- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #4001 üzenetére
Ebben. De volt már amiben egyet értettünk.
-
szaki04
senior tag
Megtörtént a beavatkozás, csak szoftveres volt. A tesztelés elkezdődik a jövő héten. Remélem nem veszem észre semmilyen formában a teljesítményben...
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
-
szaki04
senior tag
Első út ma reggel munkába menet. 100 km/h-ról nehezebben, lassabban szedi össze a nyomatékot az autó. Városi sebesség esetén nem észrevehető a változás. Tesztelés folytatódik a héten, elsőre ezt éreztem.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Milyenek ezek az új Sanderok? -
-
AMD Power
titán
993cm3 van nektek? 90Le?
-
AMD Power
titán
Azt lehet tudni,hogy az "új" Sanderoban lévő 999cm3 TCe 90 motor mikori fejlesztés? Ha jól tudom az is láncos?
Nálatok mennyit szokott fogyasztani? Persze fontos,hogy vidék, város stb felhasználás mellett?!
-
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #4016 üzenetére
Ezt bogozzuk ki, mert nem értem amit írtál.
A TCE 100 egy sokkal később kijött konstrukció, mint a tce 90.Renault power
-
Én így fordítom
" A 2012. évi genfi autókiállítás lehetőséget adott a Renault számára, hogy bemutassa első háromhengeres motorját és az Energy család legújabb motorját: az Energy TCe 90-et. Ez a motor az új Renault Clio 4-be is bekerül , és fokozatosan felváltja a jelenlegi TCe 100-at.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #4019 üzenetére
Ohh értem, az 1.2 es D4F turbót váltotta ez így igaz, ami 103 le volt nekem is ez van a clióban.
Ez az elpusztíthatatlan motor.
Ezután jött a tce 90 majd a tce 100
Mindig elfelejtem, hogy az enyémet is tce 100 nak csúfolják külföldön, csak itthon 1.2 tce
De a lnyeg akkor kronológiailag:
tce 1.2 103le szíjas hajtás.
tce 0.9 90le láncos hajtás.
tce 0.99 100le láncos hajtás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
AMD Power
titán
Itt vagyunk 5 napja Szlovéniában. Ami amúgy zseniálisan szép. Nagyon sok új Daciát látok. Főleg szlovén rendszámosat
[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
2éves átvizsgáláson volt a kocsim, ebben volt egy olajcsere is...hát a menetrögzítő kamera rögzítette, hogy mikor álltak be a műhelybe, és rögzítette a munka elvégezte utáni első beindítást...hát a kettő között eltelt időre többet vártam volna...
Valaki volt már személyesen jelen egy szervíz féle olajcserénél? kb meddig tartott?
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #4025 üzenetére
A Dacia szervizek általában be vannak kamerázva és ki van téve a kamerák képe a váróba monitorokra. Legalábbis Szeged, Kecskemét ilyen. Végig nézheted az egész folyamatot így.
Én rámpára állva, alá feküdve olajat és olajszűrőt cserélek 40-45 perc alatt, a levegőszűrő meg 2 perc úgy, hogy kiporszívózom a légszűrő házat.
Ehhez képest minden olajcserém 1h5-1h20 között esett meg, mert minden megkezdett óráért kifizeted a szervíz óradíjjat. De állítólag én vagyok az összeesküvés elmélet gyártó.Szóval mivel konkrét időadatot nem írtál, fogalmam sincs mennyi volt Neked az olajcsere, de szakinak csáposról célszerszámmal tuti hoznia kellene legalább az én időmet, ha nem még kevesebbet.
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #4026 üzenetére
Inkább nem mondok szervíz helyszínt, de itt nem volt váróba kihelyezett kamerakép...
most nincs nálam a kamera felvétel de kb 20-25perc rémlik két kamera indulás között, ebbe hogy fér bele? (csápossal feleemelni, haspáncél lecsavarozni, olaj lecsurog, szűrőcsere, új olaj bele, haspáncél vissza, csáposról le) A következő gyújtásadásnál, ahol a kamerám feléledt látszott hogy már a visszahívásos szoftver frissítéssel foglalkoztak....[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #4027 üzenetére
Hát... Igazából belefér, mert a haspáncélt 2 vagy 4 csavar tartja, de ha 6 akkor sem sok idő. Nevéhez hűtlen módon egy vékony műanyag sz@r úgyhogy súlya sincs, egy embernek 2 perc. A csápost alárakni jól és felemelni sem több ennél szerintem. 20 perc alatt meg lefolyik az olaj, és ameddig lefolyik addig simán ki lehet cserélni a szűrőt.
Nekem a leginkább időrabló a réz alátét kimelegítése és visszahűtése, de ezt ott cserélik remélem. Mondjuk legtöbbször én is cserélem, csak akkor melegítem ki ha elfelejtek cserét bekészíteni.
Szóval szerintem a 25 perc reális és Téged legalább nem húztak le plusz egy óra munkadíjjal a semmiért. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz kelly416 #4028 üzenetére
Beleférhet, de ez már rég rossz, ha ilyennek a gyanúja is felmerül. Ezért is jó, hogy otthon meg tudok csinálni ezt-azt. Remélem ha lesz kertes, még több minden belefér majd.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
rob210
nagyúr
válasz Monya78 #4027 üzenetére
Egész nyugodt lehetsz a saját clio3 asomon 16 perc a rekord , az összes szűrővel.
Amíg jön le az olaj kicserélem a szűrőket és slussz.
Ez a minél tovább csöpögjön dolog nem tudom kinek a beakadása, de szvsz felesleges hagyni órákig csöpögni.
Sokkal több értelme van minden második olajcserénél egy motoröblítő adaléknak. (Idősebb autóknál)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AMD Power
titán
Voltam ma kint a Renault Budakalászban. Megnéztem pár autót. Az első amibe beültem a Renault Clio volt. Hát az biztosan nem kéne. 177cm és a 94kg mellett is alig fértem el. Főleg a fejem. Iszonyat szűk volt. Utána jött a Sandero. Az már lényegesen jobb volt ilyen téren. Kényelmes volt elől és magam mögött is. A Duster szintén kényelmes volt mindenhol, de ahhoz képest,hogy mennyivel nagyobb autó, annyival szerintem belül nem nagyobb. A csomagtartó az ok. Lényegesen nagyobb. Ami viszont nagyon tetszett, de nekem feleslegesen nagy az a Lodgy. Az valami brutálisan nagy. Mindenhol. :) Lényegét tekintve ahogy elsőre is gondoltam, a Sandero az ideális modell ha ilyesmiben gondolkodom.
-
kelly416
veterán
Az első csöppenésig úgyis lejön a 90-92%. Amikor csepeg, akkor még egy 2-3% lejöhet, de szerintem az is irreálisan sok már. A többi meg az olajszűrőben és a motortérben olyan helyeken ahonnan 2 nap alatt sem csepeg ki.
Ahogy mondod, egy tisztító adalék meg a rendszeres csere sokkal több haszon, mint az orákig csepegtetés. -
kelly416
veterán
válasz AMD Power #4031 üzenetére
A Lodgy nagyon nagy. Van bőven fejtér, lábtér, még a hátsó sorban is lehúztam már többször 3 órás utat és nem volt gáz. Igaz, egyedül ültem hátul félátlóban, de akkor is 6 embernek kényelmes. Felfelé meg Rodman sem szűkölködne.
De ha már Clio, akkor miért nem ültél bela a Capture-be? A Clio tágas ahhoz képest. -
szaki04
senior tag
-
szaki04
senior tag
Mi nagycsaládos akcióba vettük. Akkor még három gyerek mellé. Most már hatan vagyunk. Így kell ez a nagy batár. De el is tűntek a hét személyes autók, mióta kifutott a kedvezmény. Nem is tudnék mit venni emberi összegért. Talán egy másik Joggert…
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
AMD Power
titán
válasz kelly416 #4038 üzenetére
Én az esetek 60% egyedül ülök az autóban. Szóval valamilyen szempontból még a Sandero is "nagy". A Jogger ettől függetlenül nagyon tetszik. Bár azért a pénzért az én/mi felhasználásunkra akkor már lehet ,hogy inkább a Dustert venném.
Érdekesek az új Daciák. FB is vagy a nagyon elégedettek vele, vagy nagyon megbánták a megvételét. Engem most pl hiába győzködnek ,hogy a Clio jobb választás lenne, de nekem élőben a Sandero tetszett jobban.[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz szaki04 #4039 üzenetére
Sajnos így is marad.
Bár volt az állami támogatásnak egy ártorzító hatása.
Vicces hogy egy akkor megvett 3 millás Lodgy most 5 millió fölött elérhető 3-4 évesen.
Én is nézegetek C4,Lodgy,Smax-ok között de 4 milla környékén nagyon nincs semmi csak 10 éves kétes egyedek.Így egyenlőre 3 gyerkőccel marad a Logan Mcv,
Ha ma még lenne nagy családos kedvezmény kérdés nélkül vásárolnék vele új autót de évek óta nincs s nem is látom hogy lenne még rá újra esély.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
AMD Power
titán
válasz mirci18 #4041 üzenetére
Én is pont hasonló gondolatok miatt hajlok az új autó felé. Amiket néztem 4-5 éves S-Cross kevés kilométerrel (70-100e között) 5.5 millió , de volt még 6 millióért is. Én elhiszem,hogy jó, de akkor is már használt. Ha 6.3 millióért tudok venni egy aránylag jól felszerelt új autót, digit klímával, ülés fűtéssel stb.... Akkor inkább az lesz.
-
őstag
Jogger kapcsán mennyi volt nektek a második éves szeviz?
74k-s ajánlatot kaptam, kicsit sokallom. Miskolc. -
kelly416
veterán
Ne sokalld. Legalábbis olajcserével együtt nem sok az. Én 2020-ban 100-at hagytam ott az évesre, 2021-ben 80-at a 2 évesre, 2022-ben "csak" pollenszűrőt cseréltek 20-ért, azóta én csinálom az összes szervizt. 50 körül megállok 0w20 olajjal, olajszűrővel, levegő és pollenszűrővel.
-
Monya78
veterán
Árakból úgy tűnik nem volt rossz választás az easy service kifizetése mikor új volt a kocsi... 230eFt ért kaptam +2év garit és az összesen öt évre (vagy 80eKm-ig) az összes kötelező szerviz ára is benne van....
Olajcserére visszatérve egy szaki megszagolta/megfogdosta a kocsiban lévő olajat és azt mondta ez új olaj...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest