Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #5213 üzenetére

    Kihagytad AA-nél a 24XEdgeDetect beállítást. Mit gondolsz, én hogyan szúrtam ki, ha nem valóban full-on készült egy képmentés? ;] Nézd csak meg! Az aztán leterheli a VGA-t. HDR-t kihagytad. uGrids mellett felnyomtad a járulékos beállításokat is az ini-ben? Én majd próbálkozok vele (állítólag 11-nél ha még valamit állítasz, akkor az is OK lesz, de nem tudom kipróbálni).

    Ezt most FO3-ból szedtem ki, mert az van kéznél:

    • uGridsToLoad=5 (A higher value increases the visibility range and the distance of object visualization)
    • uNumDepthGrids=1 (Set value to 3 if uGridsToLoad is bigger than 9)
    • iMinGrassSize=80 (A lower value makes the grass denser)
    • fGrassFadeRange=6000.0 (Distance to which grass is displayed)
    • bForceFullLOD=0 (1 improves the LOD display)
    • iTreeClonesAllowed=1 (0 allows unique trees only)
    • iShadowMapResolution=256 (2048 for best graphics)
    • iShadowFilter=0 (2 for shadow edges)
    • iActorShadowExtMax=10 (A higher value increases the number of shadows in outside levels)
    • iActorShadowIntMax=10 (A higher value increases the number of shadows in inside levels)
    • bShadowsOnGrass=0 (1 for shadows on grass)

    A célkitűzés: Fektessük meg a kor egyik leggyorsabb VGA-ját egy 3 éves játékkal!!! ;] :Y :C Az tuti, hogy a FO3 beakadt fullon uG9-cel olyan 11-14FPS körül, persze az már igényesebb grafikával bír.

    Nálam Bravil nehezebben ment.

    Legalább azért küldhetnél a fenti beállításokkal képeket, hogy lássam, mit muszáj kihagynom, annál könnyebben szedem le majd az expertesek fejét, ha odáig fajul a dolog. Csak a bíró is legyen Oblivion-fan... :U

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák