Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz GypsFulvus2 #9348 üzenetére

    Először is köszi a gyors reakciót.
    Azért Vanilla, mert létre kivánok hozni egy stabil alapot, ami minden körülmények között megy. A minimum req 0416, és OBSE, ez idáig biztos, utóbbi kell a scriptelés miatt. Olyan gyerekes limitációk vannak a CS-ben, hogy a pofám leszakad. Perpill az átjárás Nenyond Twyll-en keresztül müködik, egy lezárt vasajtón át (azért kell zárni mert átjönnek a dögök rajta, hiába Player-owned:D). Valami spell-t erre kellene kreálni, mert elég idegesitő, hogy mindig elmenni Nenyond-ba, végigverekednem magam a hülyéken, mire odaérek. Persze modositani nem lehet, kiirtani a szörnyikéket, mert ez a valós Tamriel, érintetlennek kell maradnia.

    A mergézésnél az a lényeg, hogy vanillán kivüli (a mergézni kivánt modból) történő hivatkozások előtt történjék. Ha megvan egy nagyjábóli alap, müködnek a helyiségek (mmint interiorok, azok ki-bejáratai, egyéb dolgok), utána jöhet a kozmetika. Csak azért, ha az épitkezés alatt ne legyen zavaró tényező. Igy is vagy 10perc amig betölti a már 164megás esp-t:D

    - Hogy melyik fortok lehetnek ayleid erődök helyén, arra nyilván nincs utalás, főleg hogy egyik fortban (belül sem) találtam még ayleid kődarabokat, tárgyakat stbket. Szerintem logika utján lesz érdemes ezt eldönteni. Az Ayleid Steps végigjátszásakor figyeltem fel a struktúrára. A játék végén, Guardianként rendelkezem egy un. Hub-roommal. Onnan elérhető az összes létező ayleid város, és néhány erőd is, sőt, még néhány cave-be és városokon belülre is vezet teleport. Négy alap kiindulópont van, mindegyik ayleid városnak van egy Erfinsel-je (kis hub room). A Városok mintegy láncolatban követik egymást a legfelső hubtól lefelé hierarchikusan. Több fort is ennek utbaesett, és a térképen ezt megnézve, valóban majdnem egyenes vonalat adtak ki a sorbakövetkező teleportpontok.
    Továbbá van pár érdekes helységnév is Cyrodiilban, ami ayleid nevü, vagy ahhoz köthető.
    Hrotanda Vale -> Hrota Cave
    Veyond -> Veyond Cave (ráadásul fél oszrágnyira vannak egymástól)
    Bawn->Bawnwatch Camp (bár ez lehet csak a helyiek által Bawnról elnevezett valami is)

    - IC-vel meg vagyok lőve mégjobban, ugyanis közben eszembe jutott az Ultimate Heist-ben az Old Way, vagyis az IC alatt elterülő komplett ayleid erődszerüség. Ahol a Guardianok is vannak, onnan nyilik közvetlenül az őrszobára/barakkokra. Ezeket majd össze kell fogni egy csokorba. Egyenlőre üresen fog állni minden kerület, aztán elválik, mi lesz velük. Ki tudja, talán be is voltak fedve, más célokat szolgáltak mint városnegyedek...
    Abagarlas-ról nincs valami lore? Az az ayleid tablet-es hely, az elsüllyedt város.
    Ugy emlékszem, Meridiához volt köze a pusztulásának. Csak, hogy mi legyen vele, ugyanis el van süllyesztve, az egészet felszinre kell hozni, ha egyáltalán ott volt eredetileg.

    Bretonok, Orkok tudtommal Aldmeris leszármazott fajok. Kérdés, itt voltak-e már.

    Egyenlőre igy is bőven van meló, ráér minden szerintem hetekig. 1607 cella van, és egy cella sem kicsi:D Viszont kicsit el tudom engedni magam, oda teszek fákat, köveket akármiket, ahova akarok, ugy rendezem a domborzatot ahogy kényelmesebb:D

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák