Hirdetés

  • Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM

    ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Hauntii teszt

    gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz Kicsipampam #12481 üzenetére

    Én ellent kell mondjak ennek a videónak. Bár alapjaiban teljesen igaz, de fölöslegesen bonyolít dolgokat.
    Az alap fogaskerékpártervezés (elemi / kompenzált / általános fogazattal) alap, azt nem lehet kihagyni, de a fogazat geometriájához az evolvensnek nem kell jellegzetes pontjait számolgatni (extra hibákat téve a modellbe a pontatlanság miatt), hanem egyszerűen magát az evolvensgörbét kell legenerálni! Több hajtóműbe / bolygóműbe is 100% pontos geometriát generáltam már így Pro/ENGINEER-ben.
    Viszont az tény, hogy sajnos erre automatizált egy feature-ös lépés nincs. Ha vki pontos geometriát akar (ami itt fokozottan érvényes), akkor érteni kell h mit csinál - és számolgatni is kell (mindent Pro/E-n belül). Ehhez ez a videó sajnos szintén nem a legoptimálisabb bemutató… de hát tény, h ez az egyetemen is egy komplett féléves kurzus (Gépelemek III, BME, Gépészmérnöki kar…) - igaz, nem csak a geometria, hanem a komplett fogaskerékhajtások téma. Ajánlatos jobban utánaolvasni annak, akinek új a téma, de pontos fogaskerékpár geometriát szeretne.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák