Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Brae #15311 üzenetére

    Az a probléma, hogy így nem lehet még csak megközelítőleg sem megmondani. Tiszták, jól néznek ki. Km-et egyikhez sem írnak, de véleményem szerint 250k km alatt egyik sincs. Keveset mondtam, így azt sem lehet megtippelni, de annyi biztosan van bennük. Mindegyikre ráférne egy polír, eléggé kifakultak. Körbe kell nézni, alvázat is, van e rozsda. Ha rozsdás, akkor nem szabad megvenni. A motorhoz szakember kell. Azt Te is megtudod nézni, hogy hidegen hogy indul. Mindenképpen ha elmész megnézni, akkor full hidegindítás legyen. Ha füstöl, akkor megint felejtős. Alapjáratot nézd, és hallgasd. De az a legjobb, ha viszel magaddal egy szakit. Váltó lötyöghet, akkor csak kikopott. E30-asra fillérekért van felújító készlet, szal az nem gond. Csak tartsa a fokozatokat, és ne recsegjen kapcsoláskor.
    Futóműre biztosan költened kell, mert a magyart nem érdekli annak az állapota. De az is filléres dolog. Igazából E30 -hoz olcsón van minden, de főleg hegesztést, motorcserét, váltócserét nem vállalnék be.
    Szóval 100k-t azért rakj félre, vétel után nagy szerviz+futómű felújítás garantált lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák