Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    Teszla_ - első körben próbálkozz a kiskernél, ha nem hajandó garizni a mail ellenére sem, akkor kérd tőlük, hogy mondják meg kitől vették a kártyát (nagyker), igaz ha jól tudom ennek a garipapíron rajt kellene lennie...
    Ezután érdemes őket is megkeresni, akár első körben mail-ben is, hogy milyen problémád van, mellékletben csatolni a gyártó levelét, és megkérdezni, hogy ők mit tudnak intézni...ha elzárkóznak, akkor vagy visszakanyarodsz a kiskerhez, aki biztosan nem fog ezután sem máshogyan dönteni, vagy marad az, hogy felveszed a gyárral a kapcsolatot, és kijuttatod nekik a kártyát valamelyik szervízbe (asszem ők is erre utalnak a levélben, igaz azt is jelzik, hogy ennek költsége van - arra pl. rákérdezhetnél, hogy milyen költsége, mert, ha csak az oda és esetleg a visszapostáztatás, és ez nem egy irdatlan nagy összeg, akkor meggondolandó). Egyébként ők nem tudják, hogy ki Mo.-n az importőr?

    Ariadne - magyarán meg kell adni rá a 2 évet...tehát Gyuri27 válasza hibás?

    TV ügyében, van valami szabott idő, amin belül nekem vissza kell mennem reklamálni? Jelen esetben pl. azt sem tudom, hogy mennyi a gari rá...

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák