Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gonz0

    tag

    válasz ForRedGlory #10345 üzenetére

    Éppenséggel mögé kell lőni, nem elé.

    A kliens próbálja kompenzálni a játék késleltetését és nem ott mutatja az ellenfelet ahol valójában van hanem ahol szerinte akkor lesz mikor a lövésedet a szerver regisztrálja. Alapból a kliens 100 ms-es pingre van beállítva és ahelyett, hogy dinamikusan az aktuális pinghez állítaná magát mindig ezzel a 100 ms-es értékkel számol. Ezért ha a pinged jobb mint 100 (a server browserben lévő ping számit, amit ingame mutat az nem ping) akkor hiába mutatja a vérfröccsel a kliens, hogy eltaláltad az ellenfeled a szerver nem regisztrálja a találatod a kis felvillanó kereszttel és nem is tudod megölni a mozgó ellenfelet.

    Ezen javítani úgy tudsz ha a gamesettings.ini-be és a settings.ini-be beállítod, hogy általában milyen pingü szervereken játszol.

    gamesettings.ini-be:

    SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
    SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45

    sorokat kell beírni, az

    IntroPlayed=1
    [GstPersistence]

    sorok közé. (patch óta a 2 sor nem egymás mögött van, én a GstPersistence elé írtam).

    és ugyanezt a settings.ini végére is.

    a 45 és 0.0450000-ös érték azt jelzi hogy átlag 45-ös pinget mutat a szerver browser azokon a szervereken ahol játszol. Nekem 46 szokott lenni PH-s szervereken, kivéve a 4-est ami németeknél van, ott 31. beállítottam 40-re és érezhetően kevesebbet anyázok TS-en. (bár erről inkább a többieket kéne megkérdezni. :)

    “I can’t see an end. I have no control and I don’t think there’s any escape - I don’t even have a home anymore. It’s time for a new keyboard.”

Új hozzászólás Aktív témák