- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#35434496
törölt tag
válasz gainwardgs #12497 üzenetére
De tud ez a Hajas.
-
apollo12
veterán
válasz gainwardgs #12497 üzenetére
-
apollo12
veterán
válasz gainwardgs #12505 üzenetére
én fel tettem 314.14 betat, és amikor képeket ad be miket kell csinálni, akkor 2.7 fps, majdnem 1 percig
-
belinho
senior tag
válasz gainwardgs #12505 üzenetére
Egész jól teljesít a "rossz" Kepler TressFX ide vagy oda, én is azt hittem, ennél jóval nagyobb lesz a difi, azért a GCN is sokat veszít ha be van kapcsolva a TFX!
krx21
Ahogy Abu leírta, hogy mennyire GCN-re van optimalizálva én is azt hittem, de a grafikonok nem hazudnak!Itt olvasható a teljes teszt!
[ Szerkesztve ]
-
omikron23
senior tag
válasz gainwardgs #12509 üzenetére
... mivel 2.7 fps, ezért ő a videóból csak képeket lát...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
apollo12
veterán
válasz gainwardgs #12509 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #12495 üzenetére
Geometry és vertex shaderben némileg gyengébb. Máshol erősebb, helyenként jelentősen. De a GCN egy új elvek szerint tervezett architektúra a feldolgozói CPU-sodtak. Emlékszel a Larrabee-re? Na kb. azt valósította meg a GCN, csak az AMD megoldása skálázódik. Egyébként sanszos, hogy az egész ötletet az AMD a Larrabee-ből emelte át, csak azt a héjat lerántották róla, amitől úgy gondolták, hogy nem működhet. Ennyi a GCN titka. A Larrabee alapötlete jól kivitelezve. Az Intel megspórolta az AMD-nek az R&D-t az irány vizsgálatánál. Ezért is rossz az a termékbejelentés, amit az Intel csinál, hogy évekkel előre megmutatják mit szeretnének. Ha nem jön be, akkor a jó ötleteket minden konkurens kilopja belőle.
(#12497) gainwardgs: Ez sajnos jellemző. A TressFX valamiért nem jelenik meg jól NV-n. Beakadások, rossz és túlzott hajmozgás, néha el is tűnik a copf, vagy esetleg a homályosodás. Az Intel HD Graphics 2500/4000 és a DX11-es Radeonokra ez nem jellemző. Valami nincs rendben a kóddal, vagy a GeForce driverrel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fontos megérteni, hogy a GCN igazi előnyét a PPLL/PTLL gyorsítóstruktúrák adják. Ahogy a DiRT Showdownban. Ezt tudja az architektúra gyorsan, sokkal gyorsabban, mint a többi. Ez a Tomb Raider esetében nem állandó terhelés, mert csak a haj köré van vonva a listázás igénye. Az átlagos játékmenetben, amikor Lara előtted megy, akkor a haj nem vesz ki sok részt a képkockából. Ezzel kevés pixelre lesz listázás. Viszont ha a haj nagyon közel lesz a kamerához, akkor nagyon sok pixelre történik a listázás. [link] - itt látható, hogy ez mit jelent. A GCN sebessége kevésbé csökken, ha a hajhoz közelít a kamera, míg a többi architektúráé jobban, a GeForce-oké dedikált atomic counter nélkül sokkal jobban. A DiRT Showdown esetében ez az egész listázás állandó, mert minden képkockán ugyanannyi a mozaik, de itt minden képkockán más kiterjedésű a haj által elfoglalt terület.
Egyébként ez a PPLL/PTLL gyorsítóstruktúra teszi lehetővé a forward+ rendert és a TressFX-et. Nélküle még ma sem lennének ezek ilyen minőségben a játékokba építve. Egyszerűen nem lenne meg hozzá a sebesség. Ilyen gyorsítóstruktúrát egyre több játék fog használni. A legfőbb kérdés, hogy miért csak az AMD látta, hogy ez erős fejlesztői igény.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haddent
addikt
Én már csak azt nem értem miért vár az AMD őszig az új szériával?
Jelentősen jobban fut 7970 -en, de az a csúcskártyájuk, és azért dicsekedni nem igen lehet vele, ott is belassul ha Lara éppen úgy pózol. Szerintem megérett egy cserére, az architektúra látszik, hogy iszonyú jó, de kéne egy frissítés szvsz.
Vagy arra játszanak, hogy majd a PS4 ellen? Vajon PC -seknek ki fogják adni a PS4 -be pakolt, azonos teljesítményű GPU -kat?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz haddent #12514 üzenetére
Mert egy terméksorozat bevezetése nem csak a fejlesztés, de a kivitelezés, tesztelés, logisztika szempontjából is sok pénzbe kerül. Az AMD egyrészt vissza akar állni az őszi frissítési ciklusra, ahogy az APU-kat vissza akarják rakni a tavaszira. Ez az egyik indok. A másikat Roy Taylor mondta, hogy az új széria év végi bevezetése felszabadítja az év elejére az anyagi erőforrásokat. Ezzel sokkal több játékhoz tudnak specifikusan fejleszteni különböző effekteket. Meg eleve játékot venni a hardverhez olcsóbb, mint új hardvert kiadni, és a sebesség szempontjából ugyanaz az eredmény. Roy Taylor rafkós ürge nem véletlenül vezette évekig az NV-nél a TWIMTBP programot.
A PS4 ellen nem akarnak fellépni. Azt barátnak tekintik. Úgy nyilatkoznak, hogy van PC és konzol. Ezek barátok és nem ellenségek. Az AMD-nek nyilván nem, nekik a konzolpiac fontos.
A PS4 hardverét biztos nem adják ki PC-n. Egy azonos tudású APU-t adnak ki Kaveri kódnéven. Ennek biztos elmarad a teljesítménye a PS4-ben található megoldástól, de az AMD szerintem a grafikát úgyis dGPU-val akarja csinálni, így pedig kiegyenlíthetők az erőviszonyok. Ami fontos, hogy a Kaveri APU funkcionálisan ugyanazt tudja, mint a PS4 hardvere.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
válasz haddent #12514 üzenetére
Már kiadták! AMD 7850
haddent: Szerintem egy is elég lesz... Persze gyenge porok lesznek, de abból is egyre kevesebb...
Nem fogna akkorát ütni mind gondoljátok! (szerintem...) A programozásuk is sokkal közelebb van a PC-hez, mint valaha... Ezek kisebb iróniával már nem konzolok, hanem dedikált PC-k. Ha érted mire gondolok...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #12518 üzenetére
Az NV is tudja, hogy merre mennek a konzolok. A Maxwell is ilyen irányt vesz. Már csak abból a szempontból is, hogy ez lenne az az architektúra, amit az NV az ARMv8-as CPU-magjai mellé tervez. Gyakorlatilag ők is tudnak csinálni egy olyan funkcionalitású APU-t, amilyen a Kaveri, csak nem x86-64(AMD64), hanem ARMv8 alapokon. Innentől kezdve a igazából már nem sok lépcső választja el őket attól, hogy a PS4-ről PC-re portolt játékok ezen az APU-n fussanak. Az MS amúgy is összevonná a Win RT és 8 vonalat. Az RT ugyanolyan értékekkel rendelkező OS lenne, csak ARM-ra kellene telepíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
Elnézést hogy ide (is) írom, de ez a látogatottabb topik !
[link]
Tuningolni melyik progi a jobb, az MSI Afterburner vagy az EVGA Precision ?[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
krx21
nagyúr
Kérdésem: Vajon mire számíthatunk a GTX780-tól a Titan mellett?
Hasonló teljesítmény, csak olcsóbban? Vagy még az is lehet elmarad tőle, mert pletykák szerint 104-es GPU marad... Esetleg jóval gyorsabb lesz és olcsóbb? Drágább ugye nem lehet... Evvel viszont saját magát szúrná tökön az Nvidia... Ezért a válasz szerintem közel sem olyan egyértelmű...
És vajon mekkorát üthet az AMD 8-as sorozat ezekhez képest?SzlobiG: Ezt tudom, de lehetnek értelmes következtetések...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Hmmm.... még egy kicsit tesztelek,de azt hiszem megvan a driver Tomb Riderhez.... nem fagyott ki eddig tess. on... sli is megy...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Nos....a driver a 311.06 WHQL source Guru3D telepíteni nem egyszerű...mert egy .cab filet kapsz amit ki kell intézőből csomagolni egy tetszőleges mappába amiből indítod a telepítést,a .cab filet nem éred el csak explorerel!Nem kell clean install,rá lehet telepíteni a 314.14betara... SLI profil kell neki, (persze csak ha van SLId) mert alapból a Tomb Raideré nincs benne... inspectorral csinálsz egy Tomb Raidert nevűt... betallózod a steam mappából az indító exet, SLI comp. bits DX1x-- "0x080000F5" máshoz nem kell nyúlni....csak el kell menteni...
Amit nyersz...
Megy a tressFX SLIvel HIBÁTLANUL... nem villog nem akad... tesszeláció megy hibátlanul...nem fagy ki... egyetlen egy dolgot nem csinálhatsz,egyszerre nem mehet az SSAA4X és a tressFX... 2fps és maszat haj lesz a jutalmad... de külön-külön mehet mindkettö... AZ SLI 90%on skálázódik... tűrhető... nincs lag sima mint a vaj...
Eddig ahogy néztem...ultra minden+SSAA4X+tressFX off 60-70fps
ultra minden+ FXAA +tressFX on 80-100fpsUI: Nem babrálsz ki velem AMD...
UUI: Jó gémelést "zöldek"...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Tirexi #12534 üzenetére
Az mindegy mert azt amúgy sem kapcsolhatod be... 60fpsre SSAAX4-re tressFX..hmmm az kb 40fps... érdekel az egy 680slivel ?
Viszont a tesszelációt eddig sehogy se kapcsolhattad be...plusz ha látnád Lara haját Hát ez egészen máshogy mozog mint eddig... nincs random villogás meg rángatózás,még a színe is sötétebb...
Persze,hogy ment eddig az SLI,most is megy csakhogy ehhez nincs profil...310 driverral eddig is mehetett a tesszeláció,de ott profilt nem tudtál aktiválni de itt tudsz..A reggel az inkább dél lesz,még most kezdek el játszani ... most értem haza...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Egyébként a játékba implementált elsimítás kb a háromszorosát eszi a tressFXnek... ennél az MSAA is jobb volt... majdnem hogy felezi az fpst...FXAA-hoz képest... erre kéne már megoldást találni... no de nem érdekelt senki..hiszen akkor kinek adnák el a CF ,SLI rendszereket...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
ForRedGlory
félisten
válasz TTomax #12533 üzenetére
Egyszerubb lett volna, ha az inspectorba a Hitman Absolution profilt inditod, majd abba tallozod be a tombraider.exe filet. Akkor a legujabb beta driverrel is minden megy ultimate beallitason, vagyis tress es tesszellacio is sima ugy, nem fog fagyogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz ForRedGlory #12538 üzenetére
De ezt nem a felhasználónak kéne manuálisan megoldani hanem a kedves VGA gyártónak.
Jó, hogy nem már ha játszani akarok írjak driver-t a játékhoz mert az NV lusta éppen.Egyre inkább azon vagyok, hogy az új konzol generációból mind2-t megveszem a PC-t meg eladom a fenébe.
Azokon legalább minden elsőre megy gond nélkül. -
keIdor
titán
válasz Tirexi #12539 üzenetére
Én 100% hogy ezt fogom tenni. PC is marad, de nem költök már rá.
mcwolf79: PS4-en már mutatták, hogy a gameplay-t egyből fel is lehet tölteni YouTube-ra. Se konvertálni, semmit nem kell vele majd csinálni. Egyszerű minden, ez a jövő.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #12520 üzenetére
De rakhatsz. Ugyanúgy ahogy a GCN-nél, a Maxwellből is lesz olyan verzió, amiben nem lesz procirész, vagyis dedikált GPU lesz. Persze az biztos, hogy az egységes címtér szempontjából a Maxwell az ARM-ot támogatja, mivel nincs x86-64 licence az NV-nek. A GCN fogja az Intel és az AMD procikat támogatni ezzel a fícsőrrel. Persze ez a funkció PCI Express interfészen keresztül nem sokat ér.
Az új generációs konzolok annyira összeolvasztják a CPU és a GPU feldolgozását, hogy itt nem csak az lesz, hogy a jelenetszámítás végén megkapja az adatokat a GPU, amiből kiszámolja a képkockát. Ma ez egy egyszerű, egyirányú futószalag, mindenféle visszacsatolás nélkül. Az új konzolok lehetővé teszik azt, hogy a GPU aktívan kivegye a részét olyan feladatokból is, aminek az eredményét még visszaadja a CPU-nak. Ez a gyilkos fícsőr, ettől lesznek a gépek igen rugalmasak, és ettől alakul át a PC oda, hogy iszonyatosan nagy előny lesz platformszinten gondolkodni, még ha a gyártók mixelése lehetséges is marad. Még Radeon+Intel mellett sem kapod meg ugyanazt a tudásszintet, amit egy teljesen AMD-s vagy NV-s platformmal, ide az Intel is becsatlakozhat, de szerintem őket a dGPU-k törpepiaca annyira nem érdekli. GeForce+Intel pedig pláne limitált képességű lesz az NV ARM-os iránya mellett.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz TTomax #12536 üzenetére
a supersampling eleve erőforrásigényes, és valami bogár is van benne, azért ilyen durva. a dragon age ii-nél voltak ilyen gondok anno, aztán az is szépen megjavult.
@Abu: na ezt már alig várom...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Tirexi
addikt
válasz mcwolf79 #12540 üzenetére
Most is vannak konzolos videóim elég sok és ahogy nézegettem még a felhozatal is sokkal jobb konzolra mint PC-re.
Nincsen az a sok felesleges hulladék game. Egy sima Forzával hónapokat el lehet játszani pl.
Na meg egy 120cm-es LED TV-n azért még jobb az élmény mint a kis 27-es moncsin. -
kovsol
titán
válasz Tirexi #12547 üzenetére
PC -t is rá tudod kötni a TV -re és úgy játszani.
Forza az tényleg olyan, hogy soha nem unod meg szerintem Bármikor elő lehet venni. Viszont már elég kopottas a grafikája a mai PC játékokhoz képest. Na majd az új konzolok. Nekem mindig is volt konzolom PC melett, szóval PS4 vagy Xbox720 vagy mi lesz a neve is be lesz szerezveAmúgy vicces, hogy ide járok olvasni az AMD ről, mert Abu ide több infót tesz, mint amit a 7970 vagy egyép topicban olvasható
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210