Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Sanya #15627 üzenetére

    Az első szervizes útja során semmit nem cseréltek,úgy jött vissza,ahogy elment,a papíron az áll:Tesztelés alatt a bejelentett hibákat nem tapasztaltam.RAM slotok ellenőrizve,rendellenesség nem tapasztalható.Teszt OK.
    Itthon kivettem a dobozból,és ugyanúgy nem kapcsolt be,ahogy előtte.
    Most is a szervízben van,szombaton jött érte a futár-a kért hétfő helyett!!Közben KillHates szakinak is megírtam a hibajelenséget,aki 5 perc múlva küldte a választ,hogy a CMOS elem haldoklik,hiába meg van benne a 3 V,nem képes elég áramot leadni,stb.
    10 perce hívtam a szervízt,azt az illetőt,aki konkrétan "javítja"a gépet-mondta,hogy még mindig nem talált semmit.Felolvastam neki amit Killhates írt nekem,kértem,cseréljék ki azt az elemet és küldjék a gépet,mert nagyon kellene a munkámhoz.Lekezelő hangnemben mondta,hogy nem úgy megy az,először is ha van is itt olyan alkatrész,és be tudja tenni,a gépet még utána tesztelni kell!Jövő héten adja a futárnak,addig ne is számítsak rá.
    Mivel tudok fenyegetőzni?Mit jelentsek fel,kinek?Az ember ki van szolgáltatva a "szakszervíznek",mert ugye garanciás gép máshová nem mehet-és ezt ők is tudják,és vissza is élnek vele.Magyarul ha semmi baja nincs a gépnek,akkor is ülnek rajta napokig,az ember meg le van sz.....
    Aki járt már hasonló cipőben,segíthetne,mit lehetne még tennem,mert nem akarom én sem hagyni csak úgy.
    Egyáltalán kihez fordulhatnék?Milyen ASUS felettes szerv van itthon?Semmit nem találtam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák