- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #11799 üzenetére
Csak egy god rays lesz? Többre számítottam. Remélem nem az a fos verzió jön, amit kapott az AC4 vagy az FC4. Az borzalmasan elnagyolt algoritmus. Sokkal jobban néztek ki a konzolról átportolt opciók. FC4-ben még inaktiválja a volumetrikus ködöt is valami kompatibilitási hiba miatt, ami azért elég fontos effekt, hogy szakadnának meg.
(#11800) huskydog17: Az ultra megmaradt a legjobb, és úgyis ez a lényeg. Ki akar gyenge minőségen játszani PC-n.
30-40 fps közé jó lesz. Ez olyan stratégia, ahol nincs igazán szükség többre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oliba
őstag
válasz huskydog17 #11800 üzenetére
Én azt még észrevettem, hogy a nap máshonnan süt + a csónak is megfordult a kikötőbe Cím nélkül ki tudná megmondani, hogy melyik grafikai beállítás a szebb?
-
huskydog17
addikt
Nos én azért még ilyen lassú játékmenetű RTS-nél is sokkal jobban szeretem a fix 60 FPS-t, a Settler 7-nél is jól lehet érezni, amikor 60-nal megy és amikor beesik alá.
Irónia On:
A Fallout 4-es hírhez pedig gratulálni tudok mind a Bethesdának, mind az NV-nek! Egy, a PC játékokban 2007 óta (vagy még előbb) jelen lévő effektet sikerült közös erővel kidolgozni. Azta mindenit! Irónia OffKönyörgöm, egy God Rays-t egy emberke is gond nélkül meg tud már csinálni. Ehhez kell két cég együttes munkája? Ezen már a Far Cry 4-nél is szétröhögtem a fejem, hogy ezt reklámozzák, aminek már abszolút alap feature-nek kellene, hogy legyen minden játékban. Szánalmas!
Bár mit várunk egy Gamebyro....akarom mondani egy Creation Engine-től? Ez is DX9-ben fog menni, mint a Skyrim?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Könnyen észre lehet venni a különbséget, mert simán nagyon magas shader beállítással viszonylag kis távolságból is elkezdenek kifehéredni az objektumok élei:
Ultra beállítással ez a jelentség nem létezik:Persze valószínűleg ennek inkább ahhoz van köze, hogy a nagyon magas szint eredetileg még közepes minőségi szint sem lett volna. Valamivel jobb átmenetet kellett volna ide csinálni, mert az ultra szint minősége nem szükséges, viszont a nagyon magas szint minősége túl rossz. A középút lenne az ideális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11803 üzenetére
Az hagyján, de a PS4-en az FC4 esetében volt egy olyan fasza god rays effekt, amit Michal Drobot kidolgozott, hogy példát vehetett volna róla az ipar. Ráadásul 0,2 ms volt az egész és kompatibilis volt a volumetrikus köddel is. Erre a PC-ben választani kell, hogy god rays vagy volumetrikus köd. Akkora bullshit ez, hogy az valami félelmetes.
De azé megy a MasterRace meg minden.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz velizare #11795 üzenetére
Nem a játék single thread, hanem a DX kommunikáció - azért az nagy különbség.
Az überultrahigh beállításon is megvan a 40%+ különbség a Fury X meg a 290X között, a legtöbb játékban még kevesebb is ez. Hidd el, a Radeonok nem CPU-limitáltak.(#11798) Abu85: ha jól látom, a fő különbség az, hogy a legmagasabb beállításon dinamikusabb a megvilágítás. Egy ilyen plán képen az nem sokat számít, de közelebbi képeken, meg napszakok változásakor igencsak jó is lehet akár. Muszáj lesz megnézni élőben (screenshotok és youtube nem játszik)
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#85552128
törölt tag
Szerintem mindannyian láttunk már PC vs. PS4 vs. X1 összehasonlításokat... Lehet, hogy 1-2 effekt szebb mondjuk valamelyik konzolon, de 10 másik meg PC-n és az összkép az ami leginkább számít, így meg egy multiplatform címnél a PC-s verzió lesz a legszebb. A visszatérő 30/60+ FPS, felbontások témáját ne is említsem. Szóval ja továbbra áll a "MasterRace"
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #11807 üzenetére
Azért nehogy már PC-n 2014-ben az legyen a probléma, hogy kompatibilitási hiba miatt nem működik egyszerre a god rays és a volumetrikus köd. Ez 201x-ben meg volt oldva több tucat játékban. Akármekkora marketinget raknak az effekt mögé az úgy akkor is bullshit, ha a futtatás érdekében egy másik, legalább ugyanolyan fontos effektet inaktiválni kell. Az pedig a szánalom legmagasabb foka, amikor a két effekt PS4-en működik együtt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Azért a egy Ubisoftos cím alapján leírni a teljes PC-s platformot/felhozatalt elég merész dolog
Szerinted ez ciki PC-n/2014-ben lehet, hogy az ezt aláírom én azalatt a pár óra alatt nem láttam ennek hátrányát a játék így sem szégyenkezhet - már ami a látványt illeti...
Ha már látványról és játékélményről van szó számomra ettől sokkal nagyobb probléma már már nevetséges, hogy 2014/2015-ben olyan dolgokkal kell trükközni mint 720/900/1080p és 30-60 FPS (ennek kb. annyira alapnak kéne lennie mint az általad áhított két effekt együttműködése...) utóbbi lényegesen negatívabban hat a játékélményre (főleg egy FPS játékban) minthogy egy csilli-villi effekt épp szebb valamivel. Az meg, hogy a látvány általánosan még így is elmarad csak hab a tortán.
Ezért nem tudom komolyan venni amikor ilyesféle konzolfényezést látok... Ezzel nem azt mondom, hogy rossz, játsszon akinek így jó, de azért na[ Szerkesztve ]
-
nonsen5e
addikt
válasz #85552128 #11810 üzenetére
+ ez is egy érdekes videó, hogy mennyit kell gányolni és butítani mindent, hogy menjen normálisan: Halo 5: The Price of 60 fps.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nagyúr
-
-
nagyúr
nem írtam, hogy azok lennének, sőt. a cpu-benchmarkon gpu-limit látszik. csak éppen egy fx-8370 hajtja ki fhd-n ultra high preseten, 2xmsaa mellett és very high shaderekkel. ezt akkor tartanám reálisnak, ha 270x-285 kategóriáról lenne szó, és nem fury-xről.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Petykemano
veterán
A szavak, a presztízs.
Milyen már, hogy a csúcsállat amd verő kártya, persze ami még emberi áron elérhető, csak medium beállítású szép képet ad kétszer akkora fpssel?? Ha felhúzod a képminőséget nagyon jóra, akkor meg csak ugyanolyan jó? Ki akarna közepes beállításokkal virító kommerszkártyát?
De így, hogy a emberi mértékkel elérhető legjobb minőségben csúcsszuper, azért sokkal jobb. Az emberi léptéken túli ultra meg kit érdekel.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
huskydog17
addikt
Nem túl hosszú. Ami érdekes:
"When a rain storm rolls in, our new material system allows the surfaces of the world to get wet, and a new cloth simulation system makes cloth, hair, and vegetation blow in the wind."Ezért mondjuk piros pont jár, de itt is felmerül néhány kérdés:
1. A növényzet vajon reagálni fog a játékosra is vagy itt továbbra is szellem effektus lesz jelen?
2. Hair alatt vajon a főszereplő haját értik és/vagy az állatok szőrét is? Hogy akarják ezt megoldani, Hairworks-el vagy saját kóddal? TressFX-et itt biztosan kizárhatjuk.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Itt az újabb nagy ágyú:
Deus Ex: Mankind Divided Runs At Locked 30FPS On Xbox One & PS4
Deus Ex: Mankind Divided Locked to 30FPS on Consoles
Ez jó:
"It appears as though the new consoles really are far more underpowered than we thought back when they were first revealed- that PS4.5 might not be such a bad idea, Sony."Nesze neked next-gen konzol!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz huskydog17 #11818 üzenetére
Gameworks... ja nem.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nonsen5e
addikt
válasz FollowTheORI #11819 üzenetére
Nem kell Gameworks ahhoz, hogy egy játék megegye a konzolokat.
De egy pillanatra megijedtem, hogy PC-n lesz az fps lock. Nagy reeményeket fűzök a DE:MD + az új TR portjához.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
#85552128
törölt tag
Ha nem fake a kép GW tényleg nem lesz a Fallout 4-ben. Godrays Quality lehet amiben besegítettek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #11809 üzenetére
Azt nem értem, hogy ha konzolon megoldották, hogy legyen god rays és volumetrikus köd az FC4-ben egyszerre, akkor PC-n miért nem. A HRAA-t még megértem, hogy miért nincs PC-n. A legtöbb hardverben nincs SAD4, vagy manuális interpoláció. Na de a másik tisztán egy kompatibilitási probléma. Csak ki kellett volna cserélni az egyik effektet, hogy mehessenek együtt.
(#11817) huskydog17: Semmi extra nem lesz a haj. Rajzolnak egyet és kész. Szimulációnak nyoma sem lesz.
(#11821) Szaby59: Valójában a god rays az gameworks effekt, bár lehet, hogy még egy nagyon régi verzió, és ezért nincs DRM mögé rejtve. Nem vállalták be, hogy moddolhatatlan legyen a játék PC-n. Viszont így az effekt forráskódját láthatta a Bethesda, szóval kivételesen láthatunk majd egy optimalizált implementációt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz nonsen5e #11825 üzenetére
Nem volt külön PC-s stúdió. De volt stúdiók közötti kooperáció. Az látszott, hogy a PS4 kiemelt figyelmet kapott, mert az Xbox One és a PC sem kapta meg az oda fejlesztett eljárásokat. Valószínűleg csak a libGNM adott lehetőséget a fejlesztésekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Shing
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PS4-en miért ne futna ugyanaz pár soros vertex shader, ami mozgatja a növényzetet?
Mit kell tesszellálnak 2D-s meshen? Komolyan kérdezem.
A PS4-en nem csak köd van, hanem god rays is. Ez a volumetrikus köd effektet eltompítja, de ettől jelen van. PC-n vagy ez vagy az aktiválható csak.
Nem kell ezt a programot megvédeni, hogy jó lett. Aki írta a motort és a leképező nagy részét az sem védte meg. Elment inkább az IW-hez dolgozni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz velizare #11830 üzenetére
Na ez nagyon király, most kezd látszódni a Nitrous motor ereje, ilyet (AMD+NV VGA együtt dolgozik) még soha senki nem csinált, le a kalappal előttük, főleg, hogy gyakorlatilag duplázódik a sebesség miután berakták a Nano mellé a GTX 980-at.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #11832 üzenetére
Majd nezd meg a frametimeot es mindjart nem leszel ilyen optimista.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#85552128
törölt tag
Újabb "sikertörténet": Black Ops III: 12 GB RAM and GTX 980 Ti Not Enough
A Batman ehhez képest semmiség...
-
huskydog17
addikt
válasz rocket #11833 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz pontosan, mivel a linkelt videóban nincs semmi különös a frametime-nál: Egy VGA (Fury Nano) esetén 30 ms környékén van, míg 2 VGA (mGPU mód) esetén 10-16 ms között, ez teljesen jó, így ki is jön a 30, illetve a 60 FPS sebesség.
#11834: Te jó ég! Ehhez képes a Shadow of Mordor 6 GB VRAM igénye egy nudli. A legtöbb pénzzel rendelkező kiadó adja ki a legtrehányabb PC portot? Na szép! Nézzük csak:
"MINIMUM (Steam):
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB "Techpowerup:
"We also noticed game crashes as little as 10 seconds into gameplay, on a machine with 8 GB of system memory and a GTX 980 Ti."Huhúúú, milyen cirkusz lesz még ebből! Nem lepődnék meg rajta, ha ebből nagyobb botrány lenne, mint a Batman-ből!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
-
huskydog17
addikt
válasz rocket #11839 üzenetére
A mikrolaggot a linkelt videóban nem is lehet látni, ahhoz túlságosan rossz a videó minősége (nem csoda, hisz mobiltelefonnal vették fel), ráadásul 60 FPS videó kéne hozzá.
Amúgy hiába memory leak, ez így akkor is Epic Fail, hogy 8 GB VRAM is elfogy! Ha normálisan rakták volna össze, akkor maximális grafikán ne mehetne feljebb 3-4 GB-nál. Szerintem itt nem csak memóriaszivárgás van, hanem - ahogy a Techpowerup is írja - nem jó a játék memóriamenedzsmentje.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nonsen5e
addikt
-
daveoff
veterán
Nem kell annyira ráparázni a Black Ops 3-ra(béta hibátlan volt), az Advanced Warfare-rel is ugyanez volt, sok probléma volt megjelenéskor, főleg AMD kártyákkal, aztán javították....azt hiszem. Nekem reggel hozza a futár, majd akkor kiderül milyen....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
válasz daveoff #11846 üzenetére
Nahát pont a Béta miatt meglepő hogy ilyeneket írnak... mert az mindenkinél jól ment állítólag.
Én nem tudom, mert már akkor is 16GB ramom volt, szóval passz hogy azért e, de nálam is kíválóan futott.Aztán lehet hogy valami last minute GW effek bekerült a játékba most... mer ugye azért szokott ez lenni mostanában.
Te képes voltál megvenni a BO3-at? Én az AW után tavalyról azt montam hogy áh... meh... majd féláron.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11847 üzenetére
Utoljára talán a Ghostsban volt GW, tavaly az AW-ben nem és ott is az átlagnál magasabb volt a memóriahasználat. Szerintem ebben sincs, csak szokásosan sz*r lett...
[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz FollowTheORI #11847 üzenetére
A multiplayer jóval kevesebb erőforrást használ mint a kampány.
-
daveoff
veterán
válasz FollowTheORI #11847 üzenetére
Ez nálam már lassan beteges... Tavaly AW után én is azt mondtam, hogy "na jóvan felejtsetek el, többet soha CoD-t", aztán megint ott tartok, hogy megjelenés napján hozza a futár. Nem tudom...megvan az összes rész, régen nagy CoD fan voltam, meg a béta is tetszett. Ja, és a Singleplayer is érdekel, az mindig jó szokott lenni...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs