- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Hobby elektronika
- Milyen videókártyát?
- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Monitor hiba topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
Hachiko95 #2080 üzenetére
Elég nagy baklövés bontó videót úgy csinálni, hogy kikerül a képből a cucc, és ráadásul marad egy homogén kép... Bár én nem látom az ugrást, de ha okosan csinálták (ha csinálták) akkor úgy van megvilágítva, hogy ha esetleg megtették a vágást, akkor sem lesz észrevehető, egy normális állvánnyal...
Egyébként miért álltál el a vásárlástól?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
Hachiko95 #2084 üzenetére
Valamilyen szinten igazad van, kikerül a képből, így nem bizonyítja, hogy a bontás előtt is rajta volt az ütődés... megint más kérdés hogy ezzel max. bíróságra mehetsz... A vinyónak egyébként nincs baja? Működik?
Nem lehet hogy szállításkor sérült meg? Az a gyenge sarok egy erősebb nyomástól is letörhet szerintem (anélkül hogy a puha csomagolás kiszakadna vagy megsérülne), én hiányolom a bontás előtti, csomag körbevideózást is, mivel ott kiderülhetne, nem-e szállítás során sérült...Nem válaszoltál arra, hogy miért álltál el a vásárlástól?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
Polllen #2228 üzenetére
"Ha a gyártó, kereskedő egy termékre önkéntes jótállást vállal, akkor egy céges számlára vásárolt termék esetében is érvényesítheti a vevő a szerződéses jótállásban vállalt és rögzített jogait."
Kellékszavatosság esetén nagyon egyszerű bizonyítani, hogy már a vásárláskor megvolt a hiba. Ha az eszközön nincs semmilyen külsérelmi nyom, akkor nyilvánvalóan így történt. Nem a hiba okát kell bizonyítani, hanem azt, hogy már gyárilag is hibás volt. Ha pedig a termék sérülésmentes, nem látszanak rajta rendellenes használatra utaló jelek, akkor ezt kell feltételezni.
Szóval a kötelező "jótállás" 1 évig érvényes a cégre is, a gyártó pedig nem fogja nézni hogy cég, vagy magánszemély vette. Igazából ha van garipapírod (amin nincs is a vásárló megnevezve) akkor a számlát nem is kérheti garanciális igénykor. Ez is jogszabály. Tehát bezárult a kör.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
De meséljétek már el hogy az elállással hogy lehet rafkózni? És a garival? Ha átmegy a garin, akkor a gyártó csereutalványt ad, magyarul a kereskedő kap egy új cuccot, amit odaad a vevőnek, mi ebben neki a rossz? Az elállással pedig hogy lehet visszaélni? Ne mondjátok már hogy ez nagyüzemben előfordul, hogy valakinek az a mániája hogy rendel valamit, majd visszaviszi, megint rendel, megint visszaviszi. Mi neki belőle az előnye?
Én a minap rendeltem egy kalapácsfúrót (nem nagy összes, 20ezer HUF). Megtehettem volna hogy felfúrok mindent, amit kell, majd elállok a vásárlástól, de van bennem annyi hogy nem teszek ilyet, kell máskor is a fúró és erkölcsileg, meg kényelmetlenség miatt sem szeretnék folyton rendelgetni és visszavinni. Szerintem az ilyen nagyon ritkán fordul elő, legalábbis nem lehet általános.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
lafaty80 #2262 üzenetére
Mellébeszélés. Láttad, Ő a nagyker és importőr. Részére az a legtisztább, ki mit megrendel, marad nála. De túlzásokba nem kell esni ellenkező esetben sem. Ha valaki valamit visszavisz, ok nélkül ne csökkentsünk már árat, mert a rossz gyakorlat még bírságot is vonhat maga után, az meg lehet még több, mint amit bukik a kisker egy-egy visszavitt terméken...
Szóval RudY a maga seggét védi, csak a hivatkozása nem kellően alátámasztott.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
DarkFater #2267 üzenetére
Ha a kisker nem nézi meg a terméket legalább alapvető szinten, hogy tényleg az-e a baja, amit a fogyasztó bejelentett, az már régen rossz. Ki lehetne kerülni egy kört, és mindjárt visszadobni a vásárlónak hogy nem tapasztalták a hibát. Ha meg hibája van, akkor nem tudom hogy akadhat el a gyártónál. Gondolom a gyártó nem keres kifogásokat, vagy ha igen, akkor az importőr hajtsa be rajta, az Ő üzletfele, ehhez meg a fogyasztónak nincs köze. Ugyanígy a kisker és nagyker közötti kapcsolathoz sincs köze. Szóval lassan oda jutunk, hogy a fogyasztó kussoljon, várjon, mert mindenki a kezét tárogatja hogy nem az Ő hibája. Na ez az ami nem korrekt.
Az meg hogy az ilyen hogy vesznek nagy TV-t csak hogy focit nézhessenek, aztán visszaviszik, nagy üzemben fordul elő, aligha hiszem... Perzse biztos van 1-1 ilyen tapló, de tuti hogy nem folyamatosan visszatérően.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
inf3rno #2398 üzenetére
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
32. § Ez a rendelet 2014. június 13-án lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
SheriffHUN #2441 üzenetére
Sok bolt ezt csinálja, én az Ipon-al is jártam így. Ettől persze ez nem általános... Milyen termék volt és mennyi idő után, mi baja lett? Gari idő lejárta előtt?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Nekem pont abban az Aqua-ban történt, hogy egy merevlemezt vettem (amihez ugye csak egy zacsi jár, még műanyag dobozban sem volt), és csak otthon vettem észre, hogy volt az egyik vékony fém rétegben egy behajlás, de egyébként tökéletesen működik azóta is. Küldtem bekik fényképeket, és azt mondták ezzel semmi gond, ha működik, nem fog gondot okozni az esetleges garanciális igény esetén sem.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
A fagyásos hiba gázos valóban, de azért azt sem szabadott volna annyiban hagyni. Az USB "nem működés" azért jó, mert arra semmiképpen sem mondhatják, hogy minden rendben van vele... Szóval nyugodtan vidd vissza, mondd hogy nem működik az USB portja, és cseréljék, vagy pénz vissza. Esetleg csinálj róla videót is, hogy nem működik, biztos ami biztos. Nem hajthatnak el.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
Goldberg03 #2665 üzenetére
A cég székhelye: 1083 Budapest, Baross utca 103. fszt.
A cég telephelye(i): 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 12. 1. lház. als.1 1.alb.
A vezető tisztségviselő(k), a képviseletre jogosult(ak) adatai
Sári Miklós (an.: Nagy Ilona)
Születési ideje: 1968/08/03
1157 Budapest, Kőrakás park 5. 4. em. 36.A cég elektronikus elérhetősége
A cég kézbesítési címe: bmkontroll@gmail.comForrás: E-cégjegyzék
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Nem azért, de miért nem vetted fel itt [link] a márkaképviselettel a kapcsolatot? Ilyen nincs, hogy kijön a szerelő, nincs alkatrész, és szevasz... Akkor rendelje meg az alkatrészt, és amikor megjön, jöjjön újra, és csinálja meg. Mit csinált a szerelő? Írt egy papírt hogy mi a baja és elment? Az a Candy-től jött vagy az Edigital küldte? Nincs a hűtőre hivatalos Candy garancia? Miért az Edigital-al akartad mindenáron intézni, főleg ha ilyen kicsi baja van?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Már nem azért, de azt írtad elmentél az Edigital-ba, ezek szerint ott megadták a hivatalos Candy márkaszervíz elérhetőségét, ahonnan nem válaszoltak. Amikor elmentél az Edigital-ba, és mondtad hogy nem működik, és szeretnéd cseréltetni, akkor mondták hogy kell szervíz? Ezek szerint igen. Akkor ez nem éppen Edigital hibája, hiszen a hivatalos szervíz cseszett az egészre. Írtad, hogy 29-én mentél vissza, akkor már az Edigital-ban nem volt panasziroda, nyilván szombati nap... mi lett volna, utána szilveszter, újév, persze hogy éppen akkor senki nem ért rá, ez tök érthető.
Nem igazán értem, a 12.20-án küldött leveled nem találja az Edigital. Akkor hova is küldted az e-mailt? Mégsem a szakszervíznek? És miért nem oda? Így kellett volna kezdeni!
Ezek szerint csak 2019. január 04-én kerestétek meg az Edigital-al EGYÜTT a Candy-t, ahelyett, hogy a december 19-én észlelt hibánál azonnal hívtad volna...
Nem értem még mindig miért az Edigital-ra mutogatsz, Ő nem tudja elintézni a garis szervízt, ha a terméknek van hivatalos márkaszervíze.
Lényeg a lényeg, írásodból úgy tűnhet, az Edigital-t szidod, közben meg a Candy hivatalos márkaszervíze egy fos láthatólag...
Erről pedig az Edigital nem tehet.
Egyébként amikor ötödszörre mentél az Edigital-ba, és ott volt a kezedben a papír, hogy a készülék rossz, akkor miért kellett e-mailt írni? Miért nem írták le ott a panaszodat, és kérted konkrétan a 3 napos cseregaranciára vonatkozó cserét? Vagy ha neked úgy jó, akkor a javítást? Mi akadálya volt?[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Rendben, értem, ettől függetlenül nekem az a tapasztalatom, hogy amire hivatalos GYÁRTÓI garancia van, azt nem a bolt intézi. A boltnak is kötelessége intézni, ez tény, de a bolt is ugyanazt tudja csinálni, mint a vásárló, csak ha a bolttal intézed, akkor közbeiktatódik még egy lépés, így inkább lassabb lesz a kiszolgálás. Mondhatnám példaként a Logitech szervízét, ahol egy oldalon megrendeled a garifutárt, másnap jönnek érte, és 4. nap már fel is adják a cserecuccot vissza a feladónak, nagyon gyorsan megy. Na ha ezt a bolttal intézném, akkor megőszülnék. Persze itt másabb, mert 3 napon belül hibásodott meg, de tök jogos, hogy a 3 napon belüli hibánál is be kell vizsgálni a hűtőt, hogy nem-e valami átvétel után keletkezett rendellenes használat okozta-e a hibát. Ilyen ember nyilván nincs minden egyes különböző elektronikai cucchoz, ezért itt lép képbe a márkaszervíz, ami esetünkben kellően hanyag. Nem arról van szó, hogy védeném az Edigital-t, bár nekem nem volt még gondom velük, ha igen azt pedig meg tudtam oldani. Szerintem a kommunikációval volt a gond. Pl. kaptál a hűtőhöz garijegyet? A garijegy nem hivatalos Candy garijegy, amin fel vannak tüntetve a márkaszervizek? Ha igen, akkor márpedig őket kellett volna keresned, mert lehet az Edigital is intézte ugyan, de szartak a Candy-sek az Ő levelükre is, és ők sem tudták elérni telefonon őket...
Itt is látható: https://edigital.hu/faqcategory/garancia
Szóval véleményem szerint ha nem bolti garis a cucc, akkor elsődlegesen érdemesebb a márkaszervizhez fordulni, feltehetően itt hibáztál. Ha rögtön őket keresed meg lehet már meglennél.
Mondjuk az, hogy nem tudják intézni boltban a 3 napos cserét, ez vicc, azonnal kitöltettem volna egy jegyzőkönyvet a jótállás feltételeinek elutasításáról, meg írtam volna a panaszkönyvbe is. Még lehet a panaszkönyvbe írásod előtt megoldódott volna... azt valahogy nem kedvelik.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
Krisztianby #2735 üzenetére
Pedig ez ilyen, nagyon sok boltban előre írják is, hogy ha lemegy az ára, akkor azért az árért adják, elkerülve azt a problémát, hogy a vásárló lemondja és rendeljen újat. (amit megtehet, akár átvétel után is ugyebár)
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
merqree #2746 üzenetére
Azt mondtad 1 év a jótállás, amit vállaltak, és még nincs egy éves, akkor miért nem küldöd vissza gariba? Ha rendelsz valamit futárral, akkor a futár elviszi a garis cuccot, nem? Ha nem rendelsz akkor meg max. a futárt kell kifizetni.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
merqree #2748 üzenetére
"Ezzel ellentétben mi továbbra is 1 év garanciát (jótállást) adunk ezekre a termékekre is, amelyet a garanciális feltételeink elfogadása esetén, előzetes bevizsgálás után érvényesítünk."
"Budapesten a 4. kerületi garanciaponton INGYENESEN leadhatóak a termékek előzetes egyeztetés után."
"Mi azonban felajánljuk egy lehetőségként, hogy a terméket DÍJMENTESEN elszállítjuk bevizsgálásra, amennyiben ez a futárnak nem kerül plusz munkába. (tehát ismerős által leadott rendelésnél is vissza lehet küldeni a terméket!)"Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Nem igazán értem mit vártál. A forgalmazó visszakap "garis hibaként" megjelölve egy TV-t törötten... Mit csináljon vele? Minek küldje gariba, ha látja hogy törött, és azt nem Ő okozta, hanem valahogy Te? Ha nem Te okoztad, akkor csináltass egy szakvéleményt, hogy a hibát nem külső erőbehatás okozta, és már mehetsz is pereskedni. Illetve előtte ezt elküldheted nekik is, hátha megjön az eszük.
Egyébként többször rendeltem már Edigital-ból, nem volt velük semmi probléma...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
inf3rno #2785 üzenetére
Nem írta le részletesen, hogy milyen módon kereste meg őket, és mit válaszoltak rá. Pl. írja, hogy személyesen is volt, de azt már nem, hogy ott mit mondtak. Ugyanakkor a srác írja, hogy visszaküldték, de nem vette át...
Mit mondott a békéltető testület? Ha iktatták a bejelentést, megindult az eljárás, mi lett az eredménye? Érdeklődtünk a békéltetőtől? Kizártnak tartom hogy a békéltető testület elérhetetlen...
"Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott."
Hogy pattintott le? Mit mondott? Esetleg Ők is a fizikai sérülésre hivatkoztak?"online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta."
"Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam."Egyik mondatod üti a másikat. Most akkor beadtad, vagy nem adtad?
Ugyanakkor: "A kötelező jótállás kapcsán biztosított, hogy a 10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetében a vállalkozás köteles a terméket helyben megjavítani, vagy ha arra nincs lehetőség, akkor elszállításáról is gondoskodni, tehát nem csak annak anyagi oldala, hanem megvalósítása is a kereskedőt terheli."
Tehát neked csak kérned kellett volna, hogy jöjjenek ki, illetve a szerviz szállítsa el. Be kellett volna jelentened, és kérni, hogy vigyék el. Ettől függetlenül ha törött a kijelző, akkor élből azt mondják, hogy kezelési hiba... ahhoz nem kell szakértőnek lenni hogy egy törést megállapíts.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Kár hogy a feltett kérdéseimre nem reagáltál. Semmiféle szart nem kívánok keresni, egyszerűen csak az objektív igazságra vagyok kíváncsi, de Te csak a Te oldaladat hajtogatod... Arra nem gondoltál hogy a békéltető testületeknek is van illetékessége, és a Te beadványodat áttették Székesfehérvárra? Érdeklődtél a testületnél?
De most őszintén, el van repedve a kijelző, szerinted ezt minden kereskedőnek automatikusan gariban javítania kéne? Ez lenne a normális? Ha meg azt mondod anyaghiba, összeszerelési hiba, vagy egyéb, akkor kérj egy szakértőt, és ha megvan a szakvélemény, mehetsz a bíróságra, és ott minden költségedet ráterhelik az Emag-ra.
Van egy ilyen cég is, lehet próbálkozni náluk is: [link]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Mit nem tudsz megtenni? Sokadszorra is leírták, külső erőbehatásból eredő sérülésekre és hibákra nem vonatkozik a garancia. Furcsa is lenne ha így lenne. Te is elismerted hogy nem vetted át, az hogy hányszor nem, teljesen mindegy. Most itt nem érzem jogosnak a panaszod...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
A független simán megállapíthatja azt, hogy sem az üvegen, sem a TV-n nem látható olyan külső erőbehatás nyoma, ami miatt az üvegnek be kellett volna törnie. Ugyanakkor hibás összeszerelés simán okozhat olyan feszültséget a panelban, hogy attól elrepedhet a kijelző. Nyilván itt semmilyen szakértő nem nézte meg. Látták hogy törött, és leszarták mitől lett törött, pedig nem önmagában a törés a lényeg, hanem az, hogy külső erőbehatástól jött-e létre.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Kell írni egy panaszt az adott testületnek, vagy a kormányhivatalnak, hogy mi az oka hogy még nem jött válasz, és hogy mit tehetsz ilyenkor. Sajna egy ilyen "egyértelmű" hibát nem fognak szakértőztetni, az nekik pénzbe kerül, és úgy gondolják nekik elég az is, hogy a cucc törött, általad is elismerten (még ha azt nem is ismered el, hogy Te okoztad a törést). Ilyenkor sajna nem tudsz mit tenni, mint Te bizonyítod az igazad, majd bevasalod rajtuk a szakértői díjat. Nem tudom mennyibe kerülhet egy ilyen szakvélemény, de félő hogy nyilván azt sem fogják elfogadni, és mehetsz bíróságra. A TV értékének függvényében van illeték, ügyvédi munkadíj, stb. Amit ha nyersz, szintén ők fizetnek, de a per kimenetele kétes, és több évig is eltarthat. Ha vesztesz, az Ő ügyvédi költségüket is Te fizeted... Ha valóban vétlen vagy a repedésben, és tényleg nem fog találni a szakértő a TV-n valamilyen ütődést, benyomódást, stb. amitől származhat a repedés, akkor szerintem nyerhető, hiszen ilyen esetben egyértelműen bizonyítható, hogy a törést nem külső behatás okozta, akkor pedig más nem lehet, mint gyári hiba, összeszerelési hiba, ami nem a Te sarad.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2813 üzenetére
Megvan annak is az oka miért kell személyit adni. Egyrészt, amúgy is lényeges, hogy a rendelt cuccot csak az arra jogosult vehesse át, másrészt nagyon sok volt régebben a visszaélés, hogy más nevében rendeltek cuccokat, majd szépen át is vették ismeretlen személyek. Képzeld el, a rendelés IP-jén, meg a kriksz-kraksz aláíráson kívül semmilyen adat nem volt az elkövetőre. Ráadásul akinek az adataival visszaéltek, azt pedig meghurcolták... Mindenki ezt csinálta, és a bukta lehetősége szinte nulla, akár azt is megcsinálhattad, hogy a saját nevedben rendeltél, majd odaírtál az aláíráshoz egy kriksz-krakszot, ezután letagadtad, hogy Te valaha ilyet rendeltél... Most már személyit kell mutatni, a legtöbb helyen az átvételkor ellenőrzik is az igazolványszámot, mert ez törvényi kötelességük. Ez a rövid történet, miért fontos hogy ezt ellenőrizzék, téged pedig semmilyen hátrány nem ér.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2815 üzenetére
Na látod pont emiatt kell az azonosítás, a visszaélések elkerülése végett, hogy más nevében (akár legyen az fiktív személy) rendelhess cuccot, és sose derüljön ki. Egyébként rosszul tudod, mindenféle rendelős csomagszállítás esetében KÖTELEZŐ az átvételkor az átvevő személy azonosítása, még akkor is, ha csak egy gyufát rendeltél. Ha nem azonosítod magad, akkor meg kell tagadniuk a csomag átadását. Ez leginkább a rendelő oldalakat védi a korábban általam említett jogsértésektől. Nyilván bárki átveheti a csomagot, ilyenkor még fontosabb a beazonosítás.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
merqree #2817 üzenetére
Ki lehet fizetni előre az olyan cuccot is, amire előfizetés van. Pl. gondolok én itt egy mobiltelefonra, amit 300ezer helyett 100ezerért kapsz meg... de van hogy fizetni sem kell, mert ingyen adja a szolgáltató a telót... a jogszabályban nem válogatják szét ezeket, kell és kész. Mint mondtam, senki nem él vissza a személyi igazolvány számoddal, és nem is tud, ezt értsük meg és ne túrázzunk ezen. Annak is megvan az oka miért kell néhány csekknél, és nagyobb összeg befizetésénél is személyit mutatni. A mai idők ilyenek, tudni kell követni a pénzútját, egyébként bizonyos pénzmosási cselekmények bizonyíthatatlanná válnak.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2819 üzenetére
Nem mondtam hogy tökéletesen működik, akkor van gáz ha ellenőrzik (szokták), mert elég kemény bírságokat nyomnak ilyen esetekben.
Visszaélni úgy lehet, hogy én rendelek a Te nevedben, átveszem, majd amikor nem fizetem a mobilszámlát, rajtad próbálják meg bevasalni...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Nintendo Switch
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- E-roller topik
- YouTube
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Hobby elektronika
- További aktív témák...