Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #44034 üzenetére

    A chipletet azért tegyük tisztába. Azt elkezdték nagyon tág értelemben használni. Ráfoghatod arra, hogy chiplet, hogy kettő-négy lapkát ráraksz ugyanarra a tokozásra, de valójában ez inkább MCM. Csak most a marketingben a chiplet jobban hangzik, mert hirtelen az van benne a levegőben, hogy az AMD feltalálta a spanyol viaszt, és most a marketingesek ész nélkül rá akarják húzni mindenre a chipletet.

    (#44035) Pinky Demon: Nem hiszem. Ez inkább a marketingeseké. Most hirtelen az Intel marketingje nagyjából annyi, hogy az AMD újításaira bizonygatják, hogy ezt ők is tudják. Mivel az AMD-nél most a világ a chipletet kapta fel, így az Intel marketingje is a chipletet nyomja. Nincs különösebb jelentősége, meg sokszor nem is chiplet az, amire rámondják.

    (#44036) Malibutomi: Az Intel nem tudja maga alatt vágni a fát. Övék a mobil piac ~70-80%-a. Ha azt mondják a gyártóknak, hogy ezt kell belerakni, akkor nem lesz gyártó, aki ellenkezik. Különben ugrik a marketingpénz.

    (#44037) bozont: Csak az AMD és az Intel között az a nagy különbség, hogy az Intel a gyártók marketingköltségének a 40-50%-át is finanszírozza saját zsebből, és ezért cserébe azt várják el, hogy legalább 3/4-ed részben a hardvereikre építsék a rendszereiket. Aki ezt nem teszi meg, az bukja a támogatást, tehát végeredményben rosszabbul jár, mintha megtenné.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák