Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz fsb1000 #2413 üzenetére

    Onnan lehet tudni, hogy mi hova készült, hogy a rendszer mely funkciói hasznosak a játékoknak és melyek nem. A GF100 a dupla pontosságra helyezte a hangsúlyt, ezért ez az első chip, ami 1/2-es DP teljesítményt támogat. Hasznod belőle a gémer vonalon semmi, de a HPC-be ez kell. ECC támogatás is be van építve. Hasznod itt szintén semmi, de a HPC-be belépő. A cache szervezés a Ray-Tracingre ideális. Szokás szerint játékos ennek a hasznát nem vagy csak minimálisan veszi, de az NV Optix motorjának nagy szerepe lesz a professzionális piacon. A raszter motor teljesítménye gyengébb a kelleténél, ami miatt a GF100 a felbontás növelésével arányaiban többet veszít a teljesítményéből, mint a Cypress. Ez fontos szempont egy gémer számára, de a tervezés során más szolgáltatások élvezték a főszerepet. A tesszelláló motornak szintén nincs értelme a gamer piacon, mert a Heaven-féle tesszellálás az eljárás hibáiból eredően alkalmazhatatlan egy játékban. Nem mellesleg a GF100 sem bírja maxon futtatni. Ettől függetlenül a professzionális piacon ez a felépítés sok előnyt szerez, így beépítették.
    Számos olyan dolog van tehát a chipben, ami egy gémer szempontjából csak tranzisztort zabál, ezeket kivéve több SP, textúrázó és erősebb raster motor építhető be, ami természetesen azt is eredményezné, hogy a lapka nemcsak 60%-kal nagyobb lenne a Cypressnél, hanem ennyivel gyorsabb is, vagy még többel ... ki tudja.

    Természetesen meg lehet venni a játékokra is, az NV is azért adja ki, mert még lát esélyt a zárt szabványainak az elterjesztésére és a PC-s GPU piac lezárására, így nem jelentenének fenyegetést az AMD és az Intel platformszintű tervei.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák