- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dave-11
tag
válasz sztanozs #1849 üzenetére
Hát azt tudom Ezért mellékkérdés. Mert eredetileg a formon akartam kipróbálni, csak nem tudtam hogy hozzá tudok-e férni.
De akkor ha rendesen úgy írom hogy Form1->Location... akkor ez így jó? Tehát hogy hozzáférjek a form adataihoz ezt a nevet kell használni?:D Semmi :D
-
44kos
tag
válasz sztanozs #1951 üzenetére
OK, de egyszerre egy helyen fut a program, nem? Azt írja a könyv, hogy amikor egy függvény meghívásához érkezik a program, miközben a main-ben fut, ott "felfüggesztődik", és odaugrik a meghívott függvényhez, és addig azt hajtja végre, amíg vissza nem tér onnan?
Hopp, miután ezt leírtam, megértettem.
Tehát elsőnek kiértékeli az Add(3,4)-et, ezért az Add() fv-ben lévő cout-ot végrehajtja(megjelenik az ottani szöveg), és ezután az x+y eredményével vissza is tér(de itt még nem tudja, hogy ezt ki kell majd írnia), és ugrik egyet balra, ahol az "A visszaadott érték" szerepel, és még 1-et ugrik balra, és mivel ott a cout parancsot kapja, kiteszi a kimenetre a mögötte álló részt, tehát olyan mintha a std::cout << "A visszaadott érték" << "7" ; parancs állna ott? -
#99472384
törölt tag
válasz sztanozs #2819 üzenetére
Sajnos ez jelenleg nem járható út, ezen a kísérleten már a legelső pillanatban túl voltam.
( Visual Studio Express 2015 )Sajnos mindkét merevlemezem, mindkét pendrive-om csutkára tele van, pontosabban az éppen használatban lévő HDD-n még valami kevéske helyem van, de a Visual Studio + a NET keretrendszer együtt már nem fér rá, pont más miatt kellett nemrég legyalulnom a NET keretrendszert, mert most épp semmihez sem kell.
Sajnos a PHILIPS multi DVD íróm egy hibás gyári firmware miatt (frissítve lett, de bugos volt gyárilag), szépen egy DVD film közben kilehelte a lelkét, a következő LG multi DVD íróm pedig jelenleg javítás alatt van, (csak nincs sok időm foglalkozni vele, így picit csúszik a project) úgyhogy még DVD-t sem tudok írni per pillanat, hogy szabad helyem legyen.
De szerinted ha nem így állnék, akkor mást kérnék meg egy fél perces+kávészünet idejű fordításra???
-
Whysperer
addikt
válasz sztanozs #2855 üzenetére
Oksa. csak mert van fejlesztő részlegünk a cégnél ezekre a dolgora. Csak kellen enekik komplett elméleti alátámasztás,hogy elfogadják és megcsinálják.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
válasz sztanozs #2858 üzenetére
Azért tettem fel midnen fajta programozós Topicban . mert kb a CUDA topic is kihalt és megpróbáltam minden vonalom rátalálni ÉLŐ emberre/emberekre akik válaszolnak is. Ennyi volt a pythonos oka.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
EQMontoya
veterán
válasz sztanozs #3006 üzenetére
Valami init kellene annak a randomnak, hogy ne ugyanaz potyogjon belőle mindig.
Amúgy jól elbonyolítottad Te is.
Erre való a map.
Ugye map<int, int>, aztán index operátorral rányomulsz. Mivel van defualt initializaiton a value-ra, ha nem létezett az adott key, és ezt intnél pont 0, ezért nyugodtan lehet indexelni. Másrészt kulcs szerint rendezett, tehát az első elemre, amelyiknél nem 0 a value, megvan a legkisebb generált érték.Valahogy így:
map<int,int> results;
int num_of_even=0;
srand (time(NULL));
for(int i=0; i<11; results[rand() % 11]++,++i);
for(int i=0; i<11; num_of_even += results[i], i+=2);
auto it = find_if(results.begin(), results.end(), [] (const std::pair<int, int>& v) { return v.second > 0; } );És kész is. *kezét összecsapja smiley*
Nyilván a dolog még egyszerűbb amúgy, mert a minimum simán results.begin()-ben van a feltöltés után, de jól esett megírni egy lambdát.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mikeboy666
csendes tag
válasz sztanozs #3004 üzenetére
Bocsi még kezdő vagyok... Csak próbálkozom.... Abban tudnál segíteni még, hogyan kellene a tömböket összeadás, pontosan arra gondolok, hogy mennyi a guritások összege, azt, hogy csinalnád??? Illetve, hogy kiírja a legkisebb dobás sorszámát... Maxindex és minindex értékadással??? Sorry a hülye kérdésekért...
-
EQMontoya
veterán
válasz sztanozs #3154 üzenetére
Majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy működik, mert van ennyire okos a fordító. Csak abban nem vagoyk biztos, hogy szabvány szerint is kell-e működnie.
dobragab: ezzel az a baj, hogy a bool is legalább egy byte, amiből valami lesz, ha xorolgatod, de az szerintem nincs garantálva a szabványban sehol, hogy két igaz értékű boolnak minden esetben pontosan ugyanolyan memóriaképpel kell rendelkeznie. Tehát simán el tudnék képzelni olyan impelentációt, amiben előfordulhat, hogy két igaz értkű bool xorolása is igazt eredményez.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz sztanozs #3487 üzenetére
Ha egy virtuális függvény direkt vagy indirekt módon konstruktorból vagy destruktorból kerül meghívásra (beleértve a konstruálását és destruálását a nem statikus adattagoknak) és az objektum, amelyből a hívás történik az éppen konstruálás/destruálás alatt álló objektum, akkor a konstruálás/destruálás alatt álló objektumban definiált függvény hívódik meg, nem pedig a leszármazott osztályban override-olt változata.
Egyébként csak én látom rosszul a helyzetet, vagy ez nem olyan ördöngős kérdés? Konstruálás során ugye először az ősosztály példányosodik, és mivel az említett kódban annak a példányosítása során hívunk egy virtuális függvényt, ezért nem futhat le olyan objektumhoz tartozó definíciója, ami a hívás pillanatában nem is létezik. Ugyanez fordítva a destruálás során. Rosszul látom a dolgot?
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Jester01
veterán
válasz sztanozs #3487 üzenetére
Ha egy virtuális függvény közvetlenül vagy közvetett módon konstruktorból vagy destruktorból hívódik meg, ideértve az osztály nem statikus adattagjainak konstruktorát és destruktorát is, és az objektum amire a hívás vonatkozik maga az objektum ami konstruálás vagy destruálás (jajj ) alatt áll akkor a meghívott függvény a konstruktor vagy destruktor osztályában lévő végső override nem pedig leszármazott osztálybeli.
Vagyis az adott példában az A() konstruktorban az f() virtuális hívás feloldása során csak a konstruktor osztályát veszi figyelembe és nem a leszármazottat még akkor sem ha amúgy egy olyan példány készül éppen. Így lesz belőle A::f()
MOD: ToMmY_hun
[ Szerkesztve ]
Jester
-
KREE
csendes tag
válasz sztanozs #3711 üzenetére
Annyi akart lenni a lényeg, hogy egyenes kezdőpontjának a távolságait (x1,y1) kellene vizsgálni körök középpontjaitól (r1,r2) ha 10-en belül van, akkor kapjon v1=1 értéket.
Azért raktam 'vagy' || jeleket, mert több kör van, és bármelyiken belülre eshet a vonal kezdőpontja.
(remélem érthetően írtam le )
QUAKE 3 FOREVER!
-
pvt.peter
őstag
válasz sztanozs #3711 üzenetére
if (10>(x1-r1||x1-r3||x1-r5)>-10 && 10>(y1-r2||y1-r4||y1-r6)>-10)
Ez biztos nem C++ szintaktika.Szintaktikailag biztos, hogy helyes, szemantikailag viszont nehezen tudnék olyan helyzetet elképzelni ahova ilyen kód kellene
Mit értesz az alatt, hogy x és r különbsége?
Talán vmi vektorból szeretne kivonogatni, de amúgy én sem értem.@KREE: kérlek jobban specifikáld a problémádat illetve kérdésedet.
Szerkesztés: közben látom megjött pontosítás.
[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
KREE
csendes tag
válasz sztanozs #3714 üzenetére
Oh, tényleg igazad van a négyzettel kapcsolatban
A vektoros dologra gondoltam már, csak előbb nagyon fapados verzióban szeretném életre kelteni, utána meg szépíteni rajta... Már ha lesz rá időm, mert utoljára kb 7-8 éve programoztam (akkor se komolyabban), most meg van 2 hetem megírni egy szakdogát + egy működő progit írni hozzá (meló és 2 gyerek mellett )De akkor elvileg működőképes lenne az a feltétel? (csúnyaságától függetlenül?)
thx a helpet
QUAKE 3 FOREVER!
-
Tomi_78
tag
válasz sztanozs #4381 üzenetére
Azt nem tudom, hogy támogatja-e és hogy egyáltalán milyen grafikus könyvtárat használok.
Ezeket a header fájlokat illesztettem be eddig:
#include <tchar.h>
#include <windows.h>
#include <vector>
#include <locale>
A képernyő alján az van többek között, hogy UTF-8 meg a jobb szélén egy amerikai zászló. De ezekre hiába kattintok, nem történik semmi, tehát máshol kellene beállítani ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!