- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz superecneB #65201 üzenetére
commercial invoice na ezzel nem próbálkoznék inkább. Maradjunk annyiban, hogy az nem az a számla amit beküldenék.
De nekem teljesen egyezik a termék megnevezés és az ára, amit fizettem a My Orders-ben.
A 20$-t nem fogják elhinni és kérni fogják a banki igazolást, onnantól kezdve vámszabálysértési ügy, a következményeivel.
Azt látják, hogy tablet, az egyik átvilágító bővebb információt is tud adni, de fel is bonthatják és ha ár megállapításról van szó, ők is beárazhatják a magyar beszerzési ár alapján.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz superecneB #65203 üzenetére
A Posta Vám oldalán ott van minden információ az Összefoglalóban az elérhetősége: (Magánszemélyek részére érkező küldemények vámkezelése), itt direkt linkje a tájékoztatónak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz superecneB #65205 üzenetére
Nem kell számla. Kinyomtatod az a vásárlási összesítőt, a Paypal visszaigazolást, én nem szoktam variálni, a netbankból az adott tranzakció szintén letöltöm pdf-be mentve, letöltöm a nyomtatványt, kitöltöm, aláírom beszkennelem és az egészet elküldöm a megadott e-mail címre, nem várom meg az ajánlott levelet, 1 hetet lehet vele nyerni.
-
Topikgazda
válasz superecneB #65207 üzenetére
A nyomtatványra beírod, de tudják, hogy a Gearbest kínai. Név és ország kell a nyomtatványra, meg a nyomkövetési szám,, hogy az ügyintéző tudja mihez kötni a papírokat.
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #64713 üzenetére
Írtam mind2 eladónak, hogy refundot szeretnék, és ha mégis megérkezne, akkor vissza utalom. A fésűs eladó szó nélkül vissza utalt, és tokos ezt írta:
"Dear buyer,We have already posted your item without tracking number.Something must have happened on the shipping way so you haven't received it yet.It is the matter that both of us don't want to see.We have posted it to the address you left on ebay.Have you checked with your post office?It may arrived already.If your post office had not received it,we can refund to you first,you can repay us if you get the order later on.is it OK ?"
Mit írjak neki? Hazudjam azt, hogy megkérdeztem a postán? Mert nem látom értelmét, hogy valóban rákérdezzek, mert nem is nagyon tudom hogy melyikbe kellene mennem, meg ugye rendes TN -t nem kaptam, mi alapján találnák meg a rendelést?
A megadott cím biztos hogy jó.Előre is köszi!
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz pulutodurumo #65210 üzenetére
Megírtam neki, köszi
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz pulutodurumo #65210 üzenetére
Nem ő húzza az időt, hanem a postán nem bírják a tempót.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz pulutodurumo #65213 üzenetére
Persze, nem tudnak ilyen jól angolul. Valaki leírta nekik egyszer aztán ezt küldik mindenkinek.
⭐ Stella
-
cbmfan
senior tag
régebbi ragszámokat nézem újra, egyik Szaúd-Arábiába feladottnál ez az infó:
2016-12-14 07:25
Central Post in Riyadh office - AR RIYADH, Arrived To Office2016-12-13 08:14
Olaya office - AR RIYADH, Departed to - Central Post in Riyadh office - AR RIYADH2016-10-30 07:23
Olaya office - AR RIYADH, In the P.O.Box2016-10-30 07:11
Olaya office - AR RIYADH, Arrived To Office2016-10-27 12:50
Central Post in Riyadh office - AR RIYADH, Departed to - Olaya office - AR RIYADH2016-10-20 23:01
BUDAPEST, Departed From OutWard office of exchange to - RYIADH2016-10-19 11:59
picked upjól értelmezem, hogy embernek a postafiókjában pihent másfél hónapig és jön vissza?
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
atala
addikt
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy termék ami sérülten érkezett. Írtam az eladónak, megegyeztünk, hogy küld újat. Nem tette meg, így nyitottam egy case-t. Most ezt az ebay elutasította, de kaptam egy másik levelet is. Ha minden igaz, azt írják, hogy újra nyitnom kell egy case-t, de nem találom a vásárlási előzményekben a terméket.
Itt a levél amit az ebay küldött.Valaki le tudná írni, hogy pontosan mit kell most tennem? Előre is köszönöm a segítséget.
Thank you for contacting eBay about the open Item Not Received case for “1PCS Durable A3 Non Slip Vinyl Cutter Plotter Cutting Mat Pad with Craft Sticky” (262487715127). We appreciate that you took the time to let us know what happened. I’ll be happy to explain what you need to do next to resolve your issue.
Since you already received the package, the case was closed in the seller’s favor. You stated that the item is “ It was badly wrapped. Crumpled. Injured” . We understand that the item you received is different from what you expected and we are happy to help. You will now need to open a return request for the item that does not match listing description.
Here's how to start a request:
1. Go to your Purchase history page within My eBay.
2. Select the item in question and click Return this item, under the More actions drop-down menu.
3. Select the reason to return this item and include a message to the seller (optional).
4. Click Start return.
5. Follow the instructions to print your shipping label (if available) and send you item back to the seller.
6. The seller now has 6 days after receiving the item back to issue a refund.You will need to request a return within 30 days of the item's delivery date to be covered by the eBay Money Back Guarantee.
If the seller has not resolved the issue with you after 3 business days, you can ask eBay to step in. eBay will review the information provided and make a decision on your case within 48 hours. A resolution could be a refund, a replacement or a partial refund, depending on the options you choose.
Here's how to ask eBay to step in and help:
1. Go to My eBay and select Purchase history.
2. Locate the item you have returned and click View return details (this option may be under the More Actions drop-down menu).
3. Click Ask us to step in and help.
4. You'll have 10 business days to ask us to step in and help if 6 business days have passed and the seller still hasn't issued a refund.We trust this information helps and we thank you for your patience regarding this matter.
Regards,
Ethel M.
eBay Customer Support
[ Szerkesztve ]
-
Tavares
tag
Sziasztok!
Ami a Global Shipping Programon keresztül érkezik, azt magyarországon ki szállítja ki? Mert track infó alapján volt egy kézbesítési próbálkozás, és hagytak cetlit is, de sehol semmi és nem tudom hol lehet a csomag, postán nincs....
köszi
[ Szerkesztve ]
-
peestheee
tag
sziasztok!
olyan problémám van a paypal+ebay kombóval, hogy mostanában folyamat automatikusan átvált forintra a fizetésnél, amikor már évek óta be van állítva az, hogy a bankom csinálja az átváltást.
akár össze van kötve a paypal az ebayjel, akár nem, akár a paypalos váltás van beállítva, akár a bankos, mindig ugyanez a képernyő fogad fizetésnél
a jobb oldalon hiába írja ki az eredeti valuta árat, mindig a bal oldali, sokkal rosszabb árfolyamon váltott összeget vonja le a kártyámról
hogy lehet ez, mit csináljak? csak pár hónapja áll fent ez a probléma, talán azóta, amióta kipróbáltam a 2 account összekapcsolását, de hiába választom le őket, ugyanez marad a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
Shingen
addikt
Hali!
olyan problémám lenne. Volt egy vásárlásom az eladó nem reagált és a termék sem érkezett meg.
írtam az ebaynek, majd a javamra döntöttek és full refundoltak nekem.
Azt írták nézzem a számlám mert 2 napon belül megjön a vételár.
Na most 3 nap telt el és sehol a pénz?
Ilyenkor hogy lehet ez jelezni az ebaynek?megjött csak nem kaptam erről mailt.
[ Szerkesztve ]
風林火山
-
Shingen
addikt
Viszont most ezzel mi lehet:
2016.10.26
19:19Item information :
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin countryAztán azóta híre sincs ennek a csomagnak?
風林火山
-
Topikgazda
válasz peestheee #65219 üzenetére
Nem az összekapcsolás a probléma, hibás a konverzió beállítás átvétele, minden vásárlásnál neked kell átállítani. itt is leírtuk már hogy mit kell csinálni, de a PayPal topik Összefoglaló Tippek röviden 3. bejegyzés végig mutatja a lépéseket.
-
Topikgazda
válasz Tavares #65218 üzenetére
Hagytak cetli? És azon még is mi van? Itt voltunk, nem voltál itthon, így jártál? Se telefonszám, sem ilyesmi betűk: DHL, GLS, DPD?
A postás a postai értesítési nyomtatványt szokta eljuttatni a levélkézbesítővel, nem cetliznek.
Nincs a két szám közül valamelyikben dpd-re utalás? Hol próbáltad a számokat ellenőrizni?
De attól is függ hogy ki a szállító hogy honnan küldik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem, szerintem egyértelműen le van írva az Összefoglalóban:
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
November 30 a vétel, és mondjuk feladta az nap, akkor a szállítási idő 30 nap, december 30 a vége és onnan 30 nap a vásárlói védelem ami január 29-el ér véget. -
alratar
addikt
Sziasztok,
Az lehetséges, hogy egy ember több néven is árul?
pl. xin rong gui : és environmental2000 és xin rong gui: 2012-hello10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Shingen
addikt
Erre Vki?
Viszont most ezzel mi lehet:
2016.10.26
19:19Item information :
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin countryAztán azóta híre sincs ennek a csomagnak?
風林火山
-
Remekelek28
őstag
Az összefoglalóbsn nem láttam leirást,igy megkérdem,ha az este megrendeltem egy terméket azt meddig tudom visszavonni? És itt automatikusan visszajön a pénzem? Az eladó még nem küldött emailt,gondolom vasárnap van.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #65232 üzenetére
Mindent ne kelljen már leírni az Összefoglalóba és megfontoltan rendelgetni, mert a visszavonással szívatod az eladót. Itt vannak a szabályok.
Tehát 1 órán belül kéred akkor büntetlenül törlődik.
A folyamat: kéred, jönnek mennek az üzenetek az eladó általában rövid időn belül reagál mintha automatikus lenne -nem 3 nap mint ahogy az e-mail írja-, esetleg úgy jön vissza a dolog, hogy neked el kell fogadni az eladótól a törlést.
1 órán túl szintén kérheted az eladótól vagy elfogadja vagy nem, ha nem akkor 48 órán belül fizetned kell, ha nem történik meg akkor kapsz egy nem fizetett a vevő case-t.
Hogy tisztán lásd, mihelyst leütöd a terméket az eladó hirdetése inaktív lesz -eladta a terméket- és előjegyzik neki a 10% jutalékot a számláján.
Ha törlést kérsz és elfogadja akkor törlik a jutalékot, de a hirdetést újból fel kell tenni, amelyben, ha volt fizetős kiemelés annak az árát nem kapja vissza és újból ki kell fizetnie, ha havi szinten van neki hirdetési kvótája akkor -1, mert ugye 2* hirdette meg ugyanazt.
A pénz ha kifizetted a szokásos refund idő alatt kerül vissza.
Az eladó marhára nem küld e-mailt, az eBay rendszer küldi.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #65234 üzenetére
A törlési kérést, ha meg is indoklod, nem szoktak elzárkózni az elfogadásától. Csak egy kicsit bonyolult elintézni. Ha nincs rá szükséged, akkor kénytelen vagy ezt lépni.
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
Srácok, ha nem működő dolgot kaptam Ebay-ről, akkor hol találok refunddal kapcolatos gombokat? Én csak olyat látok, hogy "return this item", de az alatt csak "contact the seller" van, nincs "request refund".
Egyszerűen nem találom. Mintha régen lett volna olyan, hogy "Ask us to step in", ha nem tudunk megegyezni, de most seholse lelem.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Vertigo18
addikt
válasz havri1 #65237 üzenetére
Igen, ezt találtam én is. Sajnos ez így nem az igazi, nem egy nagy tétel, 6 dollárról szól. Most ezért kezdjek el küldözgetni, az eladónak és nekem sem biztos, hogy jó lenne a vége. (Tudom, Paypal állja, de akkor is.)
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
mtibee2
tag
válasz Vertigo18 #65238 üzenetére
A napokban én is kaptam egy csomagot, ami két filléres eszközt tartalmazott. Az egyik rossz volt, írtam az eladónak, hogy drágább lenne visszaküldenem, mint amennyiért megvettem a termékeket, azt írta, hogy akkor ad egy részleges visszatérítést. Másnap a számlámon volt a pénz. Filléres dolgokkal az eladók sem szoktak szívózni. Írd meg neki, hogy mi van, szerintem ő sem fog szórakozni 6 dollárral. (Esetleg felajánlhatod, hogy csinálsz képet, videót a hibás működésről, de nekem az sem kellett.)
Sok sikert!
Szerk.: Szerintem case-t csak akkor érdemes indítani, ha nem tudtok megegyezni az eladóval. Szerintem először simán írj neki. (contact the seller opció)
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz mtibee2 #65240 üzenetére
Egyszerűen nem találom. Mintha régen lett volna olyan, hogy "Ask us to step in", ha nem tudunk megegyezni, de most seholse lelem.
Ebből azt gondoltam, ezen már túl vannak, ezért akar case-t nyitni.
Az eBay nem hiszem, hogy hoz olyan döntést, hogy visszakapja a pénzt, de nem kell visszaküldenie.
Ezt maximum az eladóval levelezésben lehet elérni, ahogy írtátok is.havri
-
Vertigo18
addikt
Ezt már végigcsináltam. Egy hat dolláros óráról van szó konkrétan, amely mind analóg, mind digitális időkijelzéssel rendelkezik. Első körben képet kért az eladó (miután végignyomkodtam ugyanazt, amit az összefoglaló javasol - mert ugye azt elolvastam, ilyen ember is van! ), majd a kép után videót is akart. Kérésére azt is megcsináltam. Azóta (mondjuk ez csütörtököt jelent) nem válaszol.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Topikgazda
-
-
Vertigo18
addikt
Nah hát ez az! Már eleve nagyon nehezen találom meg magát a vásárlást. A Purchase historyban nincs. Open requestben nem találom. Egyedül onnan tudom előcsalni, hogy a levelezésemben az eladóval linkesítve van a termék, hogy miről is van szó.
Onnan elő tudom szedni az Order detailst, amiben van a "Contact seller", "Leave feedback" és a "Return item".
A "Show additional actions" alatt szintén ott a fenti három, plusz a "Sell item". Sajnos sehol sincs olyan, hogy segítsen az Ebay.Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #65246 üzenetére
Talán el kell indítani a dolgot Egy Request-t a hogy nem felel meg a leírásnak. Azt pedig -Return item- kiválasztással lehet kezdeni. Nem véletlenül lett az Összefoglalóba beírva, így kell indítani. ha ma indítod a 3 munkanap mától ketyeg. Ha pedig végig csináltad akkor a Resolution Centerben ott kell lenni, nézd meg nem -e véletlenül le lett zárva, itt valamelyik oszlopban szerepelni kell, a középső a zártak.
Az eBay segítség majd valószínűleg a 3. munkanap letelte után jelenik meg, addig nincs értelme. De az új rendszerben nekem még nem kellett addig eljutnom. Ment a Request és megegyeztünk a látható 3 esetben, a 2. napon.
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
Itt valami más bibi van. Hidd el, elindítottam a requestet, sajnos nem ez volt az első. Olyankor elő tudom szedni a requestek közül a terméket, de most nincs ott. Viszont TUTIRA elindítottam, mivel a Purchase historyban már nem szerepel, onnan pedig éppen akkor szokták kivenni a vásárolt terméket, ha van folyamatban request. A levelezésből kell előhalásznom a terméket magát...
Support lesz a vége, már látom...
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Energiaital topic
- Programozás topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Elden Ring
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Magic Mouse fekete
- Apple Magic Keyboard harmadik generációs 11 hüvelykes iPad Próhoz és ötödik generációs iPad Airhez
- ASUS GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) Videokártya
- iPhone 15 Pro / 0 perces / Blue Titanium / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Realme C31
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest