- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Macka
veterán
válasz Firestormhun #13336 üzenetére
Szerintem annál keménzebb dió a FC3. 1210 Mhz-n stabil volt Unigine-nel, FC3 már csak 1180.
CF-ben okozhatja az a laggot, hogy az egyik VGA egz gyári OC-s (1080) 7970, a másik pedig egy Ghz edition, ami 1100-re boostol??
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SzlobiG #13350 üzenetére
A GPU kihasználtság az semmit sem tud megmondani, mert az függ a rendszer többi egységének képességétől. Például, ha csökkented a felbontást és a grafikai részletességet, akkor a GPU kihasználtsága csökken, mert egyre több limit keletkezik a GPU előtt a rendszerben. Ettől a GPU még maximálisan dolgozik, csak nem kap elég adatot, hogy a szám szerinti kihasználtság magas legyen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Akkor a "régi steppinges" ref 7970re hogyan megy fel a ghz bios?
(#13337) p87
Hogyne persze HDAO, azzal kell tesztelni.... itt már el is bukott ez a teszt is...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13353 üzenetére
Úgy, hogy az órajel sosem turbózik. Állandóan 1050 MHz. A Powertune Boost hardveres funkció. Az 1000 MHz-es paramétert a BIOS-ban a korábbi Tahiti lapka képtelen értelmezni.
A HDAO az ismert SSAO implementációk közül a legjobb szimulált hatást adja. Miért ne azzal tesztelnének? Az nem indok, hogy a compute shader használata nem sportszerű.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Hát azért az 5% turbo az finoman szólva is nevetséges...Viszont cserébe ha jól tudom voltage lock lett a jutalom,no de mindegy is... abban igazad van,hogy a ghzre módolt elsö szériás 7970ek nem boostolnak,erre nem gondoltam.
FC3ban a HDAO nV-n kb annyit zabál egymaga mint egy 4XMSAA... Gondolom radeont nem annyira fogja meg,viszont nekem erösen kétségeim vannak az látványt illetöen.Szerintem az SSAO is jobban néz ki,és nem vagyok egyedül a véleményemmel... egyébként pedig tökmindegy,mert a játékhoz nem árt a stabil 60fps amit ezzel a beállitással egyik kártya sem abszolvál... ez is olyan mint a PH!s teszt ahol ész nélkül minden ráadtok,igaz a radeon gyorsabb lesz,de játszhatatlan kategória marad minden kártyán...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
keIdor
titán
válasz haddent #13303 üzenetére
Különben szerintem sem nagy szám. Nem néz ki rosszul, de a 2007-es Crysis szerintem még szebb is volt, de a Battlefield 3 is szebb sokkal. Pláne a hegyek a háttérben, ég és föld a kettő... magányvélemény, de nekem a Skyrim is jobban tetszik még, mint a Far Cry 3.
Gépigényt én sem értem, ennek 100fps-el kéne mennie.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
SSJmeszes
senior tag
válasz TTomax #13355 üzenetére
Ehhez a stabil 60 FPS hez szólnék hozzá.
Én úgy emlékszem régen nagyon szépen megvolt mindenki a 30 FPS el, mert tényleg jó volt simán ment. Tökéletes volt.
De most már oda jutunk egyre több játéknál, hogy tényleg kell a 60 FPS mert az alatt érzed, hogy valami tényleg nem kóser.. Tehát ott a BF3 online is.. egyszerűen majdnem rossz érzés játszani, ha 60 átlag FPS alatt vagy..Ez megint csak arra menne ki, hogy a jó ember akit esetleg annyira zavar és csutka grafikán akar játszani, az vegye meg a drágábbnál drágább hardvert?
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
TTomax
nagyúr
válasz SSJmeszes #13357 üzenetére
Igen,igazad van...erre igen jó példa a 2007es Crysis 1... én emlékszem egy 4850CF-el játszottam,majd GTX280-al végig,szinte minden értelmes grafikai opciót bekapcsolhattam,ráadhattam 30-40fps körül vigan simán lagmentesen ment,nem éreztem darabosnak...Most meg ezek az uj frankó dx11-es ficsörös enginek röcögnek 60 alatt...
Egyébként én egy kicsit enervált lettem a dx11et illetöen ... eddig én még ilyen-olyan effekteken kivül mást nem láttam.Azt elhiszem hogy könyebb programozni,meg a reggeli kávédat is megfözi,csak ebböl én mint user nem érzek semmi elönyt...(#13356) Keldor papa
Hát azért a BF3ban a statikus eget nem volt olyan nehéz megcsinálni hogy ne zabáljon gépet... az idö sem mulik ... azért nem nagy szám az sem...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13355 üzenetére
Mivel PowerTune-os a kártya, így az alapórajel magas is lehet. A fogyasztási limitet valós időben kezeli a rendszer. A turbót csak azért vezették be, hogy elmondhassák mi is tudunk ilyet.
Arról a fejlesztők nem tehetnek, hogy a Kepler nem bírja annyira a compute shadert, mint a GCN. Erre az NV-nek kellett volna gondolnia.
Látványban a HDAO magasan a legjobb. Eleve ez az egyetlen SSAO megoldás a játékban, ami a natív felbontással számol. A HBAO és az SSAO csak a felbontás felével számol. Ennek megfelelően rengeteg fake árnyék keletkezik. Az AO célja olyan helyekre rakni árnyékot, ahol a valóságban is keletkezne. Ehhez rengeteg minta szükséges, és ezt a sok mintát csak a HDAO adja meg. Egyébként el tudná értni ezt a minőséget a tradicionális SSAO vagy a HBAO is, hiszen ezek az algoritmusok paraméterezhetők, csak sok minta a sebességen meglátszik. A HDAO-ra azért merik ráereszteni a sok adatot, mert az alap SSAO-hoz képest a feldolgozás 7x gyorsabb. Ergo sokszor annyi adattal is gyors lehet a számítás.Ész nélkül nem adunk rá mindent, de nyilván tudni akarjuk, hogy melyik architektúra a gyorsabb, így lehetőség szerint maxra toljuk a játékot. Jellemzően azt a beállítást alkalmazzuk, amivel a leggyorsabb tesztelt VGA-n még játszható.
(#13356) Keldor papa: Teljesen érthető a Far Cry 3 gépigénye. Eleve az egész motor megvilágítási rendszere globális illuminációra épül. Nem úgy, mint a DiRT Showdownban, vagy a Ghost Recon Future Soldierben, ahol ez kikapcsolható. Az FC3-ban ez a rendszer konkrétan kikapcsolhatatlan. A megvilágítási modell része, ha kikapcsolod, akkor teljes sötétség lesz az eredmény. Ez egy újszerű koncepció. Persze lehetne gyorsabb is, de ezt a GI-t nem computa shaderben írták, hogy a régi (DX10/10.1) kártyákon és a konzolokon is működjön. Az első olyan motor, ami compute shaderben használ kikapcsolhatatlan GI-t az az Unreal Engine 4 lesz.
A jövőben egyre több olyan motor lesz, ami az eddig alkalmazott fake GI-t valós idejűre cseréli. A megvalósítás már kérdéses, mert sok opció van erre, de az biztos, hogy a fejlesztők egyöntetű véleménye szerint eljött a valós GI ideje. Az alábbi játékok már valós időben számolt GI-t használnak: Crysis 2, Nexuiz, DiRT Showdown, Ghost Recon: Future Soldier, Hitman: Absolution és Far Cry 3. Tudtommal a jövőben a Crysis 3, a Tomb Raider és a Grid 2 is ezt a tábort erősíti, de valószínű, hogy még ennél is több játéknál vetik be. Egyszerűen jobb, mint a fake megoldás, noha sokkal számításigényesebb. Utóbbi problémára ott a compute shader, azzal növelhető a számítás hatékonysága, de a konzolokhoz nem jó.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Ész nélkül nem adunk rá mindent, de nyilván tudni akarjuk, hogy melyik architektúra a gyorsabb, így lehetőség szerint maxra toljuk a játékot. Jellemzően azt a beállítást alkalmazzuk, amivel a leggyorsabb tesztelt VGA-n még játszható.
Hogyne persze... 660TI teszt
A 11minfps az játszható a 660Tivel mindeki igy fogja használni...Söt a 16 se gáz...egy 7970el... Na mindegy,nem is ide való,meg azt hiszem hagylak is téged a saját kis "mindenszépésjó" világodban★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13360 üzenetére
A Radeon HD 7970 GHz Edition VGA-val simán játszható Full HD-ben ez a beállítás. A minimum pedig a benchmark első képkockái. Utána jóval stabilabb az fps.
Nem muszáj úgy használni, de kisebb grafikai beállítás mellett meg nem jön ki az termékek sebességkülönbsége. Ha úgy menne, akkor meg az lenne a baj, hogy miért nincs maxra tolva. Egyébként a sorrend így is leolvasható.
(#13361) SzlobiG: Igaz. Lényegében a procilimit az egyszerűbb megfogalmazás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz TTomax #13355 üzenetére
félszubjektív gondolat az ambient occlusionhöz: minél inkább valósághű akar lenne a grafika, annál inkább a HDAO-t érdemes használni. a far cry 3-ban van egy enyhe rajzfilmes beütés, ezért itt nehéz megmondani, melyik megoldás a jobb. egy olyan vizuális stílusnál, mint ami a borderlands, egyértelműen jobb a HBAO.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Hát igen,de a HBAO sem zabál annyit mint a HDAO... nem tudom megéri-e ezzel foglalkozni mert nagyon sokba kerül...
(#13362) Abu85
Na még reagálok egy utolsót...A Radeon HD 7970 GHz Edition VGA-val simán játszható Full HD-ben ez a beállítás.
Igen csak ez a teszt a 660TI-röl szól....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13365 üzenetére
És szerinted van időnk minden egyes kártyához új beállításokat kreálni, majd 7-8 kártyát azokkal újramérni? Két részre osztottuk az egészet. A kártya ára alapján 200 dollár alá vannak beállításaink és 200 dollár fölé. Erre van lehetőség. A sorrend így is leolvasható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laca000
őstag
Far.Cry.3.Update.v1.02
Ez megold bármit?
lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére
-
ffodi
veterán
Erről jut eszembe, pont csináltam összehasonlítást FC3-ban SSAO/HBAO/HDAO-val kapcsolatban. Igazából egyelőre 3 screenshot van, de szerintem a szemléltetéshez elegendő. Mindenki döntse el maga, kinek mi tetszik. (Vigyázat nagyméretű képek!)
Beállítások:
2560x1600, Ultra, MSAA OFF
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
p87
senior tag
válasz TTomax #13353 üzenetére
"Hogyne persze HDAO, azzal kell tesztelni.... itt már el is bukott ez a teszt is..."
Vicces vagy, majd pont azért bukik el egy teszt mert, a leg-erőforrásigényesebb beállításokkal tesztelnek...
Számomra inkább az a bukás mikor kikapcsolnak effekteket, hogy ne legyen megterhelő NV-nek.Mi lesz ha így gondolkodol, mikor jövőre jönnek a Copmute Shader igényes játékok, ott se lesz fair az összehasonlítás? Erre csak azt tudom mondani, hogy így jártatok.
Ráadásul NV még a következő generációt is Keplerrel húzza ki, majd talán 2014-ben a Maxwell bírni fogja.[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
Sziasztok. Ujra vettem egy 7950-est. Ezuttal egy Sapphire Flex Boost-ot. Tuningot nezek majd, es egyebeket is ha kertek konkretat.
-
haddent
addikt
válasz TTomax #13360 üzenetére
Na fuss neki az olvasasnak megegyszer... Olyan beallitassal tesztelik, amivel a leggyorsabb (7970) tesztelt vgan meg jatszhato. Szovegertes... Egyebkent az elozo hszeddel sem ertek egyet, en anno gtx460 al 30-40 fpa el tok jol el battlefield 3 multiztam, elveztem, jol is ment.
Es vegul: 7970 esemmel teljesen mindegy, hogy ssao hbao vagy hdao, a kulonbseg <5FPS ami meresi hiba boven
Azon meg nem lepodtem meg, hogy gtx670 ed van igy mar ertheto a sok rinyalas a hdao es egyebek ellen[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Deja vu-m van. Emlékszem én hasonló mondatokra, hogy majd jövőre milyen erős lesz a 2900XT, meg a HD4800, majd hogy lehagyja az nV-t. Hiszen R600, meg DX10.1, majd földbe döngöli a G80 és GT200 párost.
Várjuk ki a végét, sok ilyen urban legend elhangzott már.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #13376 üzenetére
Nehezen lehet, mert már most lehagyta a GCN a compute igényes játékokban a Keplert. Idén hat olyan játék jelent meg, mely erősen épít a compute hatékonyságra. Jövőre se jön kevesebb.
A DX10.1-nél pedig állandóan elfelejtik az emberek, hogy amelyik játék DX11-es, az automatikusan profitál a DX10.1-ből. Ezért nem lehet például a Call Of Duty Black Ops 2-ben bekapcsolni az MSAA-t DirectX 10-es VGA-n. DX10.1-hez van kötve a mintavételezés. De fel lehetne még sorolni 20 DX11-es játékot, ahol egy-egy effekt DX10-ben nem fut, de DX10.1-ben még igen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laca000
őstag
válasz keIdor #13376 üzenetére
Igen, jó nagy urbánus legenda, hogy jobban teljesít az NV, na azt nevezem én "falusi" legendának..
Emlékezz a 9800 xt-re
Kb most is az van, biztos nehéz lehet elviselni a 680-as hátrányát A Far Cry-ban.
lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére
-
haddent
addikt
válasz keIdor #13376 üzenetére
Nem gondoljátok, hogy kicsit poénosak ezek a kijelentések? Felhozol itt egy évekkel korábbi eredményt, meg egy még régebbit, amikor még a Radeon nem is volt AMD kézben, és ezzel dobálózol. Nekem is az nVidia volt szimpatikus eddig, mindig is nVidia párti voltam, mindig is nVidia kártyám volt, de az nVidia ma csak ebből él meg, meg abból amit te is csinálsz most. Ez bizonyított, független tesztekkel igazolt tény, hogy a HD7970 GHz edition főként, teljesen egyszinten van a GTX680 -al. Ezek a tesztek akkor készültek, amikor még nem igen voltak ennyire computeot igénylő játékok, vagy csak 1-2, ezért az nvidia azt visszahozta 1-2 nagyon nvidia támogatott játéknál. Az is tény, hogy néhol jobb, ~10% van néha 7970, néha 680 részére. DE, compute-os játékokban ez nem 10% lesz az AMD részére.
A 7970 GHz editionre lehet sok rosszat mondani, hangos, sokat fogyaszt, forrófejű stb... De ha tetszik ha nem, teljesítményben verhetetlen, míg a 680ról ez nem mondható el.
Az újítások terén az nVidia ott kelti a hisztériát a hülyeségei körül, a PhysX, nem mondom, hogy nem jó, nagyon is jó, de van sokkal jobb fizikai motor, amit minden GPU, vagy akár CPU jól tud számolni, és látványosabb is akár. Aztán TXAA, az egész egy homályos szarság, nem élsimítás, blur effekt az egész.
Dehát megint nem meglepő, hogy egy 680 tulajnak kell bizonyítgatnia az AMD topikban, ennyit tudok erre mondani haters gonna hate
(Most jöhet vissza is, hogy nekem meg 7970 van, igen, csak én ezt 1 hete vettem, kb. 1 hónapos "kutatás" után, és választhattam volna 680 -at is , hangsúlyozom, kb. 10 év nvidia táborozás után)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz kockaharcos #13380 üzenetére
Így van erről beszélek. Nincs bajom a PhysX -el, tetszik, ötletes, jó, de semmivel nem exkluzívabb egy bármely más, nagynevű fizikai számolásokat is támogató motornál.
-
keIdor
titán
Mindezt elhiszem, csak afelől vannak kétségeim, hogy elhúz a GCN, mert szvsz most se fog, ahogy eddig sem sikerült. Lehet hogy csak az nV pénze miatt, mindegy is, a múltban kiderült már, hogy az erősebb architektúra, de gyenge marketing semmivel nem nyerőbb páros a piacon.
2007-2009 között a DX10.1 viszont nem volt előny. Most lehet (biztos) ad a DX11 sok előnyt, de amikor csak a DX10.1 volt és csak R700-on, akkor nem sok játékban lehetett érezni, talán a Far Cry 2 volt az egyetlen kivétel.
laca000: Szándékosan nem mentem olyan messzire, de ha szerinted Kepler=FX széria, akkor inkább szia.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
haddent
addikt
-
keIdor
titán
válasz haddent #13383 üzenetére
Nem akarok én senkit meggyőzni, mert nincs belőle anyagi hasznom, nem vagyok eladó, és nV részvényem sincs, nekem mindegy. Igazából én vagyok a hülye, hogy AMD topikot olvasok...
Egyelőre várom az első DX11.1-es címet, komolyan kíváncsi vagyok rá.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
senior tag
válasz haddent #13385 üzenetére
DX10 be az újjítás főleg hogy a fémeket megtudtad különböztetni... a DX11 be meg már sokkal összetettebb
► Ryzen 9 5900X (ARCTIC Liquid Freezer II 420 (V.7) + Artic MX-5) ► EVGA RTX 3080Ti Ultra 12GB GDDR6X ► Samsung 990 1TB Pro Raid 0 ► 2x16GB G.Skill Tri Z Neo DDR-4 32GB/4000 CL16-16-16-34 + ►ASRock X570 Steel Legend / ► 60TB HDD / ► Be quiet Pure Power 12 M 1200W 80+ Gold ► Creative Sound AE-9
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #13382 üzenetére
Már elhúzott. A GTX 680 teljesítménye a compute igényes játékokban a HD 7950 és 7870 között van. A DiRT Showdownban a HD 7850-nel küzd. Ezek mérhető dolgok az idén megjelent compute igényes DX11-es játékokban. Persze ebben lehet, hogy közrejátszik, hogy az AMD kilóra vásárolja az AAA címeket manapság, de régen az NV csinálta ezt. Most más a Gaming Evolved és a TWIMTBP célcsoportja. Az NV a PC-only F2P és MMO címekre koncentrál, míg az AMD az AAA portokra.
A Far Cry 2-ben nem volt lényegi előnye a DX10.1-nek. Lényegében csak az A2C-t tette lehetővé, ami DX10.1-ben alapból be volt kapcsolva, míg DX10-ben nem (ez apróbb képminőségelőny volt). Amiben valós előny volt az a Stalker: Clear Sky (itt tényleg nagy volt a képminőségben különbség), a Stormrise, a BattleForge, az Avatar és a Just Cause 2, illetve a DX11-es játékok többsége.
(#13384) Keldor papa: A DX11.1 az AMD-nek csak félig fókusz. Minden olyan dolgot nehezebb eladni, ami a sebesség helyett képminőségelőnyt mutat fel. A DX11.1-nek az az extrája, amit a Kepler nem támogat lényegében ide lenne hasznosítható. Sokkal nagyobb fókusz a DX11.1 előtt a compute shader kódokra való átváltás. Kanadában volt egy rendezvény, ahol az AMD azt mutogatta egy előadáson, hogy mennyire egyszerű használni a Windows 8-cal érkező shader trace interfészt. Gyakorlatilag azt ecsetelték, hogy két héten belül csináltak compute shaderes HDR-t. Felsoroltak egy rakás ma elterjedt effektet, ami egyenként 10-45%-ot gyorsul attól, ha nem pixel, hanem compute shaderben oldják meg. Ez a fókusz, amit lehet compute shaderben kell írni.
Ezután jön a fontossági listán az egyéni kiterjesztések használata. A GCN tud PRT-t is, amire lesz kiterjesztés a DX API-ba (ez az Unreal Engine 4 miatt fontos). Na és csak ezután jön a DX11.1 extrája.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cole86
senior tag
sziasztok ismét!
Tekercs hang miatt cseréltettem ill elálltam a vételtől egy Giga 7970 OC kártyával kapcsolatosan..
Az utód egy Sapphire Flex boost edc. Jó áron jutottam hozzá ,gondoltam marad 1 kis plusz pénzem és lehet gyengébb lesz ,de legalább halkabb..
Hát abszolút tévedtem!
A hangja szinte teljesen ugyan az, el sem hiszem ,h ennyire tekercs hangja van mind2nek és ennyire hasonló 3d mark 11 alatt..
Ami az erejét illeti, nos ott is tévedtem... 3d mark 11
Annyit dobott mint a 7970 OC 1070mhzen...
A különbség ,h itt 1150mhzen ment és 6000mzen a memória.. ezek szerint nem ér túl sokat az a 250 számoló egység meg az a 16 texturázó.. 25ezerrel olcsóbban így sokkal jobb vételnek tűnik, nem ?
Másnak is megy 1150/6000 körül a 7950ese?
>> War..WAR never changes! << Köszönöm a belém fektetett bizalmatokat,lojalitásotokat,még látjuk egymást..! "Ha keresel, megtalálsz a mátrixban"! Ha valamire szükséged lenne, illetve garanciális ügyekben továbbra is rendelkezésre álló email: skylinepc-hungary@hotmail.com - - - I'll be back! : P
-
keIdor
titán
válasz laca000 #13388 üzenetére
Remek, szakmai hozzászólás, így tovább. PhysX eléggé kit érdekel kategória, nem tudom minek írod nekem.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
CimbiX
aktív tag
Sziasztok!
El tudna nekem valaki magyarazni, hogy itt pontosan miert hozzak ki magas fölennyel a 660ti-t a 79501 ellen gyöztesnek? Az erdekel, hogy a valos eletben mennyire szamitanak azok az ertekek, ahol nagysagrendekkel jobbnak tünik az NV.
http://techreport.com/review/23981/radeon-hd-7950-vs-geforce-gtx-660-ti-revisited
Bonusz kerdes: egy X4 960T (esetleg unlockolva?) fullHD-hez, szürökkel mennyire eleg rgy 7950-hez? Legyen inkabb 7870? Hosszu tavra tervezem, jövöre talan uj procit is...
[ Szerkesztve ]
-
daneeeeee
aktív tag
Az utolsó 20 hsz mint az óvodában komolyan, nem kell téríteni béke van.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz CimbiX #13392 üzenetére
Mert Windows 8-cal tesztelték a 12.11 béta drivert. A Windows 8-hoz az AMD a 12.10-et ajánlja, mert a 12.11-et párhuzamosan fejlesztették amellett. Windows 8-ra telepíthető, de nem működik olyan jól, mint az aláírt 12.10. Nyilván bétának ezt ki lehet adni, mert a többség úgyis Windows 7-hez használja, de Windows 8-hoz nem hiszem, hogy aláírná az MS.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz haddent #13396 üzenetére
De te Windows 8-at használsz 12.11 bétával? Mert ha nem, akkor nyilván nem látod ezt. Az AMD elmondta a médiának, hogy a Windows 8-hoz a 12.10-es WHQL-t kell tesztre használni. Illetve nyilván ez az ajánlott otthonra is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 99.000.-
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen