válasz Cickánykoma #5413 üzenetére

    Cickánykoma - Nem látom a mérés eredményét (valószínűleg a proxy miatt), de ha nem adja a csomagodnak megfelelő garantált sávszélességet, akkor egy T-s sebességteszttel leadhatod ismét hibára - a teszt végén az azonosító a fontos, jól teszed, ha két-három mérést is csinálsz és ez a teszt csak router nélkül működik. (http://helpdesk.invitel.hu/sebessegteszt)

    Mindenesetre úgy kezd, hogy 1. modem restart, 2. Sebességteszt 1, 3. Böngésző újraindítás, 4. Sebességteszt 2, 5. Böngésző újraindítás, 6. Sebességteszt 3

    Ha a sebesség nem éri el a csomagod 70-75%-át, akkor azonnal jelentsd be. Ami még szóba jöhet az a modemcsere, de azt kérdezd meg, hogy garanciális-e még modemed? Persze, ha van rá keret akkor saját magad vehetsz újat, csak ez saját felelősség, hiszen ha nincs megállapítva a modemhiba, akkor nem cserélik.

    http://www.redsign.hu

Új hozzászólás Aktív témák