- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Raspberry Pi
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stoon
őstag
most cseréltem a gtx 670-et r9 390-re elsőnek a "fakobb" színek tűntek fel nekem/nálam. lehet ezt korrigálni vagy valahol állítani !?hálás köszi! (csak laikusan ,nem vagyok atomfizikus! )
steam, origin uplay: artika78 -- Az élők, csak wickendező holtak!!!
-
pkornel
aktív tag
-
imi123
őstag
Végig próbáltam az utóbbi időben egy csomó kártyát mindkét oldalról.
Én nem láttam különbséget.Youtube videó alapján véleményt alkotni képminőségről,no komment.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
válasz letepem #11262 üzenetére
Vagy rendelhet a teleshop-ból akciós bevezetőáron egy ... nem egy áráért rögtön két darab SuperHD+ kijelzőfóliát, amivel szeretteit is megajándékozhatja.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
deadwing
addikt
válasz imi123 #11260 üzenetére
Miért is ne lehetne? Ha 1 eljárással készült volna, akkor simán.
Ehhez mondjuk kéne egy min 120 fps-es kamera, játszani egy kört ugyanazzal a monitorral mindkét kártyával, majd szépen egymás mellé bevágni mint itt. Egyébként valószínűleg semmi különbség nem lenne.60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
válasz deadwing #11264 üzenetére
Abszolút nem ilyen egyszerű, minden tekintetben manuálisan szabályozható kamera kell, ideális esetben olyan, ami RAW módban is tud rögzíteni, hogy biztos ne legyen a dologban véletlenszerű automata szabályzás. De ez esetben is hatalmas lehet a minőségvesztés és benne van a monitor és kamera tökéletlensége (akármilyen jó, profi eszközök, nincs olyan, hogy tökéletes monitor vagy tökéletes kamera).
Sokkal egyszerűbb és jobb, ha mindkét kártyához vagy ugyan azt a HDMI-s DVR-t használja, vagy még biztosabb, ha egy olyan Intel CPU mellé teszi a kártyákat, aminek van hardware-es QuickSync encoder-e (ez nyersen kapja meg a képet a DirectX felületből, és szerintem megbízhatóbb, mint egy "akármilyen HDMI-s fekete doboz", még ha egyébként profi is lenne az a dobozka).
Az első rögzítést "placebó" minőségbeállításokkal érdemes végezni, magas bitrátán megvágni a videókat (összedobni a jobb/bal képet), aztán óvatos beállításokkal újrakódolni egy youtube-on is emészthető méretre (de ez esetben már egy óvatosan beállított, szoftveres encoder-el, több lépésben, szép lassan).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
veterán
Azt tippelném, hogy nálad a most emlegetett RGB beállításokkal lesz a baj, itt állítsd át limitált RGB-ről teljes RGB-re.
janos666: A YouTube amit feltöltesz még 4-8 Mbit körülire tömöríti/konvertálja 1080p-s videó esetén, ami nem túl sok, ezért fölösleges túlvariálni az ezt megelőző lépéseket.
[ Szerkesztve ]
-
Beraktam letölteni a Battl
field3front3Star Wars Skin Pack DLC-t(), mindjárt kipróbálom, hogy milyen minőségű Youtube végeredményt tudok belőle produkálni.
Megj.: Csak most láttam, hogy ingyenes a Béta, azt hittem előrendelői extra.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #11267 üzenetére
Na ma is tanultam valami.
Egyrészt simán megette a Youtube feltöltőkéje az 50Mbps videót PCM hanggal is, pedig azt hittem van valami ésszerű bitráta limit és csak AAC+ lehet a hangkodek. Na mindegy...
Másrészt szarrá tömörítette és még akadozik is kicsit a böngészőből visszanézve.Érdekes, mert láttam már jó minőségű videókat Youtube-on, de ezek szerint azok valamilyen szponzorált/szerződéses felhasználók/partnerek videó lehettek, amiket másképp kezel a rendszer, mint mikor egy mezei paraszt tölt fel.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TTomax
nagyúr
válasz janos666 #11268 üzenetére
Nem mindegy hogy mit töltesz fel... formátum/bitráta,a fene sem érti az algoritmust,mert hogy mire konvertál a youtube az nem függ a source-tól...egyébként pedig az sem mindegy mivel rögzited... az nVs videók nagy része shadowplayel készül ami pl nem véletlen hogy alig terhel az összes felvevöprogi közül,és nem azért mert olyan jó a minőség...btw szerintem csak és kizárólag külső kamera felvétele összehasonlítható,és az sem a youtubeon... egyébként ha bármi trükközés lenne akármelyik oldalon,azt azonnal kitolná valamelyik clikbait oldal,a színek lehetnek eltéröek,de ha kalibrálod akkor az sem...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
válasz TTomax #11269 üzenetére
A ShadowPlay az nVidia GPU-kba integrált H264/AVC encoder-t használja.
Az iGPU-s Intel CPU-kban is van ilyen QuickSync néven.
A Sandy-é ilyeneket tud rögzíteni, a Haswell-é elvileg jobbat: BF_QS_test01Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik.
Mindháromnál kb. annyi a CPU terhelés, hogy vissza kell másolni a GPU memóriából a CPU memóriába a képkockákat, megetetni őket az encoder-es, aztán kiírni file-ba a végeredményt (csak az Intelt ismerem jobban, de ez tudtommal RGB-t eszik, a chroma subsample-t is a hardware-es egység csinálja, még talán át is tudja méretezni a képkockákat).
Látatlanban jobban bíznék ezekben, mint egy külső kamerában. Főleg, hogy két VGA összevetésére ugyan azt a QuickSync-es Intel CPU-t használjuk (akkor ha el is ront valamit, egyformán teszi mindkét VGA-nál).
Egyrészt, mert a nyersanyagot kapja meg a framebufferből, másrészt, mert egy ilyen H264/AVC eszköznél szigorúan veszik azt, hogy tartsa magát a szabványhoz, egyébként nem nyomhatja rá a gyártó a logót (lehet hozzá adni opcionális szűrőket, de maga a decode/encode az szigorú szabvány). És egyébként is nagyon könnyű ellenőrizni, ha pl. 3D gyorsított képszerkesztő programból rögzítesz vele videóként tesztábrákat (pl. szürke és színes gradienseket, amiken látszik, ha levág a dinamikatartományból, belenyúl a gammába, eltorzítja a színeket, stb, valamint ponthálókat, amiken látszik a felbontástorzítás, élesítés/homályosítás, stb).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TTomax
nagyúr
válasz janos666 #11270 üzenetére
Miért bíznál te jobban látatlanban amikor egy külső kamera pontosan ugyanazt rögzíti?Tökéletesen mindegy hogy mit használ a Shadowplay,ha a végeredmény még nyomokban sem tartalmazza azt a bitrátát amit beállítok neki.Az meg,hogy te az intel QuickSyncét használnád ,meg kizárná az összes amd porcival szerelt konfigot,ráadásul intel cpu esetében sincs ingyen,no meg a felvevő programokban sem duskálunk...tehát csakis olyan dolog jöhet szóba ami a teljesítményt sem befolyásolja,ergo nem azon a gépen fut amin a játék... a külső felvevők 99%-a HDMI portot használ,többek között ezért is nem vettem ilyesmit,(merthogy monitoron se bemenet,se normális 2.0-ás felvevö nincs,ugye ezek inkább konzolhoz készültek) a dedikált cuccok pedig igencsak limitesek... Továbbra is egy külső kamera a legjobb megoldás,semmiféle limitet nem okoz,és az mindig ugyanazt rögzíti...de mivel a youtube úgyis rommá konvertálja így ennek sem sok értelme...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
válasz TTomax #11271 üzenetére
Ha VGA-kat szeretnél összevetni, akkor miért félsz Intel CPU-ra korlátozni a tesztet? De elvben nem is kell, mert az AMD APU-kban is benne van az AMD hardware-es video encoder-e, nem csak a dGPU-kban.
Szóval akár futhatsz is egy ellenőrzőkört: mindkét VGA mindkét CPU/APU-val...Nem tudom pontosan mennyi CPU erőforrást köt le a QuickSync, de szerintem elhanyagolható, főleg amíg bőven tartani tudjuk a tervezett fps-t (ha pl. 60-ra fixálod, akkor nem mindegy, hogy 130-ról, vagy 120-ról korlátozol 60-ra?).
HDMI 2.0? Miért kell ennyire erőltetni a 4k-t, mikor belátható, hogy még "kiforratlan" (legalább is ilyen szempontból)? Olyanra vadászol, ami 2k-n még nem, csak 4k-n kezd látszódni?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Laja333
őstag
válasz TTomax #11269 üzenetére
Anno volt erre irányuló teszt is valamelyik oldalon.
Ugyan azt a képkockát majdnem hogy mikroszkóp alá tették, és pixel szinten nézték a különbséget. Akkor nem igazán volt különbség. Szvsz most a 4k-val több értelme lenne az ilyennek. De így sem hiszem, hogy a színtelítettségen kívül mást találnának. -
letepem
aktív tag
válasz janos666 #11270 üzenetére
Épp tegnap tettem fep a 15.9.1et, és felraktam a GE appot is. Majd egy röpke 3 órás battlefront után láttam, hogy aktiváltam véletlen a felvevő funkciót! Nem éreztem különbséget, se vele se nélküle pedig csak egy kis vérszegény phenomom van, valószínű 100%osan GPU encodert használ!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
válasz letepem #11274 üzenetére
Na, igen... Egyszer vakon (next-next-finish) tettem fel az AMD driver csomagot és kicsit később láttam, hogy van a gépemen egy szoftver, ami:
- automatikusan indul a Windows-al a háttérben
- képes rögzíteni a képernyő tartalmát
- képes akár valós időben továbbítani ezt a videót szerte a nagyvilágba
Nem vagyok az a típus, akinek minden árnyék láttán nedves lesz az alufóliával bélelt alsóneműje, de ez már nekem is több, mint SOKK volt.Azt eddig is gondoltam, hogy gyakorlatilag ennek is elhanyagolható a CPU terhelése (egy valamire való hardware-es megoldásnak az, mert a CPU csak másolgat és ütemezget, főleg ha eleve nem is akarod valós időben körbevágni/átméretezni a képkockákat...).
De RaptR-el biztos, hogy maximum 30fps-el lőtted a "kalózvideót", mert a 60fps csak nem-hivatalos opensource cuccal érhető el (ha egyáltalán tényleg stabil lesz az a 60, még nem próbáltam -- és most sem fogom, mert nálam teljesen halott az egész kütyü Win10-en).---------------------------
Mondok egy még jobbat: DirectX Reference Rasterizer
Ezzel is minden egy helyben maradhat egy-egy tesztkonfigban, miközben összeveted a gyártók által is befolyásolható képkockákat a referenciával.De lehet, hogy csak a driver hiányzik ahhoz is, hogy működjön a BattleField DX12 módja. (Már benne van egy erősen félkész előzetes, csak szétesik a kép és lefagy a játék.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
letepem
aktív tag
válasz janos666 #11275 üzenetére
Azért illik nem next next finish-sel feltenni dolgokat! Teljesen használható ez a Gaming Evolved app, ugyanúgy "optimalizálhatod" a játékokat, üzeneteket küldhetsz, twitch is integrálva van,special offerek, stb. Majd meglesem a beállítási lehetőségeket a videófelvétel terén!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
válasz letepem #11276 üzenetére
Illik, de épp ez a probléma, hogy szeretném, ha megbízhatnék annyira az AMD-ben, hogy amit tőlük töltök le driver csomag címén, azt next-next-finish is nyugodtan telepíthetem.
Később egyszer tudatosan is hagytam települni a RaptR-t és nézegettem. Videót abszolút nem sikerült vele rögzítenem, az aktuális játékomhoz javasolt beállításaival pedig nem értettem egyet.
Ez utóbbi az nVidia-nál is inkább a geforce.com oldalon található tweak guide-ok erőssége, ahol nem csak javaslatot próbálnak tenni pár VGA kategóriára, hanem igyekeznek szemléltetni és alapszinten megmagyarázni, hogy melyik játékmenüs opció milyen fokozaton mit csinál azon túl, hogy várhatóan mennyire erőforrásigényes, hogy ez alapján egyszerűbben és gyorsabban összerakhass a saját gépednek és ízlésednek megfelelő beállítást (megspórolva jó pár iterációs kört), akár Radeon kártyához is (ez utóbbi esetben visszafejteni is alkalmas, hogy melyik funkció lehet csak Maxwell-re optimalizált ; bár pl. a HBAO+ is kiválóan fut Hawaii-on is).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #11270 üzenetére
Ezt rosszul tudod. Mindegyik gyártó cucca működik, bár az való igaz, hogy az Intel és az NV nem ad olyan paraméterézési lehetőségeket a minőségre, mint az AMD. De hardveresen Full HD 30 fps-t mindegyik tud.
A program oldali támogatás pedig lehet hivatalos és nem hivatalos. Az NV a GeForce Experience, míg az AMD a Gaming Evolved programon keresztül támogatja ezeket. Driverekben telepíthetők is. Az Intel hivalatos támogatása a Raptr programon keresztül érhető el, később ha megegyeznek a licencen, akkor az Intel drivere tartalmazni fogja a Raptr-t, de addig csak külön telepíthető. A nem hivalatosakra pedig nincs igazából garancia sehol, de nem akadályozzák a használatát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
orientcx
őstag
Tervezem, hogy veszek egy HTC vive-t, vagy oculus 2-t(majdan, ha kijön). Viszont vga-t azt már most fejlesztenék. Mi lenne az optimális választás a reménybeli VR cuccokhoz?(bocs, ha ostoba a kérdés)
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Lehet, hogy csak a felhasználók egy viszonylag szűk csoportjánál jelentkezik ez a driver problémába, de nem én vagyok az egyetlen, akinél nem működik a VCE: Guru3D-s fórumtopic a témában (én is írtam hozzá)
"De hardveresen Full HD 30 fps-t mindegyik tud."
Sehol sem mondtam, hogy nem tudja papíron az 1080p30-at, én az 1080p60-at hiányolom, hogy hivatalosan nem tudja a VCE (az QS viszont nevetve).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
letepem
aktív tag
válasz janos666 #11281 üzenetére
Jelenleg ez a max, amit tud a progi:
Szóval tud ez akár 60 fps-t is.
Szerintem ez nem annyira kártékony programot, hogy ne bízhassál továbbra sem az AMD-ben, ugyanúgy kínál más gyártó is ilyet, mégsem hőbörögnek az emberek.[ Szerkesztve ]
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
válasz letepem #11282 üzenetére
Akkor ezek szerint változtak a lehetőségek, mióta nézegettem.
Mikor legutóbb néztem ezt a menüt, akkor még 30 fps volt a max. Ekkor kerestem az amd.com-on valami spcefikáció összefoglalót, vagy komplett doksi félét, és akkor láttam is a hivatalos oldalon, hogy 1080p30-ig van támogatás. Igaz, olvastam azt is máshol, hogy nemhivatalosan megy az 1080p60, de csak erősen tesztverziós programmal, ami csak régi driver-el működik, stb...Tudom, hogy az nVidia driver csomag is telepít automatikus módban bloatware-t (3DVision és hasonlók), de attól még hogy két konkurens gyártó egyformán tesz "rosszat", az nem menti fel automatikusan mindkettőt, és szerintem az nV nem csomagolt még oda third-party cuccot, csak sajátot (de javítsatok ki, mostanában kevés nVidia kártyával volt dolgom, nem láttam rendszeresen a drivertelepítőiket), bár lehet, hogy megvette már az AMD a RaptR-t? (Passz, de szerintem előbb kezdték csomagolni, mint hogy átkeresztelték Gaming Evolved-ra és úgy rémlik régen teljesen külsős cucc volt, ha ma már nem.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #11283 üzenetére
A Gaming Evolved applikáció az AMD sajátja. Annyi köze van a Raptr-hoz, hogy annak az adatbázisát használja. Ennek a koncepciója az, hogy minden Raptr közösségi funkcióit el lehet érni az AMD programjával is.
Egyedül az Intel használ 3rd party szinten Raptr-be épített hivatalos funkciókat. Ők is arra a hatalmas felhasználóbázisra pályáznak. Nem kizárt, hogy később csinálnak saját verziót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ez nekem főleg elsőre nem volt egyértelmű (mikor szembejött, mint egy gőzmozdony százzal a tizedik emeleten), de még ma sem teljesen.
De ha így van, ahogy írod, akkor OK.Most, hogy beszéltünk róla, feltelepítettem úgy, hogy a "Gaming Evolved App"-ot gépeltem a google-be, amiből az első találat nem az amd.com-ra, hanem a raptr.com-ra vezetett, ahol láttam ugyan a Gaming Evolved logót, de egy raptr_installer.exe-t sikerült letölteni, bár amint végzett a telepítő, már egy Gaming Evolved nevű ablak ugrott fel.
Most amúgy majdnem teljesen korrekt, mert ahelyett, hogy elbújt volna a háttérbe, előtérben szól egy felugró ablakon, hogy be van kapcsolva a videórögzítési funkció.
(Korrektnek azt nevezném, ha egy kérdés ugrott volna fel, hogy "Engedélyezi a videórögzítő funkciót?", alatta tömören kifejtve, hogy ezt erősen javasolják, mert több funkció igényli, de azért fogjam fel a dolgot, hogy nem véletlenül vagyok megkérdezve.)Aztán kiszúrta magának a DA:Inquisiton-t, aminek vakuszerűen villogtatta a poszterét pár másodpercig, most pedig azt mondja pakoljam fölfelé Ultra-ra, ami High-on van (de nem jó, mert akkor nem lesz 60fps egy szál 290X-el, nekem pedig nincs most több) és adjak neki 0x helyett 4x MSAA-t (ami szerintem ebben a játékban abszolút semmit nem csinál azon kívül, hogy masszívan lassít --- legalább is én ránézésre durván ugyan annyi aliasing-et vélek látni, csak jelentősen alacsonyabb fps mutatóval a sarokban), majd a tegyem a tetejébe még a post-process AA-t is (miért is kéne, ha jól működne a 4x MSAA? Vagy minek akkor az MSAA, ha az nem működik jól...?), mert az legalább tényleg csinál is valamit (valóban, bár én nem szeretem, inkább nézem a recéket az álomszerű homály helyett). Abba érdekes mód nem szól bele, hogy DirectX vagy Mantle legyen beállítva.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#45185024
törölt tag
Miket lehet errefele olvasni nézd csak:
Az NVIDIA vesztésre áll a Samsung és a Qualcomm elleni perben
"Samsung anyagilag kivéreztetheti a célkeresztbe került Velocity Micro, ECS, EVGA és Zotac néven ismert cégeket"
Szerintetek esni fognak az Nvidia részvények ?[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz #45185024 #11287 üzenetére
Hat ha Samsung es Qualcomm megnyerik a pereiket akkor NV eleg nagy bajba is kerulhet, de foleg a partnerek. Valami megegyezesre szamitok majd a hatterben es akkor talan nem mind megy csodbe. Bar gondolhatjak ugyis hogy peldat statualnak es annyi ceget rogyasztanak be amennyit csak tudnak... Meglatjuk mi lesz a vege, nem orulnek egy nagy buktanak, de ismerve Nv vezetosegenek mentalitasat, rajuk ferne valami pofon hogy eszhez terjenek.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Ren Hoek
veterán
válasz #45185024 #11287 üzenetére
Ez szerintem csak a látszat... mi porszemek vagyunk, esélytelen megmondani innen a fotelből, hogy valójában mi folyik a háttérben. Sokszor ezek lehet csak kirakatperek egyébként. Vagy szabadalmi trollkodás. Emiatt biztos nem fog csődbemenni az NVIDIA Nembeszélve arról, hogy milyen jó kis ingyenreklám és mekkora hírértéke van (a semminek kb)
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz #45185024 #11287 üzenetére
Látszik, hogy nagyon új motoros vagy itt a ph-n és az it iparban Abu már kivéreztette az NV-t 2009-ben. Azóta haldoklik, és vonul ki a PC VGA piacról, és direkt keresztbe tesz még kifele haladva a PC game üzletágnak, és az AMD-nek és csak rombol...stb bla bla... az az NV ami most a piac 80%-át uralja... jól kivonult
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #11293 üzenetére
Szerintem benne. Nem lettek külön cég, csak egy Group a cégen belül. Ugyanúgy van most is Computing and graphics/semi custom ágazat, max most lesz egy külön Radeon group is azon a részen ahol szétírják mi mennyit hozott (de az is lehet, hogy ugyanúgy a C&G részre kerül még most), az összesítésben biztos benne lesznek, hasonlóan mint itt a 4. oldalon: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Jó volt smkb Vicces , de természetesen senki nem így értette.
A dolgok nem csak feketék és fehérek, senki nem mondta hogy az Nvidia tönkremegy.
Ha annyira gyenge lenne nem merne nekiugrani a Samsungnak eleve.
Az egy más kérdés hogy mikor majd jön a 14 es csíkszélesség megy a levél:
"Kedves Samsung
És amúgy szállítanak e nekünk 14 es sávszélességen GPU kat ?
aláírás: Nvidia "
De azért az EVGA-t ha komoly perbe fognák akkor valóban érezhető lenne az Nvidia részvényein.
A részvénypiac minden hírre reagál ha durva per lesz esik pár %-ot és kész.
Az biztos valaki a háttérbe nagyon örülne ha kitiltanák amcsiból a samsung telókat tabokat...
És tudom hogy majd letoltok érte hogy azt mondom bizony a háttérben komoly amerikai összefonódások vannak.
Szerintem a Direct X 12 kompatibilitás komolyabban fog az Nvidia részvényeken jelentkezni mint ez a per.
Hát hogy az AMD Q3 ? Nézd a Q2 az reprodukálhatatlan
AMD techalott állapotban volt a 900 sorozat kihozatalakor.
Lehet sose fogom megérteni miért nem hozta ki a 380x 390 390x es kártyákat rögtön.
Mert technikai akadálya nem volt ...
Amit igazán nem tudunk a Q3 al kapcsolatban hogy Kínában ők kit művelnek.
Mert szerintem Kína az új lehetőség a bővülésre. Amerikában sok a sznob drága cuccokra
de már túl telített a piac... -
huskydog17
addikt
válasz janos666 #11270 üzenetére
"Egyébként az AMD-nek is van ilyenje, csak "természetesen" megkérdőjelezhetőek a specifikációi is (1080p-ben nem támogat hivatalosan 30fps-től többet), illetve "nyilván" nincs rá megfelelő driver (15.7 óta halott) és "főleg" szoftver támogatás (tesztverziós opensource cuccok és az idióta RaptR), ezért sokak számára nem is létezik."
Bár már mások megcáfolták, én is meg tudom erősíteni azt, hogy ezek butaságok. Én is sűrűn veszek fel játékból anyagot és mindig a VCE motort használom, kiválóan üzemel, nagyon jó sebességet és képminőséget ad. Mindössze normális játék és normális VCE kód (implementáció) szükséges. Sajnos sok felvevő szoftvernél nagyon rossz a VCE kód, ezt saját bőrömön tapasztaltam. Ahol azonban normálisan írták meg, ott gond nélkül megy az 1080/60
Amúgy nekem "csak" első generációs VCE motorom van, de ez is nagyon jó képminőséget csinál még viszonylag alacsony bitrátán is. Itt a képletbe belejön az is, hogy az adott felvevő szoftver milyen képminőséget tud, vagyis mit tud kihozni az encoder-ből. A VCE második generációja ráadásul jobb képminőséget hozott magával, míg a harmadik generáció emellett alaposan megnövelte a sávszélességet, így elérhetővé vált a 4K felvétel is.Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy a legújabb fixfunkciós motorok között mekkora eltérés van képminőség között. Sajnos nem találtam sehol ilyen jellegű tesztet.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- EAFC 24
- Politika
- PHP programozás
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bluetooth hangszórók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jogsik - tanuljunk vezetni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs