Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Palkova

    tag

    Üdvözlöm a Tudós Társaságot!

    Egy hete én is beléptem :W a klubba.

    Már több mint 4 éve nyomulok egy FRITZ.BOX nevű masinával ami ADSL modem, router, WIFI és VOIP ATA egyben. A LAN1 portján képes routerként is működni. A napokban ADSL ről átálltam kábel netre, mert havi 1000 Ft -al olcsóbb, és dupla a sávszélesség. A szolgáltató az EXTERNET (mindkét esetben) a Tré drótjain . A szerelő beállította ezt Cisco EPC 3925 nevű agyonbutított T dombot, amin természetesen csak a saját méregdrága telefonjuk menne. Ráakasztottam a FRITZ.BOX -t, és pillanatok alatt beállítottam amit kell, internet rendben, próbahívás egy külföldi Voip szolgáltatóval (30 fillér/perc vonalas és 2.10 forint/perc mobil irányba!) minden rendben, örül.
    Kb. két nap után feltűnt, hogy senki nem keres telefonon. A behívószámomat a VOIPShop nevű magyar szolgáltató biztosítja. Kiderült, bár a Fritz.BOX a szolgáltatást regisztráltnak jelzi, ezzel a szolgáltatóval nem lehet hívást se fogadni se kezdeményezni.
    Már mindennel próbálkoztam, DHCP-vel, fix IP -vel mindig ugyan az. A szolgáltató szerint náluk minden rendben, a FRITZ.BOX szerint regisztrálatlan IP cím a hiba. Lehet, hogy a T tilt valamit (kitelik tőle)? De akkor miért megy a külföldi szolgáltató? És miért megy, a még néhány napig aktív ADSL kapcsolattal?
    A VOIPSHOP ügyfélszolgálata szerint nálam van a hiba, amiben én kételkedtem. Javasolta, hogy töltsem le a gépre a VOIP programjukat, mert azzal mennie kell. Hát azzal sem ment, tehát nem az én beállításaimban, hanem az EPC 3925 ben van a gubanc, vagy az aTdomb (mindha Kínában lennénk) korlátoz valamit.

    Kérem, ha valaki tud valami okosságot az üggyel kapcsolatban, ne fogja vissza magát!

    Kovács Pál

    P.s. Természetesen átnyálaztam a hozzászólásokat, de semmit nem találtam amit relevánsnak tartottam a problémámra. Persze ez a tudatlanságom miatt is lehet.

Új hozzászólás Aktív témák