- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- 3D nyomtatás
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt igazából az a fő kérdés, hogy megéri-e az overshading. Egy háromszögre mindenképpen 4 pixelt kell számolni, vagyis ha egy háromszög kisebb, mint négy pixel, akkor a grafkártya, annyiszor végez több ellenőrzést, ahány poligon van azon a 2x2-es griden belül. Ez lerontja a raszterizélás hatásfokát, vagyis extrém mértékben csökken az összes 2x2 grides elven működő termék sebessége, és még a képminőség sem javul. Ezzel az NV nem az AMD-t szívatja, mert az AMD-nek annyiból áll erre megoldást találni, hogy a programra maximalizálják a tesszelláció mértékét addig, amíg egy háromszög nem lesz négy pixel nagyságú. Mivel a kép kirajzolása pixelekben történik, ezért látható különbség nem lesz, mert attól, hogy a pixelen belül több háromszög van, azok nem változtatják meg a pixel végső színét.
Az AMD megérti, hogy a pénz beszél, és a kutya ugat. Rengeteg pénzt költöttek az elmúlt években, aminek az eredménye 20 megjelent és jövőben megjelenő DX11-es játék. Az NV három fejlesztést volt képes DX11-re rakni, holott többet költöttek. A különbség annyi, hogy az AMD a felhasználók kárára nem kötelezi a fejlesztőket olyan technológia implementálására, ami nem hoz kimutatható képminőség-javulást. Valószínűleg ez a megfelelő stratégia amellett, hogy egy generáció előnnyel vannak az NV előtt. Utóbbi nyilván a gyártóknak fontos, mert ők pénzt akarnak keresni. Talán intő jel, hogy az XFX már vörös, a BFG pedig tönkrement.
A HardOCP-n meglepődtem, mert Kyle zöld fanatizmusa ismert, de valószínűleg ő is átlátja, hogy az NV a felhasználók kárára dolgozik. Előnyöd biztos nincs abból, hogy a program sokkal lassabban fut a képminőségben történű előrelépés nélkül.
Nyilván az NV-t nem érinti jól, hogy elköltöttek egy rakás tranyót a tesszellálásra, és ennek a játékokban semmi hatása. Azokat a tranyókat okosabban is fel lehetett volna használni. Igazából még a professzionális piacon sem szoktak egy pixelnél kisebb poligont csinálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen