Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    Üdv!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy Sincerity-től nem jött meg egy rendelésem, lejárt az estimated delivery time is, írtam neki, hogy továbbra is szeretném a terméket, (I want the item-et választottam).

    Ma visszaírt hogy küld egy újat, és most van 2 opcióm a Case-nél, hogy újra írhatok neki üzenetet (írtam is neki hogy köszönöm hogy újra küld egyet), és van egy olyan opció, hogy "Close this request" , erre rákattintsak lezárjam az ügyet vagy megvárjam amíg ténylegesen megérkezik a rendelt árú (már ha tényleg küld újat)?

    Mert ha nyitva hagyom az ügyet, akkor elvileg 4 nap múlva az Ebay is beszáll, hogy mi a helyzet, de tulajdonképpen már megegyeztünk üzenetben az eladóval.
    Aki ért ehhez megtudná mondani hogy most akkor zárjam ezt a "Requestet" most vagy várjak amíg megjön hozzám valamelyik csomag? :F

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

Új hozzászólás Aktív témák