Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
Letöltve, minden képkockát megnézve 1:49,08-1:50,08-ig pixelazonos a kép.
1:50,08-tól pedig még mindig nem nyúl be a képbe, de már mozognak a pixelek, tehát 1:50.08-tól
1:51,02-ig ez van. 1:51,03-nál nyúl bele a képbe(bal felső sarok).
Kértem nyers videót, amin minden kiderülne, de nem küldik el, bár a képből úgyis kikerül a termék.[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
Ez szerintem nem igaz.
Kellékszavatosság van, ami nem teljesen ugyanaz, mint a garancia, így hiba esetén lehet problémásabb az ügyintézés.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
Sok olyan bolt van, ami ezt nézi. Onnan indult a kérdés... Meg sok olyan van, ami nem.
Ettől a törvény még nem változik meg. Azon kevés szabályok egyike, ami nem a vevőnek kedvez.
Érdemes tisztában lenni vele.
Az eladó amúgy szériaszám alapján (tehát számla nélkül is) tudja, h kinek adta el.Amúgy ez a külsérelmi nyom nincs a készüléken felvetés nagyon egyszerű gondolat. Sajnos nem így működik az esetek zömében. Főleg egy céges vásárlásnál, hiszen felmerülhet a nem rendeltetés szerű használat. (Értsd: munkagépként pörgött valalmi 24/7-ben, amit nem erre terveztek.)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
TIT
veterán
-
addikt
A legújabb trendi rafkózásról olvashatsz pl. több Milyen xy terméket vegyek topikokban, főleg a decemberi időszakban.
Berendeli 2-3 helyről is ugyanazt a terméket utánvéttel, amelyik hamarabb ér oda, azt tartja meg, a másik kettőt át sem veszi. Ez nem annyira rafkózás, egyértelműen csak szopatás, de lehet találni érdekesebb manővereket is. Nem mondhatók még tömegesnek, de lassan aggasztó a növekedés.
A másik módszer pont az általad is említett, a több eltérő terméket rendelő, aki nem tud dönteni, amíg ki nem próbált pl. 3-4 soundbart. Így a kiválasztott modelleket több helyről berendeli és mindegyiket kipróbálja, majd megtartja a neki tetszőt. Na ez viszont már nem is annyira rafkózás, mert aki olyan helyen laki, ahol esélye sincs élőben megnézni, meghallgatni, vagy éppen az értékesítők nem állnak a helyzet magaslatán, akkor ez a megoldás marad.
A harmadik téma, a kipróbálás és a használat közötti különbség, amit ugyan a jogszabály is elég egyértelműen elválaszt, így a kereskedőnek joga van x értékkel csökkentett árat megállapítani és visszafizetni, a vevőnek ezt pedig jogában áll békéltető testületnél vitatni, ha erre sor kerül.
A probléma azért ott is megjelenik, hogy az értékesítés oldalon sok esetben nem elég tájékozott, vagy nem megfelelően tájékoztatott az értékesítő, így inkább ráhagyják és sok esetben inkább behódolnak a vevőknek. Ez viszont idővel akár már anyagi problémákat is jelenthet.
Mint nagykereskedő és importőr nekem kell masszív hátteret biztosítva beállnom a viszonteladói hálózatom mögé, és bizony foglalkoznom kell a jogszabályokkal, akár tanácsadók vagy állásfoglalások kérésével is a megfelelő helyeken, hogy a rendszer flottul működjön. A problémák megoldása is része a megfelelő logisztikának, nemcsak az árrés és a gyors szállítás, de ezt sokan elfelejtik. -
addikt
Melyik része a mellébészelés konkrétan? Azzal nyilván tisztában vagy, hogy az elállási jog a fogyasztókra érvényes, üzleti partnerek között nincs ilyen? Hogy egy-egy nagyker mit és hogy válal a partnerei felé, az a közöttük létrejött üzleti megállapodás része.
Mint nagykereskedő és importőr nekem kell masszív hátteret biztosítva beállnom a viszonteladói hálózatom mögé, és bizony foglalkoznom kell a jogszabályokkal, akár tanácsadók vagy állásfoglalások kérésével is a megfelelő helyeken, hogy a rendszer flottul működjön.
Erre az a reakciód, hogy a saját seggemet védem?
Akkor olvasd át újra és újra, mert pont az ellenkezőjét jelenti. Ettől függetlenül alkothatsz véleményt, de a tényeket ne akard kifordítani, ezúttal jócskán mellélőttél. -
#33253120
törölt tag
Tanár ismerősöm minden kiöltözős iskolai esemény előtt elmegy a kínaiba, vásárol egy öltözet szép ruhát, majd pár nap múlva visszavíszi, hogy téves vásárlás történt. Ha nagyon csúnyán néznek rá, akkor levásárolja.
Kolléga testvére mindig gar lejárta előtt de max 2 hónap után viszi vissza a cipőit, hoz ki másikat. Évek óta nem fizet az új cipőért. -
inf3rno
nagyúr
Tudod ez az ipon... Ők lazán levonják azt is... Tulképp akkor így már csak 3 törvényt sértettek a teljes tortúra alatt. Olyan ez, mintha valakinek a haverjai lennének, mert hiába jelentettem fel őket, kb. körberöhögött a fogyasztóvédelem. Végül azt írták, hogy forduljak békéltető testülethez. Szemben a Vodafonnal, amire kevesebbért rávertek 200-at abban az évben.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
6 éve volt. Nem lenne túl időszerű. Egyébként akkor eszembe sem jutott, hogy nekik kell fizetni. Ők azt mondták, hogy nekem kell. Mondjuk ezen kívül az, hogy nem voltak hajlandóak cserélni hibás terméket, illetve, hogy nem kaptam vissza a pénzem 1 hónapon belül is törvénysértő volt. De mint mondtam, őket és a fogyasztóvédelmet ez nem igazán zavarta. Azon kívül, hogy elküldöm őket az anyjukba, mást nem nagyon tudtam csinálni, bíróságra meg nem nagyon volt kedvem emiatt járkálni.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nem tudom ezt honnan veszed, már akkor is volt 14 napos elállás. Illetve a hibás teljesítésnél is volt már törvény, hogy cserélniük kell. Azóta az utóbbira született új törvény, hogy még egyértelműbb legyen, mert az előző szövege félreérthető volt.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-
Egy alkalommal az általad említett boltba, vissza vettem "valamit" mert gyárilag hiányos volt a doboz. Korrektek voltak, azonnal vissza kaptam a pénzt. Igen ám, pár nap múlva olvasom itt a fórumon, hogy valaki hiányos cuccot kapott tőlük és lám pont ugyan arról volt szó. 99,999999% hogy eladták még egyszer a hiányos terméket.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
#24845312
törölt tag
Valahogy így, igen. Nyíltan egy az egyben nem mondta ki (írta le), csak utalt rá, hogy a kollégája biztosan nem vette ki a csomagból, kihangsúlyozva, hogy ő benne maximálisan meg is bízik.
Hozzáteszem a csomag hozzám sértetlenül érkezett meg, tehát a postás sem vehette ki. Ráadásul mint kiderült, a videokártya dobozára kellett volna hogy felragasszák a kódot, amin még csak a nyoma sem volt meg!
De mint írtam, én mindenről video- és képfelvételt készítek (rákényszerültem), így miután többszöri sikertelen levélváltásunk volt, és a fentiek alapján még én voltam gyakorlatilag lopással vádolva, csak ezután küldtem el a képeket zárásképpen. A játék kódját is csak ezután kaptam meg mindenféle bocsánatkérés vagy szöveges válasz nélkül.
Hozzáteszem több topicban is olvastam, hogy az aqua szereti "elfelejteni" a videokártyák mellé járó ajándék játékkódok kiküldését. -
tknof1871
őstag
Köszönöm! Kicsit parázok. Ezekben a kis webáruházakban, amiknek talán Budapesten sincs boltja, olcsóbbak a hardverek. Sose vettem drága hardvert így. ebankon keresztül előre utalva a vételárat a folyószámlámról a webáruház számlájára, a csomagot meg Pick Pack Ponton vagy Posta Ponton átvéve.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
#77646080
törölt tag
Feltéve, hogy jól emlékszem rá ( ), minden egyes elállási esetnél ez LENNE a kötelező eljárás. A vevőt nem terhelheti a visszaszállítás költsége. Vagy itt, vagy a Jogász topikban volt korábban, hogy valaki linkelte a pontos, vonatkozó jogszabályt, abban így olvasható, emlékeim szerint.
-
#24845312
törölt tag
Bármi is volt a lemondás oka, az a minimum lett volna, hogy a vásárlót valamilyen módon (akár e-mailben, akár SMS-ben, akár telefonon) értesítik. De nem csak a lemondás okát nem közölték, hanem magát a lemondás tényét sem!
(Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy kamu árakkal operálnak csak amiatt, hogy az árösszehasonlító oldalakon előre kerüljenek ingyenreklám céljából. Aztán amikor valaki mégis megrendeli tőlük az adott terméket, akkor a megrendelést szó nélkül törlik, mint ahogy történt ez az én esetemben is. Nem a levegőbe beszélek, jelenleg is látok náluk olyan termékeket, ami nincsen egyetlen üzletükben sem, és jóval alatta van bármelyik másik bolt árának, de annyival, hogy lehetetlen lenne teljesíteni ezen az áron a megrendelést. Mivel folyamatosan csinálják ezt már jó ideje, így a szándékosság sem kérdőjelezhető meg részükről.)
-
#24845312
törölt tag
Kb ugyanaz az értelme, mint amikor akciós áron hirdetnek a boltok valamit, amiből nincs nekik egyetlen darab sem, sőt, nem is volt. Sajnos ez is bevett szokás a kereskedelemben.
Arukereso.hu-t meg sok cég használja ingyenreklám céljából, aztán amikor megrendeled az adott terméket, akkor meg lemondják a megrendelést. Nem egy, és nem két cég művelte/műveli ezt, csak eddig legalább mindig értesítettek a megrendelés törléséről. A laptopszalon.hu már erre sem vette a fáradtságot. -
#24845312
törölt tag
Ingyenreklám. Enélkül soha nem találkoztam volna a laptopszalon.hu-val, mert az áraik nem indokolnák azt, hogy valaha is az életben bármit is vegyek tőlük. Ezzel a módszerrel viszont egyből a lista elejére kerültek, és egyből rendeltem is tőlük.
Lenne egyébként még olyan termék amit kinéztem, és érdekes módon náluk a legolcsóbb, de természetesen nincs nekik készleten egyetlen boltjukban sem az országban, sőt, 100%-ig biztos vagyok benne, hogy beszerezni sem fogják tudni ugyanúgy, mint ahogy az a mostani esetben is történt. Ez csak arra jó nekik, hogy egy - rengeteg ember által használt - árösszehasonlító oldalon az előkelő első helyen tündököljön a nevük. Nem más ez, mint ingyenreklám.Egyébként lehet, hogy próbaképpen újra rendelek tőlük, de hogy nem fogják tudni teljesíteni ezt a megrendelést sem, az is biztos: Link
67900 Ft náluk az a processzor, ami mindenhol máshol 90ezer Ft fölött van. (Emagnak van 1 db 75ezerért, de még az is jóval fölötte van árban a 67900 Ft-nak.) Készleten persze nincs a laptopszalon.hu-nál, és a megrendelést követően majd szépen törölni fogják ugyanúgy ezt a megrendelést is, mint a múltkorit. -
dioka7
senior tag
Szia
Nem azért, de miért nem vetted fel itt [link] a márkaképviselettel a kapcsolatot?
Amit megadtál linket, ott van egy telefonszám és egy email cím. Azt a telefont hívtam napokon át és nem vette fel senki, és arra az email címre írtunk a boltból (és én külön is) január 4-én és tudod mikor válaszoltak? Január 18-án, pénteken! Igen látom, van a honlapon is hibabejelentés, de ha 3 lehetőség van megadva és én 2-n próbálom napokig (sőt, hetekig) sikertelenül, hadd ne én legyek a hibás.
Ilyen nincs, hogy kijön a szerelő, nincs alkatrész, és szevasz... Akkor rendelje meg az alkatrészt, és amikor megjön, jöjjön újra, és csinálja meg. Mit csinált a szerelő? Írt egy papírt hogy mi a baja és elment?
Mivel már eleve hibásan érkezett erre a termékre egyértelműan a 3 napos cseregarancia vonatkozik. Azt pedig az eladó intézi. Neki fizettem a szállításért, a candy nem fogja kicserélni. Viszont azt, hogy a készülék ténylegesen hibás, azt a candy-nek kell megállapítania, hogy én mehessek a boltba cseréltetni. És amikor megállapítják a hibát, akkor adnak egy igazolást, hogy "igen, tényleg rossz", és a bolt ez alapján elszállítja és hoz egy jót.
Az a Candy-től jött vagy az Edigital küldte?
A szerelő márkaszervíztől jött. Ők is tudják, hogy erre a készülékre a 3 napos csere vonatkozik, így csak a papírt adta. Ilyen esetben nem is javíthatja meg, max, ha nem mondom meg, hogy már eleve rossz volt.
Nincs a hűtőre hivatalos Candy garancia?
De van gari (sőt, mivel +3 évet vettem, az eredeti 2 mellé, így 5 év van), de a gari akkor él, ha egy jól működő készüléket kapok, és elromlik. Ez sosem működött, így erre más vonatkozik.
Miért az Edigital-al akartad mindenáron intézni, főleg ha ilyen kicsi baja van?
Azért az edigitallal akartam, mert tőlük vettem. Azt, hogy mi a baja és hogy az mekkora csak a szerelőtől tudtam meg, én nem fogok belenyúlni a gari miatt. Lehetett volna a kompresszor is eleve halott, nem volt biztos, amíg a szerelő meg nem állípította.[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
Már nem azért, de azt írtad elmentél az Edigital-ba, ezek szerint ott megadták a hivatalos Candy márkaszervíz elérhetőségét, ahonnan nem válaszoltak. Amikor elmentél az Edigital-ba, és mondtad hogy nem működik, és szeretnéd cseréltetni, akkor mondták hogy kell szervíz? Ezek szerint igen. Akkor ez nem éppen Edigital hibája, hiszen a hivatalos szervíz cseszett az egészre. Írtad, hogy 29-én mentél vissza, akkor már az Edigital-ban nem volt panasziroda, nyilván szombati nap... mi lett volna, utána szilveszter, újév, persze hogy éppen akkor senki nem ért rá, ez tök érthető.
Nem jól látod. Gondolom sosem intéztél hasonlót. Nem adtak semmit. 20-án azt mondta a srác, hogy az edigitalnak kell küldenem egy emailt és ŐK kiküldenek egy garanciafutárt. (ekkor még nem volt róla szó, hogy a garanciafutár melyik céghez tartozik). Én 20-án megírtam az emailt és szépen vártam, hogy majd keresnek. A következő alkalommal 28-án (elnézést, elírtam a dátumot, de pénteken voltam benn), mikor bementem, akkor hívta a srác a panaszirodát és ekkor annyit mondott, hogy nem dolgoznak a 2 ünnap közt. (A munkanapokon sem!!!). Én ekkor kérdeztem, hogy mennyit kell várnom a 3 napos cserére, hiszen 28-a volt a 3. MUNKANAP, egyéb napokból összesen már 8 telt el. Mondta, hogy ne haragdujak, de mivel nincs panasziroda, így nem tud mit tenni, de január első hetében biztosan meg fog oldódni és keresnek. Ezért mentem legközelebb 01.04-én, az első hét péntekén,(tudván, hogy az első héten már nem tud megoldódni) amikor közölték, hogy nincs meg a 20-ai email. Kérte a srác, hogy mutassam meg a telefonon az emailt, amit meg is mutattam és Ő ellenőrizte a címet és jó helyre küldtem. Nem a szakszervíznek küldtem, mert nem ezt mondták. Ekkor mondta a srác, hogy most 2 lehetőség van. Az egyik, hogy újra írok a panaszirodának és kiküldik a garanciafutárt, de az ünnepek miatt ez lassabb, vagy (az eltelt időre való tekintettel) felveszem én egyenesben a kapcsolatot a szakszervízzel. Ekkor kérdeztem vissza, hogy a garanciafutár nem is az edigital-tól jön? Ekkor mondta, hogy nem, de az edigitalnak, mint eladónak, kellene intéznie. Csakhogy így gyorsabb lesz, inkább intézzem velük. Ekkor felajánlotta a srác, hogy mivel telefonon nem érte el őket, így ír egy emailt, amit megírt, majd vártam, hogy keressenek. (erre az emailre válaszoltak 01.18-án). Ezek miatt nem kerestem meg egyből a szakszervízt. Nekem azt mondták (2x is!!), hogy az edigitallal kell mindent intéznem. Ilyen egyszerű.
Egyébként amikor ötödszörre mentél az Edigital-ba, és ott volt a kezedben a papír, hogy a készülék rossz, akkor miért kellett e-mailt írni? Miért nem írták le ott a panaszodat, és kérted konkrétan a 3 napos cseregaranciára vonatkozó cserét? Vagy ha neked úgy jó, akkor a javítást? Mi akadálya volt?
A boltvezetővel beszéltem személyesen, azt mondta, hogy az üzlet nem tud semmit intézni, csak a központ. Nekik pedig még Ő, mint boltvezető is csak emailt tud írni. Nem "kellett emailt írni", pontosan azért mentem be a 12km-re lévő üzletbe, hogy ne egy nyavajás emaillel próbálkozzak, amire 12.20-a óta nem válaszolnak. Egyetlen darabra sem. De a boltvezető is csak levelezni tud a központtal, legalábbis a saját állítása szerint.
Egyébként azóta megint voltam benn, 01.18-án és megint mondták, hogy várjak még. Ők nem tudnak mit tenni, felhívták a központot, ott azt mondták, hogy fognak keresni. Most pedig aztán már végképp az ő feladatuk lenne elvinni a rosszat és hozni egy jót.Egyébként úgy látom, hogy elég határozottan véded az edigit, pedig 12.20tól 01.04-ig ők vezettek félre, mert ha egyből azt mondják, hogy a candyvel vegyem fel a kapcsolatot, akkor nyilván nem várok tétlenül 2 hetet. Utána a candy volt a ludas, mert nem lehetett elérni őket, ezen újabb 8 napot buktam, de már azon is túl vagyok, viszont most megint az edigire várok, megint 1 hete. Nyilván az lenne az érdekem, hogy mielőbb egy JÓ hűtőhöz jussak, pont ezért is mentem be az üzletbe, de (hiába mondod) ez messze nem az elvárható ügyintézés egy bolt részéről! És akkor nem beszélek a rengeteg telefonálgatásról, a sok kidobott kajáról, meg arról, hogy már 6szor voltam náluk, ami 6x24km nekem.
-
inf3rno
nagyúr
Amennyire én tudom, ha kiskernél veszel valamit, akkor nekik kell intézni a garanciát is, és nem neked. Ez pl Euronics-ben is szokás (meg gondolom a többi boltban is), hogy nekünk kellett a hűtőnél a márkaszervízt hívogatni, ahelyett, hogy ők elintézték volna, ahogy az elvárható.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
APC szünetmentes cseréjénél volt valami kavarodás, hogy egyik nem tudott a másikról, de már nem emlékszem. Nekem nem okozott gondot, csak nekik, úgyhogy nem igazán érdekelt. Még akár az is lehet, hogy pont a kiskeren keresztül intéztem azt és ők balfaszkodtak. Én jobb szeretem azért is a kiskerrel csináltatni, mert nincs időm utánajárni, hogy mi a márkaszervíz elérhetősége, meg mi a sorszáma a cuccnak meg ilyesmik. Oldják meg, azért fizettem...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
merqree
őstag
Nincs hirdetve a kereskedő által sehol sem, ebben nem is akadtam fenn.
Inkább a garanciális ügyintézés az, ami nekem "furcsa".
Kopogtathatok a gyártónál, aztán kiderül hamisítvány? Vagy szürke import? kb 9000 forint volt, egy évet nem volt képes működni...Nem rugózom tovább rajta, de ezt még érdemes elolvasni: http://itmedia.sk/upload/nyomtatopatron-garancia.doc
Amúgy, ezt az egyetlen kártyát leszámítva, a többi ott vásárolt pendrive-om még működik.
-
Seirei
tag
Igen, mert selejtes áru értékesitése egyik fél álmában sem merülhet fel, pláne egy olyan gyártó terméké aki elérhetetlen az általa megadott elérhetőségein - ugye ezt is irtam korábbi bejegyzésembe. Annyi kimaradt a tegnapiból, hogy a hivatalos TCL-től azóta sem kaptam választ, oldaluk továbbra is 404-t dob customer servicenek levél leadásakor. És pláne egy olyan kereskedő által akinek elég átnyálazni a hivatalos román reviewjait ha már a magyar esetek nem voltak elegek.
Na és hogy csináltassak szakvéleményt ha nincs nálam a készülék és vissza sem küldik?
Mert elismerem ezt a bal lépést is a részemről, hisz normális átlag fogyasztó emberben például rögtön ez merül fel mikor keze között spontán bereped a megjelenitő készüléke: panasz helyett azonnal független márkaszervizbe viszi bevizsgáltatni majd utána gondosan panaszt tenni és örülni, hogy egyáltalán fizethetett érte[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Ennek aztán nagy a realitása. Még én fizessek azért, mert ők szar TV-t küldtek ki. Az ő dolguk lenne bizonyítani, hogy a törést külső behatás okozta, ha nem akarnak fizetni. De abban az esetben is vissza kellene küldeniük a TV-t záros határidőn belül, vagy a pénzt, ha az nem megy.
Buliban hasznos! =]
-
Seirei
tag
Totál pofátlan mód kifordítod a mondataim (vagy csak nem akarod értelmezni őket), el se olvasod amit írok és még hiányosan is másoltad be a decemberi hozzászólásomból az infokat hamis szövegkörnyezetet teremtve, itt a teljes részlete annak amiből idézel:
"És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel . Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt."
Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte."
Ha nem lett volna tiszta: teljesen más békéltetőtőről volt szó (székesfehérvári)
és ahhoz küldött jegyzőkönyvet a hazai szerviz (ami továbbra sem lett megmagyarázva hogyan, mikor tudtommal románban kallódik a készülék) az emagnak ami pedig küldte nekem.De hogy én is kontárkodjak: ennyire látványosan nem kéne tolni a szekerét ezeknek a cégeknek, de az jön le hogy te egy megbízott damage controller lehetsz aki itt próbálja kavarni a szart. Bár ki tudja, lehet tévedek és csak egy elvakult hívvel van dolgunk
Viszont ha az előbbi akkor kérlek add már le a drótot a kollégáknak, hogy nagyon tele a tököm és nem fogom elengedni a dolgot
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Nyilván itt semmilyen szakértő nem nézte meg. Látták hogy törött, és leszarták mitől lett törött, pedig nem önmagában a törés a lényeg, hanem az, hogy külső erőbehatástól jött-e létre.
Emiatt kezdtem az egész szerencsétlekendésbe bele.
Elismerem, lehet nem panaszolással kellett volna indítani, de egyrészt: ahogy már említve lett: 6 hónapig a kereskedőnek kéne bizonyítani a kár okát, ezért küldtem vissza nekik, ezért kértem egy alapos bevizsgálást amiből kifolyólag megállapíthatták volna a törés valódi okát. Ha egy részletesen kifejtett szervizlapot küldenek, amiben megállapításra kerül, hogy csakis az én hibámból eredő törésről beszélünk, mert szétszedték, alaposan átnézték és ledokumentálták. Ok, elfogadom, úgyis hogy semmilyen megjelenítő még nem tört meg a kezemben. De nem ez történt.Másrészt: arra számítottam, hogy max. 2 hónap elteltével a testület (nem került át az ügy Székesfehérvárra, konkrétan a budapesti fogadta be és kezdte el feldolgozni, még januárban is ők kértek korrekciót jóval a decemberi eset említése után) küld egy ítéletet, melyben rávilágít a felsőrészben említett dologra, és hogy akkor független szerviz bevonás, stb.
Nem ezzel a közel féléves (és még többnek látszik) megakadással kalkuláltam, mert ha tudom, rögtön az említett független szervizzel kezdem.
Ez az egész történet nem önsajnáltatásra szolgál, vagy hogy csak nekem lehet igazam és kényelmes mód kihagyom az engem illető balfaszkodásokat. Pusztán a mai
matyarmagyar vásárlói jogok érvényesítésére szeretnék reflektálni, illetve arra, hogy mekkora segítségben is részesül egy természetes személy a direkt ilyen eseteket orvoslására létrejött állami szervektől (melyek elvileg az én adómból is "működnek") illetve az adott kereskedőtől (akinek kötelessége lenne jó hírneve és a fogyasztói elégedettségének fenntartása miatt eljárni az ügyben).[ Szerkesztve ]
-
tag
Én Seirei pártját fogom, de ha ütődés nincs is a kereten, se máshol, akkor még ráfoghatják, hogy pl tenyérrel rácsapott a kijelzőre, aminek nincs nyoma.
Itt azt kéne bebizonyítani, hogy a csavarok túl voltak húzva, vagy a kijelző ferdén volt beépítve, vagy bármit ami a kijelzőben feszültséget okozhatott -
#24845312
törölt tag
Normál esetben nem kell a személyit odaadni. Csak indokolt esetben kérhetik el (tehát nem kötelességük, csak joguk van hozzá). Minden más esetben olyan számsort írsz fel a papírra, amilyent csak akarsz, nem ellenőrzi ezt senki.
Mit értesz arra jogosult alatt? A csomagot nem csak a csomag címzettje veheti át, nekem pl. 100 csomagból 99-et szinte biztos, hogy más vesz át, mert nekem egyéb elfoglaltságaim szoktak lenni. Nem kell hozzá se felhatalmazás, se névegyezőség, se lakcímegyezőség, se semmi. Én is rendszeresen rendelek mások nevében (mert megkérnek rá családtagok, ismerősök, rokonok, stb.), és van, hogy én veszem át (pedig másnak a neve szerepel rajta), vagy van, hogy az én csomagjaim veszi át más.
-
#24845312
törölt tag
Miért lenne az visszaélés, hogy én más nevében rendelek bármit is?
Tőled akkor ezek szerint szokták is kérni átvételkor a személyi igazolványt? Én elég sokat rendelgetek (éves szinten pár száz csomag meg szokott lenni), de a sok-sok év alatt eddig összesen csak 1 alkalommal kérték el, ennél az esetnél aki elkérte, ő írta rá a papírra az igazolványom számát, az összes többi esetben (tehát amikor nem kérték el), akkor meg mindig én írtam fel rá, és nem nézte meg soha senki, hogy mit írtam fel. -
#24845312
törölt tag
Ez nem egyetértek, nem értek egyet kérdése, én a tényeket írtam le, hogy hogyan jártam velük.
A visszaküldéses esetnél egy nagyméretű dologról volt szó, ami nem nálam volt, hanem a szüleimnél, és így tudtuk csak megoldani. Ide Győrbe a boltjukba nem lehetett visszavinni, Budapestre kellett volna. Gondoltam ha 3ezer Ft körüli összegért szállították ki, akkor visszafele is majd kb ennyi lesz. Hát nagyon nem.Lehetséges, hogy nagyon el vagyok kényeztetve az Emag/Alza kaliberű webshopok által, ahol is ingyen kiszállítják, majd egy esetleges elállás esetén ingyen vissza is viszik a termékeket. Illetve ha garanciáztatásról van szó, akkor is ingyen elviszik, és a cserét is ingyen kihozzák. Így is lehet csinálni. De ami nekem teljesen érthetetlen, hogy ha 3ezer Ft körüli összegért ki tudták szállítani, akkor visszafele hogyan lett ebből 4-szer ennyi? (Ugyanaz a cég hozta ki, aki vissza is vitte, velük állnak szerződésben.)
-
#24845312
törölt tag
Itt most egyetlenegy alkalommal az elállás nem az edigital hibája miatt lett, bár ennek jelentősége nincs is, mivel internetes rendelés esetén mindenféle indoklás nélkül el lehet állni. Kb 2-3 hónap elteltével a termék árát is visszakapták szüleim (csökkentve a kiszállítási díj 4-szeresével), bár ez sem ment olyan gördülékenyen és gyorsan, ahogy kellett volna. Mondjuk még mindig jobban jártunk, mint az a sok károsult, akik azóta is futnak a pénzük után, és kénytelenek pereskedni az edigital-lal szemben. Van egy külön nekik készült facebook csoport is, ha esetleg valakit érdekel, és problémája támad, ott tudnak esetleg tanácsokat adni neki is.
Nekem személy szerint nagyon sok problémám volt velük, elegem lett, se időm, se kedvem, se energiám nincs velük sz@rakodni már, tőlem egy fillért nem fognak többet látni, az biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Célegyenesben a Yettel TV
- Airsoft
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen