Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz mltw #26053 üzenetére

    Üdv!
    Ha jól értem Telekom primer területről írsz.
    Lehet más probléma is van.
    Próbáld meg a 1445-öt vagy 1414-t, a technikai ügyfélszolgálat éjjel-nappal hívható.
    Amit szeptember 1-ig Invitel hálózaton keresztül telefonálsz, azt az Invitel fogja szeptemberben kiszámlázni, szeptember 1-től Telekom fogja számlázni a beszélgetéseket.
    Telekomos topikban is megkérdezheted.

    [ Szerkesztve ]

  • mltw

    csendes tag

    válasz mltw #26053 üzenetére

    Meglett a probléma és nem technikai gond volt. Elmaradt egy számla befizetés ezért korlátozták a vonalat. A gond az hogy én befizettem amit már igazoltam is e-mailben a csekk másolattal. Viszont ma kaptam egy levelet amiben közlik hogy felbontják a szerződés 2 tartozás miatt az egyik amit igazoltam hogy befizettem a másik 2014-es elmaradás 312 Ft (!!!) amiről eddig nem is tudtam egy számlán sem szerepel. Mivel szept. 1-től megszűnne a szerződés nem izgat a dolog felhívtam az ügyfél-szolgálatot kértem egy csekket a tartozásról, de valamit elfelejtettem megkérdezni és már nincs időm felhívni őket, ha befizetek minden tartozást de közben felbontják a szerződést akkor a vonal korlátozott marad (én csak ingyenes számokat tudok hívni de engem bárki) vagy onnantól a telekom-hoz "tartozom" és semmilyen korlátozás nem lesz "normálisan" használhatom a telefont?

    (Érdekes hogy 4 éve van 300Ft elmaradásom de semmilyen értesítést nem kaptam sem egy felszólítást se egy kedves levelet hogy fizesd már be te barom semmi.)

    Köszönöm a segítséget! :R

Új hozzászólás Aktív témák