- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajthabalazs
senior tag
Elméletben igaz, hogy ha a processzor pontosan ugyanazt számolja a különböző felbontásoknál, és leteszi a kész csomagot, akkor egy CPU limites játéknál ugyanaz lesz az FPS minden felbontás mellett.
Emellett a méréseim elég egyértelműek voltak: ahogy csökkentettem a felbontás, növekedett a frame rate, 24-30FPS-ről (1920) 40+FPS (1024) felé. Ezek után jó tanács volt, hogy emeljem vissza a felbontást, mert akkor nem kell "várnia" a videokártyának a processzorra, mert maga sem bírja a renderelés rá eső részét.
[ Szerkesztve ]
-
lajthabalazs
senior tag
Tényleg nem volt szép a sértés, elnézésed kérem. De beláthatod, hogy próbáltam magyarázni. De nekem nem hiszel, higyj a saját eredményeiteknek:
http://prohardver.hu/teszt/cpu_vs_vga_a_kozepkategoria/f1_2010.html
Megmondom mit kell nézni:
Első oszolop utolsó két sora, CPU limites konfiguráció. A GTX 460 és a HD 6870 is lényegesen magasabb FPS-eket tud, mint amit az X2 555-ös.
A frame rate mégis csökken a felbontás növelésével:
460 mellett 32 -> 27-re, 6870 mellett 38 -> 36-ra.
Ugyanez látszik a Dragon Age-nél és a Metro 2033-nál is.
De a negyedik CPU limites játék: a Far Cry 2 esetében úgy csinálták a játékot, ahogy ti gondoljátok, ott lis és nagy felbontáson is ugyanott van a CPU limit.
Tehát van játék, ami optimalizál, és ezért ha a felbontás alacsony, a processzort kevésbbé terheli. És van játék, ami nem optimalizál, tehát minden felbontáson ugyanúgy terheli a processzort.