Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz dellkereső #20571 üzenetére

    azt nem veszed észre, hogy ha valami neked nem tetszik, mert téves információkkal bírsz róla, és elmagyarázza az ember, hogy nem egészen úgy van az, jön a következő kérdés, amit kifogásolsz, erős konspirációs teóriákra alapozva ? Ilyen alapon évekig lehetne itt vitázni, még akkor is találnál valamit, ami nem egyértelmű, szerinted nem úgy van, stb

    az okfejtésed lényege tartalmilag kb így hangzik, végigkövetve az elejétől: mivan a garanciaidővel, no meg a garanciaidőn túl, mert anak betonbiztosnak kell lennie, mivel egy gép biztosan meg fog hibásodni már az első évben, és különbenis a kereskedők 90%-a is arra játszik, hogy a rossz áron kirakott kirakati / refurbished szürkeimport darabokat sózzon rám kisbetűkkel teleaggatott garanciapapírral amivel úgysem tudom javíttatni ha kell, vagy lenyúlja a futár, ha meg mégsem és kiviszem a boltból a frissen vásárolt gépet, egyből letámadnak a KGB-s kémnyugdíjasok és bill gatest megszégyenítő fiatal programozózsenik, hogy ott helyben wifin keresztül hackeljék a biost.

    újfent csak nem sértésként mondom, de ha boltos lennék és betérnél hozzám, lehet 1-2 ilyen kérdés után felmutatnám "A kiszolgálást megtagadhatjuk" táblát, és megkérnélek inkább tisztelj meg másik kereskedelmi egységet a bizalmaddal

    BTW, a dellt nem kell védeni, többen megmondták, hogy

    a, paranoiás vagy, de nagyon
    b, az információid 90% téves és hasraütésszerű (lásd helyszíni garancia, illetve külföldi garancia időtartama, stb). Amit feltételeztél a dell gépekről, rendre rácáfoltak az emberek, hogy papíron rögzített, bizonyítható módon teljesen másképp van a gyakorlatban.

Új hozzászólás Aktív témák