Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz mcwolf79 #17486 üzenetére
szerintem is c).
a VRAM témához: azt érdemes szem előtt tartani, hogy a felbontás növelésével nem a teljes VRAM igény nő arányosan, csak a framebuffer RAM-szükséglete - az pedig byte-ban kb. pixelszám * 4 * AA szintje (MSAA vagy SSAA esetén) * a render targetek száma * 2 vagy 3 (vsync függvényében). ez pedig fullHD, 4xMSAA, 4 render target és triple buffered vsync esetén kb. 400MB, ha pedig felmegyünk 1440p-re, akkor még mindig csak kb. 700MB.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen