Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz tikshow #22889 üzenetére

    Az lesz, holnap összeülünk és megvitatjuk. De ez a kép nem mai (majdnem egy hónapos), azóta "mangásabbra" vettettem a figurát, mert a programon belül nem a legkönnyebb ilyenekkel dolgozni. A színezés rengeteg időt vett el neki, ez hosszú távon pedig meg fogja bosszulni magát, mert nem egy karakter lesz, hanem megközelítőleg ötven, a többség meg elég gyakran cseréli a ruháját és eltérő megvilágítású környezetekben szerepelnek - és persze minél több pozícióban, gesztusokkal. Az meg már ráadás, hogy én szeretnék átmeneti animációkat is, egyszerűbbektől (pislogás) a bonyolultabbakig (kar mozgása, hogy ne két statikus asset váltsa egymást), ami még több munkával fog járni. A demóba ezeket nem is tervezem, utána fog kialakulni a végleges költségvetés és a rendelkezésre álló idő függvényében viszem be az ilyen feature-öket.

    A fentit meg tényleg úgy kell kezelni, ami: koncepciós rajz, ingame ettől eltér. Ellenben artnak nem rossz, amit lehet mutogatni félúton :B

    A másik probléma, hogy a karakterek többségét, még a koncepciós fázisban, sokszor kellett újrarajzolni. Ha én csinálnám, persze évekig tartana, tehát rossz szavam elvileg nem lehetne :N

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák