- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #13797 üzenetére
Akkor kipróbálom a szamomra noname-et, legalabb lesz arról is tapasztalat. Offroad izzót nem akarok bele tenni, egyrészt műanyag a ház és a búra is, másrészt alkonykapcsolós a technika úgyhogy nem menne sokat, csakhogy a jó magyar törvények előírják városon kívülre kötelezően, úgyhogy mégiscsak felkapcsolom sokat. Azaz félek, hogy megolvasztaná a búrát.
Van az asszonynak elég ahová pakoljon. A babakocsi meg a komp már nem játszik, de minden mas igen, ugyhogy ismerős a helyzet. Viszont a garázst és környékét tiszteletben tartja.
-
kelly416
veterán
válasz ANDROID??? #13809 üzenetére
Azok jók? Nem sok embert hallottam, hogy azt választja. Nekem az sem oenne baj, csak jó erős fénye legyen, mert a búrával vett eredeti eléggé teamécses.
-
AssAssynn
őstag
válasz 2ozzmexy #13798 üzenetére
Köszi! Elkezdtem lapáttal közben. Persze elég nagy szopás, mert nem tudom csúsztatni, inkább csak úgy "lemerek" a tetejéről egy réteget, de ha véletlenül túl mélyre megyek és felveszem a kavicsot, dobhatom vissza az egészet, mert nem akarom telehordani a nem murvás részt a kaviccsal. Szóval elég felemás lett így az eredmény, általában maradt vagy 3-5 centi hó alul, de már így legalább nem fog hozzáérni a lökhárítókhoz.
Különben sózni mennyire szabad ezt a murvát? Nem tudom nem-e kárt okozna a só. Illetve tudjuk, hogy az autónak sem tesz jót. Amúgy van vagy 50 kilóm a műhelyben."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #13811 üzenetére
Megfogod a lapatot rendesen, mintha el akarnad tolni a havat. Forditasz 180 fokot fuggoleges tengely menten. Es ugy hasznalod, mint egy asot. Leszursz, dontesz.
Ha igy se jott at, keresek holnap meg ellapatolhato reszt, de az mar aszfaltos lesz. Asszony helye ala szortam kavicsot, hogy ne a sarban parkoljon…kelly416: alapvetoen egy jo minosegu sima izzo eleg kell legyen, ha nem, akkor a lampaval vagy a sofor szemevel van baj. Persze vannak szar konstrukciok, egy sima parabolatukros halogenbol sehogy se lesz matrixos lezer-led, de egy akarmilyen izzotol nem kell csodat varni. Cool Blue szvsz szar, vagy nem hidegebb a fenye, vagy a fenyero rovasara megy (egyre tobb kek festek all a feny utjaban). Ha illegalitasba vonulnal (amcsi verdaval ugyis ott vagy ), akkor dobj bele ledet probakepp. Lumeneten nezz szet, ott eleg szeles valasztek van, aztan max megveszed mashonnan olcsobban.
A jo minosegu izzo fontossaga: vettem kekitett neolux izzot, eleinte jo volt, aztan elkezdte bekormozni!!! az uveget belulrol. Ment vissza az osram original, pacekul vilagit. -
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #13815 üzenetére
Az lesz, mármint jó minőségű sima. Kár, hogy hozzá szoktam az SCross (céges) jó lámpáihoz, akim nem mátrixosak, de mégis az autó legkiválóbb pontja szerintem.
Én sem szeretnék kéket csak osramból más nagyon nem maradt emelt fenyerővel.
Most rendeltem azt az Elta vagy milyen izzót, ha nagyon nem válik be, kap egy esélyt a Philips is, de kíváncsiságból úton van már led is, úgyhogy egyfelé gondolkozunk. -
radi8tor
MODERÁTOR
Tesla Holiday update has started rolling out to Tesla employees tonight. Employees have been told they are under strict confidentiality about what is in the release. No posting release notes.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
Kezdenek lenyugodni a kedélyek munka téren, úgy néz ki jövő hét közepétől full nyugi lesz, de már most is elég jó. Szóval több ideje van az embernek kocsikat nézegetnie
E heti eszme futtatásom eddig:
(könnyebb manuál gép majd utána jöhet csak...)A Porsche pár hónap és egy éve megvan már. Az elejétől kezdve az volt a terv hogy 1-1,5 évet marad úgy hogy amit éledezik a piac tavasz elején megy fel.
Úgy néz ki hogy az új Macan csak elektromos lesz, a Cayenne nem tetszik, külsőre se nagyon, de vezetési élményre se (egy Macanhoz képest). Kivéve Turbo GT de az meg legalább dupla ár lenne meg hatalmas bukta mert csak használtba van már.
Szóval győzött a "józan(abb) ész" és kevesebbet költök hogy valamennyi menjen a ház projektbe is.
Elsőre 2 kocsit gondoltam, szem előtt tartva hogy a Volvo S80 V8 nem megy sehova, az az örökké megtartós verda. Mindig menetre kész, mindig élmény, nem áll benne nagy pénz, szép, ritka, álom jó vezetni, AWD, nem hisztis szóval télire is jó.
Volvo V60 Polestar. Szinte ugyan az a váltó és AWD mint az S80, kicsit finomított, gyorsított itt ott, de nem nagy a különbség. 315 vs 350 lóerő, tuningolni azt se lehet nagyon mert a váltó nem bírja. (motor bírná). Nem is nagyon olyan autó amihez hozzá akarnék nyúlni. Szóval biztos hogy jó, ismerem a technikát kívül, belül. Viszont nagyon hasonló és nem elég "huligán" (talán). De vágyom rá valamennyire ez egyértelmű. Az utolsó Volvo aminél ezt érzem...
Ezért megint képbe jött a W204 C63 AMG. Abból is a C63 AMG 507 edition. Baby Black Series. SLS dugattyú, hajtókar, Black Series motorház, könnyebb, erősebb, minőségibb a beltere meg ritkább. Fél úton van a Black Series és P31 Performance Pack C63 AMG között. Árban viszont nem vészesen több. Sok problémát meg is oldana hogy 2012 utáni. Jobb a váltó, kevesebb a motorhiba, minőségibb és modernebb a beltér. Viszont! Még így is van 3 nagy probléma a motorral ami a felső felének az újjáépítését hozza maga után. Dizájn probléma hogy a szelep kiemelők indításkor a külső soron nem kapnak olajat azonnal. A szelep állító kikopása, illetve a cam shaft 4db ismert kopása. Olajat el kell küldeni tesztelni hogy vannak e benne fémrészecskék hogy megelőzzed, és 3-5000km olajcsere intervallumok csúcs olajjal. Ehhez hozzá jön hogy a facelift után szinte minden jobb lett csak a hűtés nem. Ha vereted neki (azé' venném b@szki) akkor 3!!! hűtőt is be kell rakni. Hátsó diff, váltó, és motor olaj. Mert ezek alapból is melegek eléggé határon vannak, de a facelift bumper rontott rajta. Vagy felrakod a Black Series bumpert mert az javított rajta sokat. Ezek mellé jönnek a típus hibák mint panoráma tető csavarjai kilazulnak és elkezd az egész mozogni idővel ázni. Le kell bontani a teljes tető kárpitot, kiszedni, takarítani, szigetelni, visszatenni. Dashboard ismert nyikorgása, elég hangos és sok kocsit érintett, szét kell kapni de megoldható. Szívósor magnézium ötvözet, és idővel kikopnak a sarkai és fals levegőt szív a motor, szinte mind érintett és csak idő kérdése. Műanyag motor alkatrészek fáradása, folyása is gyakori. Igazából ezt a kocsit csak a hajtás lánc miatt venné az ember. 6.2L V8, erős jó váltóval. Mindenképp a TOP 3 valaha volt legjobb szívó V8 egyike. Viszont annyi de annyi probléma és odafigyelés jár vele hogy nem biztos hogy ezt akarom. Pláne úgy hogy maga a kocsi külseje se, de főleg a beltere nem tetszik túlságosan. Persze van kb 1db 507 Designo belsős eladó, de ez már tényleg a fehér holló vadászat. No meg elszoktam a Japán Yamaha V8 + Svéd acél mellett az ilyen hiba halmazoktól. Nem megoldhatatlan, de meg akarom E oldani?
Ez az egy van ami tetszik kintről, meg egy ami bentről (2 külön kocsi, ami egyben tetszik kívül belül olyan meg nincs eladó most...)
Így vissza kanyarodtunk a Yamaha V8 témához. Ismert szeretett utat nem biztos hogy el kéne hagynom. És ha modern, 500 lóerő körüli Yamaha V8 akkor Lexus. Ritka különleges, különlegesen jó, NINCS TÍPUS HIBA, 10 év garancia, jól tartják az árukat, valaha volt TOP 5 legjobb szívó V8 egyike.Ezeket eddig is tudtuk, de mi van? IS-F, RC-F, GS-F. Végig nyálaztam sokszor, tudom hogy RC-F & GS-F kéne. Kinézet vagy praktikum győzne, majd eldönteném pár oda vissza próba után. Álom motor, váltó, Torque vectoring limited slip diff, egy kipu + légszűrő + tune és 550 lóerő.
De tegnap megvilágosodtam. Mert össze vissza szűr az ember, és most úgy kerestem hogy Lexus, 5 literes benzines. És maradt még egy a kalapban amire eddig nem is gondoltam.Lexus LC 500 V8
Brutálisan jól néz ki kívül, belül. Álom minőség, váltó, motor. Minden. Hajtáslánctól a kinézetig. Beltér minőségtől a 10 év garanciáig. Az árak elkezdtek lecsordogálni és a kínálat alja kezdi nyaldosni a C63 507 kínálat tetejét. Sőt. És nagyon nem egy kategória a kettő. Szerintem. Veszek egy 4-5 éves használtat és 2x annyi garancia lesz rajta mint egy új Németen
Képen is különlegesek, de élőben valami lélegzet állító a forma és minőség. Pont amit szeretek. Nagy, kényelmes, biztonságos, sportos V8, megbízható, ritka, különleges, és álom jó vezetni...Észrevételek? Kihagytam valamit, nem értek semmihez, anyám is téglával mos ablakot? Macan utódot keresek. Nem kövéret, nem rondát
Egy biztos, hogy kitöröltem most az összes Volvo, Porsche, Merkedeszt a figyelőből és elkezdtem LC 500 V8-akat követni.
Gondoltam bedobom a közösbe az autó buzi eszme futtatásomat.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz FeRRaR1 #13820 üzenetére
Lexusok nekem nem tetszenek. Az első régi Volvo szimpatikus, kombiban jöhetne. Olyan átlagautós kinézete van aztán mikor a TDI-s meg Hondás hülyegyerek meg akar előzni odalépsz neki és pislognak, mint kecskeszar a fűben, hogy a papi eltűnt előlük a papis autójával.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #13822 üzenetére
Szerintem a Volvo átáll napibbra, mert mindenki szereti, nagy kényelmes, jól pakolható. A Volvo helyére, majd valamikor jövőre beparkol egy LC 500 V8. Úgy is valamelyik elektromossal megyünk a legtöbbször ha suli le vagy felvétel van, boltba elugrani, edzeni... Ilyen 5-10 percere nem szeretem beindítani se a V8-at se a V6-ot.
Alusky
Az első kép az a sajátom, az marad mindenképp. Biztosabb mint a halál.
Értem és ez meg is van napi szinten mikor használom. Viszont amit tud, az annyira bolond biztos, annyira az útra van ragasztva hogy inkább napinak és rossz idősnek jobb.Hétvéginek meg valami különlegesebbet szeretnék ami tud huligán is lenni. Ami elméleti síkon rosszabb, de ez teszi jobbá az érzést
Tetszik, nem tetszik kérdés annyira nem érdekel. Értem hogy nem mindenkinek jön be és nincs is ezzel baj. Nekünk bejön és ez számít, nem a szomszédnak veszem.
Qru
Elkezdtem írni a merkedesz bekezdést. Kb fele hibát soroltam fel a hsz-ben, és már akkor éreztem hogy na jó, ez biztos nem lesz. Most ha megveszem, mindenét megcsináltatom, rá rakatom a 3 extra hűtőt már egy LC500 közép árfolyamában vagyok. Amin még mindig van 5-6-7 év gar, fele annyi mérföld és nagyon nem egy kategória a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #13826 üzenetére
Redsun Festen volt IS-F egesz jokat ment 1/4 merfoldon. Aztan jott 2 GTR es le lett iskolazva.
Volt kint egy 165 lovas Mazda 3, markakeres demo auto volt, az aztan szakszeruen be lett jaratva. Na ott nagyon filoztam amugy, hogy kihivom freeride-ban, mert amugy az awd-miatt nem egy ligaba soroltak. Kis szerencsevel kiautoztam volna annyi elonyt az elejen ami eleg a vegeig.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz FeRRaR1 #13825 üzenetére
Én csak beleböfögni tudok a témában, látom egyre jobb verdák tűnnek fel de valószínűleg teljesen kiesik több szempontból is egy widebody-s charger. Pedig az is jó családi autó lehetne csak nem annyira extrázott az a sejtésem meg ott valószínűleg nem is lenne használható(jobb kormány(hiánya) végett).
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Sokan nem értik szerintem, és aki számok alapján vesz autót csalódni fog. A vezetési élményt nem lehet számokkal leírni. Sőt maga a lóerő se írja le. Inkább a teljesítmény görbe.
Igazából amit én keresek az az érzelmek és smile / mile. Az a legfontosabb. Az új"C63 AMG" 4 henger hibrid 2,3 tonnás rettenet gyorsabb lesz drag raceben? Igen. Érdekel egy cseppet is? Nem. Egy korcs az egész, és nem lesz jó se országút csapatásban se pályán. Igazából a drag race egy populáris és egyszerűen megérthető dolog, de nagyon nem jó jellemzése egy kocsinak.
Jó példa erre a carwow csatorna is. Ahol felszopnak szinte mindent, akár mennyire rossz. Majd Matt a saját csatornáján meg privát podcasteken elmondja hogy soha nem venne elektromost. Szóról szóra amit én gondolok. Jó a városba, jó hogy nincs "hidegen" járatás, lóti-futi. De 0 élmény. 0 érzelem. Én mosolyogni akarok minden gázadásnál, kormány mozdulatnál és ezt tudja az S80 V8, tudja a Macan, és tudni fogja az LC 500 is minden bizonnyal.
F_Zolee
Egyébként van valamekkora Charger és Challenger kínálat is itt. Chargert nem láttam / próbáltam. Viszont idén volt egy Challenger aminek átnéztem a futóművét a garázsban ahová a Volvót hordom. Alapvetően nem porcosodik nekem Amcsi autókra (Boss 429, csak a nevét meglátom már igen, ez a kivétel). Annyira nem tetszett amit látok, sokat javultak beltér és futómű minőségben, de még mindig nincsenek ott ahol szeretné az ember. 0 garancia, nehéz alkatrész szerzés, drágább rá minden biztosítás és adó. Mindezek mellett nem vágyok rá fele annyira se mint egy LC 500-ra. Mindene jó, motor, zene, úttartás, minőség kint, bent, garancia....
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #13820 üzenetére
Macan helyere szerintem 911. Ha helykinalatban az kicsi, akkor esetleg
PinamaraPanamera. Porscheknak amugy is dafke tudni kell a Nurburgringet, ertekelheto minosegben.
Szvsz az LC500 semennyire nem palyazos/sportos, az egy luxus kupe, aminek nyilvan tudnia kell gyorsan is mozogni.
F Lexusokat mindenki a nemetek moge sorolja menetteljesitmenyben, nyilvan a tartossag es a megfelelo (?) hutes talan meg fontosabb kerdes.
Meg olyan jutott eszembe, hogy Giulia Quadrifoglio, pusztan a kategoria alapjan, de semmit nem tudok rola.
Polestart elengednem, az S80 sokkal jobb auto. -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #13831 üzenetére
Igen az új bmw M3/4 mögé sorolják, de mégse az kéne. Az inkább pálya gép, ez inkább sportos túra GT. 911 is volt a kalapban, csak ami kéne az onnan indul kb mint a Macan. Ár tartásban erős, ahogy vezetési élményben is top 1. Van benne igazság, Gordon Murray is megmondta hogy a 911 jó
Kicsit se mozgat meg se egy bmw, se egy merk, se egy audi jelenleg. Egy gated manual szívó V10 R8 azé' igen, de az újak nem. Lesz@rom hány lóerő, mit megy dragba, legkevésbé sem érdekel.
Inkább a túra 911 és S kupé irányában van az LC 500. Van is több összehasonlító videó 911-el, hatalmas komment háborúval.
Tartósságban és hűtésben ne is említsed egy kontextusba azokkal. Max 3 év gar vs 10 év gar. És az a max 3 is olyan, hogy hallottam sztorikat ahol csak kettő volt mert egy évet pihent a dealernél. Vicc kategória. Ahogy az érték vesztésük is. Vegye akinek az kell, nekem nem. Vagy a bmw hozzá állása a kigyulladásokhoz, garanciális hibákhoz... Nem elnézést kijavítjuk ha nem hogyan keressünk kiutat, hogyan fogjuk az ügyfélre. Valakinek szexben is bejön a szadomazó meg ha agyon alázzák szóval elhiszem hogy van rá kereslet...
Giulia-t próbáltam a Ferrari származék V6 miatt. Jónak érződött kívül, belül csak sajnos nem férek be Fejem erősen beleér a panoráma tető szélénél a kárpitba.
Porsche ami kéne 997.2 GTS indul 60k-tól. LC 500 45k-tól. És ott akkor modern a beltér, kevesebb a méter, van gyári garancia, van Android Auto, bár a Porsche is kínál gyári megoldást a korábbi 911-ekhez is ami megint csak példás hozzá állás. Torque vectoring limited slip diff, VéNyóc. És golyó álló technika ami azért nem annyira igaz a 911-re.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Utolsó felszopásom, de ezt érdemes megnézni. A weekend kategóriában hol van a mezőnyben, azért az elég erős, de az összesített is. Beleszámítva hogy kicsit lehúzta mert "csak egy" Lexus....
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #13835 üzenetére
Pont mai cikk: Több mint 300 ezer kilométer után is hibátlan ez a Lexus LC
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #13836 üzenetére
Doug score, Qualityben ez volt az első kocsi ami megkapta a legmagasabb 10-es minőség pontot. Tesla 4, AMG 6, Audi, Porsche 8, Rangerover 4, bmw 5-7...
De ez: Bentley 9, LC 500 10. Na az mi.
Úgy érzem igazán megtaláltam a következő autómat
Szívó V8, ritka, különleges, egyedi, kényelmes, gyors, álom hang és élmény. Mindezek mellett a legjobb minőség és megbízhatóság.Köszönöm a cikket. Ezt csinálja utána egy AMG vagy bmw, de legyen kettő hogy csak fele ennyit kelljen. Nagyba fogadnék rá hogy úgy se sikerülne.
Megtaláltam és szintlépés is lesz. A Volvo V8 lesz a napi kivéve 5-10 perces körök (azok elektromosan). LC 500 a garázsba hétvégére vagy veretni vagy road tripre, autós találkozóra bár sok cucc nem fér bele
Egyik Lexus dealer mondta ismerősnek: Egy baj van ezekkel a kocsikkal, hogy nem romlanak el. Ja mondjuk ez furcsa a mai világban sajnos.
F_Zolee
[link] Itt a teljes amerikai izom autó élmény röviden. Élvezed a motort, majd majdnem megöl egy fo$ műanyag darab[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13820 üzenetére
Hűha, ne haragudj de ezt nincsen kapacitásom végig olvasni, ha letömöríted max 10 mondtaba...
Amúgy tuti nem vennék lexust soha, bár ez kép alapján meg a "prémium gap" alapján inkább hétvégi roadster... merga meg brake my Wallet felejtős, a 911 szép is, jó is, de praktikusabb a macan."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #13837 üzenetére
En csak a Nurburgring-kompatibilitas* oldalrol kerdojelezem meg a valasztast, amugy adja az LC500. Egy sargat szoktam latni, nagyon vagany. A belter nem annyira tetszik, de a kukoricacsutkak nelkul el tudnam fogadni.
Mondjuk ha mar elmeny, akkor egy Maserati Quattroporte vagy GranCoupe, ami mar a ZF valtoval van, 4,7 V8, na annak olyan hangja van… biztos egy szetesos hulladek, de amikor megy 🥰*hutes, fekek, futomu - mennyire track capable alapbol es ha fejlesztest igenyel, van-e ra forras, lehetoseg.
BMW-bol egyebkent kifuto M2 competition-t mondtam volna.
Szomszednak van 2017-es M4-e, azert bitang cucc[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #13830 üzenetére
Igen hiaba vt 170 lo a Passat es a Bubi is, kb zongorazni lehet a kulonbseget melyiket jobb vezetni. Sot a Skoda mar 190 volt de ha nem full szaraz uton mentel vele akkor egyhelyben kapar mint diszno a jegen.
Plusz itthon eleve azt vettem eszre hogy aki gyorsan is megy egyenesben azok az elso kanyargosabb szakaszon papper stilusra valtanak.#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Alap, a fiúk egyenesben gyorsak, a férfiak kanyarban is
rbalint88
Persze, de a Volvo mennyire kéne hogy ott legyen? Mégis mekkora élmény... Igazából nekem fontos a minőség és megbízhatóság ezért is kiesik a Maserati. Tényleg talán az az a márka amiről a legkisebb ismeretem van, és nem is igazán tetszenek se kintről se bentről (bár ugye ez szubjektív, de attól még nem veszek magamnak olyat ami nem tetszik...) A Ferrari származék motort és hangot adom, de utána megáll a tudomány.
2ozzmexy
LC 500 van benne a kalapban, meg fél lábbal a 911. Mind a kettőt nagy élmény vezetni, mindegyik viszonylag jól tartja az árát. Mindegyik 2+2 üléses, hátul kapar. A túra 911-ekkel igazából egy ligában is játszik az LC 500.
Nekem arra is kell, hogy kerázhassam, garázsba várja hogy kivigyem és meghódítsunk pár utat. Elmenni egy elegáns helyre, biztos levinném a ringre is hogy kiderüljön ott mit tud. Ez a max amit tennék vele: Kipu + légszűrő + tune.
Nem értem mondjuk hogy sok embernek miért ennyire ellenszenves a Lexus. Minőségibb mint a németek. 10 év gar, nem romlik el, ez meg ráadásul Yamaha szívó V8... Most a szappantartó merkedeszek szebbek? (ez nem csak neked, de tényleg érdekelne)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Utolsó utáni:
"Totally agree with Lexus’s message about their vehicles, “emotional experience that can’t be measured.”"
"I’ve had my 2018 LC since it was new. I absolutely love this car. It still makes me smile even just looking at it, and giggle when I let it rip. I’ve had probably 30 cars in my life and nothing has ever come close to the feeling that I get with this car. The LC is not a spec sheet car. It’s not a Swiss Army knife of utility and function. It’s a FEELING car. And the way it makes me feel is priceless."
Minden tulaj azt írja hogy nem a számok autója, de ami érzelmeket kivált arra nem tudsz ár cédulát tenni.
Bakker megtaláltam amit kerestem. Idén már nem hiszem, de mihamarabb ki kell próbálnom egyet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #13847 üzenetére
Nem hiszem, sztem inkabb csak elvette mikor veszesen fogyott a savja.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen