- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Milyen videókártyát?
- Bootolás USB pendrive-ról
- Videós, mozgóképes topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz huskydog17 #36050 üzenetére
Igazad van a találgatás nem ide való!
Ohh wait... -
Z10N
veterán
"nagyon olcsó lehet"
Nekik. Az 570 "$169" es az 580 "$199" ara utan a 3(!) evet megelt lapkat bagoert kene adniuk. En biztos nem adnek $149-nel tobbet egy "470 rev3"-ert. Azok utan, hogy a 470D/570D-t nem adtak ki Kinan kivul.
Mondjuk, mi ugyse latnank semmit az arvaltozasbol, koszonhetoen a Ft-nak. Magyaran annyi tortenne legjobb esetben is, hogy visszajonnenek a 2016-s arak, ami vicc ket ev utan! De ez is csak par hetre a banya miatt.
A jelenlegi ar tartasat csak a gddr6 alkalmazasa indokolna, de ennek meg a memoria gyartok tesznek be.
Szoval semmi sem fog valtozni.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36050 üzenetére
A szeretetcsomagot a Vulkan miatt kapták. Ezzel az API-val RenderDoc nélkül nem nagyon tudsz elboldogulni, és a RenderDoc ma már eléggé hozzá van kötve az RGP-hez, ami viszont megköveteli a Radeont (Fiji vagy újabb). Másképp a debug-profilozásra vonatkozó interoperabilitás, mint idei húzófícsőr nem működik. Az egyébként tervben van, hogy a jövőben biztosítanak más profilozónak is interoperabilitást, de ahhoz előbb nyílt forráskódúvá kell tenni az adott profilozót.
Az Intel GPA esetében szó van erről, de még csak most alakították át a szoftveres részleget, és nemrég döntöttek arról, hogy egyre több dolgot tesznek nyílt forráskódúvá. Időbe fog telni, amíg erre átállnak. Mindenesetre nagyon jó a Vulkan driverük, tehát van keresnivalójuk ezen a területen. Amikor kész lesz a saját pGPU-juk, akkor már fejlesztőeszközökben is elérhetik azt a szintet, amit az AMD ad. Addig pedig a Kaby Lake-G-vel úgyis profitálnak mindenből, amit az AMD csinál. Ügyes volt aki ezt kitalálta.Ahogy írtam az RPM az már nem egy zárt megoldás. Természetesen az AMD-nek működnek még az erre vonatkozó kiterjesztései, de ezt maximum akkor érdemes használni, ha kell DX11-es portot szállítani. Az ugyanis szabványosan semmiképpen sem megoldható, csak az AMD kiterjesztéseivel. DX12-től kezdve viszont ezekre nincs szüksége egy fejlesztőnek, egyszerűen ott van benne a shader modell 6.2-ben a szükséges tudás, ahogy a Vulkan 1.1 is támogatja. Hardveres szempontból pedig lényegesen jobb a szabványos megoldás, mert az AMD zárt konstrukciója ma már csak Vegán működik, míg a szabványos GCN3/GCN4/GCN5-ön és Intelnél a Gen8-től felfelé, valamint működni fog a következő generációs NV-n is. És nem kevés sebesség van ezekben a packing optimalizálásokban. Egyes eljárásokat a duplájára lehet velük gyorsítani. De még a rosszabbik struktúrával is 2/3-dal gyorsabb lesz a számítás. És ami még kedvező, hogy automatikusan kezeli a regiszter/LDS pressure problémát, amitől egyébként a Croteam és a FWH is rohadtul szenved egy ideje, mert szoftveresen az übershaderekre épülő programozási módszerekkel nem lehet velük mit kezdeni. Egyszerűen a statikus erőforrás-allokáció marhára pazarló. Akkor is be kell foglalni az erőforrást, ha alig fogod használni, és amíg a shader fut, addig nem szabadítható fel, függetlenül attól, hogy a programozó tudja, hogy marhára feleslegesen van befoglalva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
Keresztkérdés éppen a jó Vulkan driver kapcsán? Apple hogy áll a Metallal? Szerinted elképzelhető olyan csavar, hogy átáll Intel+AMD-ről AMD-re? Avagy Kaby G-re építhetnek vagy húznak egy merészet és Fenghuang? Utoljára Llanonál reppentek fel olyan hírek, hogy akár esélye lehetett volna ha jobb a végtermék. Most Ryzen azért elég jó lett GPU oldalon meg eddig is megrendelő volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz stratova #36055 üzenetére
Ha átállnak, akkor az Intel sose kerül vissza. Már most sokkal rosszabbul teljesítenek a Metal API-val, mint az AMD megoldásai. Számos újítást csak emulálnak. Az argumentum puffer például a Metal 2 fő fícsőrje és az Intel IGP-i nem támogatják hardveresen. Mondjuk persze a DX12 és a Vulkan hasonló megoldását sem, de a Metal esetében egy olyan implementáció van, amiben sokkal jobban fáj az emuláció. Egyébként valószínűleg nem lenne ebből probléma, ha a terveknek megfelelően már a Cannon Lake IGP-je dolgozna a rendszerben, ami egyébként hardveresen támogatja a DX12-ben az ExecuteIndirectet, és valószínűleg az argumentum pufferrel sem lenne különösebb problémája.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
Az a hír azt is taglalta, hogy elsősorban Intelt hagyja ott? Azért 2020-ig új gép nélkül elketyegni... hát...
Abu: köszi az infót. Gondolom ez főleg a kis gépeknek fájhatna ahol még Iris IGP van egymagában. Macbook 12-ben még annyira nem is tűnne ördögtől valónak az ARM, de a Pro 13-ban már kérdéses lenne-e elég kraft és ez hatványozottan igaz a 15-re.[ Szerkesztve ]
-
Croteam-nél még megértem, hiszen ők 100.000-es nagyságrendben akarnak kirajzolni ellenfeleket egyszerre egy pályán és oda gondolom minden gyorsítás jól jön.
A FWH esetében viszont semmit nem tudni, főleg azért is kérdéses náluk, mert Krzysztof Narkowicz idén januárban lelépett az Epic-hez, így a RoadHog Engine jövője is kérdéses. 2 éve semmit nem hallani felőlük.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36059 üzenetére
Oda nekik igazából ez kell: VK_KHR_draw_indirect_count. Legalábbis akkor, ha GPU-driven pipeline-ra mennek, de meglepődnék, ha ilyen számok után brute force lenne alkalmazva. Azért oké, hogy explicit API, de a százezer ellenfél ez nem csak százezer rajzolás, hanem több, és kvázi nyolc mag lenne a minimum. Szóval kellenek a trükkök. Akár nagyobb váltást is el tudok képzelni, mondjuk texel shadinget. De az elég nehéz, durván felrúgná a mostani production pipeline-t, függetlenül attól, hogy marha sok előnye van.
Az emberek jönnek mennek, nem áll le ettől a cégeknél az élet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
-
Jack@l
veterán
válasz Kristof93 #36063 üzenetére
Laposföldhívő csoportban is benne vagy? Nyilván csak azért rakják bele két hónappal az éles start előtt hogy legyen miért fikázni.
Nem az van hogy optimalizálunk esetleg még a piac 80%-ra is.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #36062 üzenetére
Ezek leginkább annak az eredménye, hogy az AMD GPU-k egyedi shadereket futtatnak. Arányaiban a Frostbite Team jár a legelőrébb az AGS 4/5 kihasználásával, tehát nekik van a legtöbb olyan nem szabványos shaderük, amelyeket az AMD futtathat, de más hardver nem. Ezért is kötött velük szerződést az NV, mert ők is szeretnének részesülni ilyen dolgokban, csak ez időben sem egyszerű, mert az, hogy az AMD-nek már ennyi külön kódja van az bő két éves munka eredménye. Tehát előbb kellenek a függvények az NVAPI-ba, aztán azokat jól kell tudni használni. Kell hozzá egy megfelelő fordító, ami a PSSL kódból csinál nem szabványos, de az NV driver számára is emészthető bájtkódot. Szóval ez leginkább idő kérdése. Az AMD ehhez már nem tud sokat hozzátenni, amit lehetett azt alkalmazza a Frostbite, így most a Bethesdánál csinálják ugyanezt.
Hasonlót egyébként elérhet az NV, mert tényleg csak szervizkönyvtár és fordító kérdése az egész. Ha beleölnek hasonlóan három évet, ahogy az AMD tette, akkor eljuthatnak oda, ahova szeretnének.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #36066 üzenetére
Bocs, hogy beleszólok, de a GameWorksnek sosem volt célja az optimalizálás. Egy színtiszta middleware, ami direkt a könnyű beépíthetőségre van kialakítva, ergo annyira általános amennyire csak lehet. Ebbe sebességet nem lehet bevinni, mert semmit sem tudsz belőle integrálni a motorba. Szóval az nem is cél, hogy gyorsan fusson, nem teszi lehetővé a felépítése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
válasz #45185024 #36061 üzenetére
Jo lenne mar tudni, hogy mi is a "Vega 12". Remelem nem az apukba szant 11 cu-s vega unlockolt valtozata, hanem egy rendes desktop gpu. Mar tobb, mint egy eve hallani a Vega11/12-rol. Mire varnak meg, hogy majd megveszik a felstrofolt aru polarisokat? Egy entry level gpu-val meg nem tudom mit kell ennyit tokolni.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Kvg
senior tag
Nem tudsz a fejükkel gondolkodni, ha értenéd mi történik mit miért csinálnak elfogadnád. Nem mindig a racionalisan döntenek. Ez van bányász biznist csak így lehet le reagálni....
Amúgy Vega 12 től se várj sok mindent, ahogy én az RX 680 . tól és Navi is csak technológiát vált nem teljesítmény szintet.Ameddig tököl az AMD és NV , addig sem nő a jákékok gépigénye (elvileg).
-
Z10N
veterán
Az a helyzet, hogy ezen mar nincs mit gondolkodni. Szoval sehogy se elfogadhato. Gazdasagi szempontbol utni kell a piacot, hogy reszesedesehez jussanak. A termekek kesz vannak ez mar csak taktikai kerdes lenne akkor, ha a banyaszatra szamolnak, de a jelenlegi aranylaz lealdozott. A banyaszat pedig mindig jelen lesz most mar mas cryptok formajaban, szoval ezt nem lehet sehogyse jol le reagalni. Mikozben varnank a Vega elterjedeset, hogy elinduljon a vizionalt fejlodes. Masodsorban pedig a hbm elterjedese is a kezukben van.
Miert varnek sokat tole?! Egy low level gpu, de a celnak pont megfelel. Munkara es casual szintre elegendo.
Ellenkezoleg, a Navi teljesitmenyt is hoz. A Vega kozepkategoria nem valt szintet, valoszinuleg a low sem.
Az utolso mondatodban pedig ne legyel olyan biztos. Mar mindenki a 4K miatt van bezsongva. Lepni kell. Most.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#45185024
törölt tag
Jo hát ilyen uborkaszezonba nézegessunk cikkeket licensz szerzodésekrol
Kinai Epyc Nem tudom nem fog e ebbe Trump beleszolni de hogy ez Intelnek rohadt kinos szerverek miatt az tuti nem értem Amdnek miért nem
Milyen vidám lehet ott dolgozni nem ?
Nézzétek az a sárga lehet a Boss k sok HPje lehet -
S_x96x_S
őstag
Tisztára mint a fociban - ki kit igazol le
Koduri ment - és most egy újabb ember: Martin Ashton jött - Wang csapatába ..."Intel's Martin Ashton moves over to become CVP at AMD"
"AMD has successfully headhunted Martin Ashton from Intel. Until this weekend Ashton was (takes a breath) Vice President, Core and Visual Computing Group, Chief Engineer, VTT and Director of Hardware and Co-Director of Architecture, VPG at Intel. If you head on over to Ashton's LinkedIn page you can see that he now lists his position simply as a Corporate Vice President at AMD, Santa Clara, California."
"
The statement HEXUS received from AMD added that "We are very happy to bring Martin and his talent to AMD for our graphics roadmap and our business." Furthermore, reflecting on Ashton's new role at AMD, we were told that "David Wang is building a great team from both within AMD with key promotions and with key external additions like Martin".
"
https://hexus.net/business/news/corporate/119954-intels-martin-ashton-moves-become-cvp-amd/LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martin-ashton-48959b16
Az INTEL-es oldala még elérhető:
"Martin Ashton
Vice President, Core and Visual Computing Group
Chief Engineer, Visual Technologies Team
Director of Hardware and Co-Director of Architecture, Visual and Parallel Computing Group"
https://newsroom.intel.com/biography/martin-ashton/[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
Petykemano
veterán
Asrock GPU roadmap shows no new amd card in the foreseeable future - videocardz
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36075 üzenetére
Ha van, akkor sem rakhatják rá kereskedőknek küldött útitervre. Akkora pénzbünti jár érte, hogy az fájna nekik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #36075 üzenetére
"A second generation Radeon RX series (MK2) are to be released around August."
Pff. Uborka szezon. Az egyeduli erdekes dolog: 2dp, 2hdmi, dvi. Arcsokkentes gondolom nem varhato.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #36075 üzenetére
Szerintem semmi különös,csak javítanak a hűtésen. Az első generációs Phantom eléggé harmatgyenge lett.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
apatyas
Korrektor
Mi az, hogy nindzsák? Úgy látom, mindenVandzsák.
RX 560-at vennék hamarosan, vagy hasonló kalibert. Csak nem 45-50-55-ért.. 38-ért vettem réééégen az R5770-et. Meg adtak valaha 7790 / 260x -et úgy 25-30 táján? Attól mennyivel is jobb az 560?[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#45185024
törölt tag
Miközben nézed a Horvátok gyönyörű góljait el elmélázol a kérdésen...
AMD 7nm Vega显卡性能提升65%完胜Titan V?就是太贵[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz #45185024 #36081 üzenetére
Ebből sem lesz egy darabig gamer GPU. AMD a professzionális piac felé vette az irányt,a játékosokat egy picit hanyagolja(magyarul leszarja). Egyszerűen hozott egy gazdasági döntést, ami nem tudom mennyire fog bejönni neki.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Petykemano
veterán
Nézzük addig meg a TUL számait
A TUL állítólag AMD exkluzív gyártó, bevételei direktben függnek attól, hogy az AMD milyen portékát árul.
Látható, hogy 2017 első hónapjaiban milyen árbevétellel rendelkezett és emlékszünk még az akkori nagyon jó GPU árakra.
Aztán valamikor tavasszal elkezdett emelkedni és 2017 végére pedig az egekbe szökött. Őőő, de mi is??
- Hát az árak
- a kereslet
- Meg a TUL forgalma
És nézzük csak, az árfolyam isjójójó, persze eddig is tudtuk. Tudtuk, csak nem sejtettük.
Az meg, hogy az AMD GPU eladásainak és bevételeinek csak kis részét teszi ki a mining, úgy tűnik, porhintés:"A 60% drop from Tul shows just how much mining demand was a driver for AMD gaming branded cards. Tul sold more graphics cards in March then they did in all of Q2. Those are eye-popping numbers."
(Ez azért megmagyarázza azt is, hogy a steamről hol van a JPR által mért 30%-os piaci részesedés.)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36084 üzenetére
Mindenki ennyit esett. A PC Partner jóval többet is. Természetesen számít a bevétel oldalán, hogy 1000-ért adod a VGA-t, vagy 500-ért. Ettől még kifejezetten kevés ment a bányákba az idei évben, amit a JPR fel is mért. Viszont a gaming piacra is 1000-ért vitték a kereskedők az árút.
A Steam és a JPR között az a különbség, hogy a JPR a teljes piacot méri, míg a Steam a piac alig 1%-át. Nagyjából kétmillió GPU van a rendszerben engedélyezetten megjelenítve, míg az éves szintű GPU-eladás úgy ~400 millió. Ezért sem jelenik meg az Intel piacvezetőként a Steamben, holott magasan ők adják el a legtöbb GPU-t. Borzalmasan kicsi a Valve mintája. Persze segítene a helyzeten, ha minden regisztrált felhasználó gépét kitennék, de ezt nem tehetik meg az engedélyük nélkül. Viszont még azzal is alig 10% lenne a minta a teljes piachoz viszonyítva. Ezért szűrik ma a Kínai gépeket is, mert annyira aprócska a minta, hogy szimplán a keleti netkávézók is nagyon durván torzítják az eredményt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #36082 üzenetére
Jaj Petyke mind csak ez a Negativ kisugárzás nem hogy orulnél egy Japán uj Wccftechnek
Amugy szerintem a Vegához képest egy 65 százalék nem lenne elképzelhetetnel egy nagy Navinak
A hir meg azért volt szivatos mert a nagy hirek is mind ilyen krix krax betukkel jonnek /Kinábol/ ezért felkapják rá az emberek a fejuket
Nézd a dolgok jo oldalát
A grafikus kártya árai júliusban várhatóan csökkentek
A források rámutattak, hogy a grafikus kártyák árai várhatóan júliusban átlagosan mintegy 20%-os csökkenést mutatnak, míg a bányászati ASIC megrendelések drasztikus lassulása negatívan befolyásolja a Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) bevételeit,
Na ugye hogy mennyi jo hir
Csak halkan jegyzem meg Japánban akkora a baj hogy sok gyár fél méteres vizben áll és mennek le a japán tozsdei részvényárak
Tudom tudom 1 méter magasan van a gyártás majd max kapnak az operátorok motorcsonakot
Ha pedig Trump tovább szivozik Kinával meg az EUval akkor Kina betiltja az Iphonet és ha EUra a kocsikra 20 szézalék védovámot vet ki USA akkor itt is kb az Iphone és az IT termlkek kozul fog kikerulni a nyero /a Harley után/ Gondoljátok át egy 20%-os védovám mekkora kihalásokat tudna okozni az IT szektorban
Tehát oruljunk legyunk boldogak hogy még nincs semmi baj
Viszont Gamer piacnak megvannak a maga szabályai pl hogy nem lehet az 1080 megjelenése után két és fél évvel Vegákat eladni 240 ezerért
Ha megreccsentik a Gamer piacot nem lehet oda visszamenni buntetlenul[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
-
Raymond
félisten
válasz Crytek #36087 üzenetére
Van most mar megint aranylag ertelmes aron Vega:
A problema megint inkabb az hogy a Vega 56 aran GF1080-at kapsz, de oszinten szolva szerintem ez nem akkora gond. Akinek AMD/Vega kell annak legalabb most van lehetosege venni meg ha valamivel dragabb is mint a konkurencia.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#45185024
törölt tag
válasz Crytek #36087 üzenetére
Hát igen csak ha a Vega a bányászteljesitménye miatt drágább akkor a bányász teljesitménye alapján van beárazva magyarán nem tértek vissza soha a Gamerekhez
Meg egy életciklus végén jelenleg semmilyen kártya nem éri meg az árát
Azzal indokoljuk a létjogosultságát hogy majd sokkal drágábbak lesznek a kártyák ezért ez most megéri
De drágább kártyákat sot ezeket az árakat sem viseli el a játékpiac
Persze ha senkinek nem éri meg az életciklus vége akkor elnapoljuk ami nonszensz pedig ez van most[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #36089 üzenetére
Miért gondolod, hogy a vega életciklusa végén van?
a Vega 20 árnyékában - amiből nem leszbányászgamer - nem fogják már gyártani koncként abányászgamer piacra?
Az viszont azt jelentené, hogy a vega20-ből legalább oylan mennyiséget el fognak tudni adni és el kell készíteni, mint a vega10-ből. Úgy, hogy előbbiből nem készülbányászgamer kártya.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36090 üzenetére
A bányászpiacra sose gyártottak semmit. A Vega 20 igazából használható gamer kártyának is, de az a gond, hogy a TSMC 7 nm-es node-ján készül. Ergo azzal egy ideig úgyis arra kell kalkulálni, hogy az Instinctbe elmegy mindegyik lapka. Aztán a TSMC 7 nm plusz node-jára pedig már ott a Navi. Vagyis a Vega 20 elvileg jó játékra is, de lenne kb. két hónapja a piacon, amíg nem lesz házon belül is jobb megoldás nála. Ennyi időre nem feltétlenül éri meg bevetni. A Vega 20 az Instinct mellett jó lesz a Rome mellé a tokozásra, és akkor kipróbálják azt a projektet is egy nulladik generációs termékkel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Két honapja WHAT
Jo ha nem EUV akkor nem tomegcikk ez oké de pl a Samsungnak van EUV akkor annak olcsonak kellene lennie nem és mégsem aratja le vele a videokártyapiacot Ez itt a baj hogy mindenki annyiért adja amennyiért még elmegy
[ Szerkesztve ]
-
-
Petykemano
veterán
Én is ezt mondtam. Hogy a
bányászgamer piacra készültek a termékek.
És én is azt mondtam, vagy legalábbis azt akartam mondani, hogy ha a vega10 gyártás abányászgamer piacra leáll, akkor a vega20-ra olyan nagy keresletnek kell lennie, hogy nem bírnák a gyártósorok. Mármint az összeszerelők, amiből kellett a 3. third party assember. Szerintem azért majd idővel biztos megjelenik egy $1000-os vega FE a hardcorebányászoknakgamereknek. Mármint akik komolyan gondolják, azoknak. Ez így még akkor is maradhat, ha kevésbé komolyan vehető, úgynevezett átlagosbányászoknakgamereknek relatív hamar jön a navi. (értsd: nem 1 év múlva, hanem mondjuk 3/4, vagyis nem háromvagynégy év, hanem háromnegyed év) Egyszarosmainstream Navin nyilván nem lesz 4 HBM stack, ami pedig jótékony hatással lehet bizonyosbányászgamer felhasználási célok esetén.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36095 üzenetére
Nem tud leállni a Vega 10 gyártása, mert a Radeon Pro V340-nek ez az alapja. A Vega 20 pedig drága lesz a 7 nm-es EUV nélküli node-on.
Bányászoknak ott lesz a 32-magos Threadripper. Cryptonightban majdnem 3000 Hash/s-ot tud. Háromszor hatékonyabb, mint a gaming Vega, és kétszeresen jobb a Frontier Editionnél. Moneróban gyakorlatilag minden GPU-ra legalább duplán ráver hatásfokban, a legtöbb modellre négyszeresen is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Na, akkor örülök, hogy tisztáztuk, hogy a vega 56/64 még velünk marad 1 évig. Ha így nézzük, hogy tulajdonképpen 2 évet tölt a piacon - hiszen nem váltja le a vega20 -, akkor lehet, hogy tényleg fontos volt az az LDS már 2017-ben is.
A 32 magos threadripperrel lehet majd grafikát is renderelni, vagy meg kell azzal várni a 64 magosat? (vö: Larrabee)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #36097 üzenetére
Asztali VGA-nál nem biztos. Professzionális szinten és OEM-eknél még tovább is, mint egy év. Itt azért kell a partnereknek a kivezetéshez az idő.
Csinál neked grafikát, csak nem olyan gyorsan, ahogy egy GPU.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
Több ponton is sántít ez a kijelentés. Egyrészt bányászként egyszerűbb még egy VGA-t dobni a gépbe, mint még egy 32 magos Threadripper-t. Plusz jó az másfélszeresnek is (3kh/s vs ~2kh/s). Cryptonight-Heavy-nél beszélhetünk kétszeres értékről gaming Vegánál az FE ott is hasít szépen.
-
#45185024
törölt tag
Na ez egy érdekes hír azt nem tudom itt OFF -e mert tudni kellene hozzá mi jön ki
A GDDR6 memória Digi-Key árai meglepetésszerűek: nem sokkal magasabbak a GDDR5 memóriaáraknál, talán nem magasabbak a GDDR5X-nél LINK
2000 darabos rendelési értékre van meghatározva
GDDR5 @ 3500 MHz 8 Gbit (1 GByte) GDDR5 @ 3500 MHz DDR (7 Gbps) $22.11 €18.88
GDDR5 @ 4000 MHz 8 Gbit (1 GByte) GDDR5 @ 4000 MHz DDR (8 Gbps) $23.44 €20.01
GDDR6 @ 12 Gbps 8 Gbit (1 GByte) GDDR6 @ 3000 MHz QDR (12 Gbps) $24.34 €20.78
GDDR6 @ 13 Gbps 8 Gbit (1 GByte) GDDR6 @ 3250 MHz QDR (13 Gbps) $25.35 €21.64
GDDR6 @ 14 Gbps 8 Gbit (1 GByte) GDDR6 @ 3500 MHz QDR (14 Gbps)$26.36 €22.51Meredeken ellentmond annak amit eddig hallottunk..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Zotac Trinity RTX 3080 OC videokártya /Doboz/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- GIGABYTE RTX 3090 24GB GDDR6X GAMING OC Eladó! 210.000.-
- XFX RX 580 8GB GDDR5 GTS XXX Edition Eladó! 27.000.-
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen