Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
ph Elvileg egy kézikonzolokba szánt variáns is készül, bár lehet, hogy ugyanarról a lapkáról van szó, csak más paraméterezéssel.
-
Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
gp Az apró kis extra minden platformon ingyen elérhető lesz természetesen.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ricshard444 #12903 üzenetére
a titánnak bizony nem ártana több...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ricshard444 #12918 üzenetére
össze kellene vetni egy titánt, egy 660Ti-t és egy 660-at azonos órajeleken, abból azonnal látszana
van mostanában több játék (hitman, sleeping dogs, és gyanítom, hogy a tomb raider is), ami úgy eszi a sávszélességet, mint kacsa a nokedlit. a kepler széria nagyon ki lett balanszírozva sávszélesség terén, és ezek az elborulások már nem férnek bele.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ez tök hihetően hangzik, de akkor miért majdnem egyforma gyors az említett tesztekben a GTX 660 és a GTX 660 Ti? és miért van a szokottnál jóval kisebb diff a 7970 és a 7950, ill. a 7870 és a 7850 között?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
ássunk már le ennek a mélyére, mert szeretném megérteni, hogyan jönnek ki az általad leírtakból a mérésekben kapott eredmények, de sehogy nem áll össze
ha a branch/loop-kezeléstől köhög minden, ami nem GCN, akkor az az ALU-műveleteket fogja befullasztani, igaz? ha ez így van, akkor az ALU-tömbök számának növelésével növekednie kell a teljesítménynek, extrém esetben annyival, amennyivel több az ALU-kapacitás. azaz a 660-660Ti, 7850-7870, ill. 7950-7970 párosoknál nagyobb különbségeknek kellene kijönni, mint a "hagyományosabb" játékok esetében - sőt, még a 670-680 párosnak is illene 12-15% körüli eltérést felmutatni, amit eddig még sehol nem láttam. ehhez képes szűkülnek a differenciák, és a hasonló backenddel felszerelt kártyák szerepelnek egymás közelében. why?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz WaterWawe #13002 üzenetére
FXAA enyhén homályosítja a textúrákat, akinek erre ki van hegyezve a szeme, azt zavarni fogja.
amúgy Te a Crysis 3-ban melyik opciónál látsz különbséget high és very high között? én egy csomót kapcsolgattam őket, de nem nagyon sikerült olyan differenciát találnom, amit vakteszten biztosan kiszúrnék...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz haddent #13365 üzenetére
nem érthető, mert nyers erő tekintetében 33%-kal van előrébb a 7970GHz, mint a GTX680. vagy, ha nem a számítási kapacitásról van szó "nyers erő" néven, akkor definiáljuk, hogy miről.
(zárójel: azért kötözködöm ezekkel a hozzászólásokkal, mert így születnek félinformációk alapján a legendák. no offense.)
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz haddent #13368 üzenetére
ne haragudj, de ez a hozzászólás komplett káosz. belinkelsz egy tesztet, amiben double precision eredmények vannak (aminek a játékokhoz semmi köze), azt írod, hogy a számítási kapacitás 33% különbsége a "közelében sincs" kategória (ami különösen akkor nem igaz, ha ennyire sok van belőle), és utána ezt lefordítod arra, hogy a Bioshocknak nem szabadna gyorsabban menni a 680-on, mintha a játékokban egyedül az ALU kapacitás számítana.
normál esetben a 7970 GHz durván 10%-kal van a 680 előtt. ahol a VRAM-sávszélesség vagy a shared memory sebesség kiemelt jelentőségű, ott ez a különbség több lehet (a nyers ALU-kapacitás mindkét kártyánál annyira magas, hogy ez játékban aligha lesz bottleneck). ahol a pixelfeldolgozáson van a hangsúly, ott egyenlő felé fognak tendálni. ahol a geometriának van nagyobb szava, kiemelten sok a z-szűrés vagy nagy méretű FP16-os textúrákat használ a játék, ott a 680 simán lehet előrébb. Te tudod, hogy a Bioshock ezek közül hová húz? ha igen, akkor pls írd le, mert én nem. ha viszont nem, akkor érdemes lenne óvatosabban bánni a csalásos téma bizonygatásával.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz haddent #13372 üzenetére
a magyarázásig el sem jutottunk, mert még az sem derült ki, hogy mit kellene magyarázni
csak addig jutottunk, hogy a Bioshockban mutatott nVidia előny sem közvetlen, sem közvetett bizonyítékot nem jelent semmilyen csalásra. ha ez Téged ennyire rosszul érint, azon nem tudok segíteni. /offPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Mindig ezek a mikrolagok, vagy az én monitorom rossz, vagy esetleg az agyam túl lassú hogy felfogja a barátoméval együtt.
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a mikrolagra valóban nem mindenki érzékeny.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
pl. kikapcsolom azokat a grafikai beállításokat, amik 4x annyit számolnak minimálisan látható eredményért? tudtommal nem úgy megy a PhysX, hogy csak akkor kapcsolható be, ha minden más maxon van
amúgy az eye-candy orientált PhysX-szel is az a fő gond, ami a legtöbb látványeffekttel - akkor lesz jó, ha valaki megfelelő ízléssel tudja használni. amit a warframe-es videoban látni, az nekem kissé sok, de lehet, hogy csak a koncentráltság miatt van, a játékban nem lenne ennyire "túlszaturált".nekem a borderlands 2-vel végképp eladták, hogy jó dolog a PhysX, még eye candy szinten is. ha teljesítményt akarnék nyerni, kb. az utolsó háromban lenne, amit ki / visszább kapcsolnék (a másik kettő a felbontás és a dinamikus fények).
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
hogy őszinte legyek, ezzel nem tudok sok mindent csinálni. ha nem lesz több jól megcsinált PhysX játék, akkor nem lesz. ha lesz, akkor majd örülök neki. sőt, ha más API-val csinálnak hasonló jól kinéző körítést, annak pont annyira fogok örülni - csak ilyet egyelőre még nem sikerült látnom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ricshard444 #13974 üzenetére
megjegyzem, ez a legújabb játékok esetében nem feltétlen igaz. crysis 3, tomb raider a legutóbbi patch után, bioshock infinite - ezek mind megint az nVidia felé húznak...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ricshard444 #13979 üzenetére
no flame, én a tényekre utazom viszont ha ezek nem, akkor melyikek azok az új játékok, amik radeon-barátok?
a TR-rel a legutóbbi frissítések (patch + driver) mellett játszottál?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz ricshard444 #14427 üzenetére
nyilván mindkettő, csak azt nem tudjuk, milyen arányban.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz ImpersonatoR #14557 üzenetére
nehéz megmondani. az nVidia bármikor kihozhat egy gyorsabb kártyát teljes értékű GK110-re építve, az AMD pedig várhatóan év végén frissít, és azt a kb. 25-30%-ot, amivel gyorsabb a Titan a 7970 GHz-nél, az elvárások tekintetében illene megugraniuk.
ellenben nVidia oldalon teljesen feleslegesnek tűnik a sokat regélt Titán Ultra, AMD-éknél meg annyira nem látszik világosan, mivel lehetne architektúra-váltás nélkül ennyit gyorsítani. +16 ROP, +4 ALU/TEX blokk és 10%-kal magasabb órajelek? talán...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a DX11.1-gyel pont annyit törődik az nVidia, amennyi szükség van rá jelenleg - az meg láthatóan nem aggasztja őket, hogy fél év múlva más lehet a helyzet. amúgy engem sem, de ez csak a magánvéleményem.
a pletyka annyiban nekem sem tetszik, hogy a GK104 kaphatott volna egy kis ráncfelvarrást á lá GF114, de konkrétan a GK110-zel nincs bajom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz ForRedGlory #15778 üzenetére
5760x1080-ban a Hitmannel előfordul.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz gainwardgs #15828 üzenetére
nekem gyanús, hogy advanced lighting nélküliek a számok...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz gainwardgs #15845 üzenetére
... és FLATRONRW: láttam, de nem hiszem el. miután egy korai showdown build is csinált olyat, hogy csak configból lehetett az advanced lightingot érdemben bekapcsolni, lehet, hogy itt is valami olyan történik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz norb55 #16050 üzenetére
a 770-es 230W-ra van tervezve, nem annyit eszik magától. teszttől függően 0-25W-tal evett többet, mint a 680, amit már a magasabb órajelen menő memória is magyaráz. a 230W-nak az az értelme, hogy ha bírja a hűtés, akkor jó magasra fel tud boostolni, a fogyasztás nem fogja lekorlázotni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz BlackSoft #16683 üzenetére
már írtam az egyik AMD-s topikba is - az FMCG piacokon évtizedek óta bevett szokás a konkurencia-gyalázás, nincs ezzel a reklámmal semmi gond. persze nem ezt szoktuk meg a nyuszi AMD-től, de a jelen CEO-juk kicsit kevésbé gentleman, mint a korábbiak
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
érték? hát érték az nincs egyikben sem, felesleges is keresni. a szétverős reklám a nyersességgel operál (némiképp bárgyú módon), az első általad idézett szarkazmussal (ez még elmegy, ha feltesszük, hogy az 590-re gondoltak, bár sztem ez annál korábbi), a második idézett meg a kontextus felcserélésével (szerintem ez szimplán szörnyű). úgyhogy marad annyi, hogy ki min röhög inkább.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz haddent #16699 üzenetére
De akár a te logout bejegyzésedet is említhetném, akkor ugyan a reklámnál jóval kifinomultabb eszközökkel, de nevetség tárgyává teszed a 79xx szériát, majd láss csodát, nem lehet hozzászólni sem.
Erre most nagyon gyorsan adjál valamilyen magyarázatot, mert ez konkrétan hazugság. Normális vagy?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz haddent #16703 üzenetére
mit ne vegyek komolyan? hogy behazudtál valami erősen degradálót az egyik cikkemmel kapcsolatban? egy ilyen megjegyzést két ok miatt lehet nem komolyan venni - az egyik, hogy nem érdekel az egész (de akkor nem írnék), a másik pedig, hogy a megjegyzés szerzőjét levegőnek nézem. ez utóbbit javaslod?
értem én, hogy ez az Internet, meg minden, de néha azért nem ártana átgondolni, mit ír le az ember...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz mcwolf79 #17486 üzenetére
szerintem is c).
a VRAM témához: azt érdemes szem előtt tartani, hogy a felbontás növelésével nem a teljes VRAM igény nő arányosan, csak a framebuffer RAM-szükséglete - az pedig byte-ban kb. pixelszám * 4 * AA szintje (MSAA vagy SSAA esetén) * a render targetek száma * 2 vagy 3 (vsync függvényében). ez pedig fullHD, 4xMSAA, 4 render target és triple buffered vsync esetén kb. 400MB, ha pedig felmegyünk 1440p-re, akkor még mindig csak kb. 700MB.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest