- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi74
őstag
Én arra lennék kíváncsi, hogy ha az USA-ból jön a cucc, 17$ értékben, akkor az vámköteles?
Másrészt van tapasztalat, hogy mennyi idő alatt ér ide? -
tusi74
őstag
Hú bakker, akkor jó drága lesz. 16.50 $-ért nyertem a cuccot, 19.9 $ a postaköltség, ami ugyebár értéknövelő. Ez 7000 Ft durván. Még így is nagyon megérte. De ha még vámon felül rájön 1-2 ezer forint kezelési költség, akkor már túllépi a 10000 Ft-ot. Na mindegy, okos ember előbb olvas aztán licitál, a buta meg fordítva teszi.
-
tusi74
őstag
Na folytatom tovább az e-bay-jel való ismerkedésem kissé göröngyös útját.
OTP webkártyával, amit szinte minden rendszer Eurocard/Matercardként kezel, és el is fogad ki akartam fizetni a cuccot. Szinte azonnal. Az összeg rendelkezésre állt.
Hibaüzenetek hiba üzenet hátán. Először is, hogy a címem nem stimmel. De STIMMELT.
Aztán, hogy duplán küldtem el a tranzakciót. Ok. Mondom feladom, majd írok az eladónak, hogy nem fogadja el a kártyám, és bár nem volt megjelölve PayPal, én azzal szeretnék fizetni.
Igen ám, de a pénz eltűnt a kártyáról. Szinte fillérre pontosan annyi, mint amennyit az index-szel átszámoltam. Magyarul, hibaüzenet ide, hibaüzenet oda, a terhelés megtörtént. Kezdtem morcos lenni, írtam az eladónak, hogy van egy kis gond. Ezt írta vissza.
''Hi,
Actually your credit card was declined, so the money will automatically be refunded to your account in 2-3 days. Let me know if you have a paypal account, I will send you an invoice so you can pay with it.
Thanks''
Szerintetek tényleg visszakapom a pénzem?
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
válasz Flashcash #1727 üzenetére
Felvettem az OTP-vel a kapcsolatot, azt mondták, hogy zárolva van az összeg március 10-ig. Én pedig addig nem utalok mégegyszer PayPal-on sem, míg vissza nem kapom a pénzem. Ugyanis a kártya érvényes, azóta is használom. Szerintetek fog várni az eladó?
Ráadásul már írtam neki 2 üzenetet, és nem is válaszol. Azt meglehet nézni az ebay.com-on valahol, hogy mikor lépett be utoljára? -
tusi74
őstag
Na én biztos kapok egy negatívot az E-bay-en de nem érdekel. Még csak ma kaptam vissza az OTP-től a pénzem, és nem merek mégegyszer fizetni nála. Meg is írtam neki, hogy nem baj, ha negatívot ad. Ugyanis azóta ugyanezzel a webkártyával egy rakat helyen fizettem, és semmi gond nem volt.
-
tusi74
őstag
Nekem meg kezd ez egész e-bay-jel a hócipőm telelenni.
A németek miért nem szállítanak Mo-ra??? Ha mégis szállít, akkor miér horribilis áron? Nekem ne mondja senki, hogy mert olyan drága, mert egy normál német üzlet jóval olcsóbban tud küldeni.
Ha megjelöli a a termék helyének az eladó, hogy Item location: United Kingdom, akkor a termékleírásban, miért Hong-Kong szerepel????
És a mai csúcs: Kinéztem a lengyel oldalon egy tök jó cuccot, a termék helyének Varsó volt megjelölve, rákérdeztem az eladónál a szállításra, mire visszaírt, hogy ő az USA-ban!!! van, és csak USA-ba és Kanadába szállít. Könyörgöm, akkor miért nem az igazságot írja a terméklapra???? ÁÁÁÁÁ -
tusi74
őstag
Lehet, most találom fel a spanyol viaszt, de ajánlom mindenki figyelmébe az olasz ebay-t. Teljesen meglepő, a német, osztrákokhoz szokva, akik mereven elzárkóznak a magyarországi küldéstől, pillanatok alatt válaszolnak, ha nincs is megjelölve magyar szállítás, a válaszban természetesen szerepel. A választék nagyon jó, és az árak is.
-
tusi74
őstag
Szerintetek az E-bay-en van árfelverés? Tettem egy telóra 120 € védett ajánlatot. 2 nullás felváltva licitál azóta kb. 30 percente, úgy, hogy 1-2 €-nként növelik licitet, és vigyáznak, hogy az enyém maradjon a legmagasabb licit. El is értem így a 120 €-t.
Eddig azt hittem, hogy ez csak a Vaterán divat.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Most megint nagyon pipa vagyok. Megnyertem tegnap egy telót, és AZONNAL fizettem PayPal-lal. A Pay Now gombbal, E-bay-en keresztül.
Erre jön ma a mail az eladótól:
''sorry but you have to delete your payment to lell.prov@libero.it, because the right mail address to send me a payment is: lella.prov@libero.it
yuo must to contact paypal service and cancel that payment and do it new to the right address!!!! lella.prov@libero.it''
Hogy a francba lehet, hogy rossz az e-mail cím, amire kérte a paypal-os fizetést??? Ezt nem én írtam be mauálisan, az e-bay generálta le nekem a számlát, mindent. Most 4 nap, mire visszakapom a pénzt.
A francba!!!! -
tusi74
őstag
Azért az én esetem nem semmi. Írtam az eladónak, hogy nézze át az adatait, mert az E-bay automatikusan a rossz címre küldi a pénzt, és én azt nem tudom befolyásolni.
Ezt figyeljétek meg, miket írt:
''i chek my mail address on e-bay and on paypal, it's all right!!!!don't tell me lies...if you want the phone you must pay before 25/03/07!!!!!
othervise i leave you a very bad feed and i sell the phone again!!!!''
Vagyis az angolul nem tudók kedvéért, az ő adatai helyesek, és én hazudok!!!
És ha 25-ig nem fizetek, ad még egy negatívot is.
Ma megint fizettem, az előzőt úgyis újra visszakapom, de megint a rossz címre ment, ezért megint töröltem.
Én ezt a telefont nagyon szerettem volna és az AZONNAL-nál is korábban fizettem. Direkt az E-bay-en keresztül, mert annak van nyoma. Az E-bay automatikusan generált mindent, én nem tudok benne javítgatni semmit.
A következő levele se kutya: ''this is the last help to you...pay me on paypal website direcly by click on dend payment!!!''
HOgy én direktben fizessek neki a PayPal oldalról. NEM!!!!!! Én csak és kizárólag az E-bay-ről, mert annak nyoma van az E-bay-nél is. Meg akkor rögtön átállítja, hogy fizettem.
Azért van a Pay now gomb, neki be volt állítva PayPal.
Minden számlám, minden tranzakció azonosítóm megvan! Szeretnék dispute-t nyitni, csak nem tudok nyitni, most meg, olyan ideges vagyok, hogy meg sem találnám. Valaki belinkeli nekem? -
tusi74
őstag
Jó, de jelenleg 2-szer 38-ezrem van benne, most nincs már 3. Meg kell várnom míg visszakapom és 25-ig tuti nem.
De itt működött.
Mindakétszer, de a seller-nek lell.prov@libero.it-et jelöl meg, az eladó szerint pedig the lella.prov@libero.it
Másrészt nagyon felháborít a stílusa. Miért feltételezi, hogy hazudok???? Nekem abban mi lenne a pláne? És abban, hogy csak úgy hamis címre küldök 150 €-kat?????
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Az bánt, hogy 2 héten belül a második ráfázásom. Még mindig nem értem, hogy lehet, hogy rossz e-mail címet jelöl? Hol kellene az eladónak beállítani, hogy a Paypal hova számlázzon, és küldjön?
-
tusi74
őstag
Felhívtam telefonon, és mondtam neki, hogy csak akkor fizetek harmadjára, ha a pénzem visszakapom. Beleegyezett. Direktbe fizetek neki, hátha úgy jó lesz. Ott is ki lehet jelölni az árukódot, meg mindent. Hátha, hátha....
-
tusi74
őstag
válasz Flashcash #1802 üzenetére
Már vettem tavaly egy FM trasmittert, semmi gond nem volt. És nagyon régen PayPal-ozok, mert nemcsak az E-bay -re jó, hanem online boltok is elfogadják, meg némely software boltok stb. És én villámgyorsan fizetek, mert nem szoktam szórakozni.
Utólag át tudja javítani, a ''Pay Now''-s e-mail címet? Vagy végleg elbarmolta ennél az aukciónál? -
tusi74
őstag
válasz Flashcash #1804 üzenetére
Na megoldódni látszik a dolog. Ahogy megjött a pénz, kivárja, és újra utalok PayPal-on direktben. Telefonon beszéltünk.
Viszont az e-bay segítő rendszere egy nagy kalap ..... Bármit írok, mindig ugyanaz a sablon levél jön. És hogy ''whether I don't understand your inconvience'' (azaz, bár nem értem a kényelmetlenségét), de....
És bármit kéredezek, bármilyen témában, ez a válasz. Pl.a 2 héttel ezelőtti bajomra is ez volt a válasz, ami teljesen más jelelgű volt.
Könyörgöm, mit nem lehet azon érteni, hogy a PAY NOW gomb rossz e-mail címre küld??? Vagy, hogy korábban úgy terhelődött le a kártyám, hogy az eladó oldala nem fogadta el? És leírom, és van rá egy ezresem, hogy el sem olvassák. -
tusi74
őstag
Hiába , én vonzom a suttyókat. De Neophonex-en keresztül beszéltem vele telón, normálisnak tűnik. Boltja van kint, és business accountja van a PayPal-on.
Hátha, hátha.... Külön összeolvastuk a címemet. Mi a város, mi az utca stb.
És csak ismételni tudom magam, nálam ha áru kifizetésről van szó, akkor még az expresszvonat is lassabb. És mégis csak eddig 1 sikeres vásárlásom volt.
Mindig ledumálom előre a szállítási költséget. Jegyzem magamnak, melyik árukódnál mit írt az eladó, mert ha gyorsan kell, akkor ne kelljen a levelek között bóklászni. viszont tudnom kell, hogy szállítással együtt nekem meddig rentábilis.
Az index-en napi szinten konvertálom az összeget. Szóval tudatosan próbálom csinálni, és nagyon becsülettel. És mégis beleakadok a gondokba. -
tusi74
őstag
Az a baj, hogy jelentettem, de UGYANAZ a sablon levél jött, mint amikor teljesen más ügyet jelentettem. Hogy az Ebay-en a legtöbb tranzakció sikeresen zajlik, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval, kérdezzek a Q&A boardon stb. És hogy bár elovasta a levelem, nem érti a ''kényelmetlenségem''. Félre ment 2x 150 € és ő ezt egy kis kényelmetlenségnek érzékelte.
Viszont azért bizniszeltem vele, mert ebben az esetben legalábbis számomra látszik, hogy egy szimpla elgépelésről volt szó. Mert ell.prov@libero.it-et állított be, és ella.prov.libero.it volt a helyes cím.
Személyes beszélgetés alatt kiderült, hogy egy boltja van Olaszországban, amit igazolt az, hogy amikor én kezdeményeztem fizetést a PayPal oldalon, akkor kiírta a bolt nevét.
Aztán felhívott telefonon, a címemet egyeztetni stb. A pénzem a PayPal-ról péntekre visszaért. És most jön a slusszpoén. A PayPal-nak is írtam a gebaszról, ott főleg az érdekelt, hogy a 76.000-em hogy kerül vissza, és hasonló semmit mondó levelet kaptam.
És!!! Ma jött egy levél, hogy értékeljem az ügyfélszolgálatuk munkáját, mennyire volt segítségemre a válasz.
Mit írjak, mennyire???? Michael vagyok, nagyon boldog vagyok, hogy Neked segíthetek.
Bár olvastam a leveled.... és onnan mint Ebay.
És a végén, azért ha még problémám van, még írjak az Üfsz-nek. -
tusi74
őstag
De szerintem egy dologról. Először az E-bay Üfsz-hez fordultam, hogy az eladó elírta a Pay to go section-t, meg egyébként is az Ő oldalukon levő Pay Now gombról kezdeményeztem a fizetést. Na arra jött ez a sablon válasz. És emellett fordultam a PayPal-hoz is. De ez alapvetően E-Bay-es pronléma, mert az elírás ott történt.
Amit linkeltél az a Help azon része, amit én is néztem. Viszont az aukció megnyerése utáni 10 napig valójában nem sokat tehetsz. Találtam ugyanis egy olyan szekciót, ahol konkrétan beállíthattam volna aukció számot, eladót, mindent, le is írtam a szívfájdalmam, majd a SEND gomb, és ott kiírták, hogy nem küldhetem el az üzenetet, mert nem telt le a 10 nap.
Remélem, az én esetem pozitívan zárul, de egyet akkor sem értek.
Ha valaki azonnal utal, és mondjuk elveszít egy jókora összeget és 10 nap előtt rájön, hogy átvágták, akkor az még nem csalás? Én hülyeségnek tartom ezt a 10 nap korlátot.
Gondolom, azért vezették be, mert sokan így akartak elállni a vásárlástól, mert azonnal jelentgettek, de akit meg anyagi kárt ért, annak a 10 nap maga az örökkévalóság.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
''Találtam ugyanis egy olyan szekciót'' - az ilyen vevőktől mentsetek meg, nyilvánvalóan fogalmad sincs miről szól az a szekció.''
Nem tudom, mi köze van ahhoz, hogy nehezen igazodom ki az E-bay oldalán, amikor 3 vásárlási kísérletemből 2-nél probléma adódott. Ráadásul, amikor egy ismeretlen által anyagi kár ér, elég ideges vagy, nem?
És egyébként is inkább olyan eladókat szeretnék, ahol nem azt kell az E-bay oldalán keresgetni, hogy hol tudom bejelenteni, hanem simán lezajlik minden. Mindahárom vásárlásomkor a nyerés után 1 percen belül kezdeményeztem a fizetést. Ergo a vásárlási szándékom komoly volt.
Mire leütök egy terméket, 1 hétig osztok-szorzok, de ha már leütöttem, attól kezdve komolyak a szándékaim. Miért én vagyok a hibás, ha az eladó oldala, sz@rakszik a kártyámmal, ha az eladó, rossz e-mail címre irányítja a fizetést.
Érdekes módon az első vásárlásom így zajlott: [link]
És ez a normális!!!
Mod: Egyébként is elég lehagoló, hogy épp csak ismerkedsz a rendszerrel, még bele sem jöttél, át sem láttad igazán, és több a negatív élményed, mint a pozitív.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Ráadásul mindkét problémás esetemnél nem az volt a lényeg, hogy nem tudtam fizetni, hanem a pénz már nem volt a kártyámon. És egyiknél sem azt akartam jelenteni, hogy az eladó szemét, hanem azt, hogy segítsenek valahogy a pénzem visszakapni (ez az elsőnél), a másodiknál pedig azt kértem, hogy nézzenek rá, az eladónál, hogy jól van-e beálítva a Pay to go rész, mert akkor már megbizonyosodtam, hogy az újonnan megadott címe tényleg valós PayPal regsiztráció, és egy ''a'' betű hiányzik, tehát nyilvánvaló elgépelés. Tehát nem aláásni akartam egyik esetben sem az eladót, hanem a gondot megoldani.
Ráadásul a második esetben, olyan boldog voltam este, hogy már ki is fizettem, teljesen bele is éltem magam, hogy minden rendben, hogy igazi hidegzuhany volt olvasni a rossz e-mail címet. Amit nem is én befolyásoltam, hanem automatikusan irányította a pénzt az E-bay oda, eladói tévedés miatt. -
tusi74
őstag
Hihi, angol nyelven volt a második államvizsgám.
Nem az volt a baj, hogy nem tudtam, hogy az nem arról szólt, hanem olyan pipa voltam, hogy mindegy volt csak jelenteni lehessen. És mint írtam, nem aláásási szándékkal, hanem finaciális okokból.
MOndjuk azért valóban jelenthettem volna, hogy megfenyegetett, hogy ad egy negatívot, de engem a 2x 150 €-m jobban bosszantott.
Na mindegy, végső soron teljesen igazat adok Neked. Viszont akkor nekiállok még jobban áttanulmányozni.
Amit hiányolok, és az eladóval ezt meg is beszéltük. Az a fajta segítség, hogy nekem megírják azt, mert kb. ugyanannyi idő lett volna, hogy akkor ha én küldök direktben pénzt a PayPal-lal, de mint E-bay-es áru kifizetése, ugyanúgy érvényes a 200$-os védelem. És akkor már le is higgadok. Vagy neki megírják, hog mit rontott el, és milyen alternatívák vannak. Ha már egyszer segítség kértünk.
Mert az eladó, ugyanazt a sablon levelet kapta mint én, hogy beszélje meg velem.
Én meg megírtam neki, amit itt a PH!-n olvastam, hogy mit rontott el.
Na mindegy, hátha ez most sikeres lesz. De tényleg elég morbid, hogy annyira igyekszek, és 3-ból 2-ben nem megy simán. Pedig egyébként tetszene.
Szeretnék a francia E-bay-ről egy gyári Renault Clio-ba való kormányvezérelhető CD-s rádiót, az ára is jó lenne, még új is lenne, de már gyomoridegem van, ha belegondolok, hogy mi lesz.
Úgyhogy előbb megvárom a telefonomat. -
tusi74
őstag
Na megtörtént az első átverésem, 1,5+0,99 Ł értékben, ami kb. 850 Ft körüli úgyhogy nem csinálok belől ügyet. A történet. Leütöttem egy ír csajnál 2 fülbevalót. Az egyik 0,99 Ł, a másik 1,5 Ł, és mivel ez a második termék ''in addition'' státuszú volt, felszámolt még 0,99 Ł költséget. Simán belefért volna egy borítékba, de csak az egyiket küldte el. Namármost nem fogom blamálni magam ekkora összeg miatt már csak azért is, mert ennél jóval nagyobb terveim vannak az Ebay-en, még egy viszontnegatív hiányzik. Csak utálom, ha hülyére vesznek.
Más: Bármennyire könyörögtem, egy német eladó DPD-vel adta fel a cuccost. Mostanság mennyire megbízhatóak?? -
tusi74
őstag
Ugyanaz az eladó volt, tehát ilyen nem lehet. Közben az értékeléseit áttanulmányoztam, és a legtöbb pontja nem is eladásból van, hanem 0.99 Ł-os ebook vásárlásból. Sellerként meg van 28 negatívja. Úgyhogy nem én lettem volna az első, akit átvág. A következőt csináltam. Értékeltem pozitívan azt a terméket, amit elküldött. Ő meg értékelte nekem mindakettőt.Tudtam előre, hogy ez lesz. Amikor már nem tudott nekem negatívot adni, akkor magánban megírtam neki, hogy ne nézzen hülyének, az egyiket nem kaptam meg.
És elküldtem neki a PayPal-os bizonylatot mindent. Megírtam neki, hogy többet vártam volna tőle, és én megbíztam benne, és legyen boldog a pénzemmel. Ez volt hétfőn. Tegnap reggel itt volt a másik fülbevaló légipostával. A bélyegző szerint hétfőn volt feladva. De sem egy bocs elnéztem semmi. -
tusi74
őstag
válasz Flashcash #1883 üzenetére
Igen van, el is küldte az eladó, és 3 nap múlva már kézbesítésre kész volt. Ahogy ezt észrevettem, hívtam az ügyfélszolgálatot, és megadták a futár mobilját, felhívtam, és a munkahelyemre hozattam a cuccot. reggel 8-kor felhívtam őket, 9-kor már át is vettem az árut. Viszont, ha legközelebb DPD-vel hozatok, ragaszkodom hozzá, hogy írja rá a mobilom számát a csomagra. Mindenkinek jobb lenne.
-
tusi74
őstag
A német Hermes futárszolgálattal kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
mennyire megbízhatóak, mert magyar oldalukat egyáltalán nem találtam meg. -
tusi74
őstag
Nekem a németekkel tele van az a testrészem, ami valójában nincs, mert nő vagyok. Ha sokat késik, kérdezz rá, hogy feladta-e, és ha igen,. adjon róla valami bizonyítékot. Ragszám, tracking szám bármi. Ugyanis nekem hétfőn telefonon azt állította az eladó, hogy elküldte Hermes-szel a csomagot.
Szerdáig könyörögtem, az eladónak, telefonon, e-mailben, hogy adja meg a tracking számot, mert követni szeretném. Nagy nehezen szerda este megérkezett a szám, de követni még csütörtökön sem tudtam. Írtam a Hermes-nek, hogy megkérdezzem mi a gond, és nagy meglepetésemre tegnap este a köv. mail érkezett:
''The sender has placed an order only in the internet on our homepage on 25 April 2007.
Until now, we did not receive this shipment from the sender.
The sender now has 90 days to deliver the shipment in the parcel shop.
Azaz ''kreált'' neten egy számot, és még másnap sem volt esze ágában sem feladni.
Ekkor írtam neki, hogy átlátok a trükkön, és ne takarózzon a Hermes-sel, mert nem adta fel a cuccot, és amennyiben holnapig, azaz máig nem tudom követni, illetve nem küldi PayPal-obn vissza a pénzem, indítom PayPal-on a claim-et. Érdekes, ma 10-kor átvette a csomagot a Hermes. És a Hermes javára legyen kérés nélkül értesítés érkezett, hogy elindult a csomagom. Szóval nem mondom, hogy nem lehet, hogy kóborol a csomagod, de azért azzal kezdjél, hogy az eladót kérdezed. Az én eladóm is olyanokat írkált, hogy a Hermes elkavarta stb. És mi derült ki? Hogy fel sem adta!!!
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
válasz verser233 #1966 üzenetére
Erről Tildy tud jobban mesélni, mert ő egyet végigcsinált. De a lényege, hogy a PayPal oldalán elindítasz egy ''nyilvános'' vitát, ahol a PayPal ''előtt nyilvánosan'' megvitathatod, hogy pl. te elküldted a pénzt, és nem kaptál árut. Nyilván, ha PayPal-on keresztül fizettél Neked van bizonyítékod, egyben az eladónak is bizonyítani kell, hogy ő pedig feladta. Amennyiben, bebizonyosodik, hogy Neked van igazad, akkor visszakapod a pénzed. De elég hosszadalmas feladat, mert Tildy-nek is kb. 2 hónap alatt sikerült, de majd ő kijavít, ha valamit tévesen írtam, és leírja részletesebben, de ez a lényege.
-
tusi74
őstag
Tökéletesen egyetértek. Amit csak lehet, Angliából veszek. Olcsó a posta, 3 nap alatt itt van, nem variálnak. Igen, a német 5 €-t számol fel PayPal költségre, azt is rafkósan. Nem jeleníti meg a fizetési feltételek között a PayPal-t, csak a termékleírásba írja bele. ''Paypalzahlung auf Anfrage'' azaz kérésre van Paypal számla. Beállítja a szállítást az Ebay-en 15 €-ra, majd amikor rákérdezel, hogy akkor mi az e-mail cím, ahová a pénzt küldheted, akkor magán e-mailben átváltozik az összeg 20 €-ra. Én lesz@rom, azt az 1200 Ft-ot a 189 €-hoz képest, de röhögtem, hogy rafkós, rafkós.
Na ilyen az angoloknál nincs. Ott azonnal lehet fizetni a Pay Now gombbal, ott amennyi ki van írva, annyi lesz, és baromi gyorsak. Csak akkor vásárolok a németektől, ha az angoloké nem hazsnálható itthon (legutóbb HDD-s DVD felvevő). Nem mertem megvenni Angliából. Vagy Cherry billentyűzet egér, ami német specialitás. De ahol nincs ilyen, ott csakis Anglia, vagy néha Írország. Ott gyönyörű ékszereket lehet kifogni potom áron. -
tusi74
őstag
Van még itt olyan, aki szereti, ha kap egy pozitívat, ha becsületrsen vásárolt, vagy eladott? Mert nekem fontos. Talán azért, mert még csak 11 pontom van, és minden pont egy kicsit közelebb visz ahhoz, hogy minél többen merjenek velem üzletet kötni.
És most az a nagy szívfájdalmam, hogy pont a legnagyobb vásárlásomra, a 189 €-sra nem kaptam pontot. Pedig perceken belül fizettem, az árun átvétele és kipróbálása után adtam is a pozitívot. Az én pozitívom után kiosztott egy rakat embernek pozitívot én kimaradtam. Ekkor írtam neki egy nagyon udvarias levelet, hogy jólesne, ha nekem is adna pozitívot, és hogy mennyire léegedett vagyok azzal, amit vettem (egyébként ez igaz is). Válasz semmi, értékelés semmi. Szerintetek van még valami lehetőség, egy kis ''nyomást'' gyakorolni rá? -
tusi74
őstag
A szállítást illetően rugalmatlanok, a PayPal-t nem szívesen fogadják el, ha mégis rádtestálják a PayPal díját, könyörögni kell nekik, hogy küldjék el a tracking numbert a futárhoz, hogy tudd a neten követni, és össze tudd egyeztetni a munkáddal.
Ezzel szemben az angolok villámgyorsak, a PayPal az alap náluk, semmi extra költség nincs. Általában RoyalMail-lel postáznak, ami olcsó, nagyon megbízható, 3 nap alatt garantáltan itt van.
Nekem összahasonlíthatatlanul kevesebb idegeskedéssel jár egy angol vásárlás, mint egy német. Általában vasánap Ebay-ezek, rögtön fizetni is szoktam, az angol csomag csütörtkön tuti fix, hogy itt van, mert hétfőn azonnal fel is adják. A németnél ez az idő volt már 10 nap is. -
tusi74
őstag
Én a saját tapasztalataim írtam le az angolokkal. Mondjuk én csak power sellerektől, általában Ebay-shopokból vásárolok, nem magánemberektől, és eddig minden vásárlásomnál hétfőn feladták, csütörtökön itt volt. RoyalMail Signed for, általában azzel küldik, vagy Smallpacket Airmail.
-
tusi74
őstag
Igen mindig. Ha háznál talál, akkor a füzetet, ha be kell mennei a postára, még személyi is kell. Nálam bevált szokás, vasárnap Ebay-ezek, azonnal fizetek, hétfőn feladja, csütörtökön átveszem.
A 6-7 napot mire írtad? A feladás dátumától? Mert nálam az mindig 3 nap.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!