Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #57499 üzenetére

    Az OpenGL-be már senki sem öl erőforrást, mivel a Microsoft azon dolgozik, hogy kizárja az API-nak a támogatását a Windows operációs rendszeren. A helyére egy olyan interfész kerül, ami az OpenGL-t implementálja DirectX 12-re, tehát minden OpenGL program kvázi a DirectX 12 meghajtón fog futni. Ezzel egyébként rákényszerítik a szoftverfejlesztőket is arra, hogy javítsák ki a nem szabványos OpenGL kódjaikat, mert a gyártók innentől kezdve nem tudják megtenni drivermachinálással. Amelyik cég nem csinálja meg, annak az alkalmazása futtathatatlan lesz.

    A probléma egyébként onnan ered, hogy a Khronos teljesen elengedte az OpenGL kezét, így ha nem lépnek a platformtulajdonosok, akkor egy kibaszott szemétdomb lesz az egész. Annyit tudni még, hogy a Microsoft OpenGL 3.3-ig implementálja le az API-t. Tehát az ennél többet igénylő programoktól búcsúzni lehet.

    Egyébként ugyanezt megcsinálta az Apple, és a legjobb döntésüknek tartják, szóval ragadós lesz a példa. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák