- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Hobby elektronika
- Milyen processzort vegyek?
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Célegyenesben a Yettel TV
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
motocoder
aktív tag
válasz #24845312 #2045 üzenetére
Nekem a csomagba se számla,se garancia levél nem volt.
Telefonon nem lehet őket elérni!
3 nap után válaszoltak a levelemre és küldtek egy 0%-os áfás számlát emailba.
Amin se pecsét se aláirás nem volt.
Ami persze semmire sem jó!
Kérdem Én hol van Eu-n bellül 0% áfás számla?)
Sehol!
Ezek azért tudnak jó áron termékeket eladni ,mert az áfát benyelik!
Adócsaló cég!
A számlát garanciának sem fogadják el sehol![ Szerkesztve ]
-
yohnsee
tag
válasz #24845312 #2186 üzenetére
Ausztriában dolgozom, onnan tudok példát mondani. Meg sem közelíti ezt az itteni hozzáállást. Kint, eddig bármit vettem, akár maszeknál, akár lidl-ben, conrad-ban, egy dolog volt fontos: a számla/blokk meglegyen. Onnantól teljes mértékben a Te érdekeidet tartják szem előtt. Ja, és a garanciális ügyintézés sem tart hónapokig.
Az alaplappal majd még jelentkezem, ha van új hírem, de ma pl. 10 percig hallgattam a zenét, amíg az nfh várakoztatott a vonalban. Meguntam, letettem, majd holnap újra próbálkozom.AVR
-
#24845312
törölt tag
válasz #24845312 #2445 üzenetére
Sem a 12V-os ágon leadott amper érték nem egyezik, sem a csatlakozók. Konkrétan az SP300-A 18A-t tud a 12V-os ágon, míg az SP500-A 34A-t. Ezen felül a kisebbik tápon nincs egyetlen darab Pci-Expressz (VGA) csatlakozó sem, és csak 4 pines a CPU csatlakozó is. A nagyobbik tápon van 2 db Pci-Expressz (VGA) csatlakozó, és 8 pines a CPU csatlakozó is.
Természetesen a termék visszaküldés sem működik az oldalukon, mert az adatok többszöri, hibátlan kitöltése után is a "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást." hibaüzenet fogad! -
TIT
veterán
válasz #24845312 #2448 üzenetére
Akkor az hamisítás,csalás,károkozás...normálisak ezek?
Ha a géped tönkrevágja kifizetik a kárt?
Ez megéri nekik?Csomó vásárlót veszítenek.
Még jó,hogy a vgá-val nem volt semmi gondom velük.
Vidd be az üzletbe a XIII.-ba és vágd a fejükhöz.
Szlovák,román cégekkel csak a baj van.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz #24845312 #2450 üzenetére
Jelenleg ott tart az ügyem, hogy sem az e-mailre nem válaszoltak péntek óta, sem telefonon nem tudtam őket elérni, ezen kívül természetesen a reklamációt sem lehet továbbra sem elküldeni az oldalukon keresztül sem, illetve a termék visszaküldési része sem működik az oldaluknak. "Profi" egy banda.
-
-
chopin42
őstag
válasz #24845312 #2469 üzenetére
Nekem mindössze egy szar szürkeimportos vinyót adtak el, bár én voltam a hülye, de egy évnél több garit sehogy sem tudtam rá kicsikarni. Gyárilag 2 év gari volt rá, beszéltem a toshibával, aqua-val,m mindenkivel, végül a toshiba jelezte, hogy sajna mivel nem ők hozták be, csak egy év jótállás, csókolom.
Fogtam, elálltam a vásárlástól, megvettem apróról...olcsóbban, megbízható eladótól.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
TIT
veterán
válasz #24845312 #2488 üzenetére
Mert a számla a gari.
5150: Én is 2008-ban gariztattam a router és fél perc múlva jött a srác,hogy rossz és levásárolhattam,de kp.vissza is ment volna.
Most meg haver 2x vitte vissza a tp-link 740-est és mondták 1 hét és hívják,persze,hogy nem hívták,sőt rá se néztek a routerre pedig 1 perces művelet.
Haver corsair egerére mondták,hogy nuku gari mert repedt az oldala a gombnál belül,érdekes+koszos.
Ezt átvételkor nem látta?
Elvileg a corsair mondta a törést.
1x volt valami gondom és írtam a főnöknek és megoldódott.
Ez is 7 éve volt kb.azért ismerem mert állásinterjún voltam,persze azzal is jól megszivattak mert más munkakörbe akartak felvenni,persze nem vettek fel,azt viszont igen aki sapphire helyett kihoz egy giga vidikarit.[ Szerkesztve ]
-
-
TIT
veterán
válasz #24845312 #2492 üzenetére
A boltok nekem mindig számát adnak,ez a baj,fenének írják rá a címet tök feleslegesen.
Edigitalnál moncsit vettem arra pedig hivatalos lg gari van szerencsére,meg volt egy garis intézés velük amit alig akartak elismerni,hogy rossz és még a főnök is genya volt,meg fenyegetőzött.
Mall azt írta kb.2-3 éve,hogy náluk mindenre 2 év a gari de soha többet tőlük a cseh bill.után.volt velük a balhé is. -
inf3rno
nagyúr
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2520 üzenetére
"Én csomagküldéssel szoktam vásárolni, de ha eleve hibás terméket kaptam valahonnan, akkor én mindig vissza szoktam inkább kérni az árát, nem szoktam garanciáztatni küldeni." - Eleve hibás terméknél ha 3 napon belül meghibásodik, akkor kötelező a csere vagy a pénz visszafizetés, nem garizhatnak meg várathatnak hónapokat. Most már lehet, hogy nem 3 nap van, még 5 éve annyi volt. Iponnal volt ilyen ügyem, aztán a végén elállás lett a dologból, és levonták a visszakapott pénzből a vissza futárt, ami 3-5k közötti összeg volt. Azóta is felcsesz. Fel is jelentettem őket, hogy náluk nem működik a csere és hogy 2-3 hónap mire felszólítással fizetnek, de a fogyasztóvédelem le se sz*ta. Nagyjából ennyit érnek, jobb óvatosnak lenni, hogy honnan vásárolsz, mert ha bukta van, akkor szinte biztosan elúszik a pénzed, és senki nem véd meg...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2524 üzenetére
Miért kérném vissza a pénzt, ha egyébként jó az adott model, csak selejtet adott a cég? Sokan szórakoztak azzal, hogy forgatják a selejtet a vevők között, mindegyiknek kiküldik ugyanazt, aztán váratják őket hónapokat. Valszeg olyasmi lehetett a dologban, hogy nem volt raktáron az adott termék, esetleg bepróbálkoztak, hogy hátha benyeli a fogyasztó garanciálisan és kivárja az idejét, vagy talán észre sem veszi a hibát. Pár éve került be a köztudatba, mióta volt pár per belőle, hogy ezt így nem lehet, és kötelező a csere ebben az esetben, pedig már 15 éve benne van a törvényben. Nekem konkrétan hibás monitort küldtek, ami jóval meghaladja értékben a 10k-t, és általában ritka az, amikor olcsóbb dolgokat vásárolok újan, egy táp 30k, egy cpu 50k, egy alaplap 30k, memória 40k, ház 30k, még egy vinyó is 12k legalább...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2526 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy van valami időkorlát, talán 1 hét, passz. Abban igazad van, hogy jóval egyszerűbb, ha visszakéred a pénzed. Egyébként nekem már volt ilyen, hogy amikor bejelentettem, már aznap elküldték futárral, és néhány napon belül itt volt az új. Ez mondjuk valszeg kivételes eset. Sok mai bolt nem tart raktárkészletet, aztán újra meg kell rendelniük a nagykertől, amitől heti 1x vagy 2x hozzák csak el, szóval 1 hét simán benne van a pakliban.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz #24845312 #2587 üzenetére
Automata mail ment? Az nem visszaigazolás. Vagy kaptál az automata mail is után bármit? Azt igaz én sem értem miért törölnének maguktól. Biztos volt rá okuk...lehet nem értek el. De minegy is. Viszont ha nekem szükségem lenne valamire akkor biztos utána kérdeznek az elérhetőségére ha nem kapok semmi visszajelzést.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
8th
addikt
válasz #24845312 #2492 üzenetére
garanciapapírt viszont soha egyetlen alkalommal sem adtak még semmihez.
Na most rendesen belém bacctad az ideget. Két hete rendeltem tőlük egy tévét amit 5év garanciával hirdetnek a weboldalukon (gyártói garancia). Ezt egy konkurens webshop írta azonos termékről: Az összesen 5 év időtartamra terjedő garancia feltétele a vásárlás dátumát igazoló számla és a kereskedő által kiállított Hungaroflotta Kft. garanciajegy együttes bemutatása. Ha nem lesz benne a garanciajegy eret vágok. . Mondjuk a kiszállítást sem nagyon kapkodják el mert online számlát már rég átküldték de tévé sehol pedig árukészletnél "raktáron" megjelölés és raktáron lévő terméknél öt munkanapos kiszállítási idő szerepelt. Az egyébként elsőre is feltűnt, hogy mennyire leszarják a vevőket. Írtam az ügyfélszolgálatra egy másik rendelésem ügyében de napok óta semmi válasz. Az a lényeg, hogy nem találják az átutalásomat. Mindenféle adatot kértek, hogy be tudják azonosítani mert nincs meg. Jó, mi? A kellemetlen az egészben az, hogy míg ők szarakodtak és az utalásomat keresgélik azalatt az adott Lego termék több helyen is olcsóbban megvásárolható volt ami amúgy marhára nem érdekelne csak küldenék már végre mert születésnapra lesz és lassan kicsúszok az időből a bénázásuk miatt. Akárhogy is lesz legközelebb kétszer is meggondolom, hogy bármit is rendeljek onnan vagy sem. Elég amatőr ez a bénázás az ország elvileg legjobban menő és legnagyobb forgalmat bonyolító műszaki webshopjától.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2589 üzenetére
Hardverker-nél volt hasonlóm, hogy rendeltem egeret, aztán felhívtak, hogy nem tudják teljesíteni, és hogy nem e vinnék el másikat. Mondtam, hogy kösz nem, nekem csak az a márka kell. Náluk is kétséges, hogy nem sikerült beszerezni időben, vagy az a kiírt áron nem ment, mert két áron volt bent a rendszerükben, amikor utólag megnéztem, és 5k különbség volt az árak között. Ez ugyanaz, amit Alzától rendeltem, aztán gariztattam nemrég. Amit küldtek csere példányt, annak is bemondta az unalmast a görgője. Kíváncsi vagyok, hogy második körre mit szólnak. Majd ha már kifogytam a gariból, akkor megcsináltatom normális szenzorral. Amúgy elvileg olyan a jogszabály, hogy cserénél újraindul az 1-2 év gari, de szerintem ezt már végképp senki nem tartja.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2614 üzenetére
Nem igazán látok alternatívát a G603-ra az a baj. Az elődje volt nekem többször is a G7, az általában néhány évente elhullott, mert napi 12 órákat vagy többet is használtam elég intenzíven, aztán ezeknek még sokat fogyasztott a szenzora, sok hőt termelt, amitől egy idő után megadta magát az elektronika. Az MX510-el is ugyanez volt. Azok voltak az igazán jó egerek ergonómia szempontból. A G400 visszalépés volt, a G603/G403 meg még erősebb visszalépés. Azzal, hogy eltűnt szinte teljesen a hüvelykujj vályúja már nem stabil a fogása az egérnek. Játékra már inkább csak az elmegy kategória. Közben az MX510 óta felnőttem és a kezem is nagyobb lett, és ezek az egerek már egy kicsit kicsik nekem. Nem igazán látok alternatívát most. A Razert próbáltam annak idején, szétment a kétkezes egerüktől a kezem, meg 1 éven belül dupla kattintós lett a jobb gombja (még csak nem is a bal), úgyhogy nem szívesen vennék most Razer Mambát a G603 helyett, mert elég nagy lutri, hogy bejön e a fogása. Főleg nem úgy, hogy 25-ről felment már 40-ig az ára az elmúlt években, és már a 25 is erősen túlárazott volt. Más gyártók nem nagyon foglalkoznak a vezeték nélküli gamer egerekkel. Ergonómiában sem vagyok meggyőződve arról, hogy pl a Roccat, Cougar, stb. jók, bár nem nagyon próbálkoztam velük. Igazából már csak azért ragaszkodom hozzá, hogy legyen egy jó vezeték nélküli egerem, mert megszoktam, hogy jó van, és mert rengeteget használom, csak most inkább munkára, mint játékra. Nem is nagyon emlékszem, hogy mikor lőttem utoljára, már szerintem több, mint egy éve.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2628 üzenetére
Jó, ez rendben van, de amikor csütörtökön kérdezik, hogy mikor küldjék a futárt, és odaírják, hogy legkorábban hétfőn, akkor az ember azért elvárja, hogy elolvassák és ki is küldjék. Vagy akkor kérjem januárra, hátha addig megnézik a levelezésüket?
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2634 üzenetére
Hát a cég nevében is benne van, hogy extrém, akkor ez nem meglepő. Én már csak röhögök ezen, nálam ez egy ilyen hónap, hogy minden garanciális lesz, vagy a webshop vásárlásoknál tök mást küldenek ki, mint amit kértem. Már tényleg leszrom. Holnap felszívom magam, és megrendelem a forrasztópákát az Alzás egérhez.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen