Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz SaGaIn #28062 üzenetére

    A textúrák felbontása igazából nem annyira számít, ahogy ezek az effektek sem lényegesen. Itt a menedzsment hatékonysága a fontos. Ha mondjuk PC-re lenne egy direkt hozzáférés minden egyes GPU-hoz, és lenne fejlesztői hajlandóság ezt kihasználni, akkor nem lenne szükség HBCC-re sem, hanem sorban az összes GPU-t, a különböző memóriakiépítéssel fel lehetne úgy konfigurálni, hogy az aktuális memóriaigény harmadával tudjanak működni. De jó optimalizációval még a negyede is elérhető. Ugyanakkor ez utópia, mert még generáción belül is legalább egy tucat ilyen konfiguráció van, tehát egy programnál ez hozzávetőleg már 200 féle különböző optimalizálási utat jelent, és akkor ha jön valami új, akkor arra kell azonnal egy patch, hogy egyáltalán fusson a program rajta. Ezért van más helyzetben a PC, mint egy konzol, és ezért kellenek az egyes, konzolon érdekes módon nem is létező problémákra olyan egzotikus megoldások, mint a HBCC.

    Szerk.: Ha vennék Vega 10-et, akkor a memória mennyisége lenne az utolsó dolgot, amit néznék rajta, mert HBCC-vel gyakorlatilag mindegy. A 8 GB-os verzión a márciusi Capsaicin rendezvényen egy olyan programot futtattak, amely ~300 GB-nyi DXT3-as textúrát használt. PC-n egy 10+ GB-os VGA-n el tudsz menni a régi menedzsmenttel ~30 GB-ig, itt is csak jó menedzsmenttel. De egyébként én pont egy olyan ember vagyok, akinek ezeket nem kell elmagyarázni. Tehát az, hogy én simán megvenném a 4 GB-osat logikus, mert értem a HBCC működését. A nehézség az lesz, hogy az embereknek átadják azt az üzenetet, hogy a mostani konstrukció hatékonysága borzalmasan gyatra, és csak ezért kell a sok VRAM, nem pedig azért, mert az ki is van használva.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák