Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Gombix #12424 üzenetére

    szerintem csak részint vagy naív, mert egyrészt az egyik ismerősömnél konkrétan volt már rá példa anno, hogy nem került leadásra a hibás noti hetekre, hanem csak bevitte, felvétték a hibát, megrendelték a hibás alkatrészt, majd értesítették, amikor megérkezett a megrendelt alkatrész, hogy vigye be a notit, így nem pihent a szervizben heteket a notija, és aránylag gyors volt a hibás alkatrész cseréje is, másrészt viszont akinek munka miatt annyira fontos a noti, hogy még egy hétre sem - vagy csak nagy nehézségek árán tudja nélkülözni -, az ne ebben/ilyen a kategóriában gondolkozzon, van lehetőség olyan jótállásra/garanciára, vagy extra kiegészítésre, ahol a következő napra, vagy maximum három napon belül javítják a notit, illetve szükség esetén a javítás idejére is biztosítanak másik notit - persze ez általában más (üzleti) árkategória, de más a munka, és más a szórakozás...
    ja, még a sokat szidott msi szerviz esetén is olvasni olyan történetet az msi részlegben, hogy szintén csak megrendelve lett az alkatrész, és nem kellett hetekig leadva pihenni a notinak, hanem jelezték, hogy megérkezett a rendelt alkatrész, akkor noti be, gyors csere, és tulaj boldog...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák