Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz PH-User #36331 üzenetére

    Érdekes, régifajta konstrukció, a kevés akkufeszültség problémáját nem úgy hidalja át, hogy DC-átalakítóval megnöveli a tápot, hanem kimenőtrafót használ feszültségnövelésre. Ami viszont azzal jár, hogy primer oldalon a kisebb feszültség nagyobb árammal párosul, vagyis gondolom, komolyabb áramterhelhetőségű végtranzisztorokkal van kivitelezve.

    De az nem azt jelenti, hogy feltétlenül mindet cserélni kell, sőt a végtranyók általában zárlatba mennek, akkor nem működne egyáltalán. De ez természetesen nem fórumos-távjavítós történet, dolgozni kell rajta, hibás alkatrészeket keresni, mérni.

    A másik végfoknál, ha nem növelt tápfeszültséggel működik, azoknál csak a szokványos hídkapcsolással lehet jobban kihasználni az akkufeszültséget, ami még úgy sem lesz túl erős. De látszik a hűtőbordákon is a különbség.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák