- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Amazon Kindle
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #850 üzenetére
De hát már többen veszik, mint a Suzukit, ennél még a FB csoport is jobban pörög...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
válasz gyemipapa #851 üzenetére
Facebook csoporttal hamarabb találkozik egy átlag ember , mint a logout Dacia csoporttal.
Másrészt szerintem még eléggé új ez a Dacia , hiába van hazánkban ismét vagy tizenöt éve, de most lett igazán felkapott, lehet kell neki egy kis idő.
Aztán a manó tudja.
Lehet az is hogy olyan korosztály veszi nagyrészt aki ezt a lapcsaládot nem is ismeri , de a Facebookot annál inkább mert a gyerek, unoka megtanította neki.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #852 üzenetére
Az a helyzet a lapcsalád korábbi ismertsége a FB óta születő témákban nem túl erős, és erről nem Parciék tehetnek, oda és a yt-ra szorul lassan teljesen már a Totalcar is.
-
De ha belegondolok pár hónapja szinte semmilyen komment sem volt azon a huszonnégy darabon kívül, aztán jöttünk páran és most majdnem kilencszáznál vagyunk. Ki tudja... Lehet év végre még jön hat fő és szét beszéljük a topicot .
Majd felébredek tudom....
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #856 üzenetére
Pedig de jó lenne tényleg egy új autót venni. De ez a koronás sza* is havi szinte -100e csinál nekem. Pont azt a pénzt "viszi" el ami az autóhoz kellett volna. Most B tervnek be van rakva egy használt i30 és társai.
[ Szerkesztve ]
-
-
gyemipapa
senior tag
Én vásárlás előtt már egy hónappal direkt rákerestem Dacia fórumokra, tesztekre, hol tudok tapasztalatokat, véleményeket olvasni. És azért a Loganok, Dusterek, Sanderok pár éve már forgalomban vannak.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #860 üzenetére
Nem értem a kérdést: retorika: szónoklattan, szónoklás.
Mire gondolsz?Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #854 üzenetére
Én viszonylag csendben vagyok, meg vagyok elégedve az autóval de olvasgatok mindig tanul az ember.
“Praise The Sun” \[T]/
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #864 üzenetére
Hááát... ha tudnám, vagy legalább sejteném, nem vetettem volna fel a kérdést. Pl. egy Amazfit Bip okosóra topik is jobban pörög, két éve, amóta megjelent az óra a piacon.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
AMD Power
titán
Jó árak vannak!!
-
válasz AMD Power #870 üzenetére
Csak ezzel az a baj hogy kész lett az egész, ha magam szeretném kiválasztani az általam kedvelt összeállítással már az új drágább árcédulával találkozom és az rossz.Meg a ki tudja hogy meddig tart ez az akció is. Nagyon elszaladtak az árak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #871 üzenetére
Persze! De amúgy ha valaki talál benne egy számára szimpatikusat akkor ott érdemes lehet rácsapni.
A Dacia bukta a legnagyobbat Romániában -
válasz AMD Power #872 üzenetére
Persze, ebben igazad van.
Cikkhez, ha ilyen árakkal folytatják és most nem csak itt , hanem más országokban, mert nemzetközileg egyre drágábbak az új autók árai. Akkor már az ember kétszer is meggondolja magát hogy milyen autót vegyen. És kétlem hogy sok embernél elsőszámú helyen lesz továbbra is a " kedvező árú" Dacia.
Az lesz ahogy mondtam annak idején.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #873 üzenetére
Főleg úgy ,hogy ok sokkal kisebb autó de egy KIA Piccanto az erősebbik 1.2 MPI 5MT 84LE motorral , Bronze felszereltséggel (Ködfényszóró, Aktív első fejtámlák, Automata légkondicionáló ,Bluetooth kihangosító, 6 légzsák (Első, oldal, függöny) SABS + ESC + HAC (Blokkolásgátló, Elektronikus menetstabilizáló, Visszagurulás gátló rendszer stb....)
3.2 millió Ft.[ Szerkesztve ]
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #870 üzenetére
Jelenleg ebben a pillanatban buktam az autóm vételi árán 200 e ft-ot plusz egy tolató kamera beszerelést.
De legalább már otthon van.
Az általam vásárolt autóból a kiválasztott színből összvisz 3 db van.
Nem egy nagy készlet egy országra levetítve.
Az hogy ezek kedvezménnyel mennyire mennek el más kérdés mert 5 százalék engedmény az nem valami sok.
Meg ki tudja hol vannak mennyiért hozzák le mennyit kell rá várni stb.
Főleg hogy nekem vonóhorog is kellett rá.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #873 üzenetére
Aki eddig is kispénzű volt mint én az is maximum valamiféle hitellel vagy segítséggel vesz autót ha tud egyáltalán újat.
Mivel a többi még drágább ehhez képest.
Az hogy meddig éri meg egy használthoz képest újat venni ki tudja döntse el mindenki.A jobb módúak meg amúgy is minimum Vitarát vesznek.
Más liga.
Bár nekem nem kéne a kis csomagtér miatt.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #874 üzenetére
És ezt a kocsit mihez méred?
Mert Maximum a Sanderohoz tudod.
Kombiban ekkora csomagteret méreteket 4 milláért nem kapsz de még 5-ért sem.
Sedanban sem hiném.Ha csak a kis autókhoz méred szerintem manapság nem feltétlen éri meg kis autót venni.
Ár érték arányban nem jön ki annyira a matek számomra mint egy nagyobb modellnél.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
Ez azért nagyban függ attól is, mire kell? Nekem most van egy Zafira A-m amit ugyan építkezéshez hurcibálós- futózósnak vettem, de képtelen vagyok nem rendbe tenni és vigyázni rá. Na ha vége ennek, ami max. fél év, eladom, mert öreg és nagy, a Lodgy mellé sok. Nekem lehet megérné a kis Kia, mert itt városban elég az, el lehet szaladni 50-60 km-re is ha kell, ha meg kell a nagy, ott a Lodgy. Mindenképpen kell valamit vegyek majd, ne bukjam a bónuszt, meg ha bármi történik, legyen egy pót. Na most vagy veszek 2-3 százért egy lóti-futit, vagy veszek egy MX5-öt mondjuk, báz azzal télen nem kéne kiengedni az asszonyt vásárolni, vagy veszek valami újat, amivel sok bajom nem lesz egy ideig. Kecsegtető ez a harmadik, mert érzem, hogy az MX5 nagy királyság lenne, de ha nem is kiöregedtem, de apaként már nem hajt a vérem. Inkább felnevelném a gyerekeket. A leharcolt lóti-futi meg jó eséllyel pénztemető lenne sajnos. Így pl. nálam alternatíva lehet és kijönne a matek is szerintem.
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #879 üzenetére
Ha van rá kereted akkor megéri.
Számomra pont elég a Logan 4 millás ára.
4.05 milla vonóhorgosan. Plusz átíratás és egyéb kötelező költségek 113 e ft.
Plusz kötelező casco 90 e ft.
Plusz fóliáztatni akarom jövő héten 38 e ft.
Plusz jövő hónapban viszem a kocsit a Dacias berkekben ismert szerelő emberkéhez ami megint kiadás 96 e ft.
Ha beleszámolom az út egy részét a vége az autónak 4.4 milla vagyis a kocsi értékének a 10 százalékát ráköltöm.Emellett fizetem a régi autóm javítási költségeit.
Hiába csak egy Suzuki Wagon r de költeni kell rá nem is keveset.
50 e ft-ot fizettem ki most két hátsó teleszkóp plusz kuplung bovden fék és váltó olaj cserére.
Cserébe már mondta is a szerelő megvan a recsegős hang helye ami egy ideje fent áll.
Váltó csapágy csere. Plusz kuplungozni kell a kocsit. Hiába 16 év plusz 230 e km.Az is olyan 120-150 k.
Két út van.
Vagy eladom így a kocsit de mivel részben leharcolt részben hibás plusz a wagon r-ek ára a béka segge alatt van így esélytelen 400 e ft fölött eladni. A javítás árát beletolva 550 kb az értéke. 6-700 k-ért fiatalabb vagy kevesebb kilométerrel rendelkező autót nem tudsz venni így nincs értelme fent tartani.Számomra így emiatt meg lesz tartva ki lesz javítva rajta ez is ha esedékes lesz.
Mivel ez egy futkározós kocsi rövid utakra így ebből újabbra semmi szükségem erre a célra pont megfelel.Én ezért döntöttem úgy hogy ha most van lehetőségem veszek új autót ráadásul kivül belül fel is pimpelem plusz okosítom hogy amiben a hosszabb távokat megteszem legalább élvezzem az utat is.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
mirci18
addikt
Egyenlőre még sokat nem tudok mivel testvérem ajánlására megyek egy közeli céghez.
Nem tudom azt itt feltetetett fóliának mi a márkája az majd kiderül aznap amikor fel lesz rakva.
[link] Ide megyek majd.
A fólia többrétű egyrészt sötétít másrészt hővédő réteg van benne.
Így hatékonyabb a klíma munkája az autóban plusz a bent ülők sem lesznek szétsütve a nap által.Aranyat ér.
A régi autómban nincs fólia próbálkoztam tappancsos sötétítővel de az nem sokat ér a nap okozta hővel szemben plusz a gyerek folyton leszedte.Hátrafelé bármilyen sötétségűt kérhetsz.
Az első két ajtóhoz csak színtelen hővédős fóliát. A szélvédőre pedig csak egy 12-13 cm-es csíkot.
Nekem az első két üvegen nem lesz semmi csak hátul és a szélvédőn.
Alapvetően mindenki maga dönti el melyik a legjobb sötétségű fólia.
De azt szokták mondani hogy a legsötétebbtől 1 maximum 2-vel világosabb legyen fölrakva ugyanis ezeken még egész jól kilátsz de van is érezhető hatása,
Én a legsötétebbtől eggyel világosabbat kérek.
Mivel lesz tolató kamera plusz azért csak vannak tükrök is azon a kocsin majd csak kilátok.
A testvérem kocsiján akinek már fóliázva van sem vészes kilátni.Egy nagyon fontos szabály van még a végén kell egy műbizonylatot kérni másképp nem tudod a kocsit leműszakiztatni.
Ha majd túl leszek rajta dobok fel képet.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
Ezért mondtam hogy az első két ajtóra nem rakhatsz csak átlátszó hővédő fóliát. Az első szélvédőre pedig csak egy felső csíkot ami kb 12-13 cm vastag lehet.
Mivel lesz hozzá műbizonylat hivatalos munka lesz.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
Na látod, pont a keret az, ami több oldalról nézhető. A Zafirát is azért vettem meg, mert kollégám olyan szerelőnél dolgozik, aki GTK autókat vesz meg, állítja talpra és adja el. Mivel nálam a futózás, anyagmozgatás volt az elsődleges cél, erre megfelelő a 2.0DTI motorral. Ennek a bal hátuljába mentek bele, de új futóművet és bontott de jó állapotú karosszériaelemeket kapott. Kollégám elmondta, hogy pöcc-röff indult hónapos állás után is, nem volt rozsdás akkor sem, amikor elkezdték szétszedni. Elhoztam, kiszolgál, de azért 300-at rálocsoltam (4 új féktárcsa, összes betét, szűrők, folyadékok, lengéscsillapító csere, bölcső le, megtakarít, lefest, vissza, motortartó bakok cseréje), merthogy a hátulját csinálták ugyan, de az elejére rá sem nézett, pedig egy ilyen szép bal első féktárcsa igencsak deal-breaker lett volna, ha én hülye nem hiszek vakon és átnézem jobban az autót. De sajnos több vassal is jártam már hasonlóan, meg volt olyan autónk ami a családban volt 20 éve, és amikor megpedzegettem, hogy el kellene adni, elkezdtek előjönni a bajok. 200.000 ráköltés után sógorom "átvette" 100.000-ért, és ráköltött még 50-et. Ez egy 96-os 1.9D Clio, aminek a motorja mai napig tökély, csak a fékek, csak az elektronika, csak a kasztni...
Szóval egy új autónál legalább előre tudok kalkulálni a kiadásokkal. És tuti, hogy 2 éven belül nem is lesz rá keret, de a bónusz 2 évig megmarad, így próbálkozom én is addig spórolni, minél kevesebbet kelljen hitelezni.
A fólia király, majdnem megfelezi érzetre a bejutó napfény energiáját. De miért viszel új autót szerelőhöz?
Én is agyaltam, hogy marad az Opel itthoni városi használatra, de nagy dög, meg dízel, ami nem annyira kultiválja a városi használatot, főleg egy kis városban, ahol gyalog is beérek melóba 10 perc alatt, csak ha esik, ha hideg van, ha a gyerekeket vinni kell, ha tudom, hogy később kell az autó a nap folyamán...
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #888 üzenetére
Az enyémre a b oszloptól hátra felé 35 e ft. Az első két ajtó átlátszóval 15 e ft lenne. A szélvédő pedig 3 e ft.
A kocsit azért viszem szerelőhöz hogy okosítsam.
És butítsam is.
Egyrészt szoftver okosítás lesz.
Víz hőfok kijelzés.
Öv csipogás kikapcsolás és start stop kikapcsolás.
Plusz tolató kamera beszerelés.Egyébként ez a baj a szerelőkkel hiába ajánlották neked őt. Ha úgy nézzük átvágtak vagy direkt hogy spóroljanak vagy véletlenül.
De ha egy kocsi hátulja volt törve és szerelem az a minimum hogy at nézem az elejét is.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Flowtation
őstag
A víz hőfok kijelzést hogyan oldjátok meg? Ez engem is érdekelne, hiszen semmi visszajelzés nincs róla. Gyári vagy külső megoldás lesz?
MÁS: Ki milyen telefon tartót használ? Kellene egyet vennem, de ahogy nézem érdemes rögzítési felület nincs, a szélvédőre cuppantáson kívül, de azt kerülném ha lehet.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
válasz Flowtation #890 üzenetére
Szellőző rostélyra ne tegyél semmit! Olyan könnyen karcolódik mintha ha muszáj lenne.
Maradjon csak a vákuumos ablakos tartó. Én is azt használom, egyik autóba a másikba pikk-pakk át lehet tenni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gyemipapa
senior tag
Nem értem, miért kell egyáltalán telefon tartó, ha van BT kapcsolat, vagyis működik a kihangosítás? Arra nem is merek gondolni, hogy valaki vezetés közben akarná bizergélni a telefonját... Na jó, piros lámpáknál látom az elrettentő példákat, nyomkodják, mint ha fizetnének érte, aztán belemerülnek, úgy kell rájuk dudálni, hogy szíveskedjenek már elindulni...
Én elő sem veszem a zsebemből vezetés közben.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Flowtation
őstag
válasz Luck Dragon #891 üzenetére
Nincs még semmi, csak az oldalsó szellőzőre (ami csak lyuk, nem állítható) tettem illatosítót. A középső rostélyra szerintem nem is lehet tenni...hát akkor marad az üveges vagy semmi...
(#892) gyemipapa
Pl. azért mert 1. nincs mindenkinek navis egység, én pl. eddig a google maps-et használtam navigációra, és BT sem volt az autómban. Most már ez oké, meg nyilván nem akarom vezetés közben piszkálni, egyszerűen nem szeretem lerakni a kocsiba sehova se.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
gyemipapa
senior tag
És a piros lámpát illetően: nem az a probléma, hogy ott nyomkodja, ez nem szabálytalan, (nyilván ilyenkor is elengedhetetlenül fontos információkat cserél), hanem hogy az ilyenek rendszeresen feltartják a sort, három autó is átmehetne a zöldön, mire észbe kapnak, rosszabb esetben csak dudálásra...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
Na a start-stop kikapcsolás érdekelne, meg talán a vízhőfok egyszer-egyszer, de az kevésbé. Illetve az bolygatja még a fantáziámat, hogy miután olyan nagy a kijelző, miért pont ugyanabban a sorban kell megjelenítse a tempomat vagy határoló által beállított sebességet, ahol a többi váltogatható adatot is kiírja (napikm., összkm., átlagfogy., pill.fogy. stb...)? Miért nem lehet legalább ezt a két fajta valamit egymás alá megjeleníteni? Tempomat mellett a pill.fogy. látszik 2mp-ig, aztán áll vissza a tempomatos sebesség kijelzésére.
Igen, de kollégám besegít annak, akitől megvettem, a kiszerelés- beszerelés dolgokat csinálta (ajtók, kárpitok, ülések, övek stb...), így még talán érthető is lenne, hogy ő maga nem nézte az elejét, de a jobb és bal hátsó tárcsákat is cseréltük, még ha nem is voltak olyan vészesek mint a linkelt, de vállasak és kopottak voltak. De mindegy is. Tuti nem rossz indulatból csinálta (akinek dolgozik, az már más kérdés, ott anyagi haszonlesést sejtek), csak mégis bosszantó. És minden használt ilyen tisztelet a kivételnek, de azokat általában nem én találom meg.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #890 üzenetére
Mibe? Mert Dacia, Dacia, de Lodgy, Logan, Sandero vagy mi?
Nem szóltam, Lodgy. Várj, kimegyek nézni és gondolkozni.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #898 üzenetére
Én a pohártatró előtt lévő kis tálcára szoktam lerakni a telót, feleségem is gyorsan rászokott erre, főleg ha megy az androidauto. De nincs élhető ötletem egyelőre számodra, hacsak nem a lehajtható napellenzőre teszed fel valami csipeszes megoldással vagy a kormányra, ami eleve agybaj. Szerintem. Az előző autómban a középső tükör mellé jobbra dobtam fel a telót, ott takar a legkevesebbett a hasznos kilátásból, és egyébként is szokott oda pillantani minden pilóta jobb esetben, úgyhogy ki sem esik a szokásos látótérből. Jobb ötletem most nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest