Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RedSign

    tag

    válasz Cickánykoma #5410 üzenetére

    Akkor csak az adatforgalom áll le és nem is szakad meg a kapcsolat? (Csak közvetlenül a modemre kötött géppel tudsz hitelesen tesztelni) Egyébként a DSL360R modem tipikusan az a modem, ami nem minden esetben jelzi a pillanatnyi megszakadásokat... :( ...csak a kapcsolat tűnik el vagy az adatforgalma áll le.

    A DNS szervereket érdemes a routerben beállítani vagy a rácsatlakozó gépeken (Hálózati kapcsolatok -> Helyi kapcsolat (tulajdonságok) -> TCP/IP protokoll (tulajdonságok) -> Az alábbi DNS kiszolgálók használatával: Elsődleges DNS, másodlagos DNS. Egyébként a DNS szerverek címét megtalálod a http://helpdesk.invitel.hu címen vagy a 1445-öt ha hívod beállítják veled a gépeken - a routerben nem, azt ne is próbáld.

    Ha ezzel sem megy, akkor jelentsd be hibára és kérj vonalvizsgálatot. Ha azt jelzik vissza, hogy rendben, akkor kérj egy-két nap tesztelési időszakot - addig ne zárják le a bejelentést - és ha fennáll a probléma, akkor jelezd a hibabejelentőben. :K

    http://www.redsign.hu

Új hozzászólás Aktív témák